Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    2 бөлім. Деректер базасы

    Педагогтің аты-жөні:

    Барлыбаева Г.К.

    Күні:

    21-23.11.23

    Сыныбы: 9-А,Ә,Б,В,Д

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Электрондық кестеде деректер базасын құру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: MS Excel бағдарламасында деректер базасын құру туралы біледі

    Көптеген оқушылар: Әрекеттер орындау алгоритмі арқылы кестелік деректер қорының жазбасы және өрісінің өзара айырмашылығы түсінеді. Кейбір оқушылар: MS Excel деректер қорының ережелерін қолдана отырып, бағдарламада деректер базасын құра алады

    Бағалау критерийі

    MS Excel бағдарламасында деректер базасын құру туралы біледі

    - Кестелік деректер қорының жазбасы және өрісінің өзара айырмашылығын ажыратады

    - MS Excel деректер қорының ережелерін қолдана отырып, бағдарламада деректер базасын құрады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал орнату.

    «Біртұтас тәрбие бағдарламасының» мақсаты:

    Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу. Ұлттық құндылықтар: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП.

    Shape1

    Үй тапсырмасы тексеру.7 тапсырма. Хабарлама дайындаңдар: «MS Excel-дің түрлі нұсқаларындағы деректер типі»

    Электрондық кесте ұяшығына сан, формула, мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады. Санның мәндері бүтін, ондық бөлшектер, арнайы символдар: доллар, процент, плюс, минус т.с.с. Мәтін алфавиттік-сандар симводарынан тұрады. Уақыт, дата арасында нүкте бар сандардан тұрады. 1979 жылы екі экономист студент Дэн Бриклин және Боб Френкстон үй тапсырмасын тез орындауға көмектесетін және уақытты үнемдейтін әдіс ойлап табуды шешті. Олар тарихта бірінші рет электронды кесте бағдарламасын жазған. Сол студенттердің арқасында Microsoft Excel бағдарламасы жүзеге асып, оны математикада, статистикада, экономикада, қаржыда пайдаланады.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




































    Әр оқушыға бағалау парағын беру және түсіндіру. Мұнда әр тапсырма бойынша жеке оқушы өзінің жинаған балдарын жазып отырады



















    ФБ жауап берген оқушыға 1 балл қойылады





























































    Сабақтың ортасы

    5 мин













































































    10 мин















































    20 мин








    Жаңа сабаққа кіріспе ретінде қима қағаздарының мағынасын сұрау жаңа сабақ тақырыбын ашу.

    • Сәлеметсіз бе, құрметті тоғызыншы сынып оқушылары. Біз деректер базасымен жұмыс бөлімін практикалық тұрғыда жалғастырамыз.

    • қазіргі уақытта көптеген фирмалар кез-келген ақпаратты сақтау және өңдеу үшін дербес компьютерлерді пайдаланады.

    • өмірде біз күн сайын өзара әрекеттесетін барлық нәрсе қандай да бір базада тіркелген сияқты.

    • деректер базасымен жұмыс істеу-компьютермен жұмыс істеудің маңызды дағдыларының бірі.



    Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы- Электрондық кестеде деректер базасын құру.

    • бүгін сабақта біз электрондық кестелерде деректер базасын құруды үйренеміз.



    Миға шабуыл

    Тапсырманы орындайық. Ойыншықтар базасында қанша өріс және қанша жазба бар екенін анықтаңыз.

    Осы тапсырманы дұрыс орындағаныңызды тексеріңіз. Жауабы: ойыншықтардың осы дерекқорында төрт өріс және төрт жазба бар.



    Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту мақсатында тақтаға ілінген қосымша деректер айтып мысалдар келтіру, оқушылармен бірге тақырыпты ашу бір-біріне түсіндіру жұмысын жасау.

    Оқулықпен жұмыс. 65-67 б. Әдістемелікте берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім жаңа материалды

    түсіндіреді.



    Дәптермен жұмыс:

    Кесте жасау, мәліметтермен толықтыру.

    Настройка быстрого доступа -Другие команды -Не на ленте --Форма Добавить –ОК

    67б. 4-тапсырманы орындау



    Дескриптор:

    MS Excel бағдарламасында деректер базасын құру туралы біледі

    - Кестелік деректер қорының жазбасы және өрісінің өзара айырмашылығын ажыратады

    - MS Excel деректер қорының ережелерін қолдана отырып, бағдарламада деректер базасын құрады



    Жаңа тақырыпты игеру

    №1 тапсырма. Топтық тапсырма. QR код арқылы 2 топқа бөлу.

    Іске қосу – Программалар – Microsoft Excel Файл – Құру (Создать)

    ДБ құру тәртібі:

    1. Екі кестенің құрылымын қою.

    2. Кестедегі өрістерді сыныптастар мен мұғалімдердің деректерімен толықтыру.

    3. Деректер базасын диапазонының атауын тағайындау.

    4. Деректер базасының диапазонын тізім ретінде жариялау.



    Әрбір бағанда бір ғана деректер типі, мәтін, сандар немесе күндер жазылады.

    1-топ.«Мұғалімдер ДБ»

    2-топ.«Оқушылар ДБ» тақырыптары бойынша

    ДБ құрыңыздар.



    Дескрипторлар

    · Кесте құрылымын қояды

    · Деректер базасы диапазонының атауын тағайындайды

    · Деректер базасының диапазонын тізім ретінде жариалайды

    Көз жаттығуларын жасау.

    Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұбын тап» әдісі. Деректер базасы элементтерінің анықтамасы мен бейнесін, телефон арқылы жұбын табады.

    https://learningapps.org/25530208

    Тапсырма №3. Жеке жұмыс. «Минуттық шешім» әдісі.



    Саралау.

    Қабілетті оқушыларға тапсырма. Мәтіннен бағандар атауын тауып, мәліметтерді ретімен еңгізіңдер:

    Әбдімұратұлы Айсұлтан 18.01.1999 жылы дүниеге келген. Қызылорда қаласы, Ж.Маханбетов ауылындағы Амангелді Иманов көшесі №46 8йде тұрады. №143 мектепте информатика пәнінен сабақ беретід. Байланыс телефоны 87770256793. Қанатқызы Самал 16.12.1993 жылы дүниеге келген. Қазіргі таңда жұмыссыз. Шанхай №15 үйде тұрады. Байланыс номері 87021564265.





    Дескриптор

    Компьютерде мәтіннен бағандар атауын тауып, мәліметтерді дерек қорын жасап ұсынады.


    Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:



    Дескриптор

    Компьютерде дерек қорын жасап ұсынады.


    Мұғалімді тыңдайды.


    Негізгі мәліметтерді дәптеріне жазады


























































    Оқушылар кестедегі мәліметтерді толтырады



























    Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Барлыбаева Гульнара Коршибаевна
    10 Ақпан 2024
    454
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Электрондық кестеде деректер базасын құру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Электрондық кестеде деректер базасын құру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    2 бөлім. Деректер базасы

    Педагогтің аты-жөні:

    Барлыбаева Г.К.

    Күні:

    21-23.11.23

    Сыныбы: 9-А,Ә,Б,В,Д

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Электрондық кестеде деректер базасын құру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: MS Excel бағдарламасында деректер базасын құру туралы біледі

    Көптеген оқушылар: Әрекеттер орындау алгоритмі арқылы кестелік деректер қорының жазбасы және өрісінің өзара айырмашылығы түсінеді. Кейбір оқушылар: MS Excel деректер қорының ережелерін қолдана отырып, бағдарламада деректер базасын құра алады

    Бағалау критерийі

    MS Excel бағдарламасында деректер базасын құру туралы біледі

    - Кестелік деректер қорының жазбасы және өрісінің өзара айырмашылығын ажыратады

    - MS Excel деректер қорының ережелерін қолдана отырып, бағдарламада деректер базасын құрады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал орнату.

    «Біртұтас тәрбие бағдарламасының» мақсаты:

    Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу. Ұлттық құндылықтар: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ, АР-ҰЯТ, ТАЛАП.

    Shape1

    Үй тапсырмасы тексеру.7 тапсырма. Хабарлама дайындаңдар: «MS Excel-дің түрлі нұсқаларындағы деректер типі»

    Электрондық кесте ұяшығына сан, формула, мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады. Санның мәндері бүтін, ондық бөлшектер, арнайы символдар: доллар, процент, плюс, минус т.с.с. Мәтін алфавиттік-сандар симводарынан тұрады. Уақыт, дата арасында нүкте бар сандардан тұрады. 1979 жылы екі экономист студент Дэн Бриклин және Боб Френкстон үй тапсырмасын тез орындауға көмектесетін және уақытты үнемдейтін әдіс ойлап табуды шешті. Олар тарихта бірінші рет электронды кесте бағдарламасын жазған. Сол студенттердің арқасында Microsoft Excel бағдарламасы жүзеге асып, оны математикада, статистикада, экономикада, қаржыда пайдаланады.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




































    Әр оқушыға бағалау парағын беру және түсіндіру. Мұнда әр тапсырма бойынша жеке оқушы өзінің жинаған балдарын жазып отырады



















    ФБ жауап берген оқушыға 1 балл қойылады





























































    Сабақтың ортасы

    5 мин













































































    10 мин















































    20 мин








    Жаңа сабаққа кіріспе ретінде қима қағаздарының мағынасын сұрау жаңа сабақ тақырыбын ашу.

    • Сәлеметсіз бе, құрметті тоғызыншы сынып оқушылары. Біз деректер базасымен жұмыс бөлімін практикалық тұрғыда жалғастырамыз.

    • қазіргі уақытта көптеген фирмалар кез-келген ақпаратты сақтау және өңдеу үшін дербес компьютерлерді пайдаланады.

    • өмірде біз күн сайын өзара әрекеттесетін барлық нәрсе қандай да бір базада тіркелген сияқты.

    • деректер базасымен жұмыс істеу-компьютермен жұмыс істеудің маңызды дағдыларының бірі.



    Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы- Электрондық кестеде деректер базасын құру.

    • бүгін сабақта біз электрондық кестелерде деректер базасын құруды үйренеміз.



    Миға шабуыл

    Тапсырманы орындайық. Ойыншықтар базасында қанша өріс және қанша жазба бар екенін анықтаңыз.

    Осы тапсырманы дұрыс орындағаныңызды тексеріңіз. Жауабы: ойыншықтардың осы дерекқорында төрт өріс және төрт жазба бар.



    Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту мақсатында тақтаға ілінген қосымша деректер айтып мысалдар келтіру, оқушылармен бірге тақырыпты ашу бір-біріне түсіндіру жұмысын жасау.

    Оқулықпен жұмыс. 65-67 б. Әдістемелікте берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім жаңа материалды

    түсіндіреді.



    Дәптермен жұмыс:

    Кесте жасау, мәліметтермен толықтыру.

    Настройка быстрого доступа -Другие команды -Не на ленте --Форма Добавить –ОК

    67б. 4-тапсырманы орындау



    Дескриптор:

    MS Excel бағдарламасында деректер базасын құру туралы біледі

    - Кестелік деректер қорының жазбасы және өрісінің өзара айырмашылығын ажыратады

    - MS Excel деректер қорының ережелерін қолдана отырып, бағдарламада деректер базасын құрады



    Жаңа тақырыпты игеру

    №1 тапсырма. Топтық тапсырма. QR код арқылы 2 топқа бөлу.

    Іске қосу – Программалар – Microsoft Excel Файл – Құру (Создать)

    ДБ құру тәртібі:

    1. Екі кестенің құрылымын қою.

    2. Кестедегі өрістерді сыныптастар мен мұғалімдердің деректерімен толықтыру.

    3. Деректер базасын диапазонының атауын тағайындау.

    4. Деректер базасының диапазонын тізім ретінде жариялау.



    Әрбір бағанда бір ғана деректер типі, мәтін, сандар немесе күндер жазылады.

    1-топ.«Мұғалімдер ДБ»

    2-топ.«Оқушылар ДБ» тақырыптары бойынша

    ДБ құрыңыздар.



    Дескрипторлар

    · Кесте құрылымын қояды

    · Деректер базасы диапазонының атауын тағайындайды

    · Деректер базасының диапазонын тізім ретінде жариалайды

    Көз жаттығуларын жасау.

    Тапсырма №2. Жұптық жұмыс «Жұбын тап» әдісі. Деректер базасы элементтерінің анықтамасы мен бейнесін, телефон арқылы жұбын табады.

    https://learningapps.org/25530208

    Тапсырма №3. Жеке жұмыс. «Минуттық шешім» әдісі.



    Саралау.

    Қабілетті оқушыларға тапсырма. Мәтіннен бағандар атауын тауып, мәліметтерді ретімен еңгізіңдер:

    Әбдімұратұлы Айсұлтан 18.01.1999 жылы дүниеге келген. Қызылорда қаласы, Ж.Маханбетов ауылындағы Амангелді Иманов көшесі №46 8йде тұрады. №143 мектепте информатика пәнінен сабақ беретід. Байланыс телефоны 87770256793. Қанатқызы Самал 16.12.1993 жылы дүниеге келген. Қазіргі таңда жұмыссыз. Шанхай №15 үйде тұрады. Байланыс номері 87021564265.





    Дескриптор

    Компьютерде мәтіннен бағандар атауын тауып, мәліметтерді дерек қорын жасап ұсынады.


    Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға:



    Дескриптор

    Компьютерде дерек қорын жасап ұсынады.


    Мұғалімді тыңдайды.


    Негізгі мәліметтерді дәптеріне жазады


























































    Оқушылар кестедегі мәліметтерді толтырады



























    Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 9 сынып
    10.02.2024
    454
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Барлыбаева Гульнара Коршибаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации