Материалдар / "Елдігімнің тұтқасы -Елбасы!" сыныптан тыс іс-шара.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

"Елдігімнің тұтқасы -Елбасы!" сыныптан тыс іс-шара.

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
335
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8-сынып, алгебра

Күні: __20.01.16__________

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер (1-2сағаты)

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Бұл тақырыпты игере отырып,биквадрат теңдеу ұғымымен, квадрат теңдеуге келтірілген басқа теңдеулер түрімен таныстыру

Дамытушылық: Биквадрат теңдеулерді шешу алгоритмін білу

Тәрбиелік: Өз өмірі мен әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу

Сабақтың типі: Жаңа оқу материалын таныту

Сабақтың түрі: Теория,практика

Әдіс-тәсіл, құралдары:

Өзекті мәселе: күрделі сөйлеммен ой жеткізу қабылетін өзектендіру

Сабақтың барысы:

І Мотивациялық кезең

Сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Оқушылардың үй жұмыстарын тексеру.

ІІ Үй жұмысын тексеру

184(қолданған қысқаша көбейту формулаларын сұрау)

185 шығару алгоритмін және шешімдері ауызша сұрау

ІІ Мағынаны ашу:

теория Shape1 Shape2 , мұндағы аShape3 Shape4 түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.

Мысалы: Shape5 Shape6 теңдеуін шешейік Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 дискриминантын тауып, түбірлерін іздейміз Shape11 Shape12 шыққан түбірді Shape13 Shape14 , Shape15 Shape16 Shape17 Shape18

Теңдеулерді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалы еңгізу әдісі деп аталады.

Теңдеулерді шешудің жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу алгоритм құру (оқушылармен біріге отырып)

  1. Теңдеудегі қандайда бір өрнекті жаңа айнымалы арқылы белгілейміз

  2. Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны енгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз

  3. Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз

  4. Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз

  5. Табылған түбірлерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін аықтаймыз

Тақтамен жұмыс мысалды біріге отырып талдау
Shape19

ІІІ Бекіту кезеңі:

190 №193 тақтада жұмыс №189 №194 өздігімен жұмыс №192 №195 жұппен жұмыс

Рефлексия:

1)Жаңа айнымалыны енгізу әдісін қарастырудың қандай қажеті бар?

2) Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулердің түбірлеріне неліктен тексеру жүргізу керек?

Үй жұмысы: №191

Бағалау: Оқушылардың белсенділігіне байланысбы бағалау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!