Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Экология пәніне кіріспе


    Бөлім:

    І. Экологияға кіріспе

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Нұршатова Нұрайым Нұршатқызы

    Күні:

    01.09.2023

    Сыныбы: 5 Б

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Экология пәніне кіріспе

    Сабақтың мақсаты:

    Экология пәнінің маңызын ұғыну, өзге ғылым салаларымен байланысын білу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Сыныппен амандасу, сынып реттілігін қадағалау.

    2. Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру.

    Жаңа сабаққа кіріспе


    Мұғалім оқушыларға «Экология» курсының мазмұны, курстың зерттейтін обьектісін, мақсаты мен міндеттерімен таныстырады.

    Мақсаты:
    Оқушылардың қоршаған орта туралы білімін ұдайы кеңейіп, олардың ғылымға деген қызығушылығын және ой - өрістің шығармашылық белсенділігін зерттеушілік қабілетін дамыту, экологиялық мәселелерді түсіндіру және өз бетінше
    шешуге дағдыландыру. Оқушылардың практикалық іс - қабілетін дамыту және оны өмірде қолдана білу функциональдық сауаттылыққа бағыттау. Оқушылардың оқу еңбегіне қажетті білімдері мен біліктерін және дағдыларын қалыптастыру, байқампаздығын, қисынды ойлау, есте сақтау, сөйлеу, қоршаған ортаны эстетикалық тұрғыдан қабылдау, өмірге шығармашылықпен қарау. Яғни, бұрыннан қалыптасқан табиғатқа деген тұрпайы түсініктен арыла отырып, экологиялық білімді ұрпақ тәрбиелеу. Ғылыми және тәжірибелік білімнің бірлігі негізінде оқушылардың қоршаған ортаға деген парасатты жауапкешілігін арттыру.

    Міндеті:

    • табиғи қорларды тиімді пайдалану мен қорғауда жеке адамның жауапкершілігін күшейту;

    • қоршаған орта мен адамзат арасындағы үйлесімділікті сәйкестендіру;

    • антропогендік өзгерістер мен қоршаған ортаның ластануына жол бермеу;

    • экологиялық жағдайларға мән беру және экологиялық

    проблемаларды шешу жолдарын іздестіру;

    • адамның іс-әрекетіне баға беру және адам денсаулығын сақтау;

    • табиғат қорғаудың экологиялық негіздерін білу;

    • экологиялық білім, әдеп, сана мен мәдениетті қалыптастыру.

    • анықтамалық, ғылыми әдебиеттермен, мерзімдік - басылымдармен,

    интернетпен жұмыс жасап еркін ақпарат көздерін пайдалана білуге баулу.

    Пәнаралық байланыс: биология, география, химия, медицина, физика, математика, валеология, тарих және т.б.


    Жұмысты ұйымдатыру формалары: дәріс беру, зертханалық жұмыстар орындау, экскурсия ұйымдастыру, пікір алмасу, әңгімелесу, болжамдар жинақтап талдау, оқушылардың шығармашылық жұмыстарын қорғау.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Оқушылар «Экология» курсының мазмұны, курстың зерттейтін обьектісін, мақсаты мен міндеттерімен танысады.

    Кері байланыс:

    Оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы. Сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушылармен біріге ашу.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    35 мин.

    Жаңа сабақтың тақырыбы түсіндіріліп, оқушыларға қысқаша дәріс оқылады, бейнеролик көрсетіледі.


