8-сынып,
алгебра
Күні:
__20.01.16__________
Сабақтың тақырыбы: Квадрат
теңдеуге келтірілген теңдеулер (1-2сағаты)
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: Бұл тақырыпты
игере отырып,биквадрат теңдеу ұғымымен, квадрат теңдеуге
келтірілген басқа теңдеулер түрімен
таныстыру
Дамытушылық: Биквадрат
теңдеулерді шешу алгоритмін білу
Тәрбиелік: Өз өмірі мен
әрекетіне жауапкершілікпен қарауға
тәрбиелеу
Сабақтың типі: Жаңа оқу
материалын таныту
Сабақтың түрі:
Теория,практика
Әдіс-тәсіл,
құралдары:
Өзекті мәселе: күрделі
сөйлеммен ой жеткізу қабылетін өзектендіру
Сабақтың
барысы:
І Мотивациялық
кезең
Сәлемдесу
Оқушыларды
түгендеу
Оқушылардың үй жұмыстарын
тексеру.
ІІ Үй жұмысын
тексеру
№184(қолданған қысқаша көбейту
формулаларын сұрау)
№185 шығару алгоритмін және
шешімдері ауызша сұрау
ІІ Мағынаны
ашу:
теория
, мұндағы
а түрінде берілген теңдеу
биквадрат теңдеу деп аталады.
Мысалы:
теңдеуін
шешейік дискриминантын тауып,
түбірлерін іздейміз шыққан
түбірді ,
Теңдеулерді шешудің мұндай
әдісі жаңа айнымалы еңгізу
әдісі деп
аталады.
Теңдеулерді
шешудің жаңа айнымалы еңгізу
әдісімен шешу алгоритм құру
(оқушылармен біріге отырып)
-
Теңдеудегі қандайда бір
өрнекті жаңа айнымалы арқылы белгілейміз
-
Берілген теңдеудегі өрнектің
орнына жаңа айнымалыны енгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат
теңдеу аламыз
-
Шыққан квадрат теңдеуді
шешеміз
-
Алмастыру арқылы алғашқы
айнымалының мәнін табамыз
-
Табылған түбірлерге тексеру
жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін
аықтаймыз
Тақтамен жұмыс мысалды біріге
отырып талдау
ІІІ Бекіту
кезеңі:
№190 №193 тақтада жұмыс №189
№194 өздігімен жұмыс №192 №195 жұппен
жұмыс
Рефлексия:
1)Жаңа айнымалыны енгізу
әдісін қарастырудың қандай қажеті бар?
2) Квадрат теңдеуге
келтірілетін теңдеулердің түбірлеріне неліктен тексеру жүргізу
керек?
Үй жұмысы:
№191
Бағалау: Оқушылардың
белсенділігіне байланысбы бағалау.