Материалдар / Электрондық кесте элементтерін форматтау

Электрондық кесте элементтерін форматтау

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2403
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары №1

Мектеп: №46 А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі

Күні: 16.11.2017ж

Мұғалімнің есімі: Әбдиева Сандуғаш
Сынып: 7 «А»Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: §3.2. Электрондық кесте элементтерін форматтау

Оқу мақсатары

  • Электрондық кесте элементтерін форматтау
  • Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.
  • Жетістіктер критерийлері

    Барлық оқушылар


    Кестені құрастыра алу және кестелік процессорда кестенің элементтерін форматтауды жүзеге асыруды білетін болады.


    Оқушылардың басым бөлігі:


    Бұрын алған білімдерін тек осы пәнде ғана емес, сонымен қатар кез келген жағдайларда да дұрыс қолданады


    Кейбір оқушылар:


    Талдау жүргізу, қорытындылар шығаруы мүмкін, сондай – ақ кестелік процессордың тәжірибе жүзінде қолдануын біледі және ұсынылған есептерге арналған жеке шешімді құрастыра алуы мүмкін
    Тілдік мақсаттарОқушылар келесі әрекеттерді жүзеге асыруы мүмкін:
  • Кестенің безендірілуі бойынша бір – бірінің жұмысы ауызша бағалауы;
  • Кестені форматтаудың не үшін қажет екенін түсіндіруді
  • Өткен тақырып«Кубизм» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты қайталау
    Қолданылатын әдіс – тәсілдерСТО, «Өрмекшінің тобы», «3-2-1» әдісі. «мақсаттар»
    Қолданылатын ресурстарФлипчарт, слйд, оқулық.
    Пән аралық байланысМатематика, қазақ тілі
    Жұмыс түрлеріТапсырмалар, қосымшаларМұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс – әрекеті (нәтижесі)
    І кезең
    Ұйымдастыру кезеңіОқушылар бәрі бірге хормен «Сәттілік», «Табыс», «Жетістік» деп айтады.Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру, топтастыру.Оқушылар ақпарат таратушы құралдар арқылы топтасады. Жаңа тақырыпты оқушылар өздері құрастырған сурет қиындылары арқылы анықтайды.
    Үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасын талқылауҮй тапсырмасы бойынша тақырыптарды талқылауға беруОқушылар қауіпсіздік ережесі туралы жазып келген тапсырмаларын оқиды

    Қызығушылығын ояту, мәселе қоюКөпір тапсырмасы бойынша сұралады.
  • Кесте не үшін қолданылады?
  • Кестені құрайтын негізгі элементтер?
  • Кестемен жұмыс істегенде қандай қосымша беттер пайда болады?
  • Мұғалім көпір тапсырмасын сұрайды, толықтырады.Көпір тапсырмаларында берілген сұрақтар бойынша өз ойларын айтады.
    ІІ кезең
    Теория бойынша «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалары (топтық жұмыс, презентация, мұғаліммен бірге талдау)Мазмұнды сызбамен жұмыс. Әр топ берілген тақырып бойынша: ақпарат ұғымы туралы мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі. 1-топ. Жол2-топ. Баған3-топ. Ұяшық. Оқулықтағы тапсырмалар: «Білу» тапсырмасындағы сұрақтарға жауап береді.«Түсіну» тапсырмасы нда сыни сұрақтар қойылады.«Талдау» тапсырмасында позициялық және позициялық емес санау жүйелерін салыстырады. «Жинақтау» тапсырмасында кесте бойынша бос орындарды толтырады. Жаңа сабақты меңгерту мақсатында жаңа ұғымдармен, материалдармен таныстыру, слайдтар көрсету арқылы мәліметтер беру.









    Әр қадам тапсырмаларына нұсқау беру, тексеру. Топ бойынша жасалған жұмыстарды тексеру







    Оқушылардың мұндағы мақсаты – берілген тапсырмаларды қатесіз, топпен бірлесе отырып орындау.Оқулықпен жұмыс жасау.















    Қадам тапсырмаларын қатесіз орындау, тексеру
    Сергіту сәтіӘн тыңдау арқылы жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту жасауИнтербелсенді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығу жасайды.
    ІІІ кезең
    Үй тапсырмасыПараграфты оқып, бақылау сұрақтарына жауап беру
    БағалауОқушыларды бағалау және сұрақтарға жауап беру
    Кері байланыс«Мақсаттар»
  • Бұл сабақта қандай үш нәрсені жақсы жасадыңдар?
  • Келесі сабақта нені жақсарта аласыңдар?
  • Оны қалай жасайсыңдар?
  • Қорытынды: Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды, қалғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жиналған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалау парағына белгілейді. Оған келесі сабақтың басында үйде жинаған балы қосылып, барлық балл саны мониторингке тіркеледі, сәйкес бағасы сынып журналына қойылады.
    Қосымша ақпарат
    Саралау оқушыларға алдыңғы тақырыптар бйынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Тапсырмалар топтық болғандықтан қабілеті жоғары оқушылар бар топтың тапсырмасын күрделі етіп беруге тырысамын. Бағалау критерийлері бойынша әр оқушының қосқан үлесін әділ бағалауларына назар аударамын. Оқушыларға қауіпсіздік ережесін сақтау ескертіліп, тақырып бойынша мазмұнды сызбаны түсінікті етіп дайындау айтылады. АКТ-мен байланыс жасау. Бір – бірін топта тыңдау, сыйластық таныту. Бірлескен жұмыс нәтижесіне қол жеткізу
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетініне не білдім?



























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