Материалдар / Екі санның қатынасы. Екісанның пайыздық қатынасы

Екі санның қатынасы. Екісанның пайыздық қатынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандардың қатынасы ұғымы; берілген қатынасқа кері қатынасты табу;6.1.1.1екі санның қатынасы нені көрсететінін түсіну; 6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру; 6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу; 6.5.2.1 екі санның қатынасын оқу және жазу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2022
586
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.1А Қатынастар және пропорциялар

Мектеп: №6

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Екісанның қатынасы. Екісанның пайыздық қатынасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.1екі санның қатынасы нені көрсететінін түсіну;

6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру;

6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу;

6.5.2.1 екі санның қатынасын оқу және жазу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

- екі санның қатынасы нені көрсететінін түсінеді;

сандардың қатынасы ұғымын меңгереді; берілген қатынасқа кері қатынасты табады;

екі санның қатынасын оқиды және жазады;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу.


Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды.


АБ блогындағы тапсырманы орындай отырып тақырып бойынша қорытынды шығарып теориялық білімін бекіту; ҚӘ блогы аясында өз мүмкіндігіне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау; ШӘ блогында топтық жұмыс істеп, тапсырма бойынша ұжымдық қорытынды шығаруға атсалысу.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»


6 сынып оқулығы. 1-бөлім.


Сабақтың ортасы





Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

1. АВ-ның МN-ға қатынасы неге тең?

Shape8 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

А М N В

а) в) 3:7 с) д) 4:7

2. 27 см-дің 5 м - ге қатынасы.

а) 27: 5 в) 500: 27 с) д) 27: 5000

3. Сандардың қайсысы пропорцияның ортаңғы мүшесі болады? =

а) 3 және 7 в) 7 және 5 с) 8 және 5 д) 7 және 5

. Қай пропорция дұрыс?

а) : = 11 : 2 с) 5 : 8 = 8 : 5

в) 2 : 9 = 13 : 7 д) 3: 2 = :

5. Радиусы 6 см тең шеңбердің ұзындығын табыңдар. ( ).

а) 36 см в) 18 см с) 108 см д) 12 см

6. Радиусы 8 см тең дөңгелектің ауданын табыңдар. ( ).

а) 48 в)24 с) 576 д) 192

7. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар. х : 2 = : 5 .

а) в) 5 с) д) 1

8. Тік төртбұрыштың ені 6 см. Оның ұзындығы енінен 60 % артық. Периметрін табыңдар.

а) 31,6 в) 32 с) 30 д) 30,6

9. Өзеннің ұзындығы 12 км , оның картадағы ұзындығы 3 см. Картаның масштабын табыңдар.

а) 1 : 4 с) 1 : 250 000

в) 1 : 400 000 д) 1 : 40 000

10. Масштабы 1 : 200 000 Жер бетіндегі 10 км қашықтық картада неше сантиметр кесіндімен кескінделген?

ІІ деңгей тапсырмалары

11. Гараждағы жөнделген машиналардың жөнделмеген машиналарға қатынасы 15 : 7. Жөнделген машиналардың барлық машиналар санына қатынасын табыңдар.

а) 15 : 7 в)15 : 22 с) 7 : 22 д) 7 : 15

12. х-тің қандай мәнінде пропорцияның мәні тең болады = ?

а) 8 в) 3 с) 3 д) 11

13. Сыныпта 30 оқушы бар. Оның 19-ы математика үйірмесіне, 15-і спорттық үйірмелерге қатысады. Сыныптағы оқушылардың нешеуі математика үйірмесіне де, спорт үйірмеге де қатысады?

а) 3; в) 4; с) 5; д) 2

14. Картадағы 1см-ге жер бетіндегі 500 м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңдар.

а) 1 : 500 в) 1 : 50000 с) 1 : 5000 д) 1 : 2500

15. Үш санның қатынасы 3 : 4 : 8 қатынасындай. Ең үлкен сан мен, ең кіші санның айырымы 30-ға тең. Осы сандардың қосындысын табыңыздар.

а) 52; в) 48; с) 90; д) 36;

16. Есептің шартына сәйкес дұрыс пропорцияны таңдап ал. Есеп: 6 га егістікке 10,8-ң дән себілді. 15 га егістікке себілу үшін қанша дән керек?

а) 15 : 6 = 10, 8 : Х в) 6 : 15 = Х : 10, 8 с) 6 : 10,8 = Х : 15 д) 6 : 10, 8 = 15 : Х


Оқушы жетістігін бағалау:

«2» - міндетті деңгейдің тапсырмаларын орындамағанда;

«3» - І деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«4» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда;

«5» - І-ІІ деңгей тапсырмасын толық орындағанда, ІІІ деңгей тапсырмасының 50%- дан артық.



6 сынып оқулығы. 1-бөлім.

Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы


Сабақтың соңы

Сабақты бекіту

Рефлексия «БББ» әдісі

Үйге тапсырма

Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары



Оқушылар бүгінгі сабақтан нені білді, білемін, білгісі келетіндігі туралы өз ойын айтады.

ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАР.

Қандай қатынасты пропорция дейміз?

Пропорцияның мүшелерін ата.

Пропорцияның негізгі қасиетін тұжырымда.

Пропорцияның белгісіз ортаңғы, шеткі мүшесін қалай табады?

Берілген пропорцияны түрлендіру арқылы жаңа пропорцияны қалай алуға болады?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