Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Электростатика негіздері

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахметова.Ж.Б

    Күні:

    10.03.2003

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Физика

    Сабақтың тақырыбы:

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі жайлы мағлұмат беру

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

    Топта бағалай білуге баулу

    Сабақтың мақсаты:

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі жайлы мағлұмат алады

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин















    «Ой қозғау» әдісі.

    5 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    Жағымды атмосфера орнату үшін

    «Кубик» тренингін ұйымдастырамын.

    «Кубик» тренингі

    Оқушылар жұп-жұп болып тұрады,берілген кубикті лақтырады,кубикта орындау керек іс-әрекет көрсетілген,оқушылар өз жұптарымен сол іс-әрекетті орындайды.




    Үй тапсырмасын тексеру «Жұбыңды тексер» әдісі бойынша.




    Өткен сабақты еске түсіру үшін «Өзіңді тексер!» әдісі арқылы жазбаша жауап береді. Сол арқылы өткен тақырыпты пысықтаймыз.





    Симантикалық карты




    E

    F

    R

    q

    r

    Q

    1

    Заряд

    Т

    Ф

    А

    Э

    Р

    Ю

    2

    Өріс кернеулігі

    Л

    О

    П

    Й

    Ш

    У

    3

    Күш

    Ъ

    Е

    М

    Б

    Д

    Ф

    4

    Арақашықтық

    У

    С

    Я

    Ж

    К

    И

    5

    Проп.коэф

    Ч

    М

    Т

    Г

    Х

    А

    6

    Жылу мөлшері

    Щ

    Ф

    П

    А

    П

    Р


    Дұрыс жауады: ЭЛЕКТР


    1. Тақырыпқа байланысты  сөздердің ішінен артығын тап

    1. Электрон, электр өткізгіш, карандаш

    2. Металдар, қышқылдар,адам денесі, уран

    3. Жібек, керосин, резеңке, лупа

    4.Максвель, Фарадей, Кулон, Ом

    1. Эбонит, Нейтрон,  Капрон, Ауа

    Дұрыс жауап.

    • 1.Карандаш

    • 2.Уран

    • 3.Лупа

    • 4.Ом

    5.Нейтрон


    Жаңа сабақты бастамас бұрын балаларды 3 топқа бөлемін.


    «Фонарик» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.балаларға екі жағынан бекітілген қағаздар беріледі,қағазға фонарик жаққанда оның ішінде топтың аты болады.Сол топ атауы арқылы балалар 3 топқа бөлінеді


    Мұғаліммен амандасады. Оқушылар тренинг арқылы көңіл-күйі көтеріліп, сыныпта жағымды атмосфера орнайды.














    Білім алушыларға есептер жазылған парақшалар тапсырылады,есеп парағына берілген тапсырмаларды орындайды.(3 нұсқа)










    Семантикалық картаны шешеді














    Білім алушылар артық сөздерді табады


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»






















    «Мадақтау стикерлері» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»атты стикерлер таратылып отырады.



































    Ауызша















    Дәптер


    Оқулық

    8 сынып










    Семантикалық пароақша

    Жаңа білім 12 мин



































    1. Жұптас, топтас әдісі /6 ұпай/


    Мысалы: Жер мен тас бірін – бірі белгілі күшпен тартады. Жер мен тастың арасында тартылыс өрісі бар. Сол сияқты қағазды ұсақ қиындыларына электрленген дене, мысалы үйкелген эбонит таяқшаны жақындатсақ, қағаз қиындыларымен таяқша біршама қашықтықтан тартылатынын байқаймыз. Яғни электрленген денелер (арасында) айналасында электр өрісі бар. Электр өрісін көзбен көріп, қолмен ұстай алмаймыз. Оны зарядталған денеге әрекетімен байқаймыз. Электр өрісі ұғымын ағылшын ғалымдары М. Фарадей мен Джеймс Максвелл енгізді. Электр өрісінің әсері зарядталған денелер айналасында күштірек болады да, одан алыстаған сайын өріс әлсірей береді. Зарядталған денелердің өзара әрекеттесуі қалай жүзеге асады?

    Эксперимент жүзінде тағайындалған Кулон заңы зарядтардың өзара өрекеттесуін сандық түрғыдан білдіреді, бірақ "Бір зарядтың басқасына әрекеті қандай жолмен беріледі, бүл өзара әрекеттесудің табиғаты қандай?" деген сұрақтарға жауап бермейді.

    Тәжірибелер кез келген зарядталған дененің айналасында заттан ерекшеленетін, электр өрісі деп аталатын кеңістік бар екенін керсетеді. Осы өрістің жәрдемімен электрлік өзара әрекеттесу жүзеге асады. Электр өрісі ұғымын ағылшын ғалымдары М. Фарадей жөне Дж. Максвелл енгізді.

    Электр өрісі материяның айрықша бір түрі болып табылады. Біз затты көріп, сезетін болсак, ал электр өрісін сезім мүшелеріміздің көмегімен қабылдай алмаймыз. Ол тек зарядталған денелер әрекетінен ғана байқалады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметова Жансая
    09 Наурыз 2023
    443
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Электр өрісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Электр өрісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8 сынып физикасы электростатика негіздері тарауы бойынша қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    Электростатика негіздері

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахметова.Ж.Б

    Күні:

    10.03.2003

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Физика

    Сабақтың тақырыбы:

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі жайлы мағлұмат беру

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету

    Топта бағалай білуге баулу

    Сабақтың мақсаты:

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі жайлы мағлұмат алады

    Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігін күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин















    «Ой қозғау» әдісі.

