Материалдар / Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
613
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: №4 орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Башигулова Г

Күні:

Сынып: 5 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Пәні

Дүниежүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;

5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау.

Сабақ мақсаты


  • Ежелгі Спарта мен Афинаның

Бағалау критерийлері



Білу, түсіну,:

- Литосфераның құрылысы мен құрамы туралы біледі.

Талдау, қолдану:

- Макетті пайдалана отырып заттық құрамын жіктейді, түсіндіреді;

Жинақтау:

- Тектоникалық карталарды пайдалана отырып, литосфералық платформалардың орналасуына байланысты жер бетіндегі құбылыстар туралы болжам жасай алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Жер қыртысы( кора, the earth's crust)

  • Литосфера ( литосфера, lithosphere)

  • Мантия ( мантия, mantle)

  • Ядро ( ядро, the core of the earth)

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Литосфералық тақта............................ пайда болады.

  • Сейсмология ................................... ғылым.

  • Базальтті қабат................................... құралған.

  • Гранитті қабат ...................................түзілген.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы, литосфераның құрылысы мен заттық құрамының маңызын түсіне отырып, жер бетінде болатын апаттық жағдайлардың алдын алу шараларына баулу.

Пәнаралық байланыс

Физика – Жер қабаттарын құрайтын заттардың күйі, ерекшелігі және қасиеттері;

Химия – Жер қыртысын құрайтын негізгі жыныстардың құрамындағы элементтер.

Алдыңғы білім

Жер қабықтары және олардың құрамдас бөліктері туралы біледі.



Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер,

Ресурстар

Сабақтың басы

6 – минут






- Сәлемдесу

- Түгендеу

- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушыларды «Мені тап» әдісі арқылы 3 топқа біріктіру.

Мұғалім оқушыларға тау жыныстары салынған (құм, саз, ұлу тас) салынған түйіншектерді тарата отырып, оқушылардың тау жыныстарын анықтап, топқа бірігуін ұйымдастырады.

1-топ «Жер қыртысы»

2-топ «Мантия»

3-топ «Ядро»

Топқа бірігіп болған соң, оқушылар өз топтарынан топ басшысын сайлайды. Топ басшысына бағалау парағы беріледі.

«Ортадағы қаламсап» әдісі

( осы әдісті қолдана отырып, оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдерін интербелсенді тақтада көрсетілген карталарды масштабына қатысты ажырата отырып,нысандарды белгілейді және жартышарлар картасының ерекшеліктерін табуға мүмкіндік алады).

1. Карталар масштабы бойынша қалай ажыратылады?

2. Ірі масштабты карталарға мысал келтіріңдер.

3. Қазақстанның физикалық картасында қандай нысандар бейнеленген?

4. Жартышарлардың физикалық картасының ерекшелігі?

5. Карталар қандай мақсатта қолданылады?

1.Карточка

2. Бағалау парағы

3. Қалам

Сабақтың ортасы





10 – минут

























































































8 – минут





































5 – минут

























\





10 – минут




















Мәтінмен жұмыс

Мәтінмен жұмыс 3 топқа мәтінмен жұмыс бере отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығынарттыру.



1 - топ мәтіні:

Жердің құрылысын қалыптастыруда белгілі бір реттілікпен орналасқан, қатты, сұйық және су тәріздес заттар қатынасады. Яғни Жер шары, қабат-қабат құрылымдардан құралған. Үстіңгі қабатты, тасты ядро қабаты дейміз. Оның айналасын ауа немесе сұйық қабат гидросфера қабаты қоршап жатыр.

Сұрақ:

  1. топтың мәліметінде қандай қателер бар? ( 1)Үстіңгі қабатты, тасты литосфера қабаты дейміз. 2) Оның айналасын ауа немесе газ қабаты атмосфера қабаты қоршап жатыр)

  2. Топтың оқыған мәліметі бүгінгі сабақтың тақырыбына сай ма? (ия немесе жоқ деп

жауап береді)

2-топ мәтіні:

Оқушылар Жердің ішкі құрылыстарын сипаттайды. Бірінші қабаты жер қыртысы, одан кейінгі қабаты мантия, соңғы қабаты ядро кезікті. Мантия 2300 км тереңдікке дейін орналасып, ядромен шектесетінін байқайды. Мантия қабатының тереңдігі (500-1000км).

Сұрақ:

  1. Мәтінде қандай қателер бар? ( 1)Мантия 2900 км тереңдікке дейін орналасып, ядромен шектесетінін байқайды.2) Мантия қабатының тереңдігі (900-1000км)

  2. Сіздің ойыңызша осы тапсырмаға тағы қандай деректерді енгізуге болады?



3-топ мәтіні:

Жердің ядросы– Жер ғаламшарының дәл ортасы, 2900 км-ден 9000 км тереңдікке дейін жетеді. Қазіргі зерттеулердің қорытындысы бойынша, ядроның температурасы 2000°С, радиусы 3500 км. Бұнымен қоса, радиусы 1289 км болатын ішкі ядро бар.

Сұрақ:

  1. Топқа берілген мәтін қандай түсінікті анықтауға арналған?

  2. Оқушылардың келтірген мәліметтерінде қате бар ма? (Жердің ядросы– Жер ғаламшарының дәл ортасы, 2900 км-ден 6000 км тереңдікке дейін жетеді, ядроның температурасы 4000°С)

Бағалау: «Кері байланыс бутерброды»

(әрбір мәтіндегі байланыстарды тауып, талдай алады). ҚБ бағалау.

