Материалдар / Екі шеңбердің өзара орналасуы

Екі шеңбердің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия пәнінен "Екі шеңбердің өзара орналасуы" тақырыбындағы ашық сабақ 7-ші сынып. Интерактивті білім беру платформаларын тиімді қолдануда қажетті сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
527
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.4А Шеңбер. Геометриялық салулар

Мектеп: «Ш. Уәлиханов атындағы №1 жалпы білім беретін мектебі» КММ

Күні, айы: 20.04.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Р. Ерік


Сыныбы: 7 «А»


Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 22

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 3

Тақырыбы:

Екі шеңбердің өзара орналасуы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.12.түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау

Сабақ мақсаты

Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады;

Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі

Жетістік критерийі:

Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолданады;

Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі

Тілдік мақсаты

  • түзу мен шеңбердің өзара орналасуы;

  • екі шеңбердің өзара орналасуы

Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттық тәрбие, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

География, сызу, информатика


Бастапқы білім

Параллель түзулер, олардың белгілері мен қасиеттері

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Топқа бөлу. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Өткенді қайталау арқылы жаңа сабақты меңгеруін ұйымдастыру.

Тест

filippity.net




quizizz.com

Сабақтың ортасы (6-35 минут)

Жаңа сабақ. Түсіндіру, тақырыпты ашу, оқушыларға жеткізу жұмыстары.


Енді шеңберлердің өзара орналасуын қарастырамыз.

  • ɷ(O;R) мен ɷ’(O’;R’) шеңберлері берілсін, центрлерінің арақашықтығы d=OO’.

  • R>R’ болсын.

  • Шеңберлердің өзара орналасуы олардың центрлерінің арақашықтығына байланысты.

  • Мұнда да үш жағдайдың болуы мүмкін.


1) Егер R+R’<d және d<R-R’ болса, онда шеңберлер қиылыспайды.


2) Егер R=R’<d және R-R’=d болса, онда шеңберлердің ортақ нүктесі болады(жанасады).

Ол нүкте центрлер арқылы өтетін түзу бойында жатады.



3) Егер R=R’>d немесе d>R-R’ болса, онда шеңберлер екі нүктеде қиылысады.


Центрлері ортақ шеңберлер концентрлі шеңберлер деп аталады. Радиустары тең болса, шеңберлер беттесіп кетеді, ал радиустары әртүрлі болса, ортақ нүктелері болмайды.


Оқулықпен жұмыс

Оқулық



Презентация






































wordwall.net




Сабақтың соңы

(36-45 мин)

Сертіту сәті: «Миды жаттықтыру» әдісі


ҚБ: Тапсырма


Рефлексия: «Ауызша рефлексия» әдісі

Бағалау: Лайк саны бойынша бағалау

Үйге тапсырма: №20.12 есеп 117-ші бет











quizlet.com














Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