Жаңа
сабақ
«Миға
шабул»
(интербелсенді тақтаны
пайдаланып тақырыпқа байланысты суреттер көрсету,сұрақтар
қою)
- Үндістан әлемнің қай
бөлігінде орналасқан
?
- Неліктен Үндістанды
шайдың отаны дейді
?
- Үндістанның өркениетінде
шаруашылықтың алар орны қандай
?
- ғылымда жаратылыстану
саласына қандай пәндер кіреді
?
- геометриялық сызбаларды
қалай елестетесің
?
Суреттерге байланысты өз
ойларын айтады
Гупта мемлекетінің негізін
қалаушы -
Чандрагупта
(балық қаңқасы
әдісіне сала отырып ғылым салаларын саралап бер
)
1-тапсырма
Кестені толтыр( топтық
жұмыс)
Ғылым
салаларын анықта
Арифметика
|
Геометрия
|
Астрономия
|
Медицина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
- Үндістандағы
ғылыми білім салаларын
атайды
-Ежелгі
Үндістандағы ғылыми білімнің салаларын
анықтайды
-Медицинаны
ғылымның басқа салаларынан ажыратып
атайды
(Қ.Б) Түсінгендерін
«Сұхбаттасатын жұп» арқылы бағалайды. Жұбыңызбен 3 үйренген
нәрсе
Тарихи диктант
әдісі ( дәптермен
жұмыс)
2
тапсырма.
Төмендегі
сөйлемдердің сөздерін
толықтыр
1.Үнділіктердің
жыл санауы бойынша 1 жыл ....... созылды, ал ай ..... күнге
бөлінді.
2.Ашық жердегі
храмдар ..... ұқсас етіп
тұрғызылған.
3. «.........»
және «........» әдеби
дастаны.
4.Үндістан
мемлекеті ...... және ....... өзендерінің бойында
орналасқан.
5. Шаруашылығында
мынадай ......., ........., ..........., дәнді дақылдар
егілді.
Дескриптор
-Үнділіктердің
күнтізбелігін анықтайды
-Әдеби
шығармаларды айта алады
-Үндістанның
табиғи жағдайлары мен өзендерін
анықтайды
-Шаруашылығын
сипаттап айтады
Бағалау
кезеңі.
Бағдаршам
әдісі арқылы бағалап оқушылардың
сабақты түсінгендіктері туралы
білемін
Екі жұлдыз бір
тілек технологиясы
Галереяда ой
шарлау әдісі
3 тапсырма
Шығармашылықпен айналыс(Үнді храмының суретін салып
көр)
Интерактивті
тақтадан Үнді храмдарының суреті
көрсетіледі
Дескриптор
-Суреттерді
жұптық формада
талдайды
-Ғибадатханалар мен храмдарды ажырата
алады
-Суреттерпдегі
ерекшеліктерді байқай
алады
Қ.б. баллдық
жүйемен бағалау
|