Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Экологиялық қалдықтан эксклюзивті декор
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№201 Әл-Фараби атындағы мектеп-лицей
Көркем еңбек бағыты бойынша
жалпы орта білім беру ұйымдарына арналған
«Қалдықтардан интерьерлік бұйымдар жасау»
үйірме бағдарламасы
Пән мұғалімі:Сейтқасымова Г. Т.
Жалағаш кенті
Түсінік хат
Бағдарлама қолөнерді меңгерту үшін оқушылардың қабілеті және қызығушылығы басты назарда болмақ. Балалардың қызығушылығын ояту үшін түрлі әдіс -тәсілдерді сабақта пайдалану тиімді болып табылады. Сол арқылы баланың қолөнерге деген ынтасы артады. Жас ұрпақтың рухани мәдениеті мен дүниетанымын, көркемдік талғамын қалыптастырудың басты құралы - оқушыларға көркемдік білім мен эстетикалық тәрбие беру.Үйірмеде алған білімдері мен өнерлерін өмірде қолдана білуге жаттықтыру. Сұлулықты сүйе білуге, өнерлі болуға ұмтылдыру.
Көптеген жылдар бойы шешімін таппай келе жатқан басты экологиялық проблемалардың бірі — қатты тұрмыстық қалдықтармен жұмыс мәселесі. Қазіргі уақытта мұндай қалдықтардың 97 пайызы алдын ала сұрыпталмай, санитарлық стандарттар талаптарына сай емес, бейімделмеген қоқыс алаңдарына шығарылады.
Қазіргі таңда қоқысты іріктеуді игере алмай жатқан мемлекеттер – дамушы елдер. Мұның түрлі себебі бар, біріншіден тұрмыс қалдықтарын өндейтін технологияның жолға қойылмауы, қажетті ресурстардың тапшылығы, күнделікті шығатын қалдықтардың үлкен көлемі, сонымен қатар, адамдардың қоқыстан болатын залалдың, экологияға әкелетін қауіпті толық сезінбеуінде. Күнбе-күн қалдықтарды қоқыс жәшігіне салмас бұрын көпшілігіміз бұның бәрі қайда кетеді деп ойланбаймыз да. Пакеттерге тамақ қалдықтары, жуынды, қағаз, пластик аралас салынып, толассыз тасталып жатыр.
Бұл бағдарлама қолөнер дизайнын окыту әдістемесіне байланысты бала психологиясының теориялық және практикалық негіздеріне арналады. Мектептерде өтілетін қолөнер үйірмелері бойынша жаңа оқыту технологиясын қолдану жолдарына бағыт береді.
Қолөнерді оқытудың білім беру жүйесіндегі негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз және толық деңгейін бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту.» Оқушылардың өнерге деген қызығушылығын арттыруды көздей отырып, қолөнер бойынша барлық түрлері мен жанрлары қамтыла отырып жасалған.
Қолөнерден 5-6-7 сыныпқа арналған үйірме бағдарламасы көркем еңбек пәні мұғалімдері үшін көмекші құрал болып табылады. Мемлекеттік бағдарламаға сәйкестендіріліп оқушылардың жас ерекшеліктеріне, сыныптың бағыт-бағдарына сай құрастырылған.
Жалпы жыл бойына 34 сағат жоспарланып отыр, аптасына 1 сағат.
Мұнда оқушылар заманауи интерьерде қалдықтарды қолдана білуі, өзіндік идея жинақтаулары қарастырылады. Оқушыларды есте сақтау, қиялдау, ойлау немесе тақырып бойынша сурет салу арқылы оқушылардың ойлау қабілеті дамып, тереңдей түсетінін, затқа қарап сурет салу барысында оқушылардың байқағыштық қабілеттерін дамытып, үйлесімдік шешім табуға, олардың бейнелік ойлау қабілеті мен талғампаздық дағдысын жетілдіреді. Бұл күнтізбелік жоспардың жалпы мазмұнына қысқаша тоқтала кетсек:
- Интерьерлік дизайн бейнелеу өнерінің кескіндеме (кескіндеме түрлері), графика (графика түрлері), мүсін өнері (мүсіндеу түрлері), сәулет өнері (сәулеттік өнер түрлері), дизайн және халықтық сәндік қолданбалы өнері (қолөнер түрлері) сынды бірнеше тармақтарымен қамтылады.
Бағдарламаның мақсаты:
Балаларға қосымша білім беруде оқушының білімін, шеберлігін көрсету. Оқушыны шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.
Оқу негізі бойынша төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру көзделеді:
оқушылардың интерьерді әрлеу, қалдық заттарды қажетке асыруға деген мәдени көзқарасын қалыптастыру; оларға адамзат жинаған әлеуметтік, рухани, адамгершілік, үнемдеушілік тәжірибесін меңгерту;
Оқушылардың басты назарын адамдардың өмір тіршілігіндегі мен салт-дәстүр тарихындағы сәндік қолданбалы өнердің дамуына аудару, композициялық шығармалар арқылы өз көзқарастарын қалыптастыруға көмектесу;
Адам бойындағы табиғи дарынды
құрметтеудің озық дәстүрлерін меңгерген құнды бағдарланған жеке
тұлғаны тәрбиелеу;
Оқушылардың мәдени білімді шығармашылықпен қолдану,қолданбалы
өнермен жұмыс істеу, суретші шығармаларын салыстырмалы талдау
негізінде ой елегінен өткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
Отаны мен халқы алдындағы жауапкершілігін сезінетін жас ұрпақтың
мәдени, рухани адамгершілік ұстанымын
қалыптастыру.
Болжамы:
Оқушылардың ойын, қиялын кеңейту, көркем өнерге деген ынта - жігерін арттыру. Көне мәдениетімізді сақтай отырып, жаңа мәдениетті, өнерді бойымызға сіңіре білу.
Күтілетін нәтиже:
Үлгі бойынша қолөнерді өзектендіруге дағдыланады;
Сабақта меңгерген білім, білік дағдыларын өмірде қолдануды меңгереді; Қолөнер, сурет байқауларына қатысуға тәжірибе жинақтайды.
Қолөнер үйірмесіне ұйымдастырылған «қалдықтардан интерьерлік бұйымдар жасау» үйірмесінің тақырыптық- күнтізбелік жоспары
(жылына 34 сағат, аптасына 1 сағат
р\с |
Сағат саны |
Сабақтың тақырыбы |
Мерзімі |
Әдістемелік оқулықтар |
Пайдаланатын құрал-жабдықтар |
|
|
Түстік шешім қатынастары |
|
|
|
1 |
1 |
Үйлестіру заңдылықтары. Түстану ерекшеліктері. |
|
Ақпарат құралдары |
|
2 |
1 |
Түстік үйлесімділік |
|
|
|
|
2 |
Қалдық маталармен жұмыс |
|
|
|
3-4 5 |
3 |
Осиэ әдісімен картиналар жасау |
|
|
Сызбалар, фотосуреттер, қажетті құрал |
6-7 8-9 |
4 |
Кинусайга әдісімен картина жасау |
|
|
|
|
|
«Ылғалды мата» әдісімен жұмыс |
|
|
|
10-11 |
2 |
Интерьерлік картиналар жасау |
|
|
|
|
|
Тері қалдықтарымен жұмыс |
|
|
|
12-13 |
2 |
Жазықтықтағы гүл шоғы |
|
|
|
14-15 |
2 |
Композициялық шығарма |
|
|
|
|
|
Сыра қаушақтарымен жұмыс |
|
|
|
16-17 |
2 |
Интерьерлік картиналар |
|
|
|
18-19 |
2 |
Сувенирлер жасау |
|
|
|
|
|
Стринг арт техникасымен жұмыс |
|
|
|
20-21 |
2 |
Бұғы силуетін жасау |
|
|
|
22-23 |
2 |
Композициялық шығарма |
|
|
|
|
|
Изонить техникасымен жұмыс |
|
|
|
24-25 |
2 |
Әдістерді меңгеру |
|
|
|
|
|
Изолон қалдықтарымен жұмыс |
|
|
|
26-27 |
2 |
Гүлдер дайындау |
|
|
|
28-29 |
2 |
Интерьерлік 3D картиналар жасау |
|
|
|
|
|
Ескі табақшаларды интерьерде қолдану |
|
|
|
30-31 |
2 |
Табақшаларға папье маше әдісімен сурет салу |
|
|
|
32-33 |
2 |
Табақшалардан үй тұмар жасау |
|
|
|
34 |
1 |
Көрме |
1 |
|
|
Пайдаланған әдебиеттер
Мұғалім үшін:
-
https://kvartblog.mediasole.ru/dekor_iz_staroy_posudy_40_idey
-
Қазақ өнерінің тарихы /үш томдық/ Ежелгі дәуір ІІІ том. Алматы «Өнер» 2007 ж. 85-123 бет
-
Марғұлан А.Х, Акишев К.А, КадырбаевМ.К, Оразбаев А.М «Древняя культура Центрального Казахстана» Алма-Ата 1966, 277-278 бет
-
http://semeynaya-kuchka.ru/84-podelki-iz-metalla-gvozdej-gaek-lozhek-bochek-i-t-p/
-
Айдарова З, Сауғабаев М «Бейнелеу өнері. Дидактикалық материалдар» Алматы, «Атамұра»,2006ж, 40бет
-
https://kopilkaurokov.ru/tehnologiyad/presentacii/kinusaiga_tekhnikasy
Оқушы үшін:
-
Қ.Болатбаев, Ұ.Ибрагимов. Бейнелеу өнері. 5 -сыныбына арналған оқулық. 2 -басылымы, өңделген. Алматы «Атамұра» 2005.
-
https://www.adme.ru/tvorchestvo-dizajn/14-genialnyh-sposobov-sdelat-iz-staroj-posudy-dizajnerskuyu-shtukovinu-1260265/
-
https://tolagai-66.kz/kz/zhanaly-tar/218-aldy-zattardan-t-rmys-a-azhetti-b-jymdar-zhasau.html
-
https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/syrly-alem/25837/
-
ЛитМир - Электронная Библиотека Зайцева Ольга Декоративные цветы из ткани, бумаги, кожи: Практическое руководство
-
Журнал «ZIZHIPEISHIHUA» Изготовление цветов в разных техниках.