Материалдар / Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.

Материал туралы қысқаша түсінік
8- сынып. Физика "Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар" Сабақ «Кім жылдам» ойынымен басталды. , Жаңа сабақты презентация арқылы демонстарциялық әдіспен түсіндірдіріледі. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін пайдаланывлды. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар бар. Құрылымдық тапсырмалар берілген. Проблемалық әдісті пайдаланылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2024
101
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Абай атындағы ЖББМ

Бөлім:

Тұрақты электр тогы

Педогогтың Т.А.Ә.

Дүйсебай Өмірәлі Сәрсенбайұлы

Күні:21.02.2024


Сынып: 8АӘ

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.17 – қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және алдын алу амалдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: Қыздырғыш приборлар параметрлерінің тәуелділігін біледі.

Көптеген оқушылар істей алады: Шам кедергісін табуға қатысты дұрыс есептеулер жүргізеді (кедергі тәуелді болатын шамалардың бірін табу үшін формуланы өзгерте алады).

Кейбір оқушылар істей алады: Қысқа тұйықталу жайлы біледі,балқымалы сақтандырғыштар қолдану мақсатын түсінеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі уақыт

Педогогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресустар

Сабақтың басы 3 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу. 2. Сыныпты түгелдеу.

3. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

4.Оқышулардың назарын .сабаққа қарату.

5. Топтарға бөлу.

Оқушылар сәлемдеседі.







Үй тапсырмасын сұрау 15 мин

Үй тапсырмасы: "Кім жылдам" ойынымен сұрау

1 Электр зарядтарын жақсы өткізетін заттар

2 Электр зарядтарын өткізбейтін заттар

3 Кулон заңы

4 Джоуль – Ʌенц заңы

5 Ток күші

6 Вольтметр

7 Өткізгіш кедергісі

8 Қуат

9 Пропорционалдық коэффициент

10 Электр тұрақтысы

11 Элементар электр заряды

12 Электр тогының жұмысы

13 Өткізгішті параллель жалғау

14 Амперметр

15 Ом заңы

16 Электр есептеуіш құрал

17 Электрон массасы

18 Электр өрісінің кернеулігі

19 Электр зарядтарын және электр өрісінің энергиясын

жинауға арналған құрылғы

20 Сыйымдылық

21 Зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы

22 Кернеу

23 Реостат

24 Өткізгішті тізбектей жалғау

Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. "Кім жылдам" ойынымен оқушылар сұрақтарға тез-тез жауап береді.

Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп бүгінгі тақырыппен танысады.

Жалпы балл-4

Тақта, кеспе қағаз

Қосымша №1

Сабақтың ортасы 15 минут

Жаңа сабақ

Презентация, демонстрация арқылы арқылы мұғалім «Электрқыздырғыш құралдар, кыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар» тақырыбын түсіндіреді.


«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Бірінші топ ток күші тобы.

1. Шам қандай қосымша құрылғының арқасында жарық беруші жүйеге қосылады?

2. Тізбекке жалғанған электр тұтынушылар санын көбейтсек, сақтандырғыштардың қыл сымы күйіп кетеді. Неге?

Жауабы: Тізбектегі ток күші шекті шамадан артып кетеді.


Екінші топ кернеу тобы.

1. Қандай құбылысты «қысқа тұйықталу» деп атайды?

2.Неге өндіріс орындарындағы сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде күйіп кетеді?

Жауабы: Ток тұтынушылар саны көбейеді, осыдан тізбектегі ток күші сақтандырғыштағы шекті мәннен артады да, қыл сым күйіп кетеді.



Үшінші кедергі тобы


1. Балқымалы және автоматты сақтандырғыштың жұмыс істеу принциптерінің айырмашылықтары қандай?

2.Балқып кеткен қорғасын сымның орнына мыс сым қойсақ, балқығыш өзінің қызметін атқара ала ма? Басқа қорғасын сым қойса ше?

Жауабы: Жоқ. Қойылатын қорғасын сымның кедергісі сақтандырғышқа сай болу керек.



Жаңа сабақ мақсатымен танысады.




Оқушалыр өз ойларын айтады. Электрқыздырғыш құралдарды күнделікті өмірде пайдаланып жүргенін, олардың түрлерін айтады.



