Материалдар / Электрмагниттік индукция ,генераторлар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электрмагниттік индукция ,генераторлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Электр индукция құбылысын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2023
258
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Электрмагниттік құбылыстар

Педагогтің Т.А.Ә.

Раймбек Майра Нұржанқызы

Күні:

15.03.2023ж

Сынып: 8 ә , в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Электромагттік индукция, генераторлар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.3.7 – Электромагниттік индукция қубылысын түсіндіру;

8.4.3.8 – Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудің мысалдарын келтіру

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: Электромагниттік индукция құбылысын біледі

Көптеген оқушылар: М.Фарадей тәжірибесін түсінеді

Кейбір оқушылар: Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін біледі.

Бағалау критерийлері:


Электромагниттік индукция қубылысын біледі

М.Фарадей тәжірибесін түсінеді

Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін біледі.

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану. Жоғары ойлау дағдылары(талдау, жинақтау, бағалау)


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Мұғалім оқушылармен амандасады;

  • Сыныпты түгендейді;


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

  • Мұғалім оқушыларға сабаққа жағымды атмосфера қалыптастыру үшін «Анди жалқаулық» таблеткасын береді



Өткен тақырыптарды қайталау аясында «Сәттілік фартунасы» ойынын ойнатады




  • Пән мұғалімімен амандасады,сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.



Оқушылар таблеткаларды алады













Оқушылар сұрақтарға жауап береді

  1. Магнит өрісі дегеніміз не ?

  2. Магнит өрісінің бағыты қалай анықтаймыз?

  3. Магнит өрісінде тогы бар өткізгішке әсер ететін күш?

  4. Магнит өрісінің күш сызықтарын қалай анықтаймыз?

  5. Ферромагнетиктер дегеніміз не? Ферроматнетик заттарға нелер жатады ?

  6. Тұрақты тогы бар өткізгіштің айналасында не болады?







Оқушыларға ақыл,күш табандылық әсер етуін қалыптастырады










Мұғалім оқушылардың жауаптарына кері байланыс жасайды.









Сурет қиындылары












Слайд 2

Сабақтың ортасы

25 минут
























Жаңа тақырып: Электромагттік индукция, генераторлар.

Мұғалім оқушыларға проблемалық сұрақтар қояды:

1. Токтың айналасында магнит өрісі бар екені белгілі болған соң, магниттің көмегімен ток алуға бола ма?

2. Фарадей қандай тәжірибе жасады?

3. Электр энергиясын алыс қашықтыққа қалай жеткізуімізге болады

Мұғалім слайд арқылы тақырыпты түсіндіреді





Талдау кезеңі

«Постер»әдісі арқылы оқушыларды топтастырып тақырыпты талдап өтеді

  1. Электромагниттік индукция құбылысы;

  2. М.Фарадей тәжірибесі;

  3. Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципі туралы қорғауға береді



Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді










-Оқушылар

Электромагниттік индукция құбылысын біледі

М.Фарадей тәжірибесін түсінеді

Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін біледі.









Оқушылар: 1.Электромагниттік индукция құбылысын;

2. М.Фарадей тәжірибесін;

3.Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін қорғауды

-


Оқушылар

Проблемалық сұрақтарға жауап іздеу арқылы сабақты түсінеді

-









Мұғалім:

Электромагниттік индукция құбылысын ,

М.Фарадей тәжірибесін,

Қазақстанда және дүние жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін оқушылармен талдай отырып түсіндіреді






Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

Оқушылар жаңа сабақты түсінеді,егерде сұрақтары болса мұғәлімнен сұрайды









Слайд 11





























Қағаз

Түрлі түсті қаламдар

Сабақтық соңы

5 минут

Кері байланыс:

Оқушылармен кері байланыс жасау үшін «Транспортир» әдісі арқылы бағалатады


Оқушылар транспортир арқылы өзін-өзі сабақты түсіну деңгейін 1-4 түсінбедім, 5-7 орташа түсіндім,

8-10 өте жоғары деңгейде түсіндім деп бағалайды














Мұғалім бағалау транспортирі арқылы кері байланыс алады













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!