Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалім туралы мәлімет



    1. Аты – жөні: Куанбаева Майра Амантуралиевна

    2. Жұмыс орны: Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Алға селосы. Әбу Сәрсенбаев атындағы орта мектебі

    3. Қызметі: Математика пәні мұғалімі

    4. Еңбек өтілі: 26 жыл

    5. Санаты: І



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ

    Мектеп: Ә Сәрсенбаев атындағы жалпы орта мектебі

    Күні:19.09.2018

    Мұғалімнің есімі:Куанбаева М

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:16

    Қатыспағандар саны:

    Тақырыбы

    Қатынас


    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    Екі санның бөліндісінің қатынас екендігін ұғыну,негізгі қасиетін түсіну

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар

    • Қатынас туралы ұғымды біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі

    • Берілген қатынасқа кері қатынас табады.

    Кейбір оқушылар

    • Қатынастың қасиетін пайдаланып, қатынастарды түрлендіреді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    • Математикалық тілде сөйлей алады

    Негізгі сөздер мен тіркестер : Қатынас, алдыңғы мүше, соңғы мүше, кері қатынас, бөлшек

    Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :

    Талқылауға арналған тармақтар :

    Екі санның қатынасы деген не? Берілген қатынасқа кері қатынас қалай табады?

    Берілген қатынасқа тең қатынас қалай табылады?

    Ережелерді жаттап, қолданымға есептер құрастыру.келесі топтарға орындауға беру, өздері құрған критериі бойынша тексеру.

    Сіз неліктен ....екенін атай аласызба?

    Бүгінгі сабақта маған қызық болған жері...

    Маған қиын болған жері...

    Қолымнан келген жері... пікірін айтады.

    Жазылым бойынша ұсыныстар :Орындалған тапсырмаларды тексере отырып ,қателер сипатына ұсыныстар беру

    Алдыңғы тақырып

    5 сыныптағы бастапқы білім бойынша бөлінді, бөлшек, бөлшектің алымы, бөлімін қайталау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы


    Шаттық шеңбері арқылы психологиялық ахуал орнатады.

    Күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарына байланысты бір-біріне жақсы тілек білдіру.

    Күн, жауын, бұлт, жел, найзағай қималары

    Ортасы

    Сыныпты 2 топқа бөлу. І топ: «Дұрыс бөлшек», ІІ топ: «Бұрыс бөлшек».

    Тапсырма 1. бөліндісін қалай түсінесің?

    Тұжырым: Екі сандардың бөліндісі сол сандардың қатынасы деп аталады. Қатынастың қасиетін пайдаланып, берілген қатынасқа тең қатынас алуға болады. Бөлшек санның қатынасын натурал сандар қатынасы түрінде жазуға болады.

    «Пазл» әдісі (жұптық жұмыс):

    Берілген пазлдарды құрастырып, есептерді шығарады.

    Үлгі арқылы бірін-бірі дескриптор арқылы бағалайды.

    Оқушылар бағалау критерийлері мен үлгі арқылы бірін-бірі бағалайды. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір есептерде бір шешімге келе алмаған жұптарға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Бағалау критерийлері

    Дескриптор

    -Қатынастың анықтамасын біледі.

    -Тең қатынастарды ажырата алады.

    -Қатынастарды пайдалана алады

    -Тең қатынастарды ажырата алады.

    -Қатынастарды қысқарта алады.

    «Джигсо» әдісі бойынша сараланған тапсырмалар (Оқу мен оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері)

    Мозайкаларға 3 есеп жазылады оларды оқушыларға таратамыз. Әр топтан бір оқушы шығарған есепті келесі топтарға түсіндіреді. Әр топ бір-бірімен пікір алмасып, есептерінің дұрыстығын қорғайды.

    ҚБ: «Сыншыл дос» әдісі арқылы бағалайды.

    Жеке жұмыс. «Серпілген сауал»

    Екі санның қатынасы деген не?

    Берілген қатынасқа кері қатынас қалай табады?

    Берілген қатынасқа тең қатынас қалай табылады?

    Ережелерді жаттап, қолданымға есептер құрастыру.

    Бағалау критериі

    –санның санға қатынасын түсінеді.

    -екі санның қатынасына есептер құрай алады.

    Сергіту сәті: «Біз біргеміз»

    ҚБ: «Бас бармақ»

    Зерттеу тапсырмасы, оқулықпен жұмыс.

    №12( в) №22-24( с)

    ҚБ: «Бағдаршам»


    Сандықша, кеспе қағаздары


    Интербел-

    сенді тақта














    ватман,

    маркер,

    стикер,






    Түрлі – түсті қималар









    Интербелсенді тақта


    Аяқталуы

    1. Сабақты қорытындылау мақсатында «Сөйлемді толықтыр» әдісі


    кесте

    Қосымша ақпарат

    Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

    Орындалу дәрежесі жоғары №22-24( с)

    есептерін және логикалық тапсырмаларын орындайды)


    Бас бармақ әдісі,серпілген сауал әдісі,сыншыл дос, бағдаршам

    Топта жұмыс істеуде оқушылардың қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту. «Мәңгілік ел» тұжырымдамасы жалпыға бірдей еңбекке баулу

    Рефлекция Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не біледі?

    Сыныптағы ахуал қандай болады?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздем және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыз тақырыбына сәйкес келетін сқрақтарға жауап беріңіз.


    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1. 1: Оқушыларға қосымша тапсырманы ұйымдастыру кезеңі.

    2. Топтық жұмыстың табысты болуы.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.Оқушылар диалогы қалыптасты. 2.Сабақты жоспарлау сәтін, ұйымдастыру.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?

    Кейбір оқушылардың сыни көзқарастарының кең екендігін анықтадым.























































































    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ

    Мектеп Ә Сәрсенбаев


    Күні:

    Мұғалімнің есімі:Куанбаева М


    Сынып

    Қатысқандар саны:20

    Қатыспағандар саны:


    Тақырыбы

    Берілген қатынаста бөлуге есептер




    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

     Берілген қатынасқа кері қатынасты табуды; қатынастың қасиетін пайдаланып, қатынасты түрлендіруді; екі санның қатынасын процентпен өрнектеуді; санды берілген қатынасқа сәйкес бөліктерге бөлуді үйрету


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар


    Екі санның проценттік қатынасына арналған есептерді орындай біледі.


    Оқушылардың басым бөлігі


    Санның санға қаттынасын таба біледі.


    Кейбір оқушылар


    Бөлшек сандар қатынасын натурал сандар қатынасы түрінде табады


    Ьағалаукритериі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Куанбаева Майра Амантуралиевна
    04 Қараша 2020
    421
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Екі санның қатынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Екі санның қатынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Екі санның бөліндісінің қатынас екендігін ұғыну,негізгі қасиетін түсіну
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалім туралы мәлімет



    1. Аты – жөні: Куанбаева Майра Амантуралиевна

    2. Жұмыс орны: Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Алға селосы. Әбу Сәрсенбаев атындағы орта мектебі

    3. Қызметі: Математика пәні мұғалімі

    4. Еңбек өтілі: 26 жыл

    5. Санаты: І



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ

    Мектеп: Ә Сәрсенбаев атындағы жалпы орта мектебі

    Күні:19.09.2018

    Мұғалімнің есімі:Куанбаева М

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:16

    Қатыспағандар саны:

    Тақырыбы

    Қатынас


    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    Екі санның бөліндісінің қатынас екендігін ұғыну,негізгі қасиетін түсіну

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар

    • Қатынас туралы ұғымды біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі

    • Берілген қатынасқа кері қатынас табады.

    Кейбір оқушылар

    • Қатынастың қасиетін пайдаланып, қатынастарды түрлендіреді.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    • Математикалық тілде сөйлей алады

    Негізгі сөздер мен тіркестер : Қатынас, алдыңғы мүше, соңғы мүше, кері қатынас, бөлшек

    Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :

    Талқылауға арналған тармақтар :

    Екі санның қатынасы деген не? Берілген қатынасқа кері қатынас қалай табады?

    Берілген қатынасқа тең қатынас қалай табылады?

    Ережелерді жаттап, қолданымға есептер құрастыру.келесі топтарға орындауға беру, өздері құрған критериі бойынша тексеру.

    Сіз неліктен ....екенін атай аласызба?

    Бүгінгі сабақта маған қызық болған жері...

    Маған қиын болған жері...

    Қолымнан келген жері... пікірін айтады.

    Жазылым бойынша ұсыныстар :Орындалған тапсырмаларды тексере отырып ,қателер сипатына ұсыныстар беру

    Алдыңғы тақырып

    5 сыныптағы бастапқы білім бойынша бөлінді, бөлшек, бөлшектің алымы, бөлімін қайталау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы


    Шаттық шеңбері арқылы психологиялық ахуал орнатады.

    Күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарына байланысты бір-біріне жақсы тілек білдіру.

    Күн, жауын, бұлт, жел, найзағай қималары

    Ортасы

    Сыныпты 2 топқа бөлу. І топ: «Дұрыс бөлшек», ІІ топ: «Бұрыс бөлшек».

    Тапсырма 1. бөліндісін қалай түсінесің?

    Тұжырым: Екі сандардың бөліндісі сол сандардың қатынасы деп аталады. Қатынастың қасиетін пайдаланып, берілген қатынасқа тең қатынас алуға болады. Бөлшек санның қатынасын натурал сандар қатынасы түрінде жазуға болады.

    «Пазл» әдісі (жұптық жұмыс):

    Берілген пазлдарды құрастырып, есептерді шығарады.

    Үлгі арқылы бірін-бірі дескриптор арқылы бағалайды.

    Оқушылар бағалау критерийлері мен үлгі арқылы бірін-бірі бағалайды. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір есептерде бір шешімге келе алмаған жұптарға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Бағалау критерийлері

    Дескриптор

    -Қатынастың анықтамасын біледі.

    -Тең қатынастарды ажырата алады.

    -Қатынастарды пайдалана алады

    -Тең қатынастарды ажырата алады.

    -Қатынастарды қысқарта алады.

    «Джигсо» әдісі бойынша сараланған тапсырмалар (Оқу мен оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері)

    Мозайкаларға 3 есеп жазылады оларды оқушыларға таратамыз. Әр топтан бір оқушы шығарған есепті келесі топтарға түсіндіреді. Әр топ бір-бірімен пікір алмасып, есептерінің дұрыстығын қорғайды.

    ҚБ: «Сыншыл дос» әдісі арқылы бағалайды.

    Жеке жұмыс. «Серпілген сауал»

    Екі санның қатынасы деген не?

    Берілген қатынасқа кері қатынас қалай табады?

    Берілген қатынасқа тең қатынас қалай табылады?

    Ережелерді жаттап, қолданымға есептер құрастыру.

    Бағалау критериі

    –санның санға қатынасын түсінеді.

    -екі санның қатынасына есептер құрай алады.

    Сергіту сәті: «Біз біргеміз»

    ҚБ: «Бас бармақ»

    Зерттеу тапсырмасы, оқулықпен жұмыс.

    №12( в) №22-24( с)

    ҚБ: «Бағдаршам»


    Сандықша, кеспе қағаздары


    Интербел-

    сенді тақта














    ватман,

    маркер,

    стикер,






    Түрлі – түсті қималар









    Интербелсенді тақта


    Аяқталуы

    1. Сабақты қорытындылау мақсатында «Сөйлемді толықтыр» әдісі


    кесте

    Қосымша ақпарат

    Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

    Орындалу дәрежесі жоғары №22-24( с)

    есептерін және логикалық тапсырмаларын орындайды)


    Бас бармақ әдісі,серпілген сауал әдісі,сыншыл дос, бағдаршам

    Топта жұмыс істеуде оқушылардың қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту. «Мәңгілік ел» тұжырымдамасы жалпыға бірдей еңбекке баулу

    Рефлекция Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не біледі?

    Сыныптағы ахуал қандай болады?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздем және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыз тақырыбына сәйкес келетін сқрақтарға жауап беріңіз.


    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1. 1: Оқушыларға қосымша тапсырманы ұйымдастыру кезеңі.

    2. Топтық жұмыстың табысты болуы.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.Оқушылар диалогы қалыптасты. 2.Сабақты жоспарлау сәтін, ұйымдастыру.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?

    Кейбір оқушылардың сыни көзқарастарының кең екендігін анықтадым.























































































    Оқу ісінің меңгерушісі:

    САБАҚ

    Мектеп Ә Сәрсенбаев


    Күні:

    Мұғалімнің есімі:Куанбаева М


    Сынып

    Қатысқандар саны:20

    Қатыспағандар саны:


    Тақырыбы

    Берілген қатынаста бөлуге есептер




    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

     Берілген қатынасқа кері қатынасты табуды; қатынастың қасиетін пайдаланып, қатынасты түрлендіруді; екі санның қатынасын процентпен өрнектеуді; санды берілген қатынасқа сәйкес бөліктерге бөлуді үйрету


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар


    Екі санның проценттік қатынасына арналған есептерді орындай біледі.


    Оқушылардың басым бөлігі


    Санның санға қаттынасын таба біледі.


    Кейбір оқушылар


    Бөлшек сандар қатынасын натурал сандар қатынасы түрінде табады


    Ьағалаукритериі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 6 сынып
    04.11.2020
    421
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Куанбаева Майра Амантуралиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации