Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ежелгі үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2 А Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы Мектеп: №15 Д.И.Менделеев атындағы мектеп-лицей Күні: 22.10.2020 Мұғалімнің аты-жөні: Турекулова Д.М. Сынып: 5а Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ежелгі Үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамымуы. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (Оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.2.4.2. – Ғылымдардың (Арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау |
Сабақтың мақсаттары |
Ғылыми білімдердің пайда болуын түсіну, Шаруашылыққа пайдасын тигізуге негізделген ғылым саласын анықтау. Арифметика, геометрия, астрономия мен медицинаның айырмашылығын ажырата алу, әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау. |
Бағалау критерийі |
Оқушылар: Ғылыми білімдердің(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, Үндістан мәдениетінің дамуына едәуір ықпалын тигізгенін анықтайды |
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминалогия Махабхарата, Рамаяна, Кауранавтар, Пандавтар Талқылауға арналған сұратар: 1.Рамаяна дастанының басты кейіпкерлерін ата? 2.Рамаяна дастанындағы оқиғалар желісі бойынша қандай ой түйесіңдер? 3.үндістанда ғылыми білім қалай дамыды? |
Пәнаралық байланыс |
Астрономия, география, математика |
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының құндылығы- Жалпыға бірдей еңбек қоғам құрметпен қарау,еңбек сүйгіштікке баулу. |
Алдыңғы білім |
Ежелгі сауда орталығы ретінде Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу оқушыларды түгендеу Сынып оқушылары арасында жағымды ахуал туғыза отырып, топтарға біріктіру.
(топтарға этно мәдени құндылықтардың негізінде киіз үй спетті жасалған сандықшадан алынған стикерлерді пайдалана отырып түстеріне қарай төрт топқа бірігеді)
Үй тапсырмасы «серпілген доп» әдісі арқылы пысықталады. (оқушыларды ортаға шеңбер етіп отырғызып бір бірлеріне допты серпілте лақтырып өткен сабақтан сұрақтар қояды) 1.Сауда жолының Үндістан үшін тигізген пайдасы қандай ? 2.«Махабхарата» жыр дастанында не жайлы жазылған ? 3. Касталық жүйе дегеніміз не ? 4.Неліктен Үндістанда әлеуметтік топтарға бөлінді ?
|
Киіз үй тәріздес сандықша, суреттер, маркер, түрлі түсті стикерлер, Карта, Слайд Жыр дастаннан үзінді мағлұмат, Картина Сауда орталықтары- ның орны, карта |
||||||||||||||||||
Негізгі бөлім Сабақтың ортасы 20 минут |
Жаңа сабақ «Миға шабул» (интербелсенді тақтаны пайдаланып тақырыпқа байланысты суреттер көрсету,сұрақтар қою) - Үндістан әлемнің қай бөлігінде орналасқан ? - Неліктен Үндістанды шайдың отаны дейді ? - Үндістанның өркениетінде шаруашылықтың алар орны қандай ? - ғылымда жаратылыстану саласына қандай пәндер кіреді ? - геометриялық сызбаларды қалай елестетесің ?
Суреттерге байланысты өз ойларын айтады Гупта мемлекетінің негізін қалаушы - Чандрагупта (балық қаңқасы әдісіне сала отырып ғылым салаларын саралап бер ) 1-тапсырма Кестені толтыр( топтық жұмыс) Ғылым салаларын анықта
Дескриптор
- Үндістандағы ғылыми білім салаларын атайды -Ежелгі Үндістандағы ғылыми білімнің салаларын анықтайды -Медицинаны ғылымның басқа салаларынан ажыратып атайды (Қ.Б) Түсінгендерін «Сұхбаттасатын жұп» арқылы бағалайды. Жұбыңызбен 3 үйренген нәрсе
Тарихи диктант әдісі ( дәптермен жұмыс) 2 тапсырма. Төмендегі сөйлемдердің сөздерін толықтыр 1.Үнділіктердің жыл санауы бойынша 1 жыл ....... созылды, ал ай ..... күнге бөлінді. 2.Ашық жердегі храмдар ..... ұқсас етіп тұрғызылған. 3. «.........» және «........» әдеби дастаны. 4.Үндістан мемлекеті ...... және ....... өзендерінің бойында орналасқан. 5. Шаруашылығында мынадай ......., ........., ..........., дәнді дақылдар егілді.
Дескриптор -Үнділіктердің күнтізбелігін анықтайды -Әдеби шығармаларды айта алады -Үндістанның табиғи жағдайлары мен өзендерін анықтайды -Шаруашылығын сипаттап айтады
Бағалау кезеңі. Бағдаршам әдісі арқылы бағалап оқушылардың сабақты түсінгендіктері туралы білемін
Екі жұлдыз бір тілек технологиясы
Галереяда ой шарлау әдісі 3 тапсырма Шығармашылықпен айналыс(Үнді храмының суретін салып көр) Интерактивті тақтадан Үнді храмдарының суреті көрсетіледі Дескриптор -Суреттерді жұптық формада талдайды -Ғибадатханалар мен храмдарды ажырата алады -Суреттерпдегі ерекшеліктерді байқай алады Қ.б. баллдық жүйемен бағалау |
А 3 формат парақ, Геометриялық кескіндер, астрономиялық суреттер, патшаның картинасы
Кестелер, слайдтар,суреттер
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |