Материалдар / Екі және үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялау

Екі және үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялау

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.1.2 Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу 10.7.1.1 Қызық есептер шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2021
617
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Кескіндердің негізгі түрлері

және оны құрастыру

Мектеп: Ақтөбе қаласы, М. Арын атындағы

Қарғалы қазақ орта мектебі



Күні: 24.05.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Нұрсұлтанов Серикбай Батиханович

Сынып: 10

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны: 0


Сабақ тақырыбы:

Екі және үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.1.2 Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу

10.7.1.1 Қызық есептер шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы орындайды: Екі немесе үш жазықтыққа проекциялауды түсінеді

Көпшілік оқушы орындайды: Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтауды біледі

Кейбір оқушылар орындайды: Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтауды біле отырып, қызықты есептер шығару барысында ұтымды жолдарды ұсына алады

Бағалау критерийлері

Білу Екі, үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялауды білу

Түсіну Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтай алу



Қолдану Қызықты есептерді өз бетінше орындай алу

Талдау Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтауда талдау жасай алу

Тілдік мақсаттар


Проекция→Алға лақтыру→Projection (латын тілі)

Фронталь -“frontal”- француз тілі,

Горизонталь – horizontali - латын тілі,

Профиль - “profil” француз тілі

Құндылықтарды

дарыту

Мәңгілік ел бағдарламасынан:

  • Құрмет,ынтымақтастық пен ашықтықты қалыптастырады.

  • Өмір бойы білім алу,жауакершілік. Пікірлесу барысында оқушылар бір бірімен санасып,құрмет көрсетеді.

  • Жұмыс кезінде тиянақтылыққа, шапшаңдыққа, ұтымды, ұтқыр ой айтуға дағдыландыру

Пәнаралық байланыс

Технология, сызу, математика, тарих, информатика

АКТ қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақта, компьютер, сызба құрал – жабдықтары, сызба тақтасы.

Бастапқы білім

Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтай алды

Еске түсіру, қайталау, геометрия, математика, сызу пәндерімен байланыстырып өткен сабақты қайталады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


3 минут


















5 мин
















































Білу

5 минут




















Түсіну

Сабақтың ортасы


5 минут


































Қолдану

10мин




Сыни тұрғыдан ойландыруға ықпал жасау


























Сабақтың соңы


Талдау

5 мин
















5мин

Бағалау


Сабақтың

соңы

мин.







2 минут

Рефлексия

Үйге тапсырма

1. Ұйымдастыру.

- оқушылармен амандасу, түгендеу;.

Психологиялық ахуал орнату

Топқа бөлу. Фронталь, горизонталь, профиль проекциялары бойынша үш топқа бөлінеді.

Оқушылармен диалогқа түсу арқылы үй тапсырмасының орындалуын тыңдау. Үй жұмысын тексеру – баламалы тест. «Балама тест». «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы өткен сабақтағы білімдерін тексеру.

(Оқушыларды үйге берілген тапсырмаларының орындалуы мен сұраққа жауап берулерін есепке ала отырып бағалау)

Мұғалім кезек-кезекпен секіргіш допты әр командаға лақтырады. Егер де секіргіш допты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, допты басқа командаға 2 балға лақтырады. Егер де секіргіш доп тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.


Сұрақтар

«Ия»

«Жоқ»

1

«Проекция» сөзі латынша алдыға қарай лақтыру деген мағынаны білдіреді

+


2

Проекциялау жазықтықта нәрсенің кес кінін тұрғызу процесі

+


3

Нүктенің проекциясы жазықтықта түзуге проекцияланады


+

4

Кесінді проекциялар жазықтығына перпендикуляр орналасса нүктеге проекцияланады

+


5

Проекциялаушы сәулелер параллель болса «центрлік проекция» деп аталады


+

6

Проекциялаушы сәулелер проекция жазықтығына 450 бұрыш жасап түссе тік бұрыштап проекциялау деп аталады


+

7

Проекциялаушы сәулелер проекция жазықтығына 900-қа тең емес бұрыш жасап түсссе қиғаш бұрышты проекция деп аталады.

+


8

Проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шығатын болса центрлік проекция деп аталады

+


9

Тік бұрыштап проекциялағанда кескін нәрсенің нақты шамасына тең болады

+


10

Проекциялар жазықтығына параллель емес кесінді өз шамасына тең кесіндіге проекцияланады


+

Кері байланыс. «Егер қаласаң кеменіде бояуыңа болады»

  1. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң желкенді жасыл туске боя

  2. Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя

  3. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса желкенді қызыл түске боя

Қалыптастырушы бағалау. “Үш шапалақ” әдісімен бағалау.

Белсенді оқу әдістер. Мағынаны тану. Жаңа білім. «Сөзді тап» әдісін қолдандым. Қобдишаға тақырыпқа қатысты сұрақтар жазылған қағаз қиындылары салынады. Топ мүшелері қобдишадан қиынды қағазды алып, 5 минутта сипаттап түсіндіруі керек. Постер қорғау

1.Сызбада тетікбөлшектің бір проекциясын салу әрқашан жеткілікті ме?

2.Қандай жағдайларда тетікбөлшекті үш проекция жазықтықтарына тік бұрыштап проекциялау қолданылады?

3. Тетікбөлшекті үш проекция жазықтығына проекциялау барысында алынатын проекциялау қалай аталады? Бұл жазықтықтар бір-біріне қарағанда қалай орналасулары керек?

Дискриптор

  • Сызбада тетікбөлшектің проекциясын салу жолдарын біледі.

  • Тік бұрыштап проекциялауды анықтай алады

  • Өзара перпендикуляр жазықтықтарды ажырата алады.

Кері байланыс. «Ойды аяқта»

  1. Бүгін мен білдім...

  2. Қиындық тудырды...

  3. Мен үйрендім...

  4. Қолымнан келеді...

Қалыптастырушы бағалау. “Жетондар арқылы” әдісімен бағалау

Белсенді оқу әдістер. «Адасқан жауаптар» әдісі арқылы жауабын табу (ұжымдық жұмыс)

Бірінші конверт ішіне салынған сұрақтар мен екінші конверттің ішіне салынған дұрыс жауаптарды сәйкестендіру.

  1. Фронталь, гоизонталь, профиль жазықтықтарын қандай әріптермен белгілейміз?

  2. Тұрақты түзу Ох осіне канша бұрыш жасай жүргізіледі?

  3. Егер тетік жазық болса, онда қалыңдығын көрсету үшін қандай «» таңба жазылады?

Дискриптор:

  • Өзара перпендикуляр үш жазықтықтардың белгілену таңбасымен танысады.

  • Ох осіне 45 бұрыш жасай жүргізілетін сызықтың қолданылу ерекшеліктері туралы ойларын айтады;

  • Жазық тетіктің бір проекцияда орындалған сызбасын талқылайды

Қалыптастырушы бағалау. «Басбармақ» әдісі бойынша бағалау

Қосымша деңгейлік тапсырмалар. «Саралау» әдісі бойынша тапсырмалар.

1. Оқушы проекциясына қарап текшені тауып сызбасын өлшем алып сызады.

693 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!