Материалдар / Екі таңбалы сандарды салыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі таңбалы сандарды салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне жаңартылған білім бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
1112
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Оқу ісінің меңгерушісі: ___________

Сабақ тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды салыстыру

Мектеп:

Күні :


Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 1 А сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ мақсаты:

1.1.1.2 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру;

1.1.1.3 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу


Оқу мақсаты:


Білу




Түсіну





Қолдану




Талдау


Жинақтау


Бағалау

1.Бір таңбалы санадарды біледі

2.Екі таңбалы санадарды анықтайды

3.екі таңбалы санадардың атын атайды

4.екі таңбалы санға байланысты өз ойларын тұжырымдайды


1.екі таңбалы сандарды түсінеді

2.бір таңбалы сандар мен екі таңбалы сандарды айырып таниды

3.мысал келтіреді

4.Екі таңбалы санадардың түсіндірмесін береді


1.екі таңбалы сандарды колданады

2.есеп құрастырады

3.түсінгенін дәлелдеуге әрекет етеді


1.екі таңбалы сандарды салыстырады

2.салыстыру арқылы қорытынды шығарады


1.бір таңбалы сан мен екі таңбалы санның байланысын анықтайды


1.бүгінгі сабақта алған білімдерін «ашық сұрақтар» арқылы бағалау



Сабақ құрылымы

1.1.Ұйымдастыру кезеңі

2.ширату

3.жаңа сабақ

2.өзіндік жұмыс

3.жұппен жұмыс

4.сергіту

5.топпен жұмыс

6.күтілетін нәтиже

7.бағалау

8.үйге

Сабақ жоспары

Ұйымдастыру кезеңі: Ширату:Алдыңғы сабақ.

Бір қолымда 5 саусақ

Ьір қолымда 5 саусақ

Егер қоссам екеуін

Болады бәрі 10 саусақ

-Ал осы 5 саны мен 10 саны неше таңбалы сандар?

-Әрине бір және екі таңбалы сандар.

-5 саны бірлік па ондықпа? (бірлік)

-10 саны.............? (ондық)

-бірлігі қай сан? (0)

-ондығы қай сан? (1)

10 және 11 санынан бастап 20-ға дейінгі сандар қандай және неше таңбалы сандар болады?

Жаңа сабақ:

Сабақ екі таңбалы сандарды салыстыруға бағытталған.Оқушылар бір таңбалы сандарды сандық сәуле бойынша салыстыра біледі. Бұл сабақта оқушылар мысалдар арқылы 20 көлеміндегі бір таңбалы сандарды екі таңбалы сандармен, екі таңбалы сандарды екі таңбалы сандармен салыстыру дағдысын қалыптастырады.

Мұғалімнің түсіндірмесі:

1-қадам:Ендеше балалар әр қайсымыз бір екі таңбалы санды ойлап тауып алдымыздағы ламинатталған бетке жазамыз.

2-қадам:енді жанымыздағы жұбымыздың жазған санымен салыстырамыз.

3-қадам:енді осы салыстырған сандарымызды дәлелдейміз.

Мысалы: қарандаштарымызды алып әркім өзі жазған санды есептеп оң қолымызға ұстаймыз да, қасымыздағы жұбымыздың карандашын санаймыз. Енді салыстырамыз.

Кімдікі артық, кімдікі кем.







































Сергіту сәті:

Қарындаштар. Берілген тапсырманы жалпы сыныппен ұйымдастырамын. Оқушыларға оқулықтағы иллюстрацияны қарауды және қойылған сұрақтарға жауап беруді ұсынамын. Оларға өз жауаптарын ламинатталған қағаз бетінде жазып және өзара тексеру кезінде барлық сыныптағы оқушыларға көрсетіп беру керектігін ескертемін.

Жауабы:

Қарлығашта 14, ал Асхатта 17 қарындаш. Асхаттың қарындашы артық. 3-ке артық.

1-деңгей

Мәшинелер жарысы. Оқушыларға тапсырманы өз бетіңше орындап, нәтижесін ламинатталған қағаз бетінде жазуды ұсыныңыз, ал содан кейін жұппен өзара тексеруді өткізіңіз.

