Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері |
Мектеп: Тараз қаласы, Н.Тілендиев атындағы облыстық мектеп-интернат |
||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абделиева Айсулу Асылбекқызы |
||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
Сабақтыңтақырыбы |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері |
||||||||||||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары |
6.2.2.17.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі туралы түсінігінің болуы 6.2.2.18. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі реттелген сандар жұбы болатынын түсіну. |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, талдау |
||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Теңдеулер жүйесі неге екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйелері деп аталатынын біледі |
||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
||||||||||||||
Пәнаралықбайланыс |
алгебра |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
Теңдеу, екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу,екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі |
||||||||||||||
Сабақтың барысы : |
|||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 6 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу; Түгендеу; Геометриялық пішіндер бойынша топқа бөлу. ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. Берілген және функцияларының графиктерінің қиылысу нүктелерінің координаталарын тап. Дескриптор:
Бағалау: «Бас бармақ» бойынша «Миға шабуыл»
Мұғалімнің ауызша кері байланысы:
|
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
Оқушылармен бірлесе отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. І топ: Оқушы екі сан ойлайды. Бірінші сан екінші саннан 7-ге артық. Бірінші санды 3 еселеп, одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда, айырма 27-ге тең болады. Оқушы қандай сан ойлады? ІІ топ: Екі шебердің еңбек ақысы 16000 тг. Бірінші шебердің 5 күнгі еңбек ақысы екінші шебердің 4 күнгі еңбекақысынан 17000 тг артық. Шеберлердің әрқайсысы бір күнде неше теңге табыс табады? ІІІ топ: Екі санның қосындысы 58 –ге тең. Бірінші сан екінші саннан 8-ге артық. Осы сандарды табыңдар. Дескриптор:
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» Мұғалімнің ауызша кері байланысы:
Жалпыға жұмыс; (3;-1), (0;5), (0;6), (2;-1) сандар жұбының қайсысы мына теңдеулер жүйесінің шешімі болады:
Дескриптор:
Бағалау:«Шапалақ» әдісі бойынша Мұғалімнің ауызша кері байланысы:
|
Оқулық 6 сынып
|
|||||||||||||
Сабақтыңсоңы 7 мин |
«Допты лақтыру» Допты лақтырып бір сұрақ қойылады. Допты қағып алған білім алушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер сұраққа жауап бере алмаса, допты басқасына береді. Сұрақ:
Дескриптор:
Мұғалімнің ауызша кері байланысы:
Үйге тапсырма: 100 кг магнитті теміртас кенінің құрамындағы темірдің массасы тастың массасынан 44 кг артық.100 кг магнитті теміртас кенінде неше кг тас бар?
«Табыс сатысы» әдісі 1-баспалдақ; Мен........білемін. 2-баспалдақ; Мен ........түсінемін. 3-баспалдақ; Мен.........толықтыруым. |
|
|||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
Мен сабақта «Миға шабуыл», «Допты лақтыру» «Ойлан, жұптас,бөліс» әдіс – тәсілдерін сараланған тапсырмаларды қолдана отырып оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыра отырып олардын білім деңгейінің қай орында тұратынын анықтаймын |
«Бас бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек»,«Шапалақ», «Табыс сатысы» әдісі оқушылардың қай сатыда тұрғанын анықтау үшін бағалау
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |