Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Экология негіздері ортаңғы топ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 06.02.2019 ж
Білім беру саласы: «Әлеумет»
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: «Жанды табиғат және жансыз табиғат»
Мақсаты: Жанды, жансыз табиғат туралы қарапайым түсінік беру.
Балалардың сұрақтарға ойланып жауап беру дағдыларымен дамыту.
Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: табиғат-природа.
Іс -әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды қаламыз, Құлпырады даламыз. -Бүгін біз табиғат аясына саяхат жасаймыз. Біздің айналамызда жасыл орман. |
Балалар бір-біріне күлімдеп қарап, жұмсақ ойыншық жүректі ұсынып жақсы тілектер білдіреді. |
Іздену ұйым-дастырушы |
-Балалар, біз бүгін табиғат туралы әңгімелесеміз. Бізді қоршаған орта: жан – жануарлар мен өсімдіктер, Жер мен Ай, Күн, алыстағы жұлдыздар – осылардың барлығы да табиғат, жансыз табиғат болып екіге бөлінеді.---Қалай ойлайсыңдар, жанды табиғатқа нелер жатады? -Жансыз табиатқа нелер жатады? -Дұрыс айтасыңдар жанды табиғатқа тіршілік ететіндердің барлығы жатады екен. Яғни жанды табиғат өседі, тыныс алады, қоректенеді.Ал жансыз табиғат өспейді, тыныс алмайды, қоректенбейді. «Жалғасын тап» ойыны. Жансыз табиғат гүл ..(ай, жұлдыз,тас, су, ауа, тау) Жанды табиғат - ... (гүл, шөп, ағаш, аю, қоян, тасбақа, балық) -Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар? -Сендерге таулы, орманды жер ұнай ма? -Қалай ойлайсыңдар, қалалы жердің ауасы таза ма,орманның ауасы таза ма? -Неліктен? -Дұрыс айтасыңдар, орманда ауа таза болады. –Балалар сендерге гүл болған ұнады ма? -Демек, кез – келген өсімдіктің өсуі үшін уақыт керек екен.Ал оны жұлып немесе сындырып тастау үшін көп уақыт кетпейді. Бұл ағаштарды сындыруға болмайды, себебі: олар да өсіп – өнгенді жақсы көреді және олардың тіршілік иесі үшін пайдасы көп дегенді білдіреді. Сергіту сәтін өткізу. Көлдің беті кілегей, Жер сап-сары бірегей. Тырау-тырау тырналар Түстікке бетті бұрды олар. Әліппе-дәптермен жұмыс. Жансыз және жанды табиғаттың айырмашылығын айту. |
Балалар жансыз және жанды табиғатты суреттен атап көрсетіп, ол жөнінде түсінгендерін айтады. Балалар үлестірмелі суреттермен жұмыс жасайды
Балалар сұраққа жауап береді
Өлеңді қайталайды
Іс-қимылмен қайталайды
Тапсырманы орныдайды |
Рефлексивті түзетушілік |
1.Жансыз табиғатка нелер жатады? 2.Жанды табиғатка нелер жатады? |
Балалар сұрақтарға толық жауап береді. |
Біледі: жансыз және жанды табиғатқа нелер жататындығын, жансыз табиғаттың өсімдіктер мен жануарлар үшін қажеттілігін.
Игереді: жанды табиғат пен жансыз табиғаттың айырмашылығын, жансыз табиғатсыз жанды табиғаттың өспейтіндігін, олардың өзара байланысын.
Меңгереді: ағаштар мен гүлдерді жұлмауды, табиғатқа қамқорлықпен қарауды, күтіп – баптауды.
Күні: 02.04.2019 ж
Білім беру саласы: «Әлеумет» Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: «Су туралы не білеміз?»
Мақсаты: Су туралы түсінік беру.Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Қамқорлық сезіміне тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: су-вода.
Іс -әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Біз әдепті баламыз, Біз ерекше боламыз. Қонақтарды көргенде, -«Сәлеметсіздер ме!»-деп,сәлемдесіп аламыз.-Сәлеметсіңдер ме,балалар! Балалар, далада күн жылынды. Бұл - көктемнің белгісі. Қазір бөріміз бірігіп, қиял арқылы саяхатқа шығайык. Ол үшін денелеріңді бос ұстап, көздеріңді жұмып, еркін отырайық (баяу музыка ойналады). |
Шаттық шеңберде тұрады. Балалар өздерінің пікірін айтып бөліседі. |
Іздену ұйым-дастырушы |
Балалар,далада су қайдан ағып жатыр? Су туралы сендер не білесіңдер? -Су ағып жатты.Ал судың түсі, дәмі туралы не айтасыңдар? Балалар, судың түсі, дөмі туралы біз бүгін тәжірибе жасаймыз. Мен не істедім? (Суды төгеді, кранды ашып суды ағызады). Сендер алдыларыңда тұрған кіші стақандагы суды төрелкеге құйыңдар? Енді губканы суға батырып, бір қолмен ақырын ғана сығыңдар, не байқадыңдар? -Балалар, суды төгуге де болады. Ол ағады, тамшылайды, суды бір ыдыстан екінші ыдысқа құюға болады. Яғни су сұйық екен. Су қандай екен? -Сендер тағы қандай сұйық заттарды білесіңдер? -Сүттің түсі ңандай? (Ақ) -Судың түсі қандай екен, ыдыстағы суға қараңдаршы? -Дұрыс айтасыңдар, су түссіз. Ал сендер судың түсін өзгерткілерің келе ме? -Демек, балалар, судың түсі, оған қоспа қосқанда ғана өзгереді екен. Енді үшінші стақандағы таза суды ішіп керіңдерші, дәмі қандай екен? -Судың дәмін қалай өзгертуге болады? Дұрыс айтасыңдар, олай болса алдыларыңда тұрған қантты суға салып араластырыңдар. -Судың дәмі қалайша тәтті болып кетті. -Ал суға тұз қосса, дәмі қандай болар еді? -Яғни , балалар, суға белгілі бір дәмі бар затты қосқанда ғана оның дәмі болады екен. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық , Үлкен шеңбер құрайық Бір,екі,үш, Жинайықшы күш. |
-Су ағып жатты.
