Материалдар / Электрондық кестеде деректер базасын құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электрондық кестеде деректер базасын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Электронды кесте, дерекқор ұғымын анықтайды. Электронды кестені деректер базасы ретінде қолданады. Электронды кестеде деректер базасы құрылымының қажеттілігін түсіндіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2024
108
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Мектеп

71 мектеп-лицейі

Бөлім 3

Деректер базасы.

Педагогтың аты-жөні

Байшугулова Бакытгуль Кадырмендиновна

Күні : 26.11.24


Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Электрондық кестеде деректер базасын құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.2 - электронды кестеде деректер базасын құру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Excel бағдарламасында Электронды кесте, дерекқор ұғымын анықтау.

Көптеген оқушылар:

Электронды кестені деректер базасы ретінде қолдану.

Кейбір оқушылар:

Электронды кестеде деректер базасы құрылымының қажеттілігін түсіндіру.

Бағалау критерийі

  1. Электронды кесте, дерекқор ұғымын анықтайды.

  2. Электронды кестені деректер базасы ретінде қолданады.

  3. Электронды кестеде деректер базасы құрылымының қажеттілігін түсіндіреді.

ЕБҚ бар балалар үшін

- Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға мұғалім педагогикалық –психологиялық көмек көрсету арқылы сөйлеуге мүмкіндік беру.

- Оқушының ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру.

(немесе жазбаша , практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

-Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

-Көзі нашар көретін оқушыны алдыңғы орынға отырғызып, аудио тыңдату арқылы жұмыс жасау.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, жағымды ахуал туғызу.

Топқа бөлу: «Өз орныңды тап» әдісі бойынша топқа бөлу арқылы өткен білімін еске түсіру үшін оқушыларға (бір-бір фишка таңдау арқылы, алған суреттерді сәйкестендіру арқылы топқа бөлінеді) ұйымдастыру.

1 – топ «ГЛАВНАЯ»

2 – топ «ДАННЫЕ»

3– топ «ФОРМУЛЫ»

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.






фишка

1 балл








5 минут

Үй тапсырмасын тексеру

wordwall.net/resource/38905619

DrawObject1


фишка

1 балл


https://wordwall.net/resource/38905619

Информатика

9 сынып

Сабақтың ортасы


7 минут


Жаңа тақырып түсіндіру

Видео арқылы

Бүгін сіздер сабақта электронды кестеде қалай деректер базасын құру қолдануға болатынын үйренесіңдер.







Г.И. Салғараева

К.А. Калымова

Ж.А.Орынтаева

Арман –ПВ. 2019 жыл


15 минут






2 минут

Практикалық тапсырма. Компьютерде оқулық бойынша тапсырма орындаймыз.

Дескриптор

  • Электронды кестенің мүмкіндіктерін жазады

Сергіту сәті. Оқушылармен бірлескен түрде көз жаттығуларын жасаймыз


фишка

1 балл


DrawObject2

5 минут


Топтық жұмыс

DrawObject4 DrawObject3





DrawObject5





Бағалау.

Мұғалім. «Жарайсың!, «Жақсы!», «Өте жақсы!» ынталы сөздер айту арқылы сабаққа қызығушылығын арттырады.


Бағалау.

Мұғалім. «Жарайсың!, «Жақсы!»,

«Өте жақсы!» ынталы сөздер айту арқылы сабаққа қызығушылығын арттырады.

фишка

1 балл



Сабақтың соңы



3 минут













Қорытындылау

Сабақтың соңында «Excel картошка фри» әдісі арқылы сұрақты талдап ойларымен бөлісіу.

  1. Деректер базасын құрудың жұмыс принципін сипаттаңдар?

  2. Тізім дегеніміз не?

  3. Диапазон деген не?

  4. Жеке ұяшықтарды пішімдеу мүмкін бе?

  5. Түрлі типтегі деректер бір бағанда сақталуы мүмкін бе?

Бағалау: Мұғалім. Ауызша бағалау.

Жарайсың, Керемет. Ғажап.

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Tik Tok» әдісі


Өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.



фишка

1 балл


DrawObject6

Үй тапсырмасы



§ 11. Оқу МS Ехсеl бағдарламасында өздерің оқыған кітаптарынның деректер базасына үлгісін жасаңдар. Дәптерге орындаймыз.

Kundelik.kz

бағалау


Kundelik.kz














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!