Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электр заряды. Денелердің электрленуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Электросатика негіздері Күні: Сынып: 8 |
Мектеп: Н. Мейірманов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Исмагулова Светлана Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
§17.Электр заряды. Денелердің электрленуі |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.1– электр зарядын сипаттау; 8.4.1.2- үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіру; 8.4.1.3- электрдің оң және теріс зарядына мысалдар келтіру; |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : Электр заряд ұғымын түсіне отырып сипаттай алады. Көпшілік оқушылар: Денелердің үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсінеді. Тәжірибе жасай алады. Кейбір оқушылар: Электр заряды “+” және” –“ тегіне мысалдар келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Электр заряды ұғымын сипаттайды. 2.Денелердің үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсінді. Тәжірибе жасайды; 3.Электрленудің “+”және “-”с әсеріне мысалдар келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология
Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Фалес бұл құбылысты янтарьдың өзіне ғана.....….. Денелердің зарядталу түрлері .................. Зарядтың бөлінуі және элементар зарядқа еселену қасиеті.......... Ең кіші электр зарядын .......................... Оң элементар зарядты бөлшекті .............................. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген эканомикалық өсу мақсатында электр зарядының тиімділігін түсіндіре отырып бәсекеге қабілетті жас ұрпақты тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу,Түсіну, Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану: денелердің зарядталу түрлерін түсіндіруде. Химия пәні: заряд,электрон, атом құрлысын түсіндіруде
|
||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
§16. Жылу қозғалтқыштарының ПӘК . |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
“Шаттық шеңбері” әдісі арқылы сыныпта психологиялық ахуалы қалыптастыру.
“Конверт ” әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу 1-топ «Электр» 2-топ «Заряд» 3-топ «Янтарь»
Үй тапсырмас “Миға шабуыл” әдісі.
айналдыратын құрылғыны қалай атайды?
Қалыптастырушы бағалаудың «Бас бармақ» әдісін пайдаланып кері байланыс беремін. |
Ыстық лебіз
Үш түрлі конверт
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
«Ой қозғау»
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс Бірлескен оқу
Жұптық жұмыс Белсенділік оқу
Жеке жұмыс
|
Жаңа сабақ. “Не болды?” әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту. Оқушылар суретке қарап жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Қалыптастырушы бағалаудың «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушыларды бағалаймын.
BilimLend (бейне көрсетілім)
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі. Топтық жұмыс. Оқушылар берілген тақырыпты меңгеру барысында топпен бірлесе отырып постер қорғайды
«Электрон» тобы: Электр заряды шығу тарихы , аталу себебін анықтап сипаттаңыздар. «Заряд» тобы: Қоршаған ортадағы электр заряды құбылыстарын пайда болу себебін айтыңдар.
«Янтарь» тобы: Денелердің электрленуі қандай салаларда қолданылады?
Қалыптастырушы бағалаудың «Қол шапалақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
«Сіз қаншалықты сенесіз?» тәсілі. Жұптық жұмыс.Оқушылар тәжірибе жасайды.
“Электроскоп ” құрылғы арқылы денелердің зарядталу қасиеттерін сипаттайды. Қасиетін анықтайды. 17.1 –сурет;17.2-сурет;17.3-сурет;17.3 (б) суреті 17.4-суреті;17.5-суреті;
Формативтік бағалаудың «Мадақтау» әдісі арқылы бағалаймын
«Stop кадр» тәсілі бейне көрсетілім
https://twig-bilim.kz/kz/film/what-is-electricity
Қалыптастырушы бағалаудың «Қол шапалақ» әдісі арқылы барлық сынып бағалайды. |
Слайд
Интерактивті тақтадан бейне көрсетілім
Плакаттар, түрлі түсті қаламдар.
Физикалық құрылғылар (электроскоп, шыны таяқша, болат таяқша.)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |