Материалдар / Электр заряды. Денелердің электрленуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электр заряды. Денелердің электрленуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
399
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Электросатика негіздері


Күні:

Сынып: 8

Мектеп: Н. Мейірманов атындағы жалпы

білім беретін орта мектебі


Мұғалімнің аты-жөні: Исмагулова Светлана


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§17.Электр заряды. Денелердің электрленуі


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


8.4.1.1– электр зарядын сипаттау;

8.4.1.2- үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіру;

8.4.1.3- электрдің оң және теріс зарядына мысалдар келтіру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар : Электр заряд ұғымын түсіне отырып сипаттай алады.

Көпшілік оқушылар: Денелердің үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсінеді. Тәжірибе жасай алады.

Кейбір оқушылар: Электр заряды “+” және” –“ тегіне мысалдар келтіре алады.

Бағалау критерийі

1.Электр заряды ұғымын сипаттайды.

2.Денелердің үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсінді. Тәжірибе жасайды;

3.Электрленудің “+”және “-”с әсеріне мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология


Қазақша

Русский

English

құбылыс

явление

phenomenon

электр

электр

electra

заряд

заряд

charge

үйкеліс

трение

friction

жанасу

прикосновение

touch

индукция

индукция

induction


Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері

Фалес бұл құбылысты янтарьдың өзіне ғана.....…..

Денелердің зарядталу түрлері ..................

Зарядтың бөлінуі және элементар зарядқа еселену қасиеті..........

Ең кіші электр зарядын ..........................

Оң элементар зарядты бөлшекті ..............................

Құндылықтарға баулу



Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген эканомикалық өсу мақсатында электр зарядының тиімділігін түсіндіре отырып бәсекеге қабілетті жас ұрпақты тәрбиелеу.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу,Түсіну,

Қолдану

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану: денелердің зарядталу түрлерін түсіндіруде.

Химия пәні: заряд,электрон, атом құрлысын түсіндіруде


Алдыңғы білім


§16. Жылу қозғалтқыштарының ПӘК .

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы














Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу.


Шаттық шеңбері” әдісі арқылы сыныпта

психологиялық ахуалы қалыптастыру.



Конверт ” әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

1-топ «Электр»

2-топ «Заряд»

3-топ «Янтарь»


Үй тапсырмас

Миға шабуыл” әдісі.

  • Энергияны механикалық жұмысқа

айналдыратын құрылғыны қалай атайды?

  • Су доңғалағы жер суару үшін қай елдерде кеңінен қолданған?

  • Жылу қозғалтқыштары деп нені айтамыз?

  • Кез –келген газ ұлғайғанда қалай жұмыс жасайды?

  • ПӘК қандай әріппен белгіленеді?

  • Адамзат энергияны түрлендіруді және оны дұрыс қолдануды үйренді ме?


Қалыптастырушы бағалаудың «Бас бармақ» әдісін пайдаланып кері байланыс беремін.





Ыстық лебіз



Үш түрлі

конверт










Сабақтың ортасы


«Ой қозғау»















Жаңа сабақ




Топтық жұмыс

Бірлескен оқу




























Жұптық жұмыс

Белсенділік оқу



























Жеке жұмыс





Жаңа сабақ.

Не болды?” әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту.

Оқушылар суретке қарап жаңа сабақтың тақырыбын ашады


Қалыптастырушы бағалаудың «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын.


BilimLend

(бейне көрсетілім)



«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі.

Топтық жұмыс. Оқушылар берілген тақырыпты меңгеру барысында топпен бірлесе отырып постер қорғайды


«Электрон» тобы: Электр заряды шығу тарихы , аталу себебін анықтап сипаттаңыздар.


«Заряд» тобы: Қоршаған ортадағы электр заряды

құбылыстарын пайда болу себебін айтыңдар.


«Янтарь» тобы: Денелердің электрленуі қандай салаларда қолданылады?


Бағалау критериі

Дискриптор

ұпай

Электр құбылыстарын анықтайды,сипаттайды.

1.Электр зарядының ұғымын біледі,сипаттайды.

2.Электрлену құбылысын п.б себебін жазады.

3.Денелерді электрлену заряды қандай салада қолданылатынын анықтайды.

1



1



1

Қалыптастырушы бағалаудың «Қол шапалақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.



«Сіз қаншалықты сенесіз?» тәсілі.

Жұптық жұмыс.Оқушылар тәжірибе жасайды.


Электроскоп ” құрылғы арқылы денелердің зарядталу қасиеттерін сипаттайды. Қасиетін анықтайды.

17.1 –сурет;17.2-сурет;17.3-сурет;17.3 (б) суреті

17.4-суреті;17.5-суреті;



Бағалау критерий

Дискриптор

балл

Денелердің электрлену құбылысына тәжірибе жасайды

  1. Денелердің үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын зерттейді .

  2. Тәжірибе жасап анықтайды.


1






Формативтік бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы бағалаймын


«Stop кадр» тәсілі бейне көрсетілім

  1. Оқушылар мына бейне жазбадан қандай әсер алдыңдар?

  2. Қандай зарядтың тегі болады?

  3. Мысалдар келтіріңдерші?


https://twig-bilim.kz/kz/film/what-is-electricity



Бағалау критерий

Дискриптор

балл

Электрленудің “+”және “-”с әсеріне мысалдар келтіреді.

Электр заряды “+” және” –“ тегіне мысалдар келтіредреді.

1







Қалыптастырушы бағалаудың «Қол шапалақ» әдісі арқылы барлық сынып бағалайды.













Слайд





Интерактивті тақтадан бейне көрсетілім



Плакаттар, түрлі түсті қаламдар.
















Физикалық құрылғылар (электроскоп, шыны таяқша, болат таяқша.)

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!