Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы













    Семинар сабақ

    Тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер



    Сыныбы:9 А

    Пән мұғалімі: Ордпбекова А







    .

    2022-2023 оқу жылы



    9.1А Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер, және олардың жүйелері

    Мектеп: Шәкәрім мектебінде

    Күні: 28.09.22ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ордабекова Ақмарал

    Сынып: 9а

    Қатысқандар саны:28

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    9.2.2.4 екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу;

    Сабақ мақсаттары

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің іс әрекеті

    Оқушының іс әрекеті

    бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі

    7 мин

    Амандасу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Оқушыларды түгендеу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау парағымен таныстыру

    «Мозайка әдісі» бойынша топқа бөлу үй тапсырмасын дәптер алмасу арқылы тексеру.Бағалау

    Нұр –Әлем тобы-1 топ

    Бәйтерек тобы -2 топ

    Қ.А.Яссауи тобы-3 топ

    Ханшатыр тобы-4 топ

    1.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар теңдеуде айнымалылардың дәреже көрсеткіші немесе бір қосылғыштағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық болса, олар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу деп аталады.

    2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі бірмүшелердің ең жоғарғы дәреже көрсеткіші осы теңдеудің дәрежесі болып табылады.

    3. х(х+y2)=х+1 теңдеуінің дәрежесі?

    Жауабы: үшінші

    4.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің шешімі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалы мәндерінің реттелген жұптарының жиыны.

    5. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі деп координаталары осы теңдеудің шешімдері болатын нүктелер жиыны аталады.

    6. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі (шешімі) Жауабы: қисық сызық


    Амандасады. Сабаққа дайындықтарын көрсетеді. Сабақтың мақсатын анықтайды. Бағалау парағымен танысады.

    Сұраққа жауап береді.

















    Өзін –өзі бағалау парағы: _____________________________

    №

    Дескриптор:

    1

    • Сұраққа дұрыс жауап беру;

    • Үйге берген есепті тексеру;


    слайд

    Топтық жұмыс

    10 мин

    «Презентация» қорғау (Жаңа тақырыпты ашу) сын тұрғысынан ойлау техникасы.

    Тапсырманы оқушылар топпен орындайды.Нәтижелерді қорытындылау.

    4 топ презентациясы

    Нұр –Әлем тобы

    Бәйтерек тобы

    Топтық жұмыс орындайды

    Қ.А.Яссауи тобы

    Ханшатыр тобы

    • Екі айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің теориясын оқу;

    • Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу алгоритмін құру;

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктердің графигін салуды білу;

    Презентация бойынша тақырыпты қорғау

    2 балл

    Слайд

    Жеке жұмыс

    2 мин

    «+/- » Берілген кестеге сәйкес (х;у) жұптары теңсіздіктердің мәні бола алама? Кері байланыс орнату

    №

    Теңсіздік

    Тиісті шешімі

    +/-

    1

    2х+у>3

    (3;-10)


    2

    (0;4)


    3

    y>

    (1;5)


    4

    4x- 5

    (3;2)


    5

    -2x

    (0;0)




    Оқушылар кестедегі есептерді шығарады, иа немесе жоқ екенін табады.

    Жұптық бағалау

    Дискриптор :

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі болатынын несе болмайтынын анықтап

    +/- белгісін қою;

    1 балл

    1қосымша

    Жұптық жұмыс

    3 минут

    «Графиктік есеп » сын тұрғысынан ойлау техникасы.

    Тапсырманы оқушылар жұптаса орындайды.Нәтижелерді қорытындылау. Этап рефлексиясын жүргізу.

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктің графигі

    Екі айнымалысы бар

    теңсіздік











    Жұптық жұмыс орындайды.

    Мұғалім бағалайды

    Дескриптор :

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктің графигіне қарап екі айнымалысы бар теңсіздіктің теңдеуін құрау;

    • 1 балл


    2қосымша

    Топтық жұмыс жұмыс

    7 мин

    «А,В,С» Деңгейлік тапсырмалар. Дескрипторға сәйкес бағаланады. Кері байланыс орнату

    А деңгейіндегі есеп № 123,124,125,126 есептерді шығару –оқулықпен жұмыс

    В деңгейіндегі есеп № 132,133,134 есептерін шығару оқулықпен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма орындайды

    Өз-өзін балау

    Дескриптор :

    • Оқулықтан №132,№133,№134, №135

    • Есептерді топтар бірлесе отырып шешу ;

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктің шешу алгоритмін қолданып есептерді шешу;

    Графигін координатада белгілеп ,суретін салу;

    2 балл

    3қосымша

    Топтық жұмыс жұмыс

    10 мин


    «Ғимарат проектісі» оқушы интернеттен өз ғимараттары туралы мәліметті іздеп.Ғимараттың биіктігі мен диаметрін пайдалана отырып ,екі айнымалысы бар теңсіздік теңдеуін құрайды.Графигін салады. . Сызбасын салады. Оқушылар теңсіздікті топта орындап шешімін тақтаға іледі.. Кері байланыс орнату

    Нұр әлем тобы

    Бәйтерек тобы

    Ханшатыр тобы


    Қ.А.Яссауи тобы

    Интернет көзінен ғимарат туралы мәліметті алып ,екі айнымалысы бар теңсіздік құрады.Графигін тұрғызады.

    Мұғалім бағалайды

    Дескриптор:

    • Әр топ өз атауларымен аталған ғимараттың дереккөздерін интернеттен алу

    • Ғимараттың биіктігін мен диаметрі бойынша координатады нүтелерді х,у ке белгілеу:

    • Мәндер жиыны болатын координатада графигін яғни ғимаратты тұрғызу

    3 балл

    Плакатта

    Рефлексия

    6 мин

    Сабақты қорытындылау.

    Бағалау парақтарын алу. «Ба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ақмарал Базарбайқызы Ордабекова
    15 Сәуір 2023
    414
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктер 9 сыныпқа ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктер 9 сыныпқа ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Екі айнымалысы бар теңсіздіктер 9 сыныпқа алгебра пәнінен ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы













    Семинар сабақ

    Тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер



    Сыныбы:9 А

    Пән мұғалімі: Ордпбекова А







    .

    2022-2023 оқу жылы



    9.1А Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер, және олардың жүйелері

    Мектеп: Шәкәрім мектебінде

    Күні: 28.09.22ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ордабекова Ақмарал

    Сынып: 9а

    Қатысқандар саны:28

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    9.2.2.4 екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу;

    Сабақ мақсаттары

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің іс әрекеті

    Оқушының іс әрекеті

    бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі

    7 мин

    Амандасу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Оқушыларды түгендеу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау парағымен таныстыру

    «Мозайка әдісі» бойынша топқа бөлу үй тапсырмасын дәптер алмасу арқылы тексеру.Бағалау

    Нұр –Әлем тобы-1 топ

    Бәйтерек тобы -2 топ

    Қ.А.Яссауи тобы-3 топ

    Ханшатыр тобы-4 топ

    1.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар теңдеуде айнымалылардың дәреже көрсеткіші немесе бір қосылғыштағы айнымалылардың дәреже көрсеткіштерінің қосындысы 1-ден артық болса, олар екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу деп аталады.

    2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің дәрежесі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудегі бірмүшелердің ең жоғарғы дәреже көрсеткіші осы теңдеудің дәрежесі болып табылады.

    3. х(х+y2)=х+1 теңдеуінің дәрежесі?

    Жауабы: үшінші

    4.Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің шешімі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалы мәндерінің реттелген жұптарының жиыны.

    5. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі дегеніміз?

    Жауабы: Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі деп координаталары осы теңдеудің шешімдері болатын нүктелер жиыны аталады.

    6. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі (шешімі) Жауабы: қисық сызық


    Амандасады. Сабаққа дайындықтарын көрсетеді. Сабақтың мақсатын анықтайды. Бағалау парағымен танысады.

    Сұраққа жауап береді.

















    Өзін –өзі бағалау парағы: _____________________________

    №

    Дескриптор:

    1

    • Сұраққа дұрыс жауап беру;

    • Үйге берген есепті тексеру;


    слайд

    Топтық жұмыс

    10 мин

    «Презентация» қорғау (Жаңа тақырыпты ашу) сын тұрғысынан ойлау техникасы.