    5 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    Жағымды атмосфера орнату үшін

    «Кубик» тренингін ұйымдастырамын.

    «Кубик» тренингі

    Оқушылар жұп-жұп болып тұрады,берілген кубикті лақтырады,кубикта орындау керек іс-әрекет көрсетілген,оқушылар өз жұптарымен сол іс-әрекетті орындайды.




    Үй тапсырмасын тексеру «Жұбыңды тексер» әдісі бойынша.




    Өткен сабақты еске түсіру үшін «Өзіңді тексер!» әдісі арқылы жазбаша жауап береді. Сол арқылы өткен тақырыпты пысықтаймыз.





    Симантикалық карты




    E

    F

    R

    q

    r

    Q

    1

    Заряд

    Т

    Ф

    А

    Э

    Р

    Ю

    2

    Өріс кернеулігі

    Л

    О

    П

    Й

    Ш

    У

    3

    Күш

    Ъ

    Е

    М

    Б

    Д

    Ф

    4

    Арақашықтық

    У

    С

    Я

    Ж

    К

    И

    5

    Проп.коэф

    Ч

    М

    Т

    Г

    Х

    А

    6

    Жылу мөлшері

    Щ

    Ф

    П

    А

    П

    Р


    Дұрыс жауады: ЭЛЕКТР


    1. Тақырыпқа байланысты  сөздердің ішінен артығын тап

    1. Электрон, электр өткізгіш, карандаш

    2. Металдар, қышқылдар,адам денесі, уран

    3. Жібек, керосин, резеңке, лупа

    4.Максвель, Фарадей, Кулон, Ом

    1. Эбонит, Нейтрон,  Капрон, Ауа

    Дұрыс жауап.

    • 1.Карандаш

    • 2.Уран

    • 3.Лупа

    • 4.Ом

    5.Нейтрон


    Жаңа сабақты бастамас бұрын балаларды 3 топқа бөлемін.


    «Фонарик» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.балаларға екі жағынан бекітілген қағаздар беріледі,қағазға фонарик жаққанда оның ішінде топтың аты болады.Сол топ атауы арқылы балалар 3 топқа бөлінеді


    Мұғаліммен амандасады. Оқушылар тренинг арқылы көңіл-күйі көтеріліп, сыныпта жағымды атмосфера орнайды.














    Білім алушыларға есептер жазылған парақшалар тапсырылады,есеп парағына берілген тапсырмаларды орындайды.(3 нұсқа)










    Семантикалық картаны шешеді














    Білім алушылар артық сөздерді табады


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»






















    «Мадақтау стикерлері» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»атты стикерлер таратылып отырады.



































    Ауызша















    Дәптер


    Оқулық

    8 сынып










    Семантикалық пароақша

    Жаңа білім 12 мин



































    1. Жұптас, топтас әдісі /6 ұпай/


    Мысалы: Жер мен тас бірін – бірі белгілі күшпен тартады. Жер мен тастың арасында тартылыс өрісі бар. Сол сияқты қағазды ұсақ қиындыларына электрленген дене, мысалы үйкелген эбонит таяқшаны жақындатсақ, қағаз қиындыларымен таяқша біршама қашықтықтан тартылатынын байқаймыз. Яғни электрленген денелер (арасында) айналасында электр өрісі бар. Электр өрісін көзбен көріп, қолмен ұстай алмаймыз. Оны зарядталған денеге әрекетімен байқаймыз. Электр өрісі ұғымын ағылшын ғалымдары М. Фарадей мен Джеймс Максвелл енгізді. Электр өрісінің әсері зарядталған денелер айналасында күштірек болады да, одан алыстаған сайын өріс әлсірей береді. Зарядталған денелердің өзара әрекеттесуі қалай жүзеге асады?

    Эксперимент жүзінде тағайындалған Кулон заңы зарядтардың өзара өрекеттесуін сандық түрғыдан білдіреді, бірақ "Бір зарядтың басқасына әрекеті қандай жолмен беріледі, бүл өзара әрекеттесудің табиғаты қандай?" деген сұрақтарға жауап бермейді.

    Тәжірибелер кез келген зарядталған дененің айналасында заттан ерекшеленетін, электр өрісі деп аталатын кеңістік бар екенін керсетеді. Осы өрістің жәрдемімен электрлік өзара әрекеттесу жүзеге асады. Электр өрісі ұғымын ағылшын ғалымдары М. Фарадей жөне Дж. Максвелл енгізді.

    Электр өрісі материяның айрықша бір түрі болып табылады. Біз затты көріп, сезетін болсак, ал электр өрісін сезім мүшелеріміздің көмегімен қабылдай алмаймыз. Ол тек зарядталған денелер әрекетінен ғана байқалады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Философия Тест 9 сынып
    09.03.2023
    443
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметова Жансая
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации