Ұйымдастыру
3 мин
|
Сабаққа
дайындық
Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлерініз
қалай?
Онда сабақты бастамас бұрын ортаға жиналып
бір-бірімізбен амандасып, жақсы тілек тілеп
жіберейік!
Мақсаты: оқушыларға
оң психологиялық көңіл күй
қалыптастыра отырып, сабаққа деген ынтасын және қығызушылығын
шабыттандырылады
Мұғаліммен бірге көркем
еңбектегі сабақ ережесін еске түсіре отырып
қайталайды
-
Сабақта бір бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз
-
Уақытты
үнемдейміз.
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз.
Мақсаты: оқушылар сабақ кезінде
жұмыс ережесін ескере отырып, сабаққа зейін қойып
дағдыланады.
|
(О) Сәлеметсіз бе! Мұғалім бүгінгі
көңіл- күйіміз өте тамаша! Себебі бүгінгі жақсы жақсы көретін
пәніміз жаратылыстану сабағы. Сабақ
барысында
күнделікті сабақ кезіндегі
алтын сабақ ережелерін ескере отырып, сабақты дұрыс жұмыс жасаумен
зейінімізді сабаққа қойып
дағдыланамыз
(О) Әрине, бұл біздің сабағымыздың
басты талаптарға сүйенетін алтын сабақ ережесі. Не үшін сабақ
ережесін үнемі қайталап отыруыз керек десек, біз сол ережені әр
тапсырмаларда немесе сабақтарда есімізге түсіріп, сабақтағы
тәртіптілікті сақтау ретінде дүниетану сабағындағы мақсатқа
жетеміз. Әр сабақтардың өздерінің сабақ ережесін мақсатқа сәйкес
орындап айтамыз міндетті
түрде
|
Мадақтау
«Сәлемдесе білемін»
әдісі
ҚБ:
«Жарайсың»
|
Перне тақтада
жазылған
сабақ
ережесі
|
Өткен білімді
еске түсіру
6 мин
|
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты
бір-біріңе сұрақ қойып, жауап
алыңдар.
|
Сұрақтар қояды,
жауап береді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
Ыстық
орындық
Рулетка бағдарламасы
бойынша
цифрлық
бағдарлама
https://joyteka.com/100168044
|
Жаңа
білім
26
мин
|
Оқу
материалын жариялау. Сабағымызды бастамас бұрын сурттерге
назар аударайықшы оқушылар
«4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы
жүреді:
-Суреттерге не
ортақ?
-Неліктен?
-Ендеше бүгінгі
сабағымыз электр тогын өткізетін денелер туралы
болмақ.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
1-тапсырма
«Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Электрөткізгіш,
электроқшаулағыш.
2-тапсырма
Оқулықпен
жұмыс.
Ә) Суретпен
жұмыс.
-Электр туралы не
білеміз?
-Пиктограммалардың көмегімен
электр тогы туралы әңгімелеңдер.
Б) Еске
түсіру.
-Электрик нені
таңдайды?
-Электр тогымен жұмыс
істегенде қандай материалдарды қолдануға
болады?
-Электрик пайдаланатын
заттарды таңдаңдар.
-Таңдау жасағанда нені негізге
алдыңдар?
-Электрик мамандығы туралы не
айта аласыңдар?
-Ол қандай қауіпсіздік
шараларын сақтауы тиіс? Ол нені білуі
керек?
Сергіту сәті.
«Алақай»
Ә) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді оқып
танысыңдар.
-Электр сымының құрылысын
сипаттаңдар.
Оның қай бөлігі ток өткізеді,
қай бөлігі оқшаулайды?
А)
Зерттеу.
- Электрөткізгіш және
электроқшаулағыштарды қалай ажыратады?
Б)
Ойлан.
-Ауа электр тогын өткізе
ме?
В) Сен білесің
бе?.
-Мәтінді түсініп оқып
танысыңдар.
|
(О) Суреттерге қарап сабақтың
тақырыбын ашады. Кері байланыс
орнайды.
(О) Өз ойларын толықтай айта
отырып, бір-біріне сұрақ
қояды
(О) Оқулықтағы берілген
тапсырмаларды орындайды
Барлық оқушылар
орындайды
Мәтінен оқушылар электр
сымының құрылысын сипаттайды және танысады.
Электрөткізгіш және электр
оқшаулағыштарды ажыратады
|
ҚБ:
«Тамаша»
Дескриптор:
Электр тогы туралы
әңгімелейді-2 Б
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Электрик мамандығы туралы
әңгімелейді-2балл.
Электр сымының құрылысын
сипаттайды-1балл.
Мадақтау
ҚБ:
«Жарайсың»
Жарайсыңдар!
Электрөткізгіш және
электроқшаулағыштарды ажырату жолын
түсіндіреді-2балл.
-Ауа электр тогынөткізбейтіні
туралы әңгімелейді-2балл.
|
Суреттер
Слайд
https://m.youtube.com/watch?v=bn5AzXrITg
бейне
ролик
Суреттер
Перне
тақта
Бейне
баян
https://m.youtube.com/watch?v
Слайд
Оқулық
|
Бекіту
2
мин
Кері
байланыс
|
Үй
тапсырмасы. мәтінді
мазмұндау.
Шығармашылық тапсырма:
«Электр тогы» жайлы мәлімт
жазу
Бүгінгі сабақ бойынша өз кері
байланыс жасаймыз.
|
Берілген тапсырманы
орындайды.
(О) бүгінгі жаратылыстану
сабағында өткен тақырып бізге өте ұнады және
тақырып оңай болды. Барлық оқулықтағы және қосымша тапсырмалар
қызықты болды.
(О) Сау болыңыз!
мұғалім,
|
«Мұғалім хат»
әдісі
|
Кері байланыс
парағы
|