Мектеп: №46 А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі
|
Күні: 16.11.2017ж
| Мұғалімнің есімі: Әбдиева Сандуғаш |
Сынып: 7 «А» | Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы: §3.2. Электрондық кесте элементтерін форматтау
|
Оқу мақсатары
| Электрондық кесте элементтерін форматтау Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету. |
Жетістіктер критерийлері
| Барлық оқушылар |
| Кестені құрастыра алу және кестелік процессорда кестенің элементтерін форматтауды жүзеге асыруды білетін болады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Бұрын алған білімдерін тек осы пәнде ғана емес, сонымен қатар кез келген жағдайларда да дұрыс қолданады |
| Кейбір оқушылар: |
| Талдау жүргізу, қорытындылар шығаруы мүмкін, сондай – ақ кестелік процессордың тәжірибе жүзінде қолдануын біледі және ұсынылған есептерге арналған жеке шешімді құрастыра алуы мүмкін |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар келесі әрекеттерді жүзеге асыруы мүмкін:Кестенің безендірілуі бойынша бір – бірінің жұмысы ауызша бағалауы;Кестені форматтаудың не үшін қажет екенін түсіндіруді |
Өткен тақырып | «Кубизм» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты қайталау |
Қолданылатын әдіс – тәсілдер | СТО, «Өрмекшінің тобы», «3-2-1» әдісі. «мақсаттар» |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, слйд, оқулық. |
Пән аралық байланыс | Математика, қазақ тілі |
Жұмыс түрлері | Тапсырмалар, қосымшалар | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс – әрекеті (нәтижесі) |
І кезең |
Ұйымдастыру кезеңі | Оқушылар бәрі бірге хормен «Сәттілік», «Табыс», «Жетістік» деп айтады. | Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру, топтастыру. | Оқушылар ақпарат таратушы құралдар арқылы топтасады. Жаңа тақырыпты оқушылар өздері құрастырған сурет қиындылары арқылы анықтайды. |
Үй тапсырмасын тексеру | Үй тапсырмасын талқылау | Үй тапсырмасы бойынша тақырыптарды талқылауға беру | Оқушылар қауіпсіздік ережесі туралы жазып келген тапсырмаларын оқиды
|
Қызығушылығын ояту, мәселе қою | Көпір тапсырмасы бойынша сұралады.Кесте не үшін қолданылады?Кестені құрайтын негізгі элементтер?Кестемен жұмыс істегенде қандай қосымша беттер пайда болады? | Мұғалім көпір тапсырмасын сұрайды, толықтырады. | Көпір тапсырмаларында берілген сұрақтар бойынша өз ойларын айтады. |
ІІ кезең |
Теория бойынша «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалары (топтық жұмыс, презентация, мұғаліммен бірге талдау) | Мазмұнды сызбамен жұмыс. Әр топ берілген тақырып бойынша: ақпарат ұғымы туралы мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі. 1-топ. Жол2-топ. Баған3-топ. Ұяшық. Оқулықтағы тапсырмалар: «Білу» тапсырмасындағы сұрақтарға жауап береді.«Түсіну» тапсырмасы нда сыни сұрақтар қойылады.«Талдау» тапсырмасында позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырады. «Жинақтау» тапсырмасында кесте бойынша бос орындарды толтырады. | Жаңа сабақты меңгерту мақсатында жаңа ұғымдармен, материалдармен таныстыру, слайдтар көрсету арқылы мәліметтер беру.
Әр қадам тапсырмаларына нұсқау беру, тексеру. Топ бойынша жасалған жұмыстарды тексеру
| Оқушылардың мұндағы мақсаты – берілген тапсырмаларды қатесіз, топпен бірлесе отырып орындау.Оқулықпен жұмыс жасау.
Қадам тапсырмаларын қатесіз орындау, тексеру |
Сергіту сәті | Ән тыңдау арқылы жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту жасау | Интербелсенді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығу жасайды. |
ІІІ кезең |
Үй тапсырмасы | Параграфты оқып, бақылау сұрақтарына жауап беру |
Бағалау | Оқушыларды бағалау және сұрақтарға жауап беру |
Кері байланыс | «Мақсаттар»Бұл сабақта қандай үш нәрсені жақсы жасадыңдар?Келесі сабақта нені жақсарта аласыңдар?Оны қалай жасайсыңдар? |
Қорытынды: Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды, қалғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жиналған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалау парағына белгілейді. Оған келесі сабақтың басында үйде жинаған балы қосылып, барлық балл саны мониторингке тіркеледі, сәйкес бағасы сынып журналына қойылады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыларға алдыңғы тақырыптар бйынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Тапсырмалар топтық болғандықтан қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын. | Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын. | Оқушыларға қауіпсіздік ережесін сақтау ескертіліп, тақырып бойынша мазмұнды сызбаны түсінікті етіп дайындау айтылады. АКТ-мен байланыс жасау. Бір – бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетініне не білдім?
|