Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
|
||
Педагогтың аты-жөні |
Мурат Ботакоз |
||
Күні |
13.11 |
||
Сынып 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақ тақырыбы |
Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 электронды кестеде мәліметтер қорын құру |
||
Сабақ мақсаты |
Барлығы: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер формасын ұғымын біледі, түсінеді қолданды; Басым бөлігі: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер қорып қолданады; Кейбірі: Мәліметтер қорында форманы қолданып кестедегі жазбаларды қосу, өзгерту, жоюға жинақтайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Өзіңе тілек» тренингін ұйымдыстыру. «Өз орныңды тап» әдісі бойынша топқа бөлу арқылы өткен білімін еске түсіру үшін.оқушыларға қима қағаздарда сұрақтар мен жауаптар дайындалып оқушыларға таратылады Мақсаты:оқушыларды топтастыру арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін ынтымақтастығын арттыру. 1-топ.Жазба 3-тен 12-ге дейінгі жолдар.....деп аталады. Мәліметтер қоры жазбасы дегеніміз не? Әрбір .....өрістердегі мәндердің жиынтығынан тұрады. .........мәліметтер қорының өрістерінде орналасқан белгілі бір сипат мәндерінің жиынын қамтитын кесте жол. 2-топ.Өріс .....белгілі бір сипаталған мәндерді қамтитын кесте бағаны. Кестенің бағандары....деп аталады. Мәліметтер өрісі дегеніміз не? A2:F12 аймағындағы....деп аталады. |
Әр оқушы түрлі түсті стикерлердің біріне өзіне арнап тілек жазады да ұшақ түрінде бүктеп, бір-біріне жібереді. Олар қолына келіп қонған тілекті кезектесіп оқиды. Оқушыларға қима қағаздарда жазылған сұрақтар мен жауаптарды таңдап алады да өз сұрақтарының жауабын тауып топтың атауына байланысты топтасады. |
ҚБ: Бір-біріне кері байланыс береді |
«Диалог және қолдау көрсету» оқушыларға алдыңғы білімін еске түсіруге бағыт беремін. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Серпілген сауал» әдісі бойынша тақырыпты ашу. Мақсаты: Бүгінгі сабақ тақырыбын ашу. Проблемалық ахуалды туғызу арқылы сабақтың тақырыбы ашылады (ашық сұрақтар): Мәліметтер қорын қайда құрамыз? Мәліметтер қорын қай түрде бейнелейді? Кесте неше өлшемді болады? Екі өлшемді кесте қандай жазбалардан тұрады? Өрістің жиынтығы нені құрайды? |
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып сабақ тақырыбын ашады. |
ҚБ: Бір-біріне кері байланыс береді
|
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілін барлық тапсырма барысында, көмек немесе қолдау көрсеткен жағдайда қолданамын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
ТЖ.1-тапсырма. «Өкіл» әдісі. Мақсаты: Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында келесі ресурстар топқа ұсынылады:
Топен жұмыс. Бірлесіп жұмыс істеу мақсатында интеллек картаcын жасау Мindomo.com. № 2 –тапсырма. Оқушылар компьютерге отырып Bilimlend kz сайтынан жаттығулар орындайды «Үштік» әдіс жұптық жұмыс. Мақсаты: оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады. 1.1-жаттығу
1.2-жаттығу
|
Оқушылар топта берілген ресурстарды бөліп алып жаңа білімімді менгере отырып БББ кестесін жеке толтырады
Топ бірігіп Мindomo.com ресурсын қолданып интеллект картасын жасайды. Оқушылар жұпен берілген сілтемені қолданып жұмыс жасайды.
|
ҚБ:Өзара бағалау. ҚБ:Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам» әдісі |
Дереккөздер Oқулықты және интернет желісіндегі ақпаратты пайдаланy
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ж.№ 3 -тапсырма А – деңгей Қазақстан қорықтарының құрылған жылы, көлемі, орналасқан жері бойынша мәліметтер қорын айтыңыз Жазбаның мәліметтерін қалай толтырамыз? Берілген кесте қандай өлшемді? Кестенің құрылымы қандай? Форманың қандай түрлері қолдандық?
|
Оқушылар тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ:Дескрипторлар арқылы өз жұмысын бағалайды және бір –біріне бағалайды. |
«Тапсырма», «қарқын». Тапсырманы бере отырып, әрбір баланың түсінуін, тапсырманы орындауға ат салысуын бақылау. Топтағы қарқынды оқушының басқа топ оқушыларына көмектесуге бағыттау.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B – деңгей Қазақстан қорықтарының құрылған жылы, көлемі, орналасқан жері бойынша мәліметтер қорын құрыңыз.
|
Оқушылар жұптаса отырып, бір-біріне көмектесіп, мәліметтерді компьютерге кіргізеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |