Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Электронды кестелерде мәліметтер қорын құру
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер формасын ұғымын біледі, түсінеді қолданды;
Басым бөлігі: Екі өлшемді, құрылымды кестелерді, мәліметтер қорып қолданады;
Кейбірі: Мәліметтер қорында форманы қолданып кестедегі жазбаларды қосу, өзгерту, жоюға жинақтайды
Оқушылармен
амандасу.Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Өзіңе
тілек» тренингін ұйымдыстыру.
«Өз орныңды
тап» әдісібойынша топқа бөлу арқылы
өткен білімін еске түсіру үшін.оқушыларға қима қағаздарда
сұрақтар мен жауаптар дайындалып оқушыларға
таратылады
Мақсаты:оқушыларды топтастыру арқылы
қарым-қатынас жасау қабілетін ынтымақтастығын
арттыру.
1-топ.Жазба
3-тен 12-ге дейінгі
жолдар.....деп аталады.
Мәліметтер қоры жазбасы
дегеніміз не?
Әрбір .....өрістердегі
мәндердің жиынтығынан тұрады.
.........мәліметтер қорының
өрістерінде орналасқан белгілі бір сипат мәндерінің жиынын қамтитын
кесте жол.
2-топ.Өріс
.....белгілі бір сипаталған
мәндерді қамтитын кесте бағаны.
Кестенің бағандары....деп
аталады.
Мәліметтер өрісі дегеніміз
не?
A2:F12 аймағындағы....деп
аталады.
Әр оқушы түрлі түсті стикерлердің біріне
өзіне арнап тілек жазады да ұшақ түрінде бүктеп, бір-біріне
жібереді. Олар қолына келіп қонған тілекті кезектесіп
оқиды.
Оқушыларға қима қағаздарда
жазылған сұрақтар мен жауаптарды таңдап алады
да
өз сұрақтарының жауабын тауып
топтың атауына байланысты топтасады.
ҚБ:Бір-біріне кері байланыс
береді
«Диалог және қолдау
көрсету»оқушыларға алдыңғы білімін
еске түсіруге бағыт беремін.
«Серпілген
сауал»әдісі бойынша тақырыпты
ашу.
Мақсаты:Бүгінгі сабақ тақырыбын
ашу.
Проблемалық ахуалды туғызу
арқылы сабақтың тақырыбы ашылады (ашық
сұрақтар):
Мәліметтер қорын қайда
құрамыз?
Мәліметтер қорын қай түрде
бейнелейді?
Кесте неше өлшемді
болады?
Екі өлшемді кесте қандай
жазбалардан тұрады?
Өрістің жиынтығы нені
құрайды?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере
отырып сабақ тақырыбын ашады.
ҚБ:Бір-біріне кері байланыс
береді
«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілін барлық тапсырма
барысында, көмек немесе қолдау көрсеткен жағдайда
қолданамын.
Сабақтың
ортасы
ТЖ.1-тапсырма. «Өкіл»
әдісі.
Мақсаты:Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
мақсатында келесі ресурстар топқа
ұсынылады:
Мақсаты:оқушылардың есте сақтау
қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады.
Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары
қалыптасады.
1.1-жаттығу
Ұяшықтың қате
мекенжайын табыңыз?
A12
12B
C112
D100
1.2-жаттығу
Дұрыс немесе бұрыс
жауапты таңдаңыз
Кестелік процессорда
дерекқор кестесін құруға болады
Дұрыс
Бұрыс
MSExel
кестелік
процессор бағдарламасының мысалы болып
табылады
MSExel
2010 электрондық кесте бағдарламасының соңғы
нұсқасы
MSExel-де маркерлік толтыру
қолданылмайды
MSExel-де мәтінді көшіруге қоюға
боламайды
Оқушылар топта берілген
ресурстарды бөліп алып жаңа білімімді менгере
отырыпБББ кестесін жеке
толтырады
Білемін
Білгім
келеді
Білдім
Қолданатын ұғымдар мен тірек
сөздер:
А
Б
Дерек
көздер
Қолданатын ұғымдар мен тірек
сөздер:
А
Б
Топ
бірігіпМindomo.com ресурсын қолданып
интеллект картасын жасайды.
Оқушылар жұпен берілген
сілтемені қолданып жұмыс жасайды.
ҚБ:Өзара
бағалау.
ҚБ:Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам»
әдісі
Дереккөздер
Oқулықты және интернет
желісіндегі ақпаратты пайдаланy
Ж.№ 3
-тапсырма
А –
деңгей
Қазақстан қорықтарының
құрылған жылы, көлемі, орналасқан жері бойынша мәліметтер қорын
айтыңыз
Жазбаның мәліметтерін қалай
толтырамыз?
Берілген кесте қандай
өлшемді?
Кестенің құрылымы
қандай?
Форманың қандай түрлері
қолдандық?
Бағалау
критерийі
Дескрипторлар
Екі өлшемді, құрылымды
кестелерді, мәліметтер формасын ұғымын
біледі
-кестенің өлшемін
анықтайды:
- құрылымы
анықтайды;
-форманың түрлерін
анықтайды:
-бұл жазбаның типін
анықтайды.
Оқушылар тапсырмаларды
орындайды.
ҚБ:Дескрипторлар арқылы өз
жұмысын бағалайды және бір –біріне
бағалайды.
«Тапсырма», «қарқын».
Тапсырманы бере отырып, әрбір баланың түсінуін, тапсырманы
орындауға ат салысуын бақылау. Топтағы қарқынды оқушының басқа топ
оқушыларына көмектесуге бағыттау.
B –
деңгей
Қазақстан қорықтарының
құрылған жылы, көлемі, орналасқан жері бойынша мәліметтер қорын
құрыңыз.
Бағалау
критерийі
Дескрипторлар
Екі өлшемді, құрылымды
кестелерді, мәліметтер қорын құрды
-кесте тақырыбын
жазады;
- жолдағы деректердің өріс
атауларын жазады;
-1-ден 10-ға дейінгі жолдарға
жазбалар жазады;
-бұл жазбаның типін
анықтайды.
Оқушылар жұптаса отырып,
бір-біріне көмектесіп, мәліметтерді компьютерге
кіргізеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз