|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.4А Шеңбер. Геометриялық салулар |
Мектеп: «Ш. Уәлиханов атындағы №1 жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|||||||||
|
Күні, айы: 20.04.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Р. Ерік |
|||||||||
|
Сыныбы: 7 «А» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 22 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 3 |
||||||||
|
Тақырыбы: |
Екі шеңбердің өзара орналасуы |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.12.түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады; Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі |
|||||||||
|
Жетістік критерийі: |
Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолданады; Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі |
|||||||||
|
Тілдік мақсаты |
|
|||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттық тәрбие, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, сызу, информатика |
|||||||||
|
Бастапқы білім |
Параллель түзулер, олардың белгілері мен қасиеттері |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Топқа бөлу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Өткенді қайталау арқылы жаңа сабақты меңгеруін ұйымдастыру. Тест
|
filippity.net quizizz.com |
||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) |
Жаңа сабақ. Түсіндіру, тақырыпты ашу, оқушыларға жеткізу жұмыстары.
Оқулықпен жұмыс
|
Оқулық Презентация wordwall.net |
||||||||
|
Сабақтың соңы (36-45 мин) |
Сертіту сәті: «Миды жаттықтыру» әдісі
ҚБ: Тапсырма
Рефлексия: «Ауызша рефлексия» әдісі
Бағалау: Лайк саны бойынша бағалау Үйге тапсырма: №20.12 есеп 117-ші бет |
quizlet.com
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Екі шеңбердің өзара орналасуы
Екі шеңбердің өзара орналасуы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 7.4А Шеңбер. Геометриялық салулар |
Мектеп: «Ш. Уәлиханов атындағы №1 жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|||||||||
|
Күні, айы: 20.04.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Р. Ерік |
|||||||||
|
Сыныбы: 7 «А» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 22 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 3 |
||||||||
|
Тақырыбы: |
Екі шеңбердің өзара орналасуы |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.12.түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады; Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі |
|||||||||
|
Жетістік критерийі: |
Екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолданады; Екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын біледі |
|||||||||
|
Тілдік мақсаты |
|
|||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттық тәрбие, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, сызу, информатика |
|||||||||
|
Бастапқы білім |
Параллель түзулер, олардың белгілері мен қасиеттері |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Топқа бөлу. Сабақ мақсатымен таныстыру. Өткенді қайталау арқылы жаңа сабақты меңгеруін ұйымдастыру. Тест
|
filippity.net quizizz.com |
||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) |
Жаңа сабақ. Түсіндіру, тақырыпты ашу, оқушыларға жеткізу жұмыстары.
Оқулықпен жұмыс
|
Оқулық Презентация wordwall.net |
||||||||
|
Сабақтың соңы (36-45 мин) |
Сертіту сәті: «Миды жаттықтыру» әдісі
ҚБ: Тапсырма
Рефлексия: «Ауызша рефлексия» әдісі
Бағалау: Лайк саны бойынша бағалау Үйге тапсырма: №20.12 есеп 117-ші бет |
quizlet.com
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз























