Материалдар / Эксперименттік есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Эксперименттік есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері жайында білімді қорытындылау. Химиялық экспериментті орындаудың ең тиімді жолын тауып, есепті тәжірибе жүзінде орындап, байқалған құбылыстарды қорытындылап, эксперимент нәтижелерін жазу. Металдар
Авторы:
26 Наурыз 2024
366
5 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

16 КОЛЛЕДЖ МКҚК







«КЕЛІСІЛДІ» «БЕКІТЕМІН

Директордың оқу ісі жөніндегі №16 колледж директоры

орынбасары ___________ Е.Билалов ____________ М. Тәшімбет

« ___» _________2023 ж «____» __________ 2023ж













АШЫҚ САБАҚ

Эксперименттік есептер шығару









Пәні: Химия


Оқытушы: Маханбетова












Шардара

Пән: Химия

Колледж: №16

Мұғалімнің аты-жөні: Маханбетова Г


Бөлім атауы

4.Бөлім Химия және қоршаған орта


Сабақтың тақырыбы.

Эксперименттік есептер шығару


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Металдар мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері жайында білімді қорытындылау. Химиялық экспериментті орындаудың ең тиімді жолын тауып, есепті тәжірибе жүзінде орындап, байқалған құбылыстарды қорытындылап, эксперимент нәтижелерін жазу.


Сабақтың

мақсаттары

Барлық оқушылар: металдар мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері жайында біледі.

Көптеген оқушылар: тапсырмаларды орындайды

Кейбір оқушылар: алған білімді өмірде қолданады


Пәнаралық байланыс

Есептер шығаруда математика пәнімен байланыс орнатамын. Зертханалық жұмыс арқылы зерттеушілік жұмыс жасатамын.


Осыған дейін меңгерілген білім

Шойын және болат металдары


Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Жоспарланатын уақыт

Педагог әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

15 мин

Бүгінгі сабағымыздың ұраны «Бәрін білгім келеді»

Shape1

Бүгінгі сабақта

  • «Венн диограмма» әдісін арқылы өткен тақырыптардағы материалдарды шолу

  • «Ашық сұрақтар» әдісі арқылы.Сабақта өткен материалды тиянақтау

  • «Рефлексия ». Кері байланыс













«Shape3 Shape2 Венн диограмма» әдісін пайдаланып оқушыларға өткен тақырыптарға байланысты Венн диаграммасы беріледі.Бұл топтық жұмыс. Тапсырманы орындату арқылы студенттердің өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтаймын.



Шойын Болат



[1] ұпай

«Ашық сұрақтар» әдісі арқылы студенттердің өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтаймын

А) Қазақстанда шойын мен болат қай жерлерде өндіріледі?

Ә) шойын алуда қандай реакциялар жүреді?

Б) Флюстер не үшін қолданылады?

В) Қола қалай түзіледі?

Г) Болатты асылдандыру үшін қандай металдар қолданылады?

[1] ұпай



Сабақтың ортасы

45 мин




















Сөзжұмбақ арқылы сабақтың тақырыбы ашылады. Топты 3 топқа бөлемін. 1Топ- негіздер 2. Топ – қышқылдар 3. Топ - тұздар

Бейне көрсетілім 1

https://youtu.be/W-6EjYZPnLM?si=CsKxjZnckMNYs-GG

Металдардың қышқылдармен әрекеттесуі

Бейне көрсетілім 2

https://youtu.be/hb3s5FUxtK8?si=8VhTUN_raK2uWc3z

[2] ұпай

Дескрипторлар

1. Практикалық жұмыстың мақсатын дұрыс құрастырады;

2.Нәтиже кестесіне өздерінің бақылаулары мен іс әрекеттерін жазып отырады;

3. 80% теңестірілген реакция теңдеулерін дұрыс жазады;

4. Сәйкесінше қорытынды жасай алады.

Металдардың сумен әрекеттесіп негіздер түзуі

Бейне көрсетілім 3

https://youtu.be/5-SlTPyJSo4?si=oskgf6AAKFntJlGX

[1] ұпай


Дескриптор

  • Кестені толтырады

  • Реакция теңдеуін жазады

Қалыптастырушы бағалау: мұғалім →оқушыны, «смайликтер» арқылы

Рисунок 3 Рисунок 14 Рисунок 16


Химиялық эстафета” Әр топтан бір оқушыдан шығып, бірінші тапсырманы орындап, борды келесі оқушыға береді. Сөйтіп барлық айналулар іске асқанша бір - біріне эстафетаны беріп отырады.
1 - топ. Al →Al2O3 → Al2(SO4) → Al(OH)3→ AlCl3 →Al
2 - топ. Ca → CaO →Ca(OH)2→CaCO3→Ca(HCO3)2→CO2
3 - топ. Zn → Zn O → Zn CL2 → Zn(OH) 2

[2] ұпай

Химиялық реакция теңдеуін құрып, теңестіріңіз.

  1. Na + H2O =

  2. K + H2O =

  3. Li2O + H2O =

  4. Li2O + H2SO4 =

  5. Li2O + SO3 =

  6. NaOH + H2SO4 =

  7. NaOH + SO3 =

[2] ұпай

Дескрипторлар

- сілтілік металдардың сумен әрекеттескенде түзілетін газды біледі және анықтайды;

- қышқылдармен және сумен реакция теңдеулерін құрастырып, теңестіреді.

Қалыптастырушы бағалау: топтық бағалау, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша.

Бейне көрсетілім 4

https://youtu.be/u9eDt2OB6iY?feature=shared

[2] ұпай

Дескриптор: Әр бір сынауықтағы өзгерістерді анықтайды.

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.



Презентация, карточкалар, дәптер

Менделеевтің периодтық кестесі




































Тұрғы, сынауықтар, спиртшам, тұздардың, қышқылдардың, негіздердің ерітінділері, индикаторлар.














Сабақтың соңы


12-10 – «Өте жақсы»

9-6 – «Жақсы»

5-3 – «Орташа»

3-тен төмен – «орташадан төмен»

Сабақты қорытындылау












Оқытушы: _____________Маханбетова Г

























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!