Сабақтың
тақырыбы: Экология пәні.Экологиялық
факторлар
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: Экологиялық факторлар,
экологиялық факторлардың түрлері, биотикалық факторлар, абиотикалық
факторлар, экологиялық факторлардың тірі организмге әсері туралы
түсінік беру.
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін,
шығармашылық қабілеттерін дамыту
Тәрбиелілік: бірін-бірі сыйлауға,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: бейнежазба, слайд,
оқулық
Сабақтың түрі: аралас
Сабақ
қалыпы: жұптық,
топтық.
Сабақ
жоспары:
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
II.Үй тапсырмасына
шолу.
III. Жаңа
сабақ.
IV.Бекіту.
V.Үй
тапсырмасы.
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу, зейіндерін сабаққа аудару.
II.Үй тапсырмасына
шолу.
«Кір
қыстырғыш» әдісі
Әр қыстырғышта сұрақтар
беріледі,сол сұрақтарға таңдап жауап береді.Сұрақтардың келесі
бетінде суреттер бейнеленген,суреттерге сәйкес оқушылар топқа
бөлінеді.
III. Жаңа
сабақ.
«Миға
шабуыл» әдісі
Сұрақ: сонда бүгін не туралы
өтеміз?қандай тақырып өтетін боламыз?
«Ойлан – жұптас -
бөліс» әдісі
Ойлан – берілген мәтін бойынша
1 мин уақыт ішінде оқып шығу (жеке жұмыс)
Жұптас – көршілес сыныптас
оқушымен жұптасып, бір-бірімен түсінген түсініктерін
толықтырады.
Бөліс – топпен мәтін бойынша
постер құру.
Бейнежазба (қоршаған орта
факторлары)
Бейнежазба бойынша
сауалнамаға оқушылар жауап береді.
1.Жапырақдың булануына не әсер
етеді?
2.Сүтқоректілердің тері
жабындарының өзгеруі себебі неде?
3.Өсімдіктер мен жануарлардың
тіршілігінде жарықтың рөлі қандай?
IV.Бекіту.
«Желпуіш» әдісі
Кім? қашан? қайда? қандай?
неше? немен? не істеді?
Рефлексия. Экология
ағашы
Жасыл түс- сабақты толық
түсіндім.
Қызғылт түс- сабақты орташа
түсіндім.
Сары түс- сабақта толық түсіне
алмадым.
V.Үй
тапсырмасы.
Биологиялық
кесте
Негроидтік нәсілге тән
морфологиялық ерекшелікті ата.
Моңғолоидтік нәсілге тән
морфологиялық ерекшелікті ата.
Еуропеоидтік нәсілге тән
морфологиялық ерекшелікті ата.