    Тапсырманы оқушылар топпен орындайды.Нәтижелерді қорытындылау.

    4 топ презентациясы

    Нұр –Әлем тобы

    Бәйтерек тобы

    Топтық жұмыс орындайды

    Қ.А.Яссауи тобы

    Ханшатыр тобы

    • Екі айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің теориясын оқу;

    • Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу алгоритмін құру;

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктердің графигін салуды білу;

    Презентация бойынша тақырыпты қорғау

    2 балл

    Слайд

    Жеке жұмыс

    2 мин

    «+/- » Берілген кестеге сәйкес (х;у) жұптары теңсіздіктердің мәні бола алама? Кері байланыс орнату

    №

    Теңсіздік

    Тиісті шешімі

    +/-

    1

    2х+у>3

    (3;-10)


    2

    (0;4)


    3

    y>

    (1;5)


    4

    4x- 5

    (3;2)


    5

    -2x

    (0;0)




    Оқушылар кестедегі есептерді шығарады, иа немесе жоқ екенін табады.

    Жұптық бағалау

    Дискриптор :

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі болатынын несе болмайтынын анықтап

    +/- белгісін қою;

    1 балл

    1қосымша

    Жұптық жұмыс

    3 минут

    «Графиктік есеп » сын тұрғысынан ойлау техникасы.

    Тапсырманы оқушылар жұптаса орындайды.Нәтижелерді қорытындылау. Этап рефлексиясын жүргізу.

    Екі айнымалысы бар теңсіздіктің графигі

    Екі айнымалысы бар

    теңсіздік











    Жұптық жұмыс орындайды.

    Мұғалім бағалайды

    Дескриптор :

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктің графигіне қарап екі айнымалысы бар теңсіздіктің теңдеуін құрау;

    • 1 балл


    2қосымша

    Топтық жұмыс жұмыс

    7 мин

    «А,В,С» Деңгейлік тапсырмалар. Дескрипторға сәйкес бағаланады. Кері байланыс орнату

    А деңгейіндегі есеп № 123,124,125,126 есептерді шығару –оқулықпен жұмыс

    В деңгейіндегі есеп № 132,133,134 есептерін шығару оқулықпен жұмыс

    Деңгейлік тапсырма орындайды

    Өз-өзін балау

    Дескриптор :

    • Оқулықтан №132,№133,№134, №135

    • Есептерді топтар бірлесе отырып шешу ;

    • Екі айнымалысы бар теңсіздіктің шешу алгоритмін қолданып есептерді шешу;

    Графигін координатада белгілеп ,суретін салу;

    2 балл

    3қосымша

    Топтық жұмыс жұмыс

    10 мин


    «Ғимарат проектісі» оқушы интернеттен өз ғимараттары туралы мәліметті іздеп.Ғимараттың биіктігі мен диаметрін пайдалана отырып ,екі айнымалысы бар теңсіздік теңдеуін құрайды.Графигін салады. . Сызбасын салады. Оқушылар теңсіздікті топта орындап шешімін тақтаға іледі.. Кері байланыс орнату

    Нұр әлем тобы

    Бәйтерек тобы

    Ханшатыр тобы


    Қ.А.Яссауи тобы

    Интернет көзінен ғимарат туралы мәліметті алып ,екі айнымалысы бар теңсіздік құрады.Графигін тұрғызады.

    Мұғалім бағалайды

    Дескриптор:

    • Әр топ өз атауларымен аталған ғимараттың дереккөздерін интернеттен алу

    • Ғимараттың биіктігін мен диаметрі бойынша координатады нүтелерді х,у ке белгілеу:

    • Мәндер жиыны болатын координатада графигін яғни ғимаратты тұрғызу

    3 балл

    Плакатта

    Рефлексия

    6 мин

    Сабақты қорытындылау.

    Бағалау парақтарын алу. «Ба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Астрономия Презентация 10 сынып
    15.04.2023
    414
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ақмарал Базарбайқызы Ордабекова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации