Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Миға шабуыл» әдісі
1.Демографиялық пирамида дегеніміз не?
2.Жыныстық құрамының ерекшелігін атаңдар
3.Қазақстанның негізгі демографиялық көрсеткіші
4. Халықтың жас ерекшелігі бойынша бөлінуі
|
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Бейнебаян тыңдау.
Бейнебаян көреді және өз ойларын ортаға
салады.
Елді-мекен –
адамдардың тұрақты қонысы. Ол үйлердің, кәсіпорындардың, әлеуметтік
мекемелер мен ұйымдардың ғимараттар жиынтығынан тұрады және өзіне
тән география атауы (топонимі) болады.
Қазақстанда елді-мекендер бұл сипаттары бойынша
ауыл, кент, қала болып негізгі үш дәрежеге
бөлінеді
Елді мкендердің екі түрі бар. Қалалық және
ауылдық деп бөлінеді.
|
Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап және
түсініп,тапсырмалар орындайды.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31
мин
|
№1-қадам
“ Кім жылдам”
Топпен жұмыс
1-топ: Ауылдық елді мекендерді
сипаттайды
2-топ: Маңыздылығын бойынша қалаларды
жіктейді.
3-топ: Кенттердің басты сипаттамаларын
сипаттайды
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Ауылдық елді мекендерді сипаттай
алады.
Маңыздылығын бойынша қалаларды жіктей алады. :
Кенттердің басты сипаттамаларын сипаттай алады
|
|
|
№2 қадам
“Ойлан, бөліс,бірік”
әдісі Жұптық жұмыс
Ауыл мен қаланың айырмашылығы
неде?
3
айырмашылықтарын жазыңыз.
|
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл
Қала мен ауылдың ең басты айырмашылықтарын
анықтай алады.
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы
Слайд.
|
|
№3 қадам «Сәйкестендіру»
Жеке жұмыс
Тұрғын аймақ- Санитарлық қорғаныс
аймақтары
Өндірістік аймақ-өндірістік
кәсіпорындар
Рекреациялық аймақ- ормандар, саябақтар,су
қоймалары
№4 қадам
ресурсты пайдалана отырып елді мекендерді
сипаттамаларына қарай жіктеңіздер
Е лді
мекендер
Қалалық Ауылдық
Қала үлгісіндегі Қалалар
ауыл
Үлкен қалалар Кіші қалалар
|
|
Дескриптор 3балл
Қалалардың функционалдық аймақтарын сәйкестендіре
алады
Дескриптор
1 балл
Елді мекендерді жіктей алады.
|
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Қорытынды.
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге тапсырма:
Елді мекендердің жіктелуі
Елді мекендердің функционалды
зоналары .
Эссе жазып келу.
Ойыңды тұжырымда сұрақтар мен
тапсырмалар
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту
арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|