Тапсырманың орындалу барысын бақылаңыз. Бағалау кезінде өз бақылауыңыздың нәтижесін пайдаланыңыз.

Жауабы:

а) 15 > 12; ә) 13<19; б) 9 < 18; в) 20 > 10.

2-деңгей

Оқушылармен жұппен ойын ұйымдастырыңыз. Олар тапсырманы орындау барысында тағы да бір рет бір таңбалы сандарды қосу мен оларды салыстыру дағдысын бекітеді. Ойынды ұйымдастыру үшін әрбір оқушы жұбына төрт ойын картасы немесе нүктелері бар төрт ойын текшесі, 1-ден 12-ге дейінгі сандар жазылған парақшалар қажет. Ойынның ережесі:

Әр ойыншы екі текшені лақтырып және текшелерде түскен нүктелер санының қосындысын табады.

Ол алынған қосындыны парақшаның көмегімен сәйкес санды көрсетіп белгілейді. Осыдан кейін текшелерді екінші ойыншы лақтырады.

Ойыншылар алынған сандарды өзара салысты-рып, түскен сандардың қайсысы артық немесе кем екенін анықтайды.

Шыққан нәтижелер салыстыру белгілерінің көмегімен көрсетіледі.

Оқушылар жұппен қалай ойнайтынан бақылаңыз. Бағалау үшін бақылау нәтижесін қолданамын.


Сергіту кезінде “артық”, “кем”, “тең” сөздерін қолдану дағдысын бекітуге арналған ойын ұйым-дастырыңыз. Тірек сөздермен әмір беретініңізді айтыңыз.

Артық!” деп әмір бергенде — оқушылар аяқтарының ұшына тұрып, қолын жоғары көтеруі тиіс.

Кем!” деп әмір бергенде — оқушылар жүрелеп отырады да, тізесін қолымен құшақтайды.

Тең!” дегенде — оқушылар қолдарын жанына қойып түзу тұрады.

3-деңгей

Оқушыларға әр жолдан ең үлкен немесе ең кіші санды тапсырмаға сәйкес таңдап алуды ұсыныңыз. Жұмысты жалпы түрде орындауды ұйымдастырыңыз. Әрбір оқушы өзінің болжаған жауабын ламинатталған қағаз бетіне жазып және өзара тексеру кезінде жоғары көтеруі тиіс.

Жауабы:

1-3 – топ:ең үлкен санды ата 17.

2-4- топ: ең кіші санды ата 10.

5-топ: 1 онд.6 бірліктен 1-ге артық санды ата 18.

6-топ: 1 онд.6 бірліктен тұратын саннан 1-ге кем санды ата 15.


Күтілетін нәтиже



Қар қиыршықтарын боя. Оқушылар бір қатардағы сандарды салыстырып, олардың қайсысы артық немесе кем екенін анықтайды. Оқушылар ең үлкен саны бар қар қиыршықтарын көк түспен, ал ең кішісін сарымен бояйды және салыстырады.

Жауабы:

а) ең үлкен — 20, ең кіші — 3; ә) ең үлкен — 16, ең кіші — 9; б) ең үлкен — 19, ең кіші — 8.

Бағалау















Үйге


Оқушылар сабақтың соңында:

екі таңбалы сандарды салыстыруды;

бір таңбалы сандарды салыстыруды;

екі таңбалы сандарды 11-ден 20-ға дейін санауды;

сандық сәуледегі санның орнын анықтауды;

11-ден 20-ға дейінгі сандардың құрастырылуын меңгереді.

Оқушылардың бұл дағдыны қандай деңгейде

меңгергенін білу үшін, мына сұрақтарды қоямын:

Екі таңбалы сандарды қалай салыстырады?

Данада — 15, ал Динарада — 14 стикер бар. Қайсысында стикер кем? Неліктен?

1 ондық және 1 бірлігі бар санды ата.

2 ондық және 0 бірлігі бар санды ата және 1-ге кем сан-ды ата.



Өз жасымызбен ініміздің немесе апамыздың т.б. жастарын салыстырып келу және нешеге кем, нешеге артық екенін тауып келу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!