Үй
тапсырмасын сұрау 15
мин
|
Үй
тапсырмасы: "Кім
жылдам" ойынымен сұрау
1
Электр зарядтарын жақсы
өткізетін заттар
2 Электр зарядтарын
өткізбейтін заттар
3 Кулон
заңы
4
Джоуль – Ʌенц
заңы
5 Ток
күші
6
Вольтметр
7
Өткізгіш
кедергісі
8
Қуат
9 Пропорционалдық
коэффициент
10 Электр
тұрақтысы
11 Элементар электр
заряды
12
Электр тогының
жұмысы
13
Өткізгішті параллель
жалғау
14
Амперметр
15
Ом
заңы
16
Электр есептеуіш
құрал
17 Электрон
массасы
18 Электр өрісінің
кернеулігі
19 Электр зарядтарын және
электр өрісінің энергиясын
жинауға арналған
құрылғы
20
Сыйымдылық
21 Зарядталған бөлшектердің
реттелген қозғалысы
22
Кернеу
23
Реостат
24 Өткізгішті тізбектей
жалғау
|
Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша
сұрақтар қойылады. "Кім
жылдам"
ойынымен оқушылар сұрақтарға тез-тез жауап
береді.
|
Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап
беріп бүгінгі тақырыппен танысады.
Жалпы
балл-4
|
Тақта, кеспе
қағаз
Қосымша
№1
|
Сабақтың ортасы 15
минут
|
Жаңа сабақ
Презентация, демонстрация
арқылы арқылы мұғалім «Электрқыздырғыш құралдар,
кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы
сақтандырғыштар» тақырыбын түсіндіреді.
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
Бірінші топ ток күші тобы.
1. Шам қандай қосымша
құрылғының арқасында жарық беруші жүйеге
қосылады?
2.
Тізбекке жалғанған электр
тұтынушылар санын көбейтсек, сақтандырғыштардың қыл сымы күйіп
кетеді. Неге?
Жауабы: Тізбектегі ток күші
шекті шамадан артып
кетеді.
Екінші топ кернеу
тобы.
1.
Қандай құбылысты «қысқа
тұйықталу» деп атайды?
2.Неге өндіріс орындарындағы
сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде күйіп
кетеді?
Жауабы: Ток тұтынушылар саны
көбейеді, осыдан тізбектегі ток күші сақтандырғыштағы шекті мәннен
артады да, қыл сым күйіп
кетеді.
Үшінші кедергі тобы
1.
Балқымалы және автоматты
сақтандырғыштың жұмыс істеу принциптерінің айырмашылықтары
қандай?
2.Балқып кеткен қорғасын
сымның орнына мыс сым қойсақ, балқығыш өзінің қызметін атқара ала
ма? Басқа қорғасын сым қойса
ше?
Жауабы: Жоқ. Қойылатын қорғасын
сымның кедергісі сақтандырғышқа сай болу
керек.
|
Жаңа сабақ мақсатымен
танысады.
Оқушалыр өз ойларын айтады.
Электрқыздырғыш құралдарды күнделікті өмірде пайдаланып жүргенін,
олардың түрлерін айтады.
Жұптасып сұрақтарға жауап
береді, топ ішінде қорғайды
|
Бағалау
критерийлері
Электрқыздырғыш құралдар,
қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу туралы және балқымалы
сақтандырғыштың атқаратын қызметі туралы
түсінеді.
- Қысқа тұйықталудың пайда
болу себептерін және оның алдын алу амалдарын түсініп,
біледі.
Дескриптор:
Сақтандырғыштың қыл сымының
күйіп кету себебін
түсіндіреді.
-Өндіріс орындарындағы
сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде жұмыстан шығу себебін айта
алады.
--Балқымалы сақтандырғышқа
қойылатын қорғасынның балқу температурасы жетекші өткізгіштерден
өзгеше болатынын
біледі.
Жалпы
балл-3
|
ДК
экран
Слайд
Night on the Town
https://emaze.link/@RWTFPYA
|
Сабақты бекіту
8
минут
|
Құрылымдық тапсырманы орындайды. Жеке жұмыс
(проблемалық әдіс)
Жалпы сыныпқа жаңа сабақ бойынша құрылымдалған
тапсырма беріледі.
Тапсырма бірінші қосымшада
көрсетілген.
|
Дескриптор
Оқушылар есептерін
шығарады..
|
-Берілгенін
жазады;
- ток күші, кернеуді және кедергіні
есептерін шығарады;
-Алынған
білімдерге
негізделіп
қорытынды
жасайды.
Жалпы
балл-3
|
Қосымша
№2
|
2 минут
|
Кері байланыс «Жетістік баспалдағы»
әдісі.
«Жетістік баспалдағы»
әдісін пайдаланып оқушылардың алған білімдерін
қай дәрежеде екенін анықтап, көріп
шығамыз.
|
Оқушылар алған білімін білемін, білдім,
білгім келеді деген кестемен
толтырады.
|
Сабақтағы
тапсырмалардың жалпы бағалау критерий-10 баллдық жүйемен
бағаланады.
|
|