|
Бөлім |
11.4 Биосфера, экожүйе, популяция |
||||
|
Педагогтің аты–жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Экологиялық пирамидалар. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.1 - экологиялық пирамида ережесін түсіндіру; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Экологиялық пирамида ережесін түсіну. |
||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. Оқушыларды адамның бас миының суреттері арқылы топқа бөлу 1 топ. продуцент 2 топ. редуцент 3 топ. консумент |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады Оқушылар қаң қызының суреттерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі. Оқушылар бағалау парағындағы берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады |
Презентация, қол смайликтері
Таратпа материал
Бағалау парақтары Қаңқызының суреттері
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру Үй тапсырмасын өткен сыныптар бойынша еске түсіру мақсатында “Суреттер сөйлейді” әдісі көмегімен оқушылардың пікірін білу:
|
Оқушылар суретке қарап экологиялық пирамиданы еске түсіре отырып ортада өз ойларын талқылайды
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
|
Суреттер
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин Ұжымдық жұмыс 5 мин |
Тапсырма 1. Постер қорғау
1
топ.
2 топ. Төңкерілген биомасса пирамидасы
3 топ. Энергиялық пирамида
|
1 топ. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды |
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады. Жалпы– .... балл Дескрипторы: - экологиялық пирамида түрлерін білді; - ережелерімен танысты; - ажырата отырып, мысал келтіре алды;
|
Постер |
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. «Тарсия» әдісі арқылы тапсырма орындау
|
Оқушылар сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіріп тарсия әдісін орындайды |
Дескриптор: - Экологиялық пирамида ережелерін білді; Жалпы– ..... балл
|
оқулық, тарсия әдісі |
|
|
Жеке жұмыс 2мин |
Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс. Тұрғылықты жерлеріндегі экологиялық пирамидалар түрлерінің сұлбасын дәптерге түсіріңдер? |
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Берілген сұраққа жауапты дәптерге түсіреді |
|
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақты бекіту 5мин |
Викторина: “ Боулинг” ойыны беріледі.
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беру арқылы білімдерін бекітеді
|
Бағалау: әр сұрақ баллмен есептеледі Жалпы – 1 балл |
Презентация |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Рефлексия 3-4 мин.
|
Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді. Рефлексия. «Ұялы байланыс» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін ұялы байланыс арқылы білу Үй тапсырмасы: ξ43 оқу . |
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін хаттарға жазу арқылы білдіреді.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін біледі. Саралау: Сабаққа қорытынды жасалады.
|
Ұялы телефон суреттері |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экологиялық пирамидалар. 11 СЫНЫП
Экологиялық пирамидалар. 11 СЫНЫП
|
Бөлім |
11.4 Биосфера, экожүйе, популяция |
||||
|
Педагогтің аты–жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Экологиялық пирамидалар. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.1 - экологиялық пирамида ережесін түсіндіру; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Экологиялық пирамида ережесін түсіну. |
||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс–әрекеті
|
Оқушының іс–әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. Оқушыларды адамның бас миының суреттері арқылы топқа бөлу 1 топ. продуцент 2 топ. редуцент 3 топ. консумент |
Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.
Бағалау парақтары таратылады Оқушылар қаң қызының суреттерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді |
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру. Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау. Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі. Оқушылар бағалау парағындағы берілген адам басының бейнесіндегі баллдық жүйелерді бояу арқылы өз-өздерін бағалап отырады. Әр тапсырма бойынша берілген баллдық жүйені пайланады |
Презентация, қол смайликтері
Таратпа материал
Бағалау парақтары Қаңқызының суреттері
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 7 мин
|
(Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру Үй тапсырмасын өткен сыныптар бойынша еске түсіру мақсатында “Суреттер сөйлейді” әдісі көмегімен оқушылардың пікірін білу:
|
Оқушылар суретке қарап экологиялық пирамиданы еске түсіре отырып ортада өз ойларын талқылайды
|
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.
Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.
|
Суреттер
|
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 12 мин Ұжымдық жұмыс 5 мин |
Тапсырма 1. Постер қорғау
1
топ.
2 топ. Төңкерілген биомасса пирамидасы
3 топ. Энергиялық пирамида
|
1 топ. Оқушылар берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды |
Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады. Жалпы– .... балл Дескрипторы: - экологиялық пирамида түрлерін білді; - ережелерімен танысты; - ажырата отырып, мысал келтіре алды;
|
Постер |
|
|
Жұптық жұмыс 4 мин
|
Тапсырма 2. «Тарсия» әдісі арқылы тапсырма орындау
|
Оқушылар сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіріп тарсия әдісін орындайды |
Дескриптор: - Экологиялық пирамида ережелерін білді; Жалпы– ..... балл
|
оқулық, тарсия әдісі |
|
|
Жеке жұмыс 2мин |
Тапсырма 3. Дәптермен жұмыс. Тұрғылықты жерлеріндегі экологиялық пирамидалар түрлерінің сұлбасын дәптерге түсіріңдер? |
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды. Берілген сұраққа жауапты дәптерге түсіреді |
|
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақты бекіту 5мин |
Викторина: “ Боулинг” ойыны беріледі.
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беру арқылы білімдерін бекітеді
|
Бағалау: әр сұрақ баллмен есептеледі Жалпы – 1 балл |
Презентация |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Рефлексия 3-4 мин.
|
Оқушылардан кері байланыс алып, үй жұмысын береді. Рефлексия. «Ұялы байланыс» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін ұялы байланыс арқылы білу Үй тапсырмасы: ξ43 оқу . |
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін хаттарға жазу арқылы білдіреді.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар пікірін анықтайды. Білімді меңгеру деңгейін біледі. Саралау: Сабаққа қорытынды жасалады.
|
Ұялы телефон суреттері |
|
шағым қалдыра аласыз





















