Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: №4 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Башигулова Г |
||||||||||||||||||||||
Күні: Сынып: 5 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||
Пәні |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білу, түсіну,: - Литосфераның құрылысы мен құрамы туралы біледі. Талдау, қолдану: - Макетті пайдалана отырып заттық құрамын жіктейді, түсіндіреді; Жинақтау: - Тектоникалық карталарды пайдалана отырып, литосфералық платформалардың орналасуына байланысты жер бетіндегі құбылыстар туралы болжам жасай алады. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы, литосфераның құрылысы мен заттық құрамының маңызын түсіне отырып, жер бетінде болатын апаттық жағдайлардың алдын алу шараларына баулу. |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика – Жер қабаттарын құрайтын заттардың күйі, ерекшелігі және қасиеттері; Химия – Жер қыртысын құрайтын негізгі жыныстардың құрамындағы элементтер. |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері туралы біледі. |
||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 6 – минут
|
- Сәлемдесу - Түгендеу - Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқушыларды «Мені тап» әдісі арқылы 3 топқа біріктіру. Мұғалім оқушыларға тау жыныстары салынған (құм, саз, ұлу тас) салынған түйіншектерді тарата отырып, оқушылардың тау жыныстарын анықтап, топқа бірігуін ұйымдастырады. 1-топ «Жер қыртысы» 2-топ «Мантия» 3-топ «Ядро» Топқа бірігіп болған соң, оқушылар өз топтарынан топ басшысын сайлайды. Топ басшысына бағалау парағы беріледі. «Ортадағы қаламсап» әдісі ( осы әдісті қолдана отырып, оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдерін интербелсенді тақтада көрсетілген карталарды масштабына қатысты ажырата отырып,нысандарды белгілейді және жартышарлар картасының ерекшеліктерін табуға мүмкіндік алады). 1. Карталар масштабы бойынша қалай ажыратылады? 2. Ірі масштабты карталарға мысал келтіріңдер. 3. Қазақстанның физикалық картасында қандай нысандар бейнеленген? 4. Жартышарлардың физикалық картасының ерекшелігі? 5. Карталар қандай мақсатта қолданылады? |
1.Карточка 2. Бағалау парағы 3. Қалам |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 – минут
8 – минут
5 – минут
\
10 – минут
|
Мәтінмен жұмыс Мәтінмен жұмыс 3 топқа мәтінмен жұмыс бере отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығынарттыру.
1 - топ мәтіні: Жердің құрылысын қалыптастыруда белгілі бір реттілікпен орналасқан, қатты, сұйық және су тәріздес заттар қатынасады. Яғни Жер шары, қабат-қабат құрылымдардан құралған. Үстіңгі қабатты, тасты ядро қабаты дейміз. Оның айналасын ауа немесе сұйық қабат гидросфера қабаты қоршап жатыр. Сұрақ:
жауап береді) 2-топ мәтіні: Оқушылар Жердің ішкі құрылыстарын сипаттайды. Бірінші қабаты жер қыртысы, одан кейінгі қабаты мантия, соңғы қабаты ядро кезікті. Мантия 2300 км тереңдікке дейін орналасып, ядромен шектесетінін байқайды. Мантия қабатының тереңдігі (500-1000км). Сұрақ:
3-топ мәтіні: Жердің ядросы– Жер ғаламшарының дәл ортасы, 2900 км-ден 9000 км тереңдікке дейін жетеді. Қазіргі зерттеулердің қорытындысы бойынша, ядроның температурасы 2000°С, радиусы 3500 км. Бұнымен қоса, радиусы 1289 км болатын ішкі ядро бар. Сұрақ:
Бағалау: «Кері байланыс бутерброды» (әрбір мәтіндегі байланыстарды тауып, талдай алады). ҚБ бағалау. Тапсырманы саралау: мәтінді тыңдай отырып, әрбір топтың ішінен ішінара оқушылар жұмыс дәптерлеріне кесте құрып жазып алады. (ішінара оқушыларға)
(Кейбір оқушыларға) «Егер сен геолог болсаң» жер қыртыстарының қай қабатына ашылмаған химиялық элемент табу үшін зерттеу жұмысын жүргізер едің?
Сызбаны талдау
Бағалау: «Минуттық шешім» тәсілі арқылы оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген екі жер қабаттарынның ішкі құрылысының сызбасын дәптерге атауларын жазып түсіріп алып, салыстыра отырып талдайды.ҚБ бағалау. Сергіту сәті: Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында, «Ия – Жоқ» ойсергегін ұйымдастыру. «Ия – Жоқ» ойсергегін пайдалана отырып тақырыпқа сай мәліметтер оқылады, оқушылар оқылып жатқан мәліметтер дұрыс болса алақандарын соғады, бұрыс болса аяқтарын тарсылдатып қарсы екендіктерін білдіреді. Сол арқылы дене жаттығуымен қоса бүгінгі өтілген тақырыптың негізін еске түсіреді. Картамен жұмыс: Оқушылардың картаға деген зейінін қалыптастыру. Тектоникалық картаны пайдалана отырып, кескін картаға 7 литосфералық тақтаны түсіру
Бағалау: «Сұрақты төңкеріс» әдісі Осы әдісті қолдана отырып, оқушылар интербелсенді тақтадағы көрсетілген тектоникалық картадан литосфералық тақталардың материктік және мұхиттық тақта екендіктерін сұрақ қою арқылы мысалы, «Еуразия тақтасы материктік тақта ма?» деген сұрақ арқылы оқушыны ойлануға мәжбүрлей отырып, жауаптың дұрыс-бұрыстығын дәлелдейді және шекараларын нақтылай алады. ҚБ бағалау. |
1 Оқулық 2. Сызба 3. Карта
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 6 – минут
|
Кері байланыс Үш қадамды сұхбат – тақырып бойынша оқушылардың бір – бірінен кезектесіп интервью алу тәсілі. Бұл тәсіл «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» тәсіліне ұқсас, алайда мұнда басты назарды жауапқа аудару керек.
- толық түсінген
- жартылай түсінген
- түсінбеген
Үйге тапсырма беру «Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы» тақырыбын оқу; Термин сөздерді жаттау.
|
1. Смайликтер |
|||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||||||||||||||||||||
- «Мені тап!» әдісі арқылы тау жыныстарын анықтау арқылы тақырыпқа сәйкес 3 топқа бөлемін; - «Ортадағы қаламсап» әдісін қолдана отырып, барлық оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген карталарды масшатабына қарай ажырата отырып, нысандарды белгілей алады және картаның ерекшліктерін табуға мүмкіндік алады; - Мәтінмен жұмыс арқылы мәтіндегі қателерді табады және қосымша деректерді қоса алады, ішінара оқушыларға сызба нұсқа беріледі, ал кейбір оқушыларға «Сен геолог болсаң» күрделенген тапсырмалары беріледі; - Сызбаны талдауда «Минуттық шешім» тәсілі арқылы оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген ә жер қабаттарын салыстыра отырып, талдайды; - «Ия – Жоқ»ой сергегін ұйымдастыра отырып, дене жаттығуы мен қоса жаңа тақырып негіздерін еске түсіреді; - Картамен жұмыс кезінде «Сұрақты төңкеріс» әдісі арқылы сұрақ қою арқылы оқушыны ойлануға мәжбүрлеп, жауаптарының дұрыс-бұрыстығын дәлелдей отырып, интертақтада берілген тектоникалық картадағы тақталардың мұхиттық немесе материктік екенін анықтайды және шекараларын нақтылайды ; - Кері байланыс; - «Үш қадамды сұхбат» әдісі; - Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша күрделенген тапсырмалар беруге болады.
|
(оқушылар әрбір мәтіндегі байланыстарды тауып, талдай алады)
Осы әдісті қолдана отырып, оқушылар интербелсенді тақтадағы көрсетілген тектоникалық картадан литосфералық тақталардың материктік және мұхиттық тақта екендіктерін сұрақ қою арқылы мысалы, «Еуразия тақтасы материктік тақта ма?» деген сұрақ арқылы оқушыны ойлануға мәжбүрлей отырып, жауаптың дұрыс-бұрыстығын дәлелдейді және шекараларын нақтылай алады. ҚБ бағалау. |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
|||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіругекөмектесетінне білдім? |