Тапсырманы саралау: мәтінді тыңдай отырып, әрбір топтың ішінен ішінара оқушылар жұмыс дәптерлеріне кесте құрып жазып алады. (ішінара оқушыларға)

Р/с

Көрсеткіштер

Жер қыртысы

Мантия

Ядро


1

Қалыңдығы




2

Температурасы




3

Заттың физикалық құрамы






(Кейбір оқушыларға)

«Егер сен геолог болсаң» жер қыртыстарының қай қабатына ашылмаған химиялық элемент табу үшін зерттеу жұмысын жүргізер едің?





Сызбаны талдау



Бағалау: «Минуттық шешім» тәсілі арқылы оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген екі жер қабаттарынның ішкі құрылысының сызбасын дәптерге атауларын жазып түсіріп алып, салыстыра отырып талдайды.ҚБ бағалау.

Сергіту сәті:

Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында, «Ия – Жоқ» ойсергегін ұйымдастыру.

«Ия – Жоқ» ойсергегін пайдалана отырып тақырыпқа сай мәліметтер оқылады, оқушылар оқылып жатқан мәліметтер дұрыс болса алақандарын соғады, бұрыс болса аяқтарын тарсылдатып қарсы екендіктерін білдіреді. Сол арқылы дене жаттығуымен қоса бүгінгі өтілген тақырыптың негізін еске түсіреді.

Картамен жұмыс:

Оқушылардың картаға деген зейінін қалыптастыру.

Тектоникалық картаны пайдалана отырып, кескін картаға 7 литосфералық тақтаны түсіру

Бағалау: «Сұрақты төңкеріс» әдісі

Осы әдісті қолдана отырып, оқушылар интербелсенді тақтадағы көрсетілген тектоникалық картадан литосфералық тақталардың материктік және мұхиттық тақта екендіктерін сұрақ қою арқылы мысалы, «Еуразия тақтасы материктік тақта ма?» деген сұрақ арқылы оқушыны ойлануға мәжбүрлей отырып, жауаптың дұрыс-бұрыстығын дәлелдейді және шекараларын нақтылай алады. ҚБ бағалау.

1 Оқулық

2. Сызба

3. Карта





































































































































































Сабақтың соңы

6 – минут



Кері байланыс

Үш қадамды сұхбат – тақырып бойынша оқушылардың бір – бірінен кезектесіп интервью алу тәсілі. Бұл тәсіл «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» тәсіліне ұқсас, алайда мұнда басты назарды жауапқа аудару керек.







- толық түсінген







- жартылай түсінген





- түсінбеген



Үйге тапсырма беру

«Литосфераның құрылысы мен заттық құрамы» тақырыбын оқу;

Термин сөздерді жаттау.



1. Смайликтер

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану

- «Мені тап!» әдісі арқылы тау жыныстарын анықтау арқылы тақырыпқа сәйкес 3 топқа бөлемін;

- «Ортадағы қаламсап» әдісін қолдана отырып, барлық оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген карталарды масшатабына қарай ажырата отырып, нысандарды белгілей алады және картаның ерекшліктерін табуға мүмкіндік алады;

- Мәтінмен жұмыс арқылы мәтіндегі қателерді табады және қосымша деректерді қоса алады, ішінара оқушыларға сызба нұсқа беріледі, ал кейбір оқушыларға «Сен геолог болсаң» күрделенген тапсырмалары беріледі;

- Сызбаны талдауда «Минуттық шешім» тәсілі арқылы оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген ә жер қабаттарын салыстыра отырып, талдайды;

- «Ия – Жоқ»ой сергегін ұйымдастыра отырып, дене жаттығуы мен қоса жаңа тақырып негіздерін еске түсіреді;

- Картамен жұмыс кезінде «Сұрақты төңкеріс» әдісі арқылы сұрақ қою арқылы оқушыны ойлануға мәжбүрлеп, жауаптарының дұрыс-бұрыстығын дәлелдей отырып, интертақтада берілген тектоникалық картадағы тақталардың мұхиттық немесе материктік екенін анықтайды және шекараларын нақтылайды ;

- Кері байланыс;

- «Үш қадамды сұхбат» әдісі;

- Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша күрделенген тапсырмалар беруге болады.



  1. Бағалау: «Кері байланыс бутерброды» ҚБ бағалау.

(оқушылар әрбір мәтіндегі байланыстарды тауып,

талдай алады)



  1. «Минуттық шешім» тәсілі арқылы оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген екі жер қабаттарынның ішкі құрылысының сызбасын дәптерге атауларын жазып түсіріп алып, салыстыра отырып талдайды. ҚБ бағалау.


  1. «Сұрақты төңкеріс» әдісі.

Осы әдісті қолдана отырып, оқушылар интербелсенді тақтадағы көрсетілген тектоникалық картадан литосфералық тақталардың материктік және мұхиттық тақта екендіктерін сұрақ қою арқылы мысалы, «Еуразия тақтасы материктік тақта ма?» деген сұрақ арқылы оқушыны ойлануға мәжбүрлей отырып, жауаптың дұрыс-бұрыстығын дәлелдейді және шекараларын нақтылай алады. ҚБ бағалау.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетінне білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!