Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
|
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын
түгендеу.
|
|
|
|
Warm up
activity
«Charades»
|
Алдыңғы тақырыптарда қолданылған терминдерді
«Charades» қосымшасына алдын-ала енгізіп, қосымшаны қолдану жолын
түсіндіреді.
|
Тақтаға кез келген оқушы шығады, ұялы телефонға
орнатылған қосымшада сөздер беріледі, тақтадағы оқушыға қалғандары
сөйлемей, ым арқылы сөздерді іс-әрекетпен көрсетуі
керек.
|
|
Ұялы телефон
Charades
қосымшасы
|
Алдыңғы білімді еске
түсіру
«RQ» әдісі
|
«Spinner Wheel»қосымшасын жүргізеді, кездейсоқ
таңдалған оқушының өзіне тиісті сұрағын қойып, жауабын
тексереді.
Қойылатын сұрақтар
тізімі:
1.
Электр тогы дегеніміз не?
2.
Ток күші дегеніміз не?
3.
Ток күшінің формуласы қандай?
4.
Ток күшінің және кернеудің өлшем бірлігі
қандай?
5.
Вольтметр дегеніміз не?
6.
Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласы
қандай?
7.
Реостат деген не?
8.
Тізбектегі түйін дегеніміз не?
9.
Кедергінің өлшем бірлігі қандай?
10.
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауға өмірден қандай
мысал келтіресің?
|
Аты
көрсетілген оқушы, өзіне тиісті сұраққа жауап
береді.
|
|
Spinner
Wheel қосымшасы
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
|
Жаңа тақырыпты слайд арқылы
түсіндіреді.
Түсіндіру барысында қолданылатын
тапсырма:
-
Электр есептеуіш аспаптың көрсеткіші бойынша (120-сурет) бір айда
жұмсалған энергияның мөлшерін
анықтаңдар.
|
Жаңа тақырыпты тыңдап, керекті анықтамалар мен
формулаларды дәптерлеріне түсіреді.
|
|
Слайд
|
Сабақты
бекіту
25
мин
|
Есептер шығару:
1.
Қуаты 100 Вт электр шамы 1 кВт*сағ электр энергиясын тұтыну үшін
неше уақыт жанып тұруы қажет?
2.
Қуаты 100 Вт электр шамы күніне 6 сағат жанады. 1 ай (30 күн)
ішіндегі токтың атқарған жұмысын тап, 1 кВт*сағ біздің қалада 9
теңге тұрады?
3.
Электр шамы кернеуі 220 В электр желіге қосылған. Шамның қыл
сымының кедергісі 484 Ом болса, шамның қуаты
қандай?
4.
Қуаты 600 Вт шамның кедергісі 150 Ом болса, шамдағы ток күші
қандай?
5.
220 В желіге қосылған шам 0,5 мин жарық шығарғанда 1800 Дж энергия
бөлінген. Шамның қыл сымының кедергісі
қандай?
|
Оқушылар тақтаға шығып, слайдта көрсетілген
есептерді шығарады. Қалған оқушылар жылдам дәптеріне шығарып,
мұғалімге тексертеді.
|
5 балл
Әр
дұрыс шығарылған есепке 1 балл беріледі.
|
Тақта, слайд
|
Individual
work
|
Оқушыларға жеке орындауға арналған тапсырма
қағазын таратады.
|
2
кезеңнен тұратын таратпа қағазындағы жеке тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор арқылы
Жалпы: 5 балл
-
Барлық анықтамаларды дұрыс
сәйкестендіреді.
[2 балл]
-
Әр физикалық шаманың формуласын жазады,
түрлендіреді.
[3 балл]
|
Таратпа қағазы
|
Сабақтың
соңы
8
мин
|
«Mentimeter» әдісі арқылы оқушылардың жаңа
тақырыптан алған білімін тексереді.
|
Жаңадан үйренген тақырыбын «Mentimeter»
қосымшасына жазу арқылы
қорытындылайды.
|
|
«Mentimeter»
қосымшасы
|
Кері
байланыс
«БББ»
әдісі
|
Өтілген сабақ жайлы оқушылардың пікірін
сұрайды.
|
Оқушылар осы сабақтан нені «Білдім», «Білгім
келеді», «Білмедім» сұрақтарына жауап
береді.
|
|
|
Үй жұмысы
|
|
№ 20
жаттығуды орындап келеді.
|
|
Кітап, 172 бет
|