    Дәріс: Табиғат – бұл біздің қоршаған орта. Ол – адам баласының санасынан тыс өздігінен пайда болған дүние. Таза табиғат біздің ырыс – құтымыз, ал ластанған табиғат – бізге қасірет. Табиғаттың тозуы – экологиялық дағдарыс. Елімізде туындап отырған экологиялық проблемалар олардың тек қана нарықтық-экономикалық факторларға ғана емес, әлеуметтік-экологиялық факторларға да тәуелді екенін көрсетіп отыр. Ең бастысы, экологиялық проблемаларды шешуде адамдардың санасын, психологиясын өзгертумен қатар жаңаша ойлауды қалыптастыру, табиғатқа деген көзқарасты экологияландыру мәселесі тұр. Экология курсын оқыту оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттырып қана қоймай оларды өздерінің туған мекендеріне, Отандарына деген үлкен сүйіспеншілікпен қарап, дұрыс шешім қабылдап, өз елін экологиялық апаттан алып қалуға үлес қоса отырып, дүниежүзіндегі экологиялық проблемаларды шешу жолдарын іздестіреді. Қазіргі кезде экология барлық ғылымдар саласын сабақтастықта әрекет ететін кешенді ғылымға айналды. Экология бүгінгі күннің талаптарын жан-жақты қарастыратын көптеген ғылымдар жүйесінен тұрады.

    Оқушылар бастауыш сыныптарда қоршаған орта және оның маңызы жөнінде түсінік қалыптасса, орта буынға көшкенде жас ерекшеліктеріне сай экология туралы білім тереңдей түсуі қажет. Өсіп келе жатқан ұрпақты табиғи ресурстарға ұқыпты қарауға қатысты экологиялық тұрғыдан саналылықты тәрбиелеу, нақты айтқанда:

    • суға ұқыптылықпен қарау;

    • ауаны сақтау;

    • жерді ластанудан сақтау түсініктері толық жетілу қажет.

    Табиғатты қорғауға әрбір адамды педагогикалық тұрғыда тәрбиелеуге ерекше назар аудару қажет. Қоғамның қазіргі даму кезеңі жеткіншек ұрпаққа білім беру мәселесін жаңа сатыға көтеруді қажет етіп отыр. Оқушылармен табиғатқа, туған өлкеге ұқыпты қарау, табиғи ресурстарды сақтау, өсімдік және жануарлар әлемін, су ресурстарын сақтау, салауатты эко-әдеттерді: экодемалысты, ТҚҚ бөлек жинауды, дұрыс тамақтануды дамыту және көптеген басқа мәселелерді талқылай отырып, диалог жүргізу. танымдық ойындар, бейне-роликтерді қарау және талқылау, спикердің жеке тәжірибесі арқылы табиғи ресурстарды сақтау бойынша практикалық дағдылар мен саналы көзқарас алыптасады.

    Экология курсы ең алдымен оқушылардың санасында көзқарас, ұстанымдар жүйесін, адамның мекені ретінде географиялық ортаға деген қарым - қатынас өлшемін табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мен қоршаған ортаны қорғау, экологиялық білімді күнделікті өмірде тиімді қолдана білу, өз жеріндегі табиғатты, шаруашылық және экологиялық жағдайды бағалау білігін қалыптастыруға септігін тигізу.

    Оқушылар жаңа тақырыппен танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру



    Презентация


    Топтық жұмыс.

    1-тапсырма. Постер қорғау.

    1-топ: Бізді қоршаған орта

    2-топ:Адамзаттың табиғатқа әсері

    3-топ:Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Табиғаттың бұны айтарға тілі жоқ



    2-тапсырма. «Күн шуақтары» әдісі арқылы экология ғылымының өзге ғылымдармен байланысына тоқталады.











    3-тапсырма.

    Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша мұғалім оқушыларға тақырып бойынша сөйлемдерді кезекпен кезек оқиды, ал оқушылар сөйлемнің не дұрыс не бұрыс екенін анықтауы қажет.



    1) Экология тірі ағзалардың бір-бірімен және қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттейтін биология ғылымының саласы.

    2«Экология» (гр. oikos – үй, тұрақ, мекен; logos — ғылым) терминін ғылымға алғаш 1866 ж. неміс ғалымы Эрнест Геккель енгізді.

    3)Экология ғылымының мақсаты адамның даму физиологиясы мен анатомиялық құрылысын таныстыру.

    4) Экология биологияның саласы ретінде ХІХ ғ. ортасында пайда болғанмен, жеке ғылым ретінде ХІХ ғ. аяғы мен ХХ ғ. басында қалыптасты.

    5)Экология ғылымының даму кезеңдерін 5 ке бөліп қарастырамыз.

    6)Экология ғылымы зерттеу обьектісіне орай: зоология, анатомия, физиология, ботаника т.с.с. бөлінеді.

    7)Экологиялық факторлар 3 ке бөлінеді: биотикалық, абиотикалық, антропогендік.

    8)Тірі ағзада ядроның болып, болмауына қарай: прокариоттар,эукариоттар деп 2 ге бөлеміз.

    9)Тірі ағзалар патшалығы 3 ке бөлінеді: жануарлар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар.

    10)Табиғаттың қозғаушы күші- эволюция

    1-тапсырма. Постер қорғау.

    Оқушылар 3 топқа бөліну арқылы топтық жұмыс орындайды. Әр топқа жеке тапсырма беріледі.









    2-тапсырма.

    Оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы биологиялық терминдерге анықтама береді.

    Пәнаралық байланыс: биология, география, химия, медицина, физика, математика, валеология, тарих және т.б.





    3-тапсырма.

    Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.










































    Қалыптастырушы бағалау:

    -Бәрекелді!

    -Жақсы! Жарайсың

    -Белсенділік таныттың! Жаман емес.

    -Таң қаларлық!

    -Тек алға!

    - Анық ой! 

    -Тамаша бастау!

    -Ойымнан шықтың! Көңілге қонымды жауап!









    Қалыптастырушы бағалау:

    -Жарайсың!

    -Жақсы!

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұршатова Нұрайым Нұршатқызы
    14 Желтоқсан 2023
    354
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Экология пәніне кіріспе

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Экология пәніне кіріспе

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Экология пәнінің маңызын ұғыну, өзге ғылым салаларымен байланысын білу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Экология пәніне кіріспе


    Бөлім:

    І. Экологияға кіріспе

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Нұршатова Нұрайым Нұршатқызы

    Күні:

    01.09.2023

    Сыныбы: 5 Б

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Экология пәніне кіріспе

    Сабақтың мақсаты:

    Экология пәнінің маңызын ұғыну, өзге ғылым салаларымен байланысын білу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Сыныппен амандасу, сынып реттілігін қадағалау.

    2. Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру.

    Жаңа сабаққа кіріспе


    Мұғалім оқушыларға «Экология» курсының мазмұны, курстың зерттейтін обьектісін, мақсаты мен міндеттерімен таныстырады.

    Мақсаты:
    Оқушылардың қоршаған орта туралы білімін ұдайы кеңейіп, олардың ғылымға деген қызығушылығын және ой - өрістің шығармашылық белсенділігін зерттеушілік қабілетін дамыту, экологиялық мәселелерді түсіндіру және өз бетінше
    шешуге дағдыландыру. Оқушылардың практикалық іс - қабілетін дамыту және оны өмірде қолдана білу функциональдық сауаттылыққа бағыттау. Оқушылардың оқу еңбегіне қажетті білімдері мен біліктерін және дағдыларын қалыптастыру, байқампаздығын, қисынды ойлау, есте сақтау, сөйлеу, қоршаған ортаны эстетикалық тұрғыдан қабылдау, өмірге шығармашылықпен қарау. Яғни, бұрыннан қалыптасқан табиғатқа деген тұрпайы түсініктен арыла отырып, экологиялық білімді ұрпақ тәрбиелеу. Ғылыми және тәжірибелік білімнің бірлігі негізінде оқушылардың қоршаған ортаға деген парасатты жауапкешілігін арттыру.

