Материалдар / Экстракорпоральды ұрықтандыру әдісі және оның маңызы. Экстракорпоральды ұрықтандырудың этикалық аспектілері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Экстракорпоральды ұрықтандыру әдісі және оның маңызы. Экстракорпоральды ұрықтандырудың этикалық аспектілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Экстракорпоральды ұрықтандыру әдісі және оның маңызы. Экстракорпоральды ұрықтандырудың этикалық аспектілері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
98
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Биология

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Экстракорпоральды ұрықтандыру әдісі және оның маңызы. Экстракорпоральды ұрықтандырудың этикалық аспектілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.4.4.4 -экстракорпоральды ұрықтандыру әдісінің маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

- экстракорпоралдық ұрықтандыру (ЭКҰ) әдісінің маңызын түсіндіру

- экстракорпоралдық ұрықтандыру /жұмыртқа жасушалары/ кезеңдерін анықтау



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сенің есімін» жаттығуы. Топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.

«Әріптер арқылы топқа бөлу» әдісі. Мұғалім оқушыларға әріптер айтып (ЭКҰ) есте сақтауларын сұрайды.



Үй тапсырмасы «сұрақ - жауап» әдісі арқылы сұралады.

Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тіліп,тілек айтады.

Әр оқушы өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Дамир. Д- дарынды,А-ақылды,М-мықты,И-икемді

Р-романтикалы. Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады.


Оқушылар әріптерді қайталау арқылы топтарға бірігеді.



«Үш шапалақ» әдісі












1-10 балл аралығында формативті бағалау.

Интербелсенді тақта

Ұжымдық жұмыс

10 минут

«Бұл кім?» әдісі

  • Суреттегі адам кім?

  • Оның «сынауықтан шыққа бала» ұғымына қандай қатысы бар?

  • Бұл кісі эмбриолог Патрик Стептоумен бірігіп қандай тәжірибе жасады?











Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


«Кинометафора» әдісі арқылы бейнематериал көрсетіледі.


Оқушылар берілген сұрақтар арқылы суреттегі адамның аты-жөнін анықтайды.


Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.














Оқушылар бейнематериал көреді және ой ойларын ортаға салады.

«Мадақтау» әдісі

Презентация, оқулық


















сілтеме

https://youtu.be/Om7V39bjbIs?si=2mIrDlhDxS9OjNxz











Сабақтың ортасы

25 минут

( Топтық жұмыс) Тапсырма 1 «Ментальді карта» әдісі.

ЭКҰ сатыларын ментальді карта әдісі арқылы сипаттаңдар


Shape1


Shape2

ЭКҰ


Shape4 Shape3

Shape5




(Жұптық жұмыс ) Тапсырма 2.

«Биологиялық диктант» әдісі

Бос орындарға қажетті сөздерді енгізіңдер.

Экстракорпоралды ұрықтандыру (ЭКҰ) адамзат тарихында алғаш рет ........ жылы ........ жасалды.

Экстракорпоралды ұрықтандырудың негізін салғандар Кембридж зерттеушілері – гинеколог ..................... пен эмбриолог ................. болды. Экстракорпоралды ұрықтандыру бойынша алғашқы ота жасау нәтижесінде .........жылы 25 шілдеде Лесли мен Джон Браун отбасында аңсап күткен сәби – қыздары ..... дүниеге келді. Луиза Браун бірінші «............................» болды.

1. 1978ж

2. Англияда

3. Роберд Эдварс

4. Патрик Стептоу

5. 1978ж

6. Луиза

7. сынауықтан шыққан бала


(Жеке жұмыс ) Тапсырма 3.

ЭКҰ жасау үшін жүргізілетін шараларды жазыңдар.

1..........................................

2..........................................

3..........................................

4...........................................

5..........................................

6..........................................

7..........................................

8........................................... т.б.



Оқушылар экстракорпоралды ұрықтандыру сатыларын ментальді карта әдісі арқылы сипаттайды.












Оқушылар бос орындарға қажетті сөздерді енгізеді.




Оқушылар берілген тапсырманы дәптерге орындайды.















ЭКҰ жасау үшін жүргізілетін шараларды ретімен жазады.

Дескриптор

Білім алушылар:

  • ЭКҰ сатыларын анықтайды.

  • Ментальді карта құрастырады.



Дескриптор негізігде формативті бағалау





Дескриптор

Білім алушылар:

  • Бос орындарға қажетті сөздерді енгізеді.



Дескриптор негізігде формативті бағалау













Дескриптор

Білім алушылар:

  • ЭКҰ жасау үшін жүргізілетін шараларды анықтайды;

  • ЭКҰ жасау үшін жүргізілетін шараларды ретімен жазады.



Дескриптор негізігде формативті бағалау


АКТ, оқулық














АКТ




















АКТ

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Ішкі сыртқы шеңбер» әдісі

- Адам эмбрионының дамуы қайда жүреді?

- ЭКҰ кезінде қандай этикалық мәселелер туындайды?

- Не себепті биомедицина үшін этикалық мәселелер маңызды?


Қорытындылай келе, оқушыларға кері байланыс беріледі.


Кері байланыс: «Тұжырым»

1. Сабақта алынған мәлімет өміріме қажет деп есептеймін, себебі...

2. Сабақ кезінде берілген тапсырмалар арқылы білімімді тексердім, себебі...

3. Сабақ кезіндегі берілген тапсырмалар қиындық тудырды, себебі...


Оқушылар бірлесіп сұрақтарға жауап береді.










Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«мадақтау» әдісі












Бағалау парақшасы


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабіле

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!