Материалдар / Ел-қуаты-елорда экономикасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ел-қуаты-елорда экономикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптың жаңартылған білім мазмұнына сай жазылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
2460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Ел-қуаты-елорда экономикасы

Мұғалімнің аты-жөні:Тасимова Мираш

Күні: 12.11.18

СЫНЫП: 6


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу;

6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар орындай алады:ресми сөздер мен тіркестерді қолданады;неологизм мен термин сөдерді ажыратады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданады;неологизм иен термин,диалект сөздерді қолдана алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: неологизм,термин,диалект сөздерді орынды қолданып,диалогқа түсе алады.

Тілдік мақсаттар

Неологизм,термин,диалект,экономика,пайыз,бюджет,донор,қала қоржыны

Бағалау критерийі

Тіркестерді ажыратады;орынды қолданады;диалогқа түседі

Құндылыққа баулу

Туған жерін, елін қорғауға баулу, Отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

География

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Халықаралық Астана әуежайы

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру үшін

«Сүйікті адамыңа тілегенді -өзгеге де тіле»


Сабақтың ортасы







«Ел-қуаты-елорда экономикасы қарқынды дамып келеді» атты бейнебаянды көрсетемін.

Бюджеттің басты доноры

Жылдар мен жылдар ара­сын­дағы деректерге жүгінсек, соң­ғы үш жыл бойына Астана ел өңірлері арасында ішкі жалпы өнім өсімінің ең жоғары көр­сеткішіне ие болған екен. Мә­с­елен, 2015 жылы қала эконо­ми­касы ІЖӨ-нің 5 пайыздық өсі­міне қол жеткізіп, жалпы эко­но­миканың өсіміне шаққанда 40 пайыздық межеден көрінген. Бұл отандық экономикадағы кі­ріс көзінің қомақты бөлігін құ­райтын өсім. Яғни, Астана қа­ласының 2015 жылғы эко­но­ми­калық кірісі 900 млрд тең­геден асып, республикалық бюд­жет­тің басты доноры ретінде ба­­- ғ­а­ланды.  Одан бергіде, 2016 жылы қала әкімі Әсет Исекешов «Алғаш рет Астана қаласының мемлекеттік бюд­жеті триллион теңгеден асты» деп мәлімдеген еді. Осы 2016 жылы қала бюджетіне 431 млрд 668,5 млн теңге түсіп, бюджет жоспары 7 млрд 489,4 млн тең­­­геге артығымен орындалған екен. Ал, 2017 жылдың қаң­тар-сәу­ір айлары аралығында ғана қала бюджетінің кіріс бөлігі 113,9 пайызға орындалды.  Айтпақшы, Астана – ел экономикасына шетелден тартылған инвестициялар ағымының кө­ле­мі жөнінен де көшбасшы. Жал­пы, елорда құрылысы бас­талғалы бері салынған инвести­ция көлемі 6 трлн теңгеден асып жығылады. Сондай-ақ, Астана­ның экономикалық қу­а­ты­ның ар­туына шағын және ор­та бизнес дамуының жоғары дең­гей­де жолға қойылуы үлес қо­сып ке­­леді. Мысалы, қа­ла қор­жы­ны­­на құйылатын қар­ажат­тың 75 пай­ызы осы сал­аның тө­ле­ген са­лығынан құралады екен. Мұ­ның сыртында, қалада тір­кел­ген тұрғындардың жартысына жу­­ығы шағын және орта бизнес са­ла­сында еңбек етеді

Осы мәліметтерді тыңдап болған соң «Өндірістік» ойыны «Жеке кәсіпкерлер» ойынын ойнатамын.Ойын барысында неологизм,термин,диалект сөздерді қолдануы шарт.

Сергіту сәті «Айна» ойыны.

Дәптермен жұмыс.Бейнебаянда кездескен неологизм мен термин сөздерді жазып алады.

<iframe width="623" height="350" src="https://www.youtube.com/embed/vT9oe9O2xH4" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Сабақтың соңы


Рефлексия: Рефлексиялық эссе

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

Сонымен біз.................деген шешімге келдік.






Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма лар бересіз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілетті оқушылармен жұмыс: неологизм,термин,диалект сөздерге эссе жазады.

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: берілген жаттығуларға кері байланыс ұсыну

Қалыптастырушы бағалау

«Бағдаршам» арқылы бағалау


Сергіту:

«Айна» ойыны

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?




Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға байланысты?)

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!