Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Оқушылар жұп-жұп болып
тұрады,берілген кубикті лақтырады,кубикта орындау керек іс-әрекет
көрсетілген,оқушылар өз жұптарымен сол іс-әрекетті
орындайды.
Үй тапсырмасын тексеру «Жұбыңды тексер» әдісі
бойынша.
Өткен сабақты еске түсіру үшін«Өзіңді
тексер!»әдісі арқылы жазбаша
жауап береді.Сол арқылы өткен
тақырыпты пысықтаймыз.
Симантикалық
карты
E
F
R
q
r
Q
1
Заряд
Т
Ф
А
Э
Р
Ю
2
Өріс
кернеулігі
Л
О
П
Й
Ш
У
3
Күш
Ъ
Е
М
Б
Д
Ф
4
Арақашықтық
У
С
Я
Ж
К
И
5
Проп.коэф
Ч
М
Т
Г
Х
А
6
Жылу
мөлшері
Щ
Ф
П
А
П
Р
Дұрыс жауады: ЭЛЕКТР
Тақырыпқа байланысты
сөздердің ішінен артығын
тап
1. Электрон, электр
өткізгіш, карандаш
2. Металдар, қышқылдар,адам
денесі, уран
3. Жібек, керосин, резеңке,
лупа
4.Максвель, Фарадей, Кулон,
Ом
Эбонит, Нейтрон, Капрон,
Ауа
Дұрыс
жауап.
1.Карандаш
2.Уран
3.Лупа
4.Ом
5.Нейтрон
Жаңа сабақты бастамас бұрын балаларды 3 топқа
бөлемін.
«Фонарик»
әдісіарқылы 3 топқа
бөлінеді.балаларға екі жағынан бекітілген қағаздар беріледі,қағазға
фонарик жаққанда оның ішінде топтың аты болады.Сол топ атауы арқылы
балалар 3 топқа бөлінеді
Білім алушыларға есептер жазылған парақшалар
тапсырылады,есеп парағына берілген тапсырмаларды орындайды.(3
нұсқа)
Семантикалық картаны шешеді
Білім алушылар артық сөздерді
табады
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды«Мадақтау
сөз»әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
«Мадақтау
стикерлері»әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»атты стикерлер таратылып
отырады.
Ауызша
Дәптер
Оқулық
8 сынып
Семантикалық
пароақша
Жаңа білім 12 мин
1. Жұптас, топтас
әдісі /6 ұпай/
Мысалы: Жер мен тас
бірін – бірі белгілі күшпен тартады. Жер мен тастың арасында
тартылыс өрісі бар. Сол сияқты қағазды ұсақ қиындыларына
электрленген дене, мысалы үйкелген эбонит таяқшаны жақындатсақ,
қағаз қиындыларымен таяқша біршама қашықтықтан тартылатынын
байқаймыз. Яғни электрленген денелер (арасында) айналасында электр
өрісі бар. Электр өрісін көзбен көріп, қолмен ұстай алмаймыз. Оны
зарядталған денеге әрекетімен байқаймыз. Электр өрісі ұғымын
ағылшын ғалымдары М. Фарадей мен Джеймс Максвелл енгізді. Электр
өрісінің әсері зарядталған денелер айналасында күштірек болады да,
одан алыстаған сайын өріс әлсірей береді. Зарядталған денелердің
өзара әрекеттесуі қалай жүзеге
асады?
Эксперимент жүзінде
тағайындалған Кулон заңы зарядтардың өзара өрекеттесуін сандық
түрғыдан білдіреді, бірақ "Бір зарядтың басқасына әрекеті қандай
жолмен беріледі, бүл өзара әрекеттесудің табиғаты қандай?" деген
сұрақтарға жауап бермейді.
Тәжірибелер кез
келген зарядталған дененің айналасында заттан ерекшеленетін, электр
өрісі деп аталатын кеңістік бар екенін керсетеді. Осы өрістің
жәрдемімен электрлік өзара әрекеттесу жүзеге асады. Электр өрісі
ұғымын ағылшын ғалымдары М. Фарадей жөне Дж. Максвелл
енгізді.
Электр өрісі
материяның айрықша бір түрі болып табылады. Біз затты көріп,
сезетін болсак, ал электр өрісін сезім мүшелеріміздің көмегімен
қабылдай алмаймыз. Ол тек зарядталған денелер әрекетінен ғана
байқалады.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз