Оқушылардың білімін
актуализациялау кезеңі.
Ой қозғау. Мұғалім оқушыларға
төменгі сұрақтарды қояды:
Электролиттік диссоциация
процесіне негізгі қатысушы молекуланы
атаңыз.
Күтілетін жауап: су
молекуласы.
Су молекуласының құрылымы
қандай? Bilimlandсайтынан бейне-түсіндірме
көрсету.
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/bei-organikalyq-ximiya/su-zhane-suly-eritindiler/lesson/sudyng-qasietteri
Оқушылар су молекуласының
құрылымын дәптерлеріне салады.
Судың кеңістіктіктік
құрылымын,валенттілік бұрышын,қолданылмаған электрон жұптарын
тақтада қарастыру
Күтілетін жауап: қарама-қарсы
зарядының шамасы бірдей полюсті
молекула.
Ионды және ковалентті байланыс
бар заттардың суда еру механизмдерін
қарастырайық:
Оқушыларды 4 топқа бөлу.
Оқушылар топта төменде берілген тақырыптар бойынша зерттеу
жүргізіп, схема немесе постер жасайды. Оқушылар оқулықтағы мәтін,
схемаларды, қосымша ақпарат көздерді қолданады.
(2-қосымша)
1-топ: натрий хлоридінің суда
еру механизмі
2-топ: хлорсутек молекуласының
суда еру механизмі
3-топ:ЭДТ-ның
2-қағидасы
4-топ: ЭДТ-ның
3-қағидасы
Ой бөлісу
кезеңі.
Оқушылар өз зерттеулері
бойынша постерлерін қорғайды, жасаған схемаларын
түсіндіреді.
Бағалау: Әр топ ой бөліскенде
қалған топтар тыңдап, сұрақтар қояды. Мұғалім жасаған жұмыс бойынша
кері байланыс жасайды. Оқушылар түсіндірмесінде қателіктер болса,
мұғалім дұрыстайды.
Мұғалім
қорытындысы: заттар суда ерігенде су
дипольдерімен әрекеттесіп, бос гидратталған иондарға ажырап,электр
тогын өткізеді. Иондардың гидратталуы электролиттік диссоциацияның
негізгі себепшісі болып табылады. 1887 жылы швед химигі де осындай
қорытындыға келген болатын.
|