Балалар жауап беруге тырысады.
Балалар суға қарап, судың түсі жоқ екендігін айтады.
Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да ішіп көреді.Судың дәмінің тәтті болғандығын айтады. -Өйткені біз суға қант қостық.
Қимыл-қозғалыспен жасайды |
Рефлексивті түзетушілік |
Педагог балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немене айналысқандарын, не үйренгендерін сұрақтар қойып пысықтайды. |
Қойылған сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі. |
Біледі: судың сұйық, иісі, дәмі жоқ, түссіз екендігін білуі керек, судың адамдар, өсімдіктер мен жануарлар үшін қажеттілігін.
Игереді:судың сұйық, иісі,дәмі жоқ, түссіз екендігін біледі, оның түсі, дәмі және иісінің қоспалар арқылы өзгеретіндігін, өсімдіктер мен жануарлар үшін қажеттілігін.
Меңгереді: судың қасиеті туралы, суды үнемдей білуді. Қортынды:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Технологиялық карта
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: «Бөлме өсімдіктері. Алоэ және Аспидистра»
Мақсаты:а) Алоэ және аспидистра өсімдіктерінің құрылысымен таныстыра отырып, олардың айырмашылығын көріп, айтып беруге үйрету;
ә) Өсімдіктердің өсуіне не қажет екенін айта отырып, түсініктерін дамыту;
б) Бөлме өсімдіктерін күтіп – баптай білуге тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: гүл-цветы.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Балалар, далада күн жылынды. Бұл - көктемнің белгісі. Қазір бөріміз бірігіп, қиял арқылы саяхатқа шығайык. Ол үшін денелеріңді бос ұстап, көздеріңді жұмып, еркін отырайық (баяу музыка ойналады). |
Балалар өздерінің пікірін айтып бөліседі. |
Іздену ұйым-дастырушы |
-Балалар сендерге жұмбақ жасырамын,сендер шешіңдер. Қысы –жазы жасыл болып Терезе алдында тұрады Шаңды өзіне жұтып ап, Ауаны да тазартады. Ол не балалар? -Балалар бүгін сендермен екі бөлме гүлімен танысамыз. Алоэ өсімдігі Африкадан және Мадагаскар аралынан келген екен.Алоэ гүлінің жапырақтары сүйір шырынды,шеттері тікенді болып келеді. -Ал өсімдігі қалай аталады? -Аспидистра өсімдігінің жапырағы ұзын.Өздері топтасып өседі.Жапырағы жасыл.алоэның жапырағына қарағанда жұқа. Сергіту сәті: Біз кішкентай балдырған Сескенбейміз жаңбырдан Төбемізде қолшатыр, Алдымызда жол жатыр. Дәптермен жұмыс. Дәптерде берілген тапсырманы түсіндіреді |
-Гүл
-Аспидистра
Қимыл-қозғалыспен жасайды Дәптердегі тапсырманы орындайды. |
Рефлексивті түзетушілік |
Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрақтар қойып пысықтайды. |
Қойылған сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі. |
Біледі: Өсімдіктерінің құрылысын, олардың айырмашылығын көріп, айтып беруді; өсімдіктің өсуіне не қажет екендігін.
Игереді: Алоэ, аспидистра өсімдіктерінің құрылысын, олардың айырмашылығын; өсімдіктерінің өсуіне жарың, ылғал, ауа, қалыпты температура жөне адамдар күтімінің қажеттілігін.
Меңгереді: Бөлме өсімдіктерін күтіп-баптауды, оларға қамқорлықпен қарауды; өсімдіктерді күтіп-баптау кезінде ересектермен, құрдастарымен жағымды қарым-қатынас орнатуды
Сабаққа талдау
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Әдіскер:----------
Технологиялық карта
Күні:19.10.15
Тобы: «Бәйтерек»
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: «Гүлзардағы раушангүл»
Мақсаты:а) Гүлзардағы раушан гүлімен таныстыру, раушан гүлін танып, басқа гүлдермен айырмашылығын айтып беруге үйрету;
ә) Есте сақтау қабілетін дамыту;
б) Қамқорлық сезіміне тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: гүл-цветы.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |