Сабақтың
ортасы
45
мин
|
Сөзжұмбақ арқылы сабақтың
тақырыбы ашылады. Топты 3 топқа бөлемін. 1Топ- негіздер 2. Топ –
қышқылдар 3. Топ - тұздар
Бейне көрсетілім
1
https://youtu.be/W-6EjYZPnLM?si=CsKxjZnckMNYs-GG
Металдардың қышқылдармен
әрекеттесуі
Бейне көрсетілім
2
https://youtu.be/hb3s5FUxtK8?si=8VhTUN_raK2uWc3z
[2]
ұпай
Дескрипторлар
1.
Практикалық жұмыстың мақсатын
дұрыс құрастырады;
2.Нәтиже кестесіне
өздерінің бақылаулары мен іс әрекеттерін жазып
отырады;
3. 80% теңестірілген
реакция теңдеулерін дұрыс жазады;
4. Сәйкесінше қорытынды
жасай алады.
Металдардың сумен
әрекеттесіп негіздер түзуі
Бейне көрсетілім
3
https://youtu.be/5-SlTPyJSo4?si=oskgf6AAKFntJlGX
[1]
ұпай
Дескриптор
-
Кестені
толтырады
-
Реакция теңдеуін
жазады
Қалыптастырушы
бағалау: мұғалім →оқушыны, «смайликтер»
арқылы
“Химиялық
эстафета” Әр топтан бір оқушыдан
шығып, бірінші тапсырманы орындап, борды келесі оқушыға береді.
Сөйтіп барлық айналулар іске асқанша бір - біріне эстафетаны беріп
отырады. 1 - топ. Al →Al2O3 →
Al2(SO4) → Al(OH)3→ AlCl3 →Al
2 - топ. Ca → CaO →Ca(OH)2→CaCO3→Ca(HCO3)2→CO2
3 - топ. Zn → Zn O → Zn CL2 → Zn(OH)
2
[2]
ұпай
Химиялық реакция теңдеуін
құрып, теңестіріңіз.
-
Na
+ H2O
=
-
K
+ H2O
=
-
Li2O
+ H2O
=
-
Li2O
+ H2SO4 =
-
Li2O
+ SO3 =
-
NaOH + H2SO4 =
-
NaOH + SO3 =
[2]
ұпай
Дескрипторлар
|
-
сілтілік металдардың сумен әрекеттескенде түзілетін газды біледі
және анықтайды;
- қышқылдармен және сумен реакция
теңдеулерін құрастырып,
теңестіреді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: топтық бағалау, «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі бойынша.
Бейне көрсетілім
4
https://youtu.be/u9eDt2OB6iY?feature=shared
[2]
ұпай
Дескриптор: Әр бір сынауықтағы
өзгерістерді анықтайды.
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау.
|
Презентация, карточкалар,
дәптер
Менделеевтің периодтық
кестесі
Тұрғы, сынауықтар, спиртшам, тұздардың,
қышқылдардың, негіздердің ерітінділері,
индикаторлар.
|