Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Электронды кестелер элементтерін пішімдеу
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Электронды кестелер элементтерін пішімдеу
Материал туралы қысқаша түсінік
Электронды кестенің негізгі элементтері туралы түсіндіру;
- - Электронды кесте элементтерін пішімдеуді үйрету;
- Электрондық кестелердің негізгі элементтері және пәшімдеу туралы айтады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі
III-бөлім Электронды кесте арқылы
есеп шығару
Педагогтің Т.А.Ә. (болған
жағдайда)
Жусупкалиева
А.М.
Күні:
22.11.2022
Сынып:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Электронды кестелер
элементтерін пішімдеу
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
7.2.2.2- электронды кестенің
элементтерін пішімдеу.
Сабақтың
мақсаттары:
- Электронды
кестенің негізгі элементтері туралы
түсіндіру;
- Электронды кесте
элементтерін пішімдеуді
үйрету;
Бағалау
критерийлері
-Электронды кестенің
негізгі элементтерін
қолданады.
- Электронды кесте
элементтерін пішімдейді.
Сабақтың
барысы
Сабақ
кезеңі
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
0-10
мин
I. Ұйымдастыру
кезеңі
Мұғалім оқушылармен
амандасады, түгендеу.
«Гүлмен
тілек»әдісі арқылы бір-бірімен
амандасып, тілек тілейді және топқа
бірлеседі.
ІІ. Үй
тапсырмасын тексеру:
«Сұрақ-жауап» әдісіарқылы «Интерактивті»
тақтадағы сұрақтарға жауап беру.Жауап беру үшін «Wheel of names»
платформасы арқылы анықтаймыз
оқушыны.
1. Кесте деген не?
2. Ұяшық деген не?
3.Мәтіндік құжатта кесте құру үшін қандай мәзір жолағын
таңдаймыз?
4.Жиектеу тобы қандай қызмет
атқарады?
5.Макет
жапсырмасының Түзету тобының атқаратын қызметі
қандай?
Саралау
әдісі:Топтастыру
Оқушылар
гүлді алақандарына салып тұрып амандасады, бір-біріне тілек
тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа
біріктіріледі
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді.
ҚБ:Мадақтау Жақсы!
Жарайсың!
Қағаздан жасалған
гүл
Сабақтың
ортасы
10-35
мин
ІІІ. Жаңа
тақырыпты ашуда «Миға шабуыл?»әдісіарқылы оқушыларға түрткі
сұрақ беріледі.
Қолдарыңыздағы
гулдің артында не себепті кесте, пішім деп жазылды деп ойлайсыздар?
Бүгінгі тақырып қандай деп
ойлайсыздар?
Сабақтың тақырыбын
айтып, мақсатымен таныстыру.
Топтық
жұмыс:
Жаңа сабақты меңгеру
үшін екі топқа электронды кесте және элементтерді қалай пішімдеу
керек екенін оқу тапсырылады. Алдымен оқушылар оқулықтағы мәтінмен
танысады, электронды кестенің негізгі нелер жататынын қажетті
ақпараттарды түртіп алады және кесте элементтерін пішімдеуді
қолдану қызметін талқылайды.
Әрі қарай
тақырыптарды қалай меңгергендерін анықтау үшін«Джигсо»әдісі
қолданылады.
Тапсырма:Оқулықтағы мәтінмен танысып,
мына сұрақтар төңірегінде
әңгімелеңіз.
1. Microsoft Excel
қандай қызмет атқарады?
2.Жұмыс кітабы
дегеніміз не?
3.Жұмыс парақтары
неден тұрады?
4. Бір жұмыс
парағында қанша жол және қанша баған
бар?
5.Ұяшық дегеніміз
не?
6. Ауқым деген не
және қалай белгілейміз?
7. Ұяшықты пішімдеу
терезесін қалай ашамыз және пішімдеу терезесі неше бөліктен
тұрады?
Электрондық
кестелердің негізгі элементтері және пәшімдеу туралы
айтады
Дескриптор. Білім
алушы.
Электрондық кестенің
негізгі ұғымдарын анықтамаларымен
сәйкестендіреді
ҚБ: От шашу әдісі
жұлдызшалармен
Дескриптор. Білім
алушы.
Оқушылар Microsoft
Excel редакторын іске
қосады;
C4 ұяшығына мектеп
атауын жазады;
D4 ұяшығына
сыныптастарының аты-жөнін
жазады;
E4 ұяшығына өзінің
аты-жөнін жазады;
Ұяшықты пішімдеу
терезесін ашады;
Мәтін бағдарын
өзгертеді;
Ұяшықтағы мәтіндерді
басқа ұяшықтарға көшіреді;
Ұяшықтарды
біріктіреді;
Кесте жиегінің
қалыңдығымен мен түстерін
өзгертеді
ҚБ: Бағдаршам әдісі
арқылы
Ко
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады