Сабақтың
басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Өткен тақырыптарды қайталау
аясында «Сәттілік
фартунасы» ойынын
ойнатады
|
Оқушылар таблеткаларды
алады
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
-
Магнит өрісі дегеніміз не
?
-
Магнит өрісінің бағыты
қалай анықтаймыз?
-
Магнит өрісінде тогы бар
өткізгішке әсер ететін күш?
-
Магнит өрісінің күш
сызықтарын қалай анықтаймыз?
-
Ферромагнетиктер дегеніміз не? Ферроматнетик
заттарға нелер жатады ?
-
Тұрақты тогы бар өткізгіштің айналасында
не болады?
|
Оқушыларға ақыл,күш табандылық
әсер етуін қалыптастырады
Мұғалім оқушылардың
жауаптарына кері байланыс жасайды.
|
Сурет
қиындылары
Слайд 2
|
Сабақтың
ортасы
25 минут
|
Жаңа тақырып:
Электромагттік индукция,
генераторлар.
Мұғалім оқушыларға проблемалық
сұрақтар қояды:
1. Токтың айналасында магнит
өрісі бар екені белгілі болған соң, магниттің көмегімен ток алуға
бола ма?
2. Фарадей қандай тәжірибе
жасады?
3. Электр энергиясын алыс
қашықтыққа қалай жеткізуімізге болады
Мұғалім слайд арқылы тақырыпты
түсіндіреді
Талдау кезеңі
«Постер»әдісі
арқылы оқушыларды топтастырып тақырыпты талдап
өтеді
-
Электромагниттік индукция
құбылысы;
-
М.Фарадей
тәжірибесі;
-
Қазақстанда және дүние жүзінде
электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципі
туралы қорғауға береді
|
Оқушылар проблемалық
сұрақтарға жауап береді
•
-Оқушылар
Электромагниттік индукция
құбылысын біледі
– М.Фарадей тәжірибесін
түсінеді
– Қазақстанда және дүние жүзінде
электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін
біледі.
Оқушылар:
1.Электромагниттік индукция
құбылысын;
2. М.Фарадей
тәжірибесін;
3.Қазақстанда және дүние
жүзінде электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу
принципін қорғауды
-
|
Оқушылар
Проблемалық сұрақтарға жауап
іздеу арқылы сабақты түсінеді
-
Мұғалім:
Электромагниттік индукция
құбылысын ,
– М.Фарадей
тәжірибесін,
– Қазақстанда және дүние жүзінде
электр энергиясын өндірудегі генераторлардың жұмыс істеу принципін
оқушылармен талдай отырып түсіндіреді
Мұғалім: Оқушының белсенділігін
арттыратын ынталандыру сөздер:
-
Керемет!
-
Жарайсыздар!
-
Тамаша!
Оқушылар жаңа сабақты
түсінеді,егерде сұрақтары болса мұғәлімнен
сұрайды
|
Слайд
11
Қағаз
Түрлі түсті
қаламдар
|
Сабақтық
соңы
5 минут
|
Кері
байланыс:
Оқушылармен кері байланыс
жасау үшін
«Транспортир» әдісі арқылы
бағалатады
|
Оқушылар транспортир арқылы
өзін-өзі сабақты түсіну деңгейін 1-4 түсінбедім, 5-7 орташа
түсіндім,
8-10 өте жоғары деңгейде
түсіндім деп бағалайды
|
Мұғалім бағалау транспортирі
арқылы кері байланыс алады
|
|