    Міндеті:

    • табиғи қорларды тиімді пайдалану мен қорғауда жеке адамның жауапкершілігін күшейту;

    • қоршаған орта мен адамзат арасындағы үйлесімділікті сәйкестендіру;

    • антропогендік өзгерістер мен қоршаған ортаның ластануына жол бермеу;

    • экологиялық жағдайларға мән беру және экологиялық

    проблемаларды шешу жолдарын іздестіру;

    • адамның іс-әрекетіне баға беру және адам денсаулығын сақтау;

    • табиғат қорғаудың экологиялық негіздерін білу;

    • экологиялық білім, әдеп, сана мен мәдениетті қалыптастыру.

    • анықтамалық, ғылыми әдебиеттермен, мерзімдік - басылымдармен,

    интернетпен жұмыс жасап еркін ақпарат көздерін пайдалана білуге баулу.

    Пәнаралық байланыс: биология, география, химия, медицина, физика, математика, валеология, тарих және т.б.


    Жұмысты ұйымдатыру формалары: дәріс беру, зертханалық жұмыстар орындау, экскурсия ұйымдастыру, пікір алмасу, әңгімелесу, болжамдар жинақтап талдау, оқушылардың шығармашылық жұмыстарын қорғау.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Оқушылар «Экология» курсының мазмұны, курстың зерттейтін обьектісін, мақсаты мен міндеттерімен танысады.

    Кері байланыс:

    Оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы. Сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушылармен біріге ашу.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    35 мин.

    Жаңа сабақтың тақырыбы түсіндіріліп, оқушыларға қысқаша дәріс оқылады, бейнеролик көрсетіледі.


    Дәріс: Табиғат – бұл біздің қоршаған орта. Ол – адам баласының санасынан тыс өздігінен пайда болған дүние. Таза табиғат біздің ырыс – құтымыз, ал ластанған табиғат – бізге қасірет. Табиғаттың тозуы – экологиялық дағдарыс. Елімізде туындап отырған экологиялық проблемалар олардың тек қана нарықтық-экономикалық факторларға ғана емес, әлеуметтік-экологиялық факторларға да тәуелді екенін көрсетіп отыр. Ең бастысы, экологиялық проблемаларды шешуде адамдардың санасын, психологиясын өзгертумен қатар жаңаша ойлауды қалыптастыру, табиғатқа деген көзқарасты экологияландыру мәселесі тұр. Экология курсын оқыту оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттырып қана қоймай оларды өздерінің туған мекендеріне, Отандарына деген үлкен сүйіспеншілікпен қарап, дұрыс шешім қабылдап, өз елін экологиялық апаттан алып қалуға үлес қоса отырып, дүниежүзіндегі экологиялық проблемаларды шешу жолдарын іздестіреді. Қазіргі кезде экология барлық ғылымдар саласын сабақтастықта әрекет ететін кешенді ғылымға айналды. Экология бүгінгі күннің талаптарын жан-жақты қарастыратын көптеген ғылымдар жүйесінен тұрады.

    Оқушылар бастауыш сыныптарда қоршаған орта және оның маңызы жөнінде түсінік қалыптасса, орта буынға көшкенде жас ерекшеліктеріне сай экология туралы білім тереңдей түсуі қажет. Өсіп келе жатқан ұрпақты табиғи ресурстарға ұқыпты қарауға қатысты экологиялық тұрғыдан саналылықты тәрбиелеу, нақты айтқанда:

    • суға ұқыптылықпен қарау;

    • ауаны сақтау;

    • жерді ластанудан сақтау түсініктері толық жетілу қажет.

    Табиғатты қорғауға әрбір адамды педагогикалық тұрғыда тәрбиелеуге ерекше назар аудару қажет. Қоғамның қазіргі даму кезеңі жеткіншек ұрпаққа білім беру мәселесін жаңа сатыға көтеруді қажет етіп отыр. Оқушылармен табиғатқа, туған өлкеге ұқыпты қарау, табиғи ресурстарды сақтау, өсімдік және жануарлар әлемін, су ресурстарын сақтау, салауатты эко-әдеттерді: экодемалысты, ТҚҚ бөлек жинауды, дұрыс тамақтануды дамыту және көптеген басқа мәселелерді талқылай отырып, диалог жүргізу. танымдық ойындар, бейне-роликтерді қарау және талқылау, спикердің жеке тәжірибесі арқылы табиғи ресурстарды сақтау бойынша практикалық дағдылар мен саналы көзқарас алыптасады.

