Сынып:
|
Күні:
|
Пәні:
|
мұғалім
|
9«Ә,Б»
|
20.09.2017ж
|
алгебра
|
Даменова
М
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеуге есептер шығару
|
Жалпы
мақсаттар
|
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеу . Логикалық ойлау қабілеті мен
есептеу дағдыларын жетілдіру,
өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру,
пәнге қызығушылығын
ояту. Бұрын білетін ақпаратпен
байланыстыру.
|
Ресурстар:
|
Оқулық, сабаққа қажетті
ресурстар.
|
Әдіс -
тәсілдер
|
Тәсілі : жеке,
жұппен
|
Әдісі: АКТ,
СТО,
|
Оқыту
нәтижесі:
|
Есеп шығарудың тиімді жолдарын
үйренеді, жұппен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір –
біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме,
жұппен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды,
жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.
|
Түйінді
идеялар
|
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеу бойынша санды
табады
|
Дерек
көздер
|
Оқулықпен жұмыс, қосымша
мәліметтер, электронды оқулық
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс –
әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
2 мин
|
Шаттық шеңбері «Жүректен
жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді
|
Оқушылар тілекті бір-біріне
жалғастырып,тілек айтады
|
2 мин
|
Топқа бөлу – әртүрлі суреттер
таратады, топ ережесін құрады, тақтаға плакат іліп, оқушылардан :
-Топпен жұмыс істеу үшін топ мүшелері қандай ережелерді сақтау
керек? т.б. сұрақтар қояды. Алдағы уақыт та осы ережелерді
басшылыққа алып,топтық жұмыс жасайтындарын
айтады.
|
Оқушылар ұқсас фигуралармен
бірігіп 4 топ құрайды, әр топ тапсырма бойынша : топ ережесін топта
талқылап, талдап, плакатқа топтар кезектесіп
жазады.
|
Қызығушылығын
ояту:
|
10
мин
|
«Қайталау–оқу анасы» әр түрлі
деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі
сұралады.
-
Нақты сан дегеніміз
не?
-
Рационал сан дегеніміз
не?
-
Квадрат түбір дегеніміз
не?
Бағалау үшін
:
береді.
|
Ә
Формуласы:
бөлік
Формуласы: бөлік
р оқушы кезектесіп жауап береді
|
Мағынаны
ажырату
Есеп
шығару
|
18
мин
|
Тақырыпқа сәйкес
есептер
шығартамын
№17
5x+y=6
y-5=x
-3x+7=0
y2-3=6x
x-11y=4
xy-y=12
№18
а)
y-2x=6
ә)
x-2y=4
б)
y+x-1.5=0
Мұғалім оқушыларды сырттай
бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа
шығады.
|
Сыныптағы белсенді оқушы
басқаларға бағыт беріп отырады.Топтық талқыға салады,
ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады.
Ізденеді.
Бағалау
: Бірін – бірі
бағалайды
|
|
|
|
Ой -
толғаныс
|
5
мин
|
Әр оқушыға деңгейлік
тапсырмаларды тест түрінде беріледі. Тест
|
Бағалау
|
2
мин
|
Смайлик жапсыру арқылы
бағалайды. Оқушылардың жұмыстарының жиынтық бағасы
қойылады.
|
Рефлексия
|
3мин
|
Стикер таратып, оқушылар
пікірін білдіреді.
|
Үй
жұмысы:
|
1мин
|
№ 19,20
|