Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электр тогы, электр тогы көздері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 8.3 А Тұрақты электр тогы Күні: Сынып: |
Мектеп: Жуалы ауданы №30 Көктқбе орта мектебі Мұғалімнің аты –жөні: Альжанова С.А Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Электр тогы, электр тогы көздері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.1 – электр тогы ұғымын және электр тогының пайда болу шарттарын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
-электр тогы ұғымының мағынасын айту -электр тогының пайда болу шарттарын анықтау -электр ток көздері түрлерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын салыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
-Электр тогының анықтамасын айтады; - электр тогының пайда болу шарттарын анықтайды; -электр ток көздері түрлерінің ұқсастығы мен ерекшелігін салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Электр тогы, электр заряды, батарея, гальваникалық элементі, генератор, аккумулятор, фотоэлемент, электрофор машиналары терминдерін диалогта және жазуда еркін пайдаланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәндік лексика және терминология |
Электр тогы, электр заряды, батарея, гальваникалық элемент, электрофор машинасы, аккумулятор, фотоэлемент |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалогқа және жазуға қажет сөз тіркестері |
1.Зарядтардың реттелген қозғалысы ................................. деп аталады. 2.Алғаш рет «...........................» түсінігін енгізген француз ғалымы Андре Ампер ашты. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алуды топтық жұмыс жасау арқылы дарытамын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Информатика – АКТ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Электр заряды, аккумулятор, ток көзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аударып, жаңа сабаққа қатысты суреттер (аккумулятор,электрофор машинасы, гальвани элементі) бейнеленген қима қағаздарды таратып «Мозаика» әдісі арқылы жинайды.
Алдыңғы білімді еске түсіру «Kahoot» ойыны 1.Электр зарядының өлшем бірлігі? А) Кл В) м Д) с Е) км 2. Электр зарядының белгіленуі? А) q B) t Д) m E) s 3. Қалта шамы ненің көмегімен жанады? А) батарейка В)ток көзі Д) генератор Е) аккумулятор 4.Электр өрісі нүктелерінің энергетикалық қасиеттерін сипаттайтын шама? А) потенциал В)өріс Д) жұмыс Е) энергия Қалыптастырушы бағалау: бірінші орынға шыққан оқушыға «От шашу» Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін «Каhoot» ойынының нәтижесінен шығарылады. |
Аккумулятор, электрофор машинасы, гальвани элементінің суреттері белгіленген қима қағаздар сайты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға мәтін беріледі. Берілген мәтінді оқи отырып топпен жұмыс жасайды. Жұмыс түрі: топтық Электроскоптың білігіне бекітілген металл шарды электрленген эбонит «Борт» журналы
Дескриптор: -берілген мәтінді оқи отырып электр тогы, электр тогының пайда болу себебін айтады; - жаңа термин сөздермен танысады; - термин сөздердің анықтамасын жазады; -мәтін бойынша болжамдар жасайды; - сұрақтар құрастырады.
Қалыптастырушы бағалау түрі:өзара бағалау Кері байланыс: жазбаша «Сендвич» әдісі
Тапсырма 2
Тапсырма 3 «Венн» диаграммасы әдісі арқылы оқулықтан «ток көздерінің түрлері» қосымшасын оқып, ток көздерінің ұқсастығы мен ерекшелігін салыстыру.
Дескрипторлар 1.Гальвани элементінің ерекшелігін анықтайды 2.Аккумлятордың ерекшелігін жазады. 3.Аккумлятор мен Гальвани элементінің ұқсастығын салыстырады.
Қалыптастырушы бағалау түрі: өзара бағалау Әдісі: «Басбармақ» Кері байланыс: ауызша
Қосымша 1
Қосымша 2 Бағалау парағы
|
Мәтіндер, «Борт» кестесі, стикерлер таратылады
2
Тапсырма жазылған қима қағаздар таратылады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс «Ойды аяқта»
Рефлексия «Шеринг» әдісі
Үй тапсырмасын беру: Презентация дайындау
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сізқандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Пəнаралық байланыс; денсаулықжəне қауіпсіздік, АКТ- менбайланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қарқын тәсілімен «Борт» әдісі мен «Әткеншек» әдісін саралаймын. |
|
«Kahoot» ойыны жүргізу арқылы АКТ қолдану дағдысы дамиды. Топтық жұмыс жасату арқылы ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулимын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақбойынша рефлексия
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |