Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Электр кедергісі
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 8.3А- ТҰРАҚТЫ ТОК |
Мектеп: №17 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кедергі. Меншікті кедергі. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.3.6 - кедергінің физикалық мағанасын түсіндіру,оның өлшем бірлігі; |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар кедергінің қандай шамалардан тәуелді екенін ауызша сипаттайды және кедергінің физикалық мағынасын түсіндіреді. Пәнге тән лексика мен терминология: электр, электрон, электр өрісі, кернеу, ток күші, кедергі, меншікті кедергі, өткізгіштің көлденең қимасының ауданы, сым диаметрі, Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер Өткізгіштің ұзындығы артқан сайын,......... Сымның көлденең қимасының ауданы артқан сайын,..... Кедергіні азайту үшін...... |
||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақта оқушылар жұпта жұмыс жасауға және сыни ойлауға, талдау жасауға дағдыланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Математикалық амалдарды есептер шығаруда қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Мектеп миссиясы, жаһандық азаматтық |
Электр тізбегін жинау, ток күші мен кернеудің физикалық мағынасын ажырата отырып, өмірде қолдану арқылы маңыздылығын бағалайды. Алессандро Вольта мен Андре Ампер ғалымдарының ашқан жаңалықтарын жеткізе отырып, физика пәніне қызықтыру |
||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Электр тізбегі . Тізбектегі ток күші мен кернеу және оларды өлшеу. Амперметр мен вольтметрді жалғау. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-10 мин 10-13 мин |
Мұғалім оқушылардың жауаптарына кері байланыс жасап, қажеттілік туындаған жағдайда түзетулер енгізеді.
Оқушылар жұпта талқылайды және өз ойларымен бөліседі. Мұғалім оқушылардың жауабына кері байланыс жасай отырып бүгінгі сабақтың мақсатына қарай бағыттайды.
|
Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 13-30 мин 30-50мин
50-75 мин
|
1 топ. Кедергінің өткізгіш ұзындығына тәуелділігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: Омметр, константан сым, рулетка (сызғыш).
2 топ. Кедергінің өткізгіштің көлденең қимасы ауданына тәуелділігін зерттеу. Құралдар: Омметр, константан сым, рулетка.
3 топ. Кедергінің өткізгіш сымның тегіне тәуелділігін зерттеу. Құралдар: Омметр, константан сым, болат проволока, рулетка.
Әр топ зерттеу нәтижелері бойынша жасаған қорытындыларын баяндайды. Үш топтың қорытындысына сүйеніп кедергінің формуласын жазамыз және меншікті кедергі түсінігін енгіземіз.
Мұғалімнің қысқаша түсіндірмесі: «Заттың меншікті кедергісі – заттың электр тогына қарсылық келтіру қабілетін сипаттайтын физикалық шама. Тек заттың қасиеті болып табылады». Кедергінің формуласынан меншікті кедергінің өлшем бірлігін енгіземіз. SI жүйесінде кедергі бірлігі 1 Ом·мм2/м немесе 1 Ом·м. Іс жүзінде жіңішке өткізгіштердің қимасының ауданы көбіне квадрат миллиметрмен (мм2) келтіріледі. Бұл жағдайда меншікті кедергі бірлігін Ом• мм2/м деп алған ыңғайлы. 1 мм2 =0,000001 м2 болғандықтан 1 Ом·мм2/м = 0,000001 Ом·м. Әр түрлі заттардың меншікті кедергілері әр түрлі болады. Кейбір заттардың меншікті кедергілері кестеде келтірілген. Бұл кестеде келтірілген мәндер 20 °С температураға сәйкес.
Бағалау критерийлері:
|
Ток көзі, сымдар, мультиметр, реостат, константан сымы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 75-80 мин |
6. Рефлексия Мұғалім тапсырманың орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Келесі сабақты жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. Сұрақтар ауызша немесе жазбаша талқылануы мүмкін. 7. Үйге тапсырма §39 оқу
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жос-парлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың мате-риалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіп-сіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Қалыптастырушы бағалау нәтижелері; Сабақ үстіндегі есептердің жауаптары; Оқушылардың бір-бірін бағалау |
Физика кабинеттіндегі қауіпсіздік техника сақтау ережелерін сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 693 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |