Материалдар / Елді мекендердің жіктелуі. Елді мекендердің функционалды зоналары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Елді мекендердің жіктелуі. Елді мекендердің функционалды зоналары

Материал туралы қысқаша түсінік
Елді мекен туралы түсінік беру
Авторы:
28 Ақпан 2024
209
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

4 Әлеуметтік география

4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Елді мекендердің жіктелуі. Елді мекендердің функционалды зоналары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.4.1.7 Қазақстандағы елді мекендерді жіктейді

9.4.1.8 Елді мекендердің функционалды зоналарын ажыратады

Сабақтың мақсаты:

Қазақстандағы елді мекендерді ажыратып, ерекшеліктерімен танысады.

Сабақтың барысы


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Миға шабуыл» әдісі

1.Демографиялық пирамида дегеніміз не?
2.Жыныстық құрамының ерекшелігін атаңдар
3.Қазақстанның негізгі демографиялық көрсеткіші
4. Халықтың жас ерекшелігі бойынша бөлінуі

Оқулық, жұмыс дәптері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


Бейнебаян тыңдау.

 Бейнебаян көреді және өз ойларын ортаға салады.

  • Бейнебаян не жайында?

  • Қандай мәлімет алдыңыздар?

  • Бұл мәліметтер сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыздар?

Елді-мекен – адамдардың тұрақты қонысы. Ол үйлердің, кәсіпорындардың, әлеуметтік мекемелер мен ұйымдардың ғимараттар жиынтығынан тұрады және өзіне тән география атауы (топонимі) болады.

Қазақстанда елді-мекендер бұл сипаттары бойынша ауыл, кент, қала болып негізгі үш дәрежеге бөлінеді

Елді мкендердің екі түрі бар. Қалалық және ауылдық деп бөлінеді.

Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап және түсініп,тапсырмалар орындайды.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

.



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин

1-қадам
“ Кім жылдам”

Топпен жұмыс

1-топ: Ауылдық елді мекендерді сипаттайды

2-топ: Маңыздылығын бойынша қалаларды жіктейді.

3-топ: Кенттердің басты сипаттамаларын сипаттайды

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Ауылдық елді мекендерді сипаттай алады.

Маңыздылығын бойынша қалаларды жіктей алады. : Кенттердің басты сипаттамаларын сипаттай алады



2 қадам
Ойлан, бөліс,бірік” әдісі Жұптық жұмыс

Ауыл мен қаланың айырмашылығы неде?

3 айырмашылықтарын жазыңыз.

Picture 2


Дескриптор: Жалпы – 3 балл

Қала мен ауылдың ең басты айырмашылықтарын анықтай алады.

ДК экраны

9-сынып оқулығы

Слайд.


3 қадам «Сәйкестендіру»
Жеке жұмыс

Тұрғын аймақ- Санитарлық қорғаныс аймақтары

Өндірістік аймақ-өндірістік кәсіпорындар

Рекреациялық аймақ- ормандар, саябақтар,су қоймалары

4 қадам

ресурсты пайдалана отырып елді мекендерді сипаттамаларына қарай жіктеңіздер

ЕShape1 лді мекендер

Shape3 Shape2

Қалалық Ауылдық

Shape4 Shape6


Қала үлгісіндегі Қалалар

Shape10 Shape8 Shape7 ауыл


Үлкен қалалар Кіші қалалар


Дескриптор 3балл

Қалалардың функционалдық аймақтарын сәйкестендіре алады

Дескриптор

1 балл

Елді мекендерді жіктей алады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Қорытынды.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма:

Елді мекендердің жіктелуі

Елді мекендердің функционалды зоналары . Эссе жазып келу.

Ойыңды тұжырымда сұрақтар мен тапсырмалар


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image3.png
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!