    Экология курсы ең алдымен оқушылардың санасында көзқарас, ұстанымдар жүйесін, адамның мекені ретінде географиялық ортаға деген қарым - қатынас өлшемін табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мен қоршаған ортаны қорғау, экологиялық білімді күнделікті өмірде тиімді қолдана білу, өз жеріндегі табиғатты, шаруашылық және экологиялық жағдайды бағалау білігін қалыптастыруға септігін тигізу.

    Оқушылар жаңа тақырыппен танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру



    Презентация


    Топтық жұмыс.

    1-тапсырма. Постер қорғау.

    1-топ: Бізді қоршаған орта

    2-топ:Адамзаттың табиғатқа әсері

    3-топ:Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Табиғаттың бұны айтарға тілі жоқ



    2-тапсырма. «Күн шуақтары» әдісі арқылы экология ғылымының өзге ғылымдармен байланысына тоқталады.











    3-тапсырма.

    Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша мұғалім оқушыларға тақырып бойынша сөйлемдерді кезекпен кезек оқиды, ал оқушылар сөйлемнің не дұрыс не бұрыс екенін анықтауы қажет.



    1) Экология тірі ағзалардың бір-бірімен және қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттейтін биология ғылымының саласы.

    2«Экология» (гр. oikos – үй, тұрақ, мекен; logos — ғылым) терминін ғылымға алғаш 1866 ж. неміс ғалымы Эрнест Геккель енгізді.

    3)Экология ғылымының мақсаты адамның даму физиологиясы мен анатомиялық құрылысын таныстыру.

    4) Экология биологияның саласы ретінде ХІХ ғ. ортасында пайда болғанмен, жеке ғылым ретінде ХІХ ғ. аяғы мен ХХ ғ. басында қалыптасты.

    5)Экология ғылымының даму кезеңдерін 5 ке бөліп қарастырамыз.

    6)Экология ғылымы зерттеу обьектісіне орай: зоология, анатомия, физиология, ботаника т.с.с. бөлінеді.

    7)Экологиялық факторлар 3 ке бөлінеді: биотикалық, абиотикалық, антропогендік.

    8)Тірі ағзада ядроның болып, болмауына қарай: прокариоттар,эукариоттар деп 2 ге бөлеміз.

    9)Тірі ағзалар патшалығы 3 ке бөлінеді: жануарлар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар.

    10)Табиғаттың қозғаушы күші- эволюция

    1-тапсырма. Постер қорғау.

    Оқушылар 3 топқа бөліну арқылы топтық жұмыс орындайды. Әр топқа жеке тапсырма беріледі.









    2-тапсырма.

    Оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы биологиялық терминдерге анықтама береді.

    Пәнаралық байланыс: биология, география, химия, медицина, физика, математика, валеология, тарих және т.б.





    3-тапсырма.

    Шындық/Жалған (True/False) әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден шындық пен жалған ақпаратты анықтайды. Шындық болса екі қолын жоғарыға көтереді, жалған болса екі қолы бел тұсында оң жаққа иіледі, білмейтін ақпарат болса басын шайқайды.










































    Қалыптастырушы бағалау:

    -Бәрекелді!

    -Жақсы! Жарайсың

    -Белсенділік таныттың! Жаман емес.

    -Таң қаларлық!

    -Тек алға!

    - Анық ой! 

    -Тамаша бастау!

    -Ойымнан шықтың! Көңілге қонымды жауап!









    Қалыптастырушы бағалау:

    -Жарайсың!

    -Жақсы!

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 5 сынып
    14.12.2023
    354
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұршатова Нұрайым Нұршатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации