Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы (Білу) |
І. Ұйымдастыру Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Жағымды ахуал туғызу әрі үй тапсырмасын тексеру Сыныпты үш топқа біріктіру. Әрбір топтың аты бар. Сол қойылған аттарға сәйкес анықтамалар өткен тақырыпқа айту керек. І топ «Сыйымдылық» ІІ топ «Заряд» ІІІ топ «Потенциал» Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут) Үй тапсырманы тексеру әдісі: «Қызыл шар» Топтар үй тапсырмасынан сұрақ дайындап, бір біріне сұрақ қояды әр дұрыс жауапқа қызыл шар беріледі сол арқылы бағаланады. Мақсаты: алған білімін бекіту, еске түсіру. 1. Зарядтың сақталу заңы мен Кулон заңын тұжырымдаңдар. 2. Қандай зарядты нүктелік заряд деп атайды? 3. Электр өрісі дегеніміз не? 4. Электр өрісінің кернеулгі дегеніміз не? Оны қалай анықтаймыз? Ол қалай бағытталған? 5. Бір текті өріс дегеніміз е? Бір текті емес өріс дегеніміз не? 6. Өрістің потенциалы дегеніміз не? 7. Өрістің потенциалы мен кернеулігінің арасында қандай байланыс бар? Қалыптастырушы бағалау
Сабақтың мақсатын анықтай отырып «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу (осы суреттерді көрсетіп олардан не байқағанын сұрау?) |
|
|||||||||||||
Сабақтың ортасы (Түсіну) |
I. Жаңа материалды зерттеу. Ақпаратпен жұмыс. Жаңа материалды меңгерту: Оқшауланған өткізгіштердің электр сыйымдылығы, оның өлшем бірлігі және оның конденсатормен байланысын түсіндіріп, тақтаға жазады. Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану Белсенді оқу әдісі - «Бірге оңай». Топпен бірге істейді. Мақсаты ой-өрісін дамыту, бір-бірін тыңдау, талқылау, ақылдасу. Жұмыс формасы - топтық. Дағдыларын дамыту – тыңдалым, айтылым, логикалық ойлау, тұжырымдау. Бағалауды ұйымдастыру формасы: топ топты бағалайды. Тапсырма №1. 1-топ
Тапсырма №1. 2-топ
Тапсырма №1. 3-топ
Вакуумдегі сыйымдылығы 1 Ф болу үшін өткізгіш шардың радиусы қандай болу керек?
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс:«БББ» кестесі
СЕРГІТУ СӘТІ «Жалғасын тап» әдісі Мұғалім сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар жазылған парақты таратады, олар жылдам айтады. Деңгейлік тапсырмасы Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану. Белсенді оқу әдісі - «Жазбаша жауап». Мұғалім АВС деңгейлік есептерді таратып береді. Мақсаты: жаңа тақырыпты бекіту, логикалық дағдыны дамыту. Жұмыс формасы - жеке Дағдыларын дамыту – оқылым, жазылым, тындалым, айтылым. Саралау –мұғалімнің және оқушының диалог және қолдау көрсетуі Бағалауды ұйымдастыру формасы: жұптық бағалау. Тапсырма №2. А В С деңгейіндегі есептер: А. 50 мКл зарядты потенциалдар айырымы 200 В болатын өрістің бір нүктесінен екінші нүктесіне ауыстыру үшін қанша жұмыс жасалады?
В. Конденсатор сыйымдылығы 200 мкФ , астарлардағы заряд 0,005 Кл. Конденсатор астарларындағы кернеу қандай?
С. Конденсатор сыйымдылығы 400 мкФ, астарларындағы кернеу 40 В заряд шамасын табу керек? Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі 2. Конденсатор түрлері және оның қарапайым электр тізбегіндегі ролі туралы айтады 3. Электр өрісі энергиясына есептер шығарады - есептің шартын түсініп, берілгенін жазады. - Электр өрісі энергиясының формуласын жазады; - Жазық конденсатор және сыйымдылық формулаларын жазады - Электр өрісінің кернеуін табады Смайликпен бағалаймын Кері байланыс: «Бес бармақ» тәсілі Оқушылар қолдарымен көрсетеді Барлығы түсіндім... Енді түсіндім... Түсінбедім... Оқылған материалды жинақтