Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электр тоғы. Электр тоқ көздері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: _______________________
Пәні: Физика және астрономия
Ашық сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы : Электр тогы. Ток көздері Н.Мейірманов атындағы орта мектебі
Күні:23.01.19ж Мұғалімнің аты-жөні: Исмагулова С.М.
Сынып: 8 Сабақтағы
оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған
оқушылар саны:
Сабақтағы оқыту
мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1. Электр тогының анықтамасын , ток көздері туралы
білуі, токтың жүру шарттарын білуі .
2. Электр тогының әрекетін түсінуі, электр қозғаушы
күш шамасының физикалық шамасын түсінуі.
3. Электр тогын түсіндіре алуы, деректерді жинап,
талдап, іріктей алуы. Өз болжамдары мен
қорытындыларын жасай алуы.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Электр тогының анықтамасын , ток көздері туралы
біледі, токтың жүру шарттарын біледі .
Оқушылардың көпшілігі:
Электр тогының әрекетін түсінеді, ажыратады, электр
қозғаушы күш шамасының физикалық шамасын
түсінеді.
Кейбір оқушылар:
Электр тогын түсіндіре алады, деректерді жинап,
талдап, іріктей алады. Өз болжамдары мен
қорытындыларын жасай алады.
Тілдік мақсаттарФизикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән
беру.
Тұрақты ток-постоянный ток- Direct current
электр тогы-электрический ток-electric current
Ток өткізетін-проводник с током- current carrying
Құрал-устройство-Device
Диэлектрик-диэлектрик-Dielectric
Электр заряды-электрический заряд- electrical charge
Батарея-батарея-battery
Гальваникалық элемент-гальванический элемент- cell
Заряд-заряд-charge
Өткізгіш-проводник-conductor
Өткізгіштік-проводимость-conductivity
Пәнаралық
байланыстар
Математика
Алдыңғы білім Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Температура.
Дерек көздер,
ресурстар
1.Б.М. Дүйсембаев, т.б, Физика және астрономия.
Алматы «Мектеп», 2015 ж
2.Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев
Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 8 сынып
4.В.И.Кем, Б.А.Кронгарт Физика . Есептер жинағы
Жоспар
Жоспар-
ланған мерзім Жоспарланған іс-шаралар Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
2 мин Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
«Жылы жүрек- ізгілік тілегі» «Жылы жүрек-
ізгілік тілегі»
Кіріспе
(3мин)
Топқа бөлу
Екі топ түстерді таңдау арқылы топқа бөлінеді
І топ: Аристотель
ІІ. топ: Ньютон
Әлеуметтік орта,
ынтымақтастық
ортаға енеді
Үй тапсырма-сы
(8 мин)
Үй тапсырмасымен жұмыс.
«Электр өрісі» тарауын
қайталау.
Түрткі, сынама, қайта бағыттау
сұрақтары
1.Электр лену деген не?
2.Дененің алғаш зарядталуы
процессін кімнің қызы
байқады?
3.Электрленген денелерде
қандай зарядтар болады?
4..Кулон кім?
5.Зарядтардың қандай түрлері
болады?
Сұрақ-жауап әдісі бойынша -ойлану
-талқылау,
диалог
-жауап беру
3 мин Қызығушылығын ояту
BilimLend арқылы
«Электр тоғы» тақырыбындағы бейнематериал
көрсету.
Оқушылар
байқалған
құбылысқа
байланысты ой-
пікірлерін білдіреді.
Сабақтың
тақырыбын ашады.
Негізгі бөлімі
(13 мин)
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс.
Кіші жоба қорғау.
І топ. Электр тогы деген не?
Электр тогының пайда болу
шарттары
ІІ топ. Электр тогының әрекеті.
ток көздерінің түрлері
Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын
бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін,
әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын,
нәтижеге жету ниеттерін бақылау.
Топ басшы рөлдерге
бөліп қадағалайды.
бақылайды,
Топ спикері
қорғайды.
5 мин Жұптық жұмыс. «Жалғасын
тап»
Жұптық жұмыс Жаңа тақырып
бойынша бойындағы
білімдерін
пысықтайды.
Қорытынды
бөлімі
8 мин
Ой-толғаныс
Жеке жұмыс. Деңгейлік
тапсырмалар
Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік
тапсырманы орындауын қадағалау.
А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін
бақылау.
Оқушылар деңгейлік
тапсырманы
орындайды.
Сабақты бекіту
5 мин
«Алтын балыққа арналған
аквариум» әдісі
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге
балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы
алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады.
Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап
бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
Кері байланыс
5 мин
Ғарышқа саяхат
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін жұлдызды стикерге жазып, ай ілінген плакатқа
жабыстырады..
Үйге
Электр тогы. Ток көздері
Оқушылар үйде өздерінің ойларын
жаңа тақырып бойынша
дәптерлеріне түсіріп келеді ,
тақырыпты оқып келеді.
Зерттеу жұмысы. Электр тогы
Эссе. Электр тогының пайдасы
мен зияны
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін Пәнаралық байланыс
тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?тексеруді қалай жоспарлаймыз?Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай
болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді
болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол
ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға
жауап беріңіз?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің
келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Жұптық жұмыс. Жалғасын тап...
1.Сендер электр тогын жақсы өткізетін қандай денелерді білесіңдер?
2. Электр тогы дегеніміз – ______________________________________________
______________________________________________________________
3. Тізбекте ток жүріп тұрғанын немесе жүрмейтінін қандай белгілері арқылы қарап анықтауға болады? Мысал
келтіріңдер. _______________________________________________________________________________________
4.Токтың өткізгіште ұзақ уақыт жүруі үшін қандай шарттар міндетті түрде орындалуы тиіс ?
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
5.Алғаш рет электр тогы түсінігін енгізген ғалым _______________________________________________________
6.Электр тогының әсерлері а) __________________________________________________
ә) ___________________________________ б) ___________________________
в) __________________________________
7.Қандай құрылғыларды ток көздері деп атайды ? _______________________________________________________
8. Ток көзі қандай қызмет атқарады ? __________________________________________________________________
9. «Электр қозғаушы күші» деп нені атайды ? _____________________________________
_____________________________________________________________
Формуласы:
Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей
1.Егер бөгде күштер 10 Кл электр мөлшерін ток көзінің бір полюсінен екінші полюсіне ауыстырғанда 30 Дж жұмыс
жасаса, онда ток көзінің ЭҚК-і қандай болады ? (1 ұпай)
2.Аккумулятор мен гальвани элементінің негізгі айырмашылығы неде ? (1 ұпай)
І деңгей
1.Егер бөгде күштер 10 Кл электр мөлшерін ток көзінің бір полюсінен екінші полюсіне ауыстырғанда 30 Дж жұмыс
жасаса, онда ток көзінің ЭҚК-і қандай болады ? (1 ұпай)
2.Аккумулятор мен гальвани элементінің негізгі айырмашылығы неде ? (1 ұпай
ІІ деңгей
1.Егер мыс сымдарын көкөніске (картоп, пияз, сәбіз) немесе жеміске сұғып қойса, одан гальвани элементін алуға
бола ма? (2 ұпай)
2.Заряд бір нүктеден екінші нүктеге дейін орын ауыстырған кезде потенциалдар айырмасы 1 кВ өрісте 400 мкДж
жұмыс атқарды. Заряд неге тең ? (2 ұпай)
ІІ деңгей
1.Егер мыс сымдарын көкөніске (картоп, пияз, сәбіз) немесе жеміске сұғып қойса, одан гальвани элементін алуға
бола ма? (2 ұпай)
2.Заряд бір нүктеден екінші нүктеге дейін орын ауыстырған кезде потенциалдар айырмасы 1 кВ өрісте 400 мкДж
жұмыс атқарды. Заряд неге тең ? (2 ұпай)
ІІІ деңгей
1.20 нКл потенциалы 700 В нүктеден потенциалы 200 В нүктеге орын ауыстырғанда өріс қандай жұмыс істеді ?
(3ұпай)
2.Мыс өткізгіштің екі ұшын бірдей күкірт қышқылының судағы ерітіндісіне батырса, онда электр тогы жүре ме?
Неге ? (3ұпай)
ІІІ деңгей
1.20 нКл потенциалы 700 В нүктеден потенциалы 200 В нүктеге орын ауыстырғанда өріс қандай жұмыс істеді ?
(3ұпай)
2.Мыс өткізгіштің екі ұшын бірдей күкірт қышқылының судағы ерітіндісіне батырса, онда электр тогы жүре ме?
Неге ? (3ұпай)
Н.Мейірманов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
«Электр тоғы. Электр тоғы көздері»
физика 8 сынып
Физика пән мұғалімі : Исмагулова С.М.
2018-2019 оқу жылы
Бағалау
10-12 ұпай - «5»
7-9 ұпай - «4»
3-6 ұпай – «3»