Материалдар / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуге есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
350
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып:

Күні:

Пәні:

мұғалім

9«Ә,Б»

20.09.2017ж

алгебра

Даменова М

Сабақтың тақырыбы

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуге есептер шығару

Жалпы мақсаттар

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу . Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Бұрын білетін ақпаратпен байланыстыру.

Ресурстар:

Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар.

Әдіс - тәсілдер

Тәсілі : жеке, жұппен

Әдісі: АКТ, СТО,

Оқыту нәтижесі:

Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, жұппен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.

Түйінді идеялар

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу бойынша санды табады

Дерек көздер

Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, электронды оқулық

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс – әрекеті



Ұйымдастыру кезеңі:


2 мин

Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді

Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады


2 мин

Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережесін құрады, тақтаға плакат іліп, оқушылардан : -Топпен жұмыс істеу үшін топ мүшелері қандай ережелерді сақтау керек? т.б. сұрақтар қояды. Алдағы уақыт та осы ережелерді басшылыққа алып,топтық жұмыс жасайтындарын айтады.

Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды, әр топ тапсырма бойынша : топ ережесін топта талқылап, талдап, плакатқа топтар кезектесіп жазады.





Қызығушылығын

ояту:





10 мин

«Қайталау–оқу анасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

  1. Нақты сан дегеніміз не?

  2. Рационал сан дегеніміз не?

  3. Квадрат түбір дегеніміз не?

Бағалау үшін :

Равнобедренный треугольник 1 Прямоугольник 1 5-конечная звезда 1

береді.

ӘБлок-схема: процесс 2





Формуласы: бөлік


Блок-схема: процесс 3





Формуласы: бөлік


р оқушы кезектесіп жауап береді




Мағынаны ажырату




Есеп шығару




18 мин



Тақырыпқа сәйкес есептер

шығартамын

17

5x+y=6 y-5=x

-3x+7=0 y2-3=6x

x-11y=4

xy-y=12

Рисунок 1

18

а) y-2x=6

ә) x-2y=4

б) y+x-1.5=0

Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады.Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.


Бағалау : Бірін – бірі бағалайды




Ой - толғаныс


5

мин

Әр оқушыға деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі. Тест



Бағалау

2

мин

Смайлик жапсыру арқылы бағалайды. Оқушылардың жұмыстарының жиынтық бағасы қойылады.

Рефлексия

3мин

Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.

Үй жұмысы:

1мин

19,20







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!