Материалдар / Ежелгі сауда оратлығы ретіндегі Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды

Ежелгі сауда оратлығы ретіндегі Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
143
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Ежелгі сауда орталығы ретіндегі Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды?


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі сауда орталығы ретіндегі Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.4.1.3 ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;

5.2.4.2 ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

Сабақтың мақсаты


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастыру кезеңі:амандасу;түгендеу;

«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасына бір топ екінші топқа сұрақтар қою.

Тақырыпқа шығу мақсатында оқушыларға үнді сауда керуеннің суреті көрсетіледі.

Өздеріңді көпес ретінде елестетіңіздер. Жұпта келесі сұрақтарды талқылаңыздар:

Рисунок 1

Басқа елдерде сату үшін қандай тауарды апаратын едіңіздер?

Үнді тауарларын сатуға қай мемлекеттерге бағыт аласыз? Неліктен?

Талқылау

Сабақ тақырыбы мен мақсаттары анықталады

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім




«Өрмекші» әдісі

Тірек –сызбаны толықтырып, Ежелгі Үндістанның шаруашылық жүйесін сипаттаңыз.


Прямая со стрелкой 3



Надпись 6

Шаруашылықтың қандай түрлері ерекше дамыды?










Надпись 3

ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау







«Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 Бэкроним» әдісі

СНадпись 1

Шаруашылық иегерлеріне қандай міндет жүктелді?






Надпись 2

Шаруашылықтыңдамуына не әсеретті?






АБАҚ ТАҚЫРЫБЫНА БАЙЛАНЫСТЫ мағыналы сөйлемдерді мәтінге қою арқылы толтырады және сөздерден сөйлем құрайды.

Көп нүктенін орнына қажетті мәліметтерді жазыңыз:

Ауа райындағы жиі болып тұратын

өзгерістер, шаруашылық қажеттіліктері

.....................................................пен ...................................білімді жетілдірді.

Үнділіктердің жыл санауы бойынша бір жыл ......... күнге, ол ...... айға, әрбір ай ..... күнге бөлінді. Б.з.-дың V-VІ ғасырларындағы үнді оқымыстыларыжердің

..................................................... екенін білді.

Картамен жұмыс (жеке оқушылар) әр оқушы Үндістанның шекарасын белгілейді

Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.









Дескриптор:


Ежелгі Үндістанның шаруашылықтың түрлерін атайды;

Ежелгі Үндістандағы шаруашылықтың дамуын жазады;


Шаруашылық иелерінің міндеттерін анықтайды

Дескриптор Білім алушы


Мәтінді қажетті сөздермен толықтандырады;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»




Ақпараттық мәтін







Тірек-сызбалар











Үлестірмелі қағаздар
















карта





















Бекіту






Сабақты қорытындылау Үнді саудасын жоғары деңгейде дамыту үшін қандай бағдарда жұмыстар жүргізілді?

Үйге тапсырма«Сингх саудагердің алыс сапардан үйіне оралуы» тақырыбына әңгіме жазып келу


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Сабақтың аяғындағы кері байланыс:

«плюс-минус- нәтиже»

«П» - «плюс» - сабақ барысында өзіне ұнағанынын бәрін жазады, пайдалы ақпараттар, әдіс-тәсідер т.б

«М»- «минус»- сабақта өзіне ұнамағанның барлығын жазады, жалықтырған немесе түсініксіз болған тұстарын жазады.

«Н» - «нәтиже» -оқушылар өздерін таңқалдырған немесе жаңа ақпарат туралы, проблеманы шешу жолдары жайлы жазады.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