Материалдар / «Электр өлшеуші аспаптар»

«Электр өлшеуші аспаптар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық білім алушылар: 1) Электр өлшеуіш аспаптары туралы, олардың түрлерін ажырата алады және олардың электр тізбегінде қолданылуын біледі. 2) Электр өлшеуіш аспаптарының құрылымдарымен танысады;
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1 Shape4 Shape3 Shape2

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

Алматы қаласы Білім басқармасының

«Алматы электрмеханикалық колледжі» КМҚК








Келісілді

Басшының оқу-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары

___________И.Б. Ордагулов
20___ж. "____" ___________





Ашық сабақтың дәйектемесі


Тақырыбы: «Электр өлшеуші аспап»




Колледж әдіскері ____________­____ Ізімова П.Т.

Кафедрасының меңгерушісі: _____________ Жумамуратова А.А.

Құрастырған оқытушы ______________ Рахимова Д.А.












Алматы 2023 ж







ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚТЫҢ

ЖОСПАРЫ


Сабақтың тақырыбы: Электр өлшеуші аспап

Пән атауы: Монтаждау технологиясы

Педагог(өндірістік оқыту шебері): Рахимова Динара Аманкелдіқызы

20_ жылғы "__" ___

Жалпы мәліметтер

Курс, топ: ЭМ –112 топ, 1 - курс

Сабақтың түрі: Тәжірбиелік сабақ

Сабақтың әдісі: Джигсо әдісі

Мақсаты, міндеттері:

Білімділік: білім алушыларға электр өлшеуіш аспаптарын және олардың бір – бірінен айырмашылықтары жайлы түсінік беру. Электр өлшеуіш аспаптарының құрылымдарымен таныстыру.

Дамытушылық: Білім алушылардың теориялық білімдерін практика жүзінде ұштастыруын ұйымдастыру, өлшеу аспаптарын ұқыпты пайдалана білуге, жұмыс орнында техника қауіпсіздігі ережелерін қатан сақтауға дағдыландыру.

Тәрбиелік: білім алушыларға сабақта уақытты тиімді пайдалануға, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтежие:

Барлық білім алушылар:

  1. Электр өлшеуіш аспаптары туралы, олардың түрлерін ажырата алады және олардың электр тізбегінде қолданылуын біледі.

  2. Электр өлшеуіш аспаптарының құрылымдарымен танысады;

Қажетті ресурстар: Мультиметр, А4 қағазы, кабельдер, интерактивті тақта

Пәнаралық байланыс: физика, электротехника

Қолданылған әдебиеттер: Қ.Қосыбаев «Электротехниканың қысқаша анықтамалығы», В.Е.Китаев «Электротехника негіздері», А.Медетбекова, А.Салыков «Электротехниканың теориялық негіздері», интернет желісі.


Сабақтың барысы :


Р.с.


Мазмұны

Уақыт

Мазмұн нысаны

  1. Ұйымдастыру кезеңі (ұзақтығы - 5 минут)

  1. Білім алушылармен амандасу, түгендеу, даярлықтарын тексеру;


  1. Топтарға біріктіру:





  1. Психологиялық ахуал қалыптастыру



  1. Қауіпсіздік журналына қол қою.

2




1





1




1


  1. Сергіту сәті. Білім алушылардың сабаққа қатысуын тексеру. Сыртқы түрін тексеру (арнайы киімнің болуы).

  2. Білім алушылар 3 топқа  бөлінеді.

1-топ: Ақыл

2-топ: Ғылым

3-топ: Ізденіс


  1. Мидың жұмысын жақсартатын әдісті қолану



  1. Білім алушылар журналға қол қойып шығады.


  1. Кіріспе нұсқау (ұзақтығы – 10 минут)


1. Сабақтың тақырыбын хабарлау

2. Сабақтын мақсатын хабарлау


3. Жаңа тақырыпты түсіндіру;




2

1


7




  1. Сабақтың құрылымын түсіндіру;

  2. Сабақ соңында күтілетін нәтижені түсіндіру;

  3. Жаңа сабақты «Джигсо» әдісін пайдаланып өтеміз.

Сабақтың тақырыбы: Электр өлшеу астаптары, оның ішінде Амперметр, Вольтметр, Омметр және мультиметр.

Әр топқа таратпа материалдары беріледі:


  1. Білім алушыларға жаңа сабақ бойынша нұсқау беру:

  2. Білім алушылардың ой-өрісін тексеру:

  3. Видеоролик қысқаша көрсетіледі.

  4. Топтарға а4 парағымен тапсырма беріледі.





ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ, ЖҰМЫС КЕЗІНДЕГІ САҚТЫҚ ШАРАЛАР:



  1. Жаңа тақырыптың мазмұны мен жүйесін таныстыру;

  1. Білім алушыларға жаңа сабақ бойынша нұсқау беру:

  2. Білім алушылардың ой-өрісін тексеру:


  1. Электр өлшеу аспаптарына не жатады?

  2. Электрөлшеуіш аспаптың шартты белгілері?



«ЭЛЕКТР ӨЛШЕУШІ АСПАП»

Мультиметр (ағылш. multimeter), тестер (ағылш. test — сынақтан өткізу), авометр (ампервольтомметр-ден шыққан) — өзінде бірнеше функциясы бар аралас электр өлшеуші аспап. Ең минималды жиынтығында вольтметр, амперметр және омметрдің қызметі болады. Кейде мультиметрдің ток өлшеуші клещ түріндегісі болады. Цифрлық және аналогтық мультиметрлер бар. Мультиметр базалық өлшеулерге қолданылатын және ақаулықтарды іздеуге арналған жеңіл, тасымалдаушы құрылғы болуы мүмкін, сондай-ақ көптеген мүмкіндіктері бар күрделі стационарлық аспап та болуы мүмкін.


Қызметі:

  1. Сандық мультиметрдің көмегімен мына шамаларды өлшеуге болады:

  2. тұрақты және айнымалы ток кернеуі

  3. тұрақты ток күші

  4. тұрақты ток желісі бөліктеріндегі кедергі

  5. дыбысты әсердің көмегімен байланысты тексеру


Құрылымы:

Бұл аппаратта мынадай түймелер орналасқан және ол осы түймелер арқылы өз қызметін атқарады:

  1. айырылған жағдай, қосып өшіруге арналған

  2. тұрақты кернеуді өлшеудің шегі

  3. кедергінің өлшеудің шегі

  4. транзистордың параметрлерін өлшеу үшін қолданатын ұя, программада жұмыс істемейді.

  5. сандық кесте

  6. айнымалы кернеуді өлшеу шегі

  7. тұрақты ток күшін өлшеудің шегі

  8. жұмыс жағдайын айыратын айырып қосқыш

  9. 200 mA-дан 10 A -ға дейінгі ток күші санағы

  10. өткізгіш сымдарды жалғауға арналған ұя

  11. жалпы сымдарды жалғауға қажетті ұя




Шебердің іс жүзінде жұмыстың орындалу әдіс – тәсілі

  1. Техника қауіпсіздік ережесін сақтауды үйретеді

  2. Электр өлшеуіш аспабы мультиметрмен таныстырады

  3. Мультиметрдің көмегімен өлшеу жұмыстарын көрсетеді


Студенттің жұмыс реті:

  1. Техника қауіпсіздік ережесін сақтауды үйренеді;

  2. Мультиметрмен жұмыс орындап үйренеді.

3.Ағымдағы нұсқау (ұзақтығы – 20 минут)

Бірінші мақсаттық тексеріс:

Мақсаты: Жұмыс орнын  ұйымдастыру, еңбек қауіпсіздік ережесін сақтау, студенттердің тәжірибелік тапсырманы орныдауға дайындығы.

Екінші мақсаттық тексеріс:

Студенттерді тексеріс уақытында қадағалайтын сәт

Үшінші мақсаттық тексеріс:

Студенттердің жұмысын демонстрацияға дайындау.

5





5



10

1. Жұмыс орнын ұйымдастыру тәртібімен танысу. Керек шикізат, реттілік пен құралдардың қолда болуы, тапсырмаларды топ ішінде бөлу.


2. Еңбек әдістерінің дұрыс және технологиялық тізбекті орындалуын тексеру.

3. Жұмысты аяқтап, қорытындылау. Дайын болған жұмыстарды қабылдау, жұмыс орнын    жинастыру, тапсыру


Қорытынды (5 минут)

1. Бағалау:






2.Рефлексия кестесі










3.Үйге тапсырмасы








2






1












2

  1. Бағалау критерийлері, түрлі-түсті стикерлерді пайдаланып білім алушыларға таратып беру.

-Сабаққа белсенді қатысқан білім алушыларды бағалау.

  1. Рефлексия кестесін жазу


Қолым-нан келді

Маған қиын болды

Үйрендім






Рефлексия кестесіне жауап жазу




3. Үй тапсырмасы:


1) Қосымша әдебиеттерді пайдалана отырып, электрлік аспаптар туралы жазып келу

2) Интернет желісінен қосымша материалдар іздену

3) Тест құрастыру



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