Материалдар / Электротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін маңызы. Электротехникалық материалдың жіктелуі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Электротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін маңызы. Электротехникалық материалдың жіктелуі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Электротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін өткізгіштік материалдар мен жартылай өткізгіштік материалдар туралы толық мағлұмат ала отырып әр түрлі конструкциялық, заманауи электр аспаптарымен жабдықтары мен таныса отырып оларды қолдану тәсілін жетік. Электр тогымен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін, электр тогының әсер еткендегі зардаптарымен танысады және тақырыпты толық түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
817
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Б е к і т е м і н»№2 орта мектеп әдіскері

___________Ягшыбаева.Ж









Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бөлім 3 А: Электротехника және электроника негіздеріМектеп: №2 орта мектеп
Күні: 28.02.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Нарембаев Таңат

Сынып: Қатысқандарсаны:

Қатыспағандарсаны:

Сабақ тақырыбыЭлектротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін маңызы. Электротехникалық материалдың жіктелуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Электротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін өткізгіштік материалдар мен жартылай өткізгіштік материалдар туралы толық мағлұмат ала отырып әр түрлі конструкциялық, заманауи электр аспаптарымен жабдықтары мен таныса отырып оларды қолдану тәсілін жетік. Электр тогымен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін, электр тогының әсер еткендегі зардаптарымен танысады және тақырыпты толық түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Сабақ мақсаттары Терминімен танысу және электр жабдықтарымен тәжірибе жасау;Электр аспаптары мен жабдықтары мен және олардың жұмыс жасау принциптері мен танысу;
Бағалау критерийлеріОқушы мақсатқа жетті, егер:Электротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін өткізгіштік материалдар мен жартылай өткізгіштік материалдар туралы толық мағлұмат алды. Әр түрлі конструкциялық, заманауи электр аспаптарымен жабдықтары мен танысты. Электр тогымен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін білді. Электр тогының әсер еткендегі зардаптарымен танысты
Тілдік мақсаттарОқушылар:Конденсатор диот дегеннің не екенін білді. Өткізгіштік материалдар, жартылай өткізгіштер, оқшаулағыштар, диэлектрик, манометр, амперметр, волтьметр, трансформатор, генератор туралы мағлұматтар алады.

Құндылықтарды дарыту

Сыйластық, көмек.Өмір бойы білім алу.

ЖаҺандық азаматтыққа тәрбиелеуТану және бағалау айырмашылықтарды және сәйкестілік түрлі факторларды және біздің ортақ адамзат тиесілі және әлемде өмір дағдыларын алу қабілетін дарыту.

Пән аралық байланыстарФизика, химия, технология, тарих, сызу.
Түп нұсқалық оқытуСабақ барысында арнайы терминология, оқыту бейне баян пайдаланылады.
АКТ қолдану дағдыларыАКТ қолдану : таныстырылым, веб ресурстар.

Бастапқы білім

Электротехниканың халық шаруашылығының дамуы үшін өткізгіштік материалдар мен жартылай өткізгіштік материалдар туралы толық мағлұмат алды. Әр түрлі конструкциялық, заманауи электр аспаптарымен жабдықтары мен таныса отырып оларды қолдану тәсілін жетік меңгерді.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы(2 мин)







(3-6 минут)



















Сабақтың ортасы(7-17 минут)







(18-32 минут)























33-35мин







Сабақтың соңы( 36-40мин)
  • Қызығушылықты ояту.
  • Әр түрлі асықтар арқылы 3 топқа бөлу.
  • «Қызыл» асық
  • «Сары» асық
  • «Көк» асық
  • Дайындықтарын тексеру.Жуан және жіңішке сұрақтар стратегиясы.

  • Электр тогы дегеніміз не?
  • Электр тогы несімен қауіпті?
  • Трансформатор деген не?
  • Генератор деніміз не?
  • Ток түрі нешеге бөлінеді?
  • Токты өлшейтін аспаптар? Олардың түрлерін ата.
  • Ток ұрған адамға алғашқы көмек?
  • Токтың формуласын жаз
  • Электр энергиясын қайдан аламыз?
  • Мағынаны тану.
  • Жаңа тақырып бойынша оқушылар постер қорғау. Тарихқа үңілсек элект тогының пайда болуы туралы қызықты деректерге кездесеміз.Bilimland бойынша видео роликтер Сарамандық жұмыс.1-топ. Электр сұқпа орналастыру әдісі2-топ. Патронды жалғау3-топ кабельді ұштауХалық шаруашылығының дамуына электро-техниканың маңыздылығы.

    Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау.

    Сергіту сәті.Гитарамен өлең айту

    Кері байланыс Орындық артына жапсырылған стикерлері бар оқушыларға сұрақтар қою.

  • Конденсатор дегеніміз не?
  • Диод дегеніміз?
  • Жартылай өткізгіштік дегеніміз не?


  • Рефлекция: ББҮ стратегиясы БББ кестесі

    Бағалау Асықтар арқылы бағалау.
    Таныстырылым, оқу жоспары

























































































    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Практикалық жұмыс жасы және жеке ерекшеліктері ескеріле отырып жүзеге асырылады.Зерттеуші парағын қолданып өзін-өзі және бірін-бірі бағалау өткізу жоспарланған Т = топтық жұмысҚ = қалыптастырушы бағалауС=сыныппен жұмысДенсаулықпен қауіпсіздікке байланысты нормаларды сабақтың әр кезеңінде ұстанады.

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    Оқушы аты-жөніСұрақ-жауапПостер қорғауСарамандық жұмысКері байланысСтикер жапсыруБББ кестесіҚорытынды






    123





















































































































    Оқушы аты-жөніСұрақ-жауапПостер қорғауСарамандық жұмысКері байланысСтикер жапсыруБББ кестесіҚорытынды






    123

























































































































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!