Материалдар / Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер формасын ұғымын біледі, түсінеді қолданды; Басым бөлігі: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер қорып қолданады; Кейбірі: Мәліметтер қорында форманы қолданып кестедегі жазбаларды қосу, өзгерту, жоюға жинақтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2024
43
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары


Педагогтың аты-жөні

Мурат Ботакоз

Күні

13.11

Сынып 6

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру

Сабақ мақсаты


Барлығы: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер формасын ұғымын біледі, түсінеді қолданды;

Басым бөлігі: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер қорып қолданады;

Кейбірі: Мәліметтер қорында форманы қолданып кестедегі жазбаларды қосу, өзгерту, жоюға жинақтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Өзіңе тілек» тренингін ұйымдыстыру.




«Өз орныңды тап» әдісі бойынша топқа бөлу арқылы өткен білімін еске түсіру үшін.оқушыларға қима қағаздарда сұрақтар мен жауаптар дайындалып оқушыларға таратылады

Мақсаты:оқушыларды топтастыру арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін ынтымақтастығын арттыру.

1-топ.Жазба

3-тен 12-ге дейінгі жолдар.....деп аталады.

Мәліметтер қоры жазбасы дегеніміз не?

Әрбір .....өрістердегі мәндердің жиынтығынан тұрады.

.........мәліметтер қорының өрістерінде орналасқан белгілі бір сипат мәндерінің жиынын қамтитын кесте жол.

2-топ.Өріс

.....белгілі бір сипаталған мәндерді қамтитын кесте бағаны.

Кестенің бағандары....деп аталады.

Мәліметтер өрісі дегеніміз не?

A2:F12 аймағындағы....деп аталады.

Әр оқушы түрлі түсті стикерлердің біріне өзіне арнап тілек жазады да ұшақ түрінде бүктеп, бір-біріне жібереді. Олар қолына келіп қонған тілекті кезектесіп оқиды.


Оқушыларға қима қағаздарда жазылған сұрақтар мен жауаптарды таңдап алады да

өз сұрақтарының жауабын тауып топтың атауына байланысты топтасады.










ҚБ: Бір-біріне кері байланыс береді












«Диалог және қолдау көрсету» оқушыларға алдыңғы білімін еске түсіруге бағыт беремін.




«Серпілген сауал» әдісі бойынша тақырыпты ашу.

Мақсаты: Бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.

Проблемалық ахуалды туғызу арқылы сабақтың тақырыбы ашылады (ашық сұрақтар):

Мәліметтер қорын қайда құрамыз?

Мәліметтер қорын қай түрде бейнелейді?

Кесте неше өлшемді болады?

Екі өлшемді кесте қандай жазбалардан тұрады?

Өрістің жиынтығы нені құрайды?

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып сабақ тақырыбын ашады.


ҚБ: Бір-біріне кері байланыс береді





«Диалог және қолдау көрсету» тәсілін барлық тапсырма барысында, көмек немесе қолдау көрсеткен жағдайда қолданамын.



Сабақтың ортасы




ТЖ.1-тапсырма. «Өкіл» әдісі.

Мақсаты: Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында келесі ресурстар топқа ұсынылады:

  1. Bilimlend kz сайтынан оқушыларға бейнеролик (https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/9-synyp/lesson/kestelik-proczessor-komegimen-derekqor-dajyndau);

  2. таратпа материал

  3. 9 сынып оқулығы .












Топен жұмыс. Бірлесіп жұмыс істеу мақсатында интеллек картаcын жасау Мindomo.com.


2 –тапсырма.

Оқушылар компьютерге отырып Bilimlend kz сайтынан жаттығулар орындайды

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/9-synyp/lesson/kestelik-proczessor-komegimen-derekqor-dajyndau

«Үштік» әдіс жұптық жұмыс.

Мақсаты: оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.


1.1-жаттығу


Ұяшықтың қате мекенжайын табыңыз?

A12

12B

C112

D100



1.2-жаттығу



Дұрыс немесе бұрыс жауапты таңдаңыз

Кестелік процессорда дерекқор кестесін құруға болады

Дұрыс

Бұрыс

MS Exel кестелік процессор бағдарламасының мысалы болып табылады

MS Exel 2010 электрондық кесте бағдарламасының соңғы нұсқасы

MS Exel-де маркерлік толтыру қолданылмайды

MS Exel-де мәтінді көшіруге қоюға боламайды


Оқушылар топта берілген ресурстарды бөліп алып жаңа білімімді менгере отырып БББ кестесін жеке толтырады

Білемін

Білгім келеді

Білдім




Қолданатын ұғымдар мен тірек сөздер:

А

Б

Дерек көздер

Қолданатын ұғымдар мен тірек сөздер:

А

Б


Топ бірігіп Мindomo.com ресурсын қолданып интеллект картасын жасайды.

Оқушылар жұпен берілген сілтемені қолданып жұмыс жасайды.







































ҚБ:Өзара бағалау.
























ҚБ:Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам» әдісі















Дереккөздер

Oқулықты және интернет желісіндегі ақпаратты пайдаланy




















































Ж.№ 3 -тапсырма


А – деңгей


Қазақстан қорықтарының құрылған жылы, көлемі, орналасқан жері бойынша мәліметтер қорын айтыңыз














Жазбаның мәліметтерін қалай толтырамыз?

Берілген кесте қандай өлшемді?

Кестенің құрылымы қандай?

Форманың қандай түрлері қолдандық?



Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер формасын ұғымын біледі


-кестенің өлшемін анықтайды:

- құрылымы анықтайды;

-форманың түрлерін анықтайды:

-бұл жазбаның типін анықтайды.



Оқушылар тапсырмаларды орындайды.


ҚБ:Дескрипторлар арқылы өз жұмысын бағалайды және бір –біріне бағалайды.









«Тапсырма», «қарқын». Тапсырманы бере отырып, әрбір баланың түсінуін, тапсырманы орындауға ат салысуын бақылау. Топтағы қарқынды оқушының басқа топ оқушыларына көмектесуге бағыттау.














B – деңгей

Қазақстан қорықтарының құрылған жылы, көлемі, орналасқан жері бойынша мәліметтер қорын құрыңыз.



Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер қорын құрды


-кесте тақырыбын жазады;

- жолдағы деректердің өріс атауларын жазады;

-1-ден 10-ға дейінгі жолдарға жазбалар жазады;

-бұл жазбаның типін анықтайды.



Оқушылар жұптаса отырып, бір-біріне көмектесіп, мәліметтерді компьютерге кіргізеді.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!