Мотивациялық-
Қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбер:
Еліміз аман болсын !
Анамыз аман болсын!
Деніміз сау болсын!
Бақшамыз гүлдене берсін!
Ғажайып сәт:
-
Мен
жолда келе жатып, бір әжейді кездестірдім, ол маған кішкентай ғана
сандықша берді. Ашайын деп қанша тырыссам да аша алмадым. Сонда әже
маған жұмбақ айтты, оның шешуін тапсақ, сандықша ашылады екен. Оның
ішінде не бар екенін білгілерің келеді ме?
Жұмбақ
жасырады:
Жылтырақ
бір әйнек,
Қарайсың
сәндене.
Күлсең
бірге күледі,
Қайталап
бәрін де.
Ол
не?
(сандықшаның ішкі жағына
сылдырмақтар тігілген , аузы ашылғанда сыңғырлайды.)
|
Жарты шеңберге кілем
үстіне отырады.
Қызыға, мұқият
тындайды.
Жұмбақты тыңдайды,
ойланып шешуін табуға тырысады.
|
Ұйымдастыру– іздестіру
|
Кіріспе
әңгіме.
Бұрынғы өткен заманда,
адамдар айнаны ойлап таппаған кезде өздерінің бейнесін көру үшін су
бетіне қараған екен. Ауа – райы жақсы, жел жоқ кезде судың беті теп
– тегіс болып, адам бейнесі анық көрінген .
Тәжірибе
жасау.
-
Міне, бізде де мөлдір
ыдыста су бар. Өз бейнемізді көре аламыз ба? – Жоқ! Өйткені, өзен –
көлдердің түбінде құм , тас жатады, түбі қаралау болып келеді. Ал,
біздің суымыз қандай? – Мөлдір! Егер судың түбі қара болса, өз
бейнемізді көре алатын едік. Енді, мынадай тәжірибе жасап көрейік.
Мына судың астына қара түсті картон қағазды салайық. Енді өзімізді
көре аламыз ба? (– Иә!) – Ал, жел тұрса, судың беті бұлдырлап
(Бұлдырлап – кедір – бұдыр болып, тегіс емес болып дегенді
білдіреді), бейнеміз дұрыс көрінбей қалады. Қане , жел соққанда
қалай болады екен?
-
Барлығымыз судың бетіне
үрлейікші. Енді өзімізді көре алмай қалдық. Ауы – райы ылғи да
жақсы болып тұрмайды ғой, сол себептен де адамдар айнаны ойлап
тапқан. Ең алғаш айнаны итальяндық діни адам Джон Пекам ойлап
тапқан.
Әңгімелесу.
-
Балалар, менің қолымдағы сандықшаны ашып, қарап , оған
жымияйықшы, ол не істейді екен.
(түрлі гриммасалар
жасатады: ашуланған, мейірімді, таңғалған, қорыққан)
-
Біз
сендермен осы қолымыздағы зат туралы қандай ертегі
білеміз?
-
Қане,
«Айна» ертегісінің кейіпкерлерін есімізге түсіріп алайықшы.
Ертегіде қандай аңдар бар еді?
Тыныс алу
жаттығуы.
«Аңдарға көмектесейік!»
Ертегіні сахналау.
«Айна»
ертегісі.
Бір күні орманда
кірпі,қоян,керік үшеуі келе жатады.Ағаштардың арасынан бір нәрсенің
жылтырағанын көріп,қарамақшы болып барады.
Кірпі бірінші болып
қарап:
Осы
кезде жанына қоян жүгіріп келіп «қане,қане мен көрейінші»-деп
айнаны қолына алып қарайды. Айна бетінен өз бейнесін көрген
Қоян былай
депті.
Осы
кезде мойнын алысқа созып алысқа қарап тұрған Керік былай
дейді:
Бір
кезде үшеуі қатар тұрып айнаға қараған кезде әркім өз бейнесін
көргенін түсініпті.
Сергіту сәті:
Let’s
jump like a hare!
Let’s
run like a dog!
Let’s
fly like a bird!
Let’s
swim like a fish!
Let’s
be a good child!
Тақпақ айту.
Ертегі кейіпкерлері
туралы тақпақтарын сұрайды.
(Рөлдерде ойнамаған
балалар тақпақтарын айтады.)
«Құрастырмақ» дидактикалық ойыны.
(Төртке бөлінген
бөліктерден үлгіге қарап ертегі кейіпкерін құрастыру)
-
Ертегі кейіпкерлерінің
орысша және ағылшынша атауларын еске түсіріп көрейікші.
-
Кірпі – ёж – hedgehog,қоян –заяц –hare,керік
–жираф –giraffe
|
Мұқият, қызыға
тыңдайды.
Тәжірибе жасайды.
Жасалынған тәжірибе
бойынша қорытынды жасайды.
Қызыға қарайды, өздерін
айнадан көріп жымияды.
Тыңдайды, суреттерге қарайды. Кірпіге қоян мен керікке
жетуге көмектесіп үрлейді.
.
«Ой-ой-ой қандай ғажап
сиқыр! Маған біреу қарап тұр!Бұл кім өзі...Үсті-басы
тікенек-тікенек,бойы да кішкентай,мұрны үшкір,арқасында көп инесі
бар.Қандай қызық жануар.Маған бір жерлері ұқсайтын секілді..»
«Ешқандай да мұрны
үшкір,инесі бар жануарды көріп тұрған жоқпын.Мұнда құлағы
ұзын,көздері қып-қызыл,өзі үлпілдек аңды аңды көріп
тұрмын»-дейді.
«Қане маған беріңдер
мен көрейін» -деп жақындап келіп.Қолнына айнаны алып: «Ой..ой
мынаның мойыны қандай ұзын,құлағы да қысқа ғой,ұзынқұлақты қайдан
көріп тұрсың» депті.
Қимылмен бірге
көрсетеді.
Жолда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ
тереді.
Үсті – басы көп
ине,
Себеттің жоқ
керегі.
***
Хоп, хоп, хоп,
Хоп, хоп, хоп.
Хоп май Банни, хоп,
Хоп элоң май литл
Банни,
Ю лук свит энд вери
фанни!
***
Ноги,ноги,тело,хвост-
Вот так шея!Вот так
рост!
В ярких пятнышках все
тело,
Очень странно
загорело.
Төртке бөлінген
бөліктерден үлгіге қарап, қоян, кірпі, керікті құрап шығады.
|