Жұптасып сұрақтарға жауап береді, топ ішінде қорғайды
























Бағалау критерийлері

Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу туралы және балқымалы сақтандырғыштың атқаратын қызметі туралы түсінеді.

- Қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және оның алдын алу амалдарын түсініп, біледі.

Дескриптор:

Сақтандырғыштың қыл сымының күйіп кету себебін түсіндіреді.

-Өндіріс орындарындағы сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде жұмыстан шығу себебін айта алады.

--Балқымалы сақтандырғышқа қойылатын қорғасынның балқу температурасы жетекші өткізгіштерден өзгеше болатынын біледі.

Жалпы балл-3


ДК экран

Слайд




Night on the Town https://emaze.link/@RWTFPYA





















Сабақты бекіту 8 минут

Құрылымдық тапсырманы орындайды. Жеке жұмыс (проблемалық әдіс)

Жалпы сыныпқа жаңа сабақ бойынша құрылымдалған тапсырма беріледі.

Тапсырма бірінші қосымшада көрсетілген.

Дескриптор

Оқушылар есептерін шығарады..

-Берілгенін жазады;

- ток күші, кернеуді және кедергіні есептерін шығарады;

-Алынған білімдерге

негізделіп қорытынды

жасайды.

Жалпы балл-3

Қосымша №2

2 минут

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі.

«Жетістік баспалдағы» әдісін пайдаланып оқушылардың алған білімдерін қай дәрежеде екенін анықтап, көріп шығамыз.

Оқушылар алған білімін білемін, білдім, білгім келеді деген кестемен толтырады.

Сабақтағы тапсырмалардың жалпы бағалау критерий-10 баллдық жүйемен бағаланады.


Сабақтың соңы 2 минут

Үйге тапсырма.

. §30, эксперименттік тапсырма



Оқулық







Бірінші топ ток күші тобы.

1. Шам қандай қосымша құрылғының арқасында жарық беруші жүйеге қосылады?

2. Тізбекке жалғанған электр тұтынушылар санын көбейтсек, сақтандырғыштардың қыл сымы күйіп кетеді. Неге?







































Екінші топ кернеу тобы.

1. Қандай құбылысты «қысқа тұйықталу» деп атайды?

2.Неге өндіріс орындарындағы сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде күйіп кетеді?





































Үшінші кедергі тобы

1. Балқымалы және автоматты сақтандырғыштың жұмыс істеу принциптерінің айырмашылықтары қандай?

2.Балқып кеткен қорғасын сымның орнына мыс сым қойсақ, балқығыш өзінің қызметін атқара ала ма? Басқа қорғасын сым қойса ше?



Қосымша №1

1

Электр зарядтарын жақсы өткізетін заттар

Өткізгіштер

2

Электр зарядтарын өткізбейтін заттар

Диэлектриктер

3

Кулон заңы

4

Джоуль – Ʌенц заңы

Q= I2∙ Rt.

5

Ток күші

I =

6

Вольтметр

7

Өткізгіш кедергісі

8

Қуат

P =

9

Пропорционалдық коэффициент

10

Электр тұрақтысы

11

Элементар электр заряды


e = 1,6 · 10–19Кл

12

Электр тогының жұмысы

A = IUt

13

Өткізгішті параллель жалғау

U = U1 = U2 = U3

14

Амперметр

15

Ом заңы

I =

16


Электр есептеуіш құрал

17

Электрон массасы

m= 9,1 · 10–31кг

18

Электр өрісінің кернеулігі

19

Электр зарядтарын және электр өрісінің энергиясын

жинауға арналған құрылғы

Конденсатор

20

Сыйымдылық

21

Зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы

Электр тогы

22

Кернеу

U =

23


Реостат

24

Өткізгішті тізбектей жалғау

I = I1 = I2 = I3





Қосымша №2

1 топ: Көлденең қимасының ауданы 0,65 см2, ұзындығы 5 км мыстан жасалған трамвай өткізгіштің кедергісін анықтаңдар?

Орамдағы ток күші 62А және кернеу 200В. Ток қуатын анықтаймыз?

3 топ. Егер өткізгіштен 10 минут бойы 2А ток өтетін болса, оның көлденең қимасы арқылы қандай заряд тасымалданады?





























Тест

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!