Материалдар / "Екібастұз аумағының экологиялық жағдайын жақсарту" ғылыми жұмыс

"Екібастұз аумағының экологиялық жағдайын жақсарту" ғылыми жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға ғылыми жұмыс жазуға көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2021
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Павлодар облысы

Екібастұз қаласы

26 мектеп – гимназиясы

2 «Б» сынып оқушысы

Жұмабай Алдияр Бахтиярұлы












Ғылыми жетекшісі: Жүсіпбекова Рыскүл Әубәкірқызы
























Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі





Павлодар облысы

Екібастұз қаласы

26 мектеп – гимназиясы

2 «Б» сынып оқушысы

Жұмабай Алдияр







Екібастұз аумағының экологиялық жағдайын жақсарту



Ғылыми бағыты: Таза табиғи орта – Қазақстан – 2050 стратегиясын                           іске асырудың негізі

Секциясы: Экология




Ғылыми жетекшісі: бастауыш сынып мұғалімі

Жүсіпбекова Рыскүл Әубәкірқызы
















Екібастұз қаласы

Павлодар облысы

Екібастұз қаласындағы

26 мектеп – гимназиясының

2 «Б» сынып оқушысы

Жұмабай Алдиярдың

«Екібастұз аумағының

экологиялық жағдайын жақсарту»

тақырыбындағы ғылыми жұмысына




Пікір


Бұл жұмыстың басты мақсаты - Екібастұз қаласының экологиялық жағдайын зерттеу және экологияны ластамау жолдарын қарастыру. Автор туған қаласының экологиялық жағдайын жақсартуға талпыныс жасаған.

Табиғатқа қатер төндіретін факторларды (ғаламдық жылыну, азон қабатының жұқаруы, тіршілік ету ортасының күйреуі, Өсімдіктер мен жануарлардың кейбір түрлерінің құрып кетуі, қаламыздағы судың ластануы, жер асты суларының сарқылуы және ластануы, химиялық өндірістерден келетін қауіп қатерлер) мысал ретінде алып, Екібастұз аймағы бойынша жазған.

Сонымен, бұл жұмысты дүниетану, жаратылыстану сабақтарында, үйірме жұмыстарында қолдануға болатынына сенім білдіремін.



Пікір жазған: биология пәнінің мұғалімі







Аннотация


Зерттеудің мақсаты:

1) Екібастұз қаласының экологиялық жағдайын зерттеу;

2) Экологияны ластамау жолдарын қарастыру

Гипотеза: егер біз Екібастұз қаласы экологиясының ластанбау жолдарын іздесек, қала халқының денсаулығын жақсартар едік.

Зерттеу кезеңдері:

1) Туған қаламның экологиялық жағдайын жақсартуға үлес қосу жолдарын қарастыру;

2) Табиғатқа қатер төндіретін факторлар:

- жер бетіндегі халықтың өсуі;

- ғаламдық жылыну;

- азон қабатының жұқаруы;

- тіршілік ету ортасының күйреуі;

- өсімдіктер мен жануарлардың кейбір түрлерінің құрып кетуі мысалы ақбөкен, қызыл түлкі, ұлар, қырғауыл, арыстан, жолбарыс, арқарлар тағы да басқа аң құстардың кейбір түрлерінің құрып кетуі, қаламыздағы судың ластануы, жер асты суларының сарқылуы және ластануы, химиялық өндірістерден келетін қауіп қатерлер туралы ақпарат жинау.

Тәжірибе әдістері:

Табылған ақпараттар негізінде зерттеу жүргізу;

Экологиялық жағдайды жақсарту жолдарын іздестіру.

Жұмыстың жаңалығы:

Алғаш рет бастауыш сынып оқушыларына арналған экологиялық мәліметтер жиналды.









Аннотация


Цель исследования:

1) Исследовать экологическое состояние города Экибастуз;

2) Рассмотреть пути предотвращения загрязнения экологии.

Гипотеза: если мы найдем пути предотвращения загрязнения экологии города Экибастуз, то улучшим здоровье населению города.

Этапы исследования:

1) Рассмотрение путей внесения вклада в улучшение экологической обстановки родного города;

2) Факторы, угрожающие природе:

- рост населения на поверхности Земли;

- глобальное потепление;

- истощение азонового слоя;

- развал среды обитания;

- сбор информации об угрозе гибели некоторых видов животных и растений, например: сайгака, красной лисы, улара, фазана, льва, тигра, архаров и других видов животных,о загрязнении воды в городе, об истощении и загрязнении подземных вод, об угрозах от химических производств.

Методы эксперимента:

Проведение исследований на основе обнаруженной информации;

Поиск путей улучшения экологической ситуации.

Новизна работы:

Впервые были собраны экологические данные для младших школьников.







Annotation


Purpose of research:

1) Study of the ecological state of the city of Ekibastuz;

2) Consider ways to prevent environmental pollution.

Hypothesis: if we are looking for ways to prevent environmental pollution in Ekibastuz, we will improve the health of the city's population.

Investigation phase:

1) Consider ways to contribute to improving the environmental situation of your hometown;

2) Nature-threatening factors:

- population growth on the Earth's surface;

- global warming;

- depletion of the azone layer;

- habitat ruins;

- Collecting information about threats from chemical production, the death of certain plant and animal species, such as saiga, red Fox, Ular, pheasant, lion, tiger, Barbary and other animal species, water pollution in the city, depletion and pollution of underground water.

Methods of the experiment:

Conducting research based on the discovered information;

Search for ways to improve the environmental situation.

Novelty of the work:

For the first time, environmental data was collected for primary school children.












Мазмұны


І Кіріспе ..................................................................................................................3

ІІ. Теориялық бөлім .............................................................................................4

2.1. Экология түсінігі..............................................................................................4

2.2. Туған қаламның экологиялық проблемалары..............................................4

2.3. Табиғатқа қатер төндіретін факторлар...........................................................6

ІІІ. Практикалық бөлім:

- Қала жағдайын суретке түсіру ……………………………………..................6

- Мектептегі сенбілік ………………………………………………......................6

- 1 сынып оқушыларының тапсырмалары (суреттер)…………………….....6

- зерттеу: қоқыс су мен топырақта қанша мерзімде сақталады .....................6

ІV. Қорытынды……………………………………………………………..........8

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі…………………………………………........9

Қосымшалар...........................................................................................................10































Кіріспе


Табиғат – халық қазынасы. Ата заңымызда көрсетілгендей оны қорғау әрбір азаматтың парызы.

Экология саласын жақсартуға қаламызда елеулі шаралар өткізілуде. Адам денсаулығының жақсаруы қоршаған ортаға байланысты. Ұлы ғұлама Аристотель айтқандай «Біз қаланы құрамыз, ал қала бізді...». Біз өскелең ұрпақ қаламыздың жасыл желекке бөленуіне үлес қосуымыз керек.

Экологиялық проблема адамзат дамуындағы маңызды проблема. Ол адамзат әлемінің тағдырын анықтайды. Атақты француз мұхиттанушысы Жак Ив Кусто «Бұрын табиғат адамға кері әсерін тигізетін (жел, топан су және т.б.), қазір адам табиғатқа кері әсерін тигізетін болған» деп айтқан болатын. Су ішкен құдығыңа түкірме деген мақал бар. Қаламызда кез келген жерге қоқыс лақтыруға болмайды. Арнайы қоқыс орындарына тастау керек.

Қаламызды қоқыстан тазарту, табиғатқа қатер төндіретін факторлардан қорғау менің ғылыми жұмысымның негізгі мақсаты.

Өзімнің зерттеу жұмысымды өте өзекті деп санаймын. Оқу зерттеу жұмысымда экологиялық тұрғыдан қаламыздың қоршаған орта проблемасын көрсетуге тырыстым. Әрбір адам табиғатқа құрметпен қарау керек.

Зерттеу объектісі: Екібастұз қаласының экологиясы.

Зерттеудің міндеттері:

1. Туған қаламның экологиялық проблемаларын зерттеу;

2. Табиғатқа қатер төндіретін факторларды анықтау.

Зерттеу әдістері: қажетті материалдарды іздеу және таңдау; материалды талдау; нәтижелерді қорытындылау.









ІІ. Теориялық бөлім:

2.1. Экология түсінігі

- Экология деген не?

Экология – қоршаған ортаны қорғау туралы ғылым.

Бұл терминді алғаш рет 1866 жылы неміс биологы Э. Геккель қолданған, қоршаған ортамен тірі организмдердің өзара қатынасы деп түсініледі. Оқымысты өсімдіктер мен жануарлар арасындағы қатынасты ғана зерттейді деген болатын.

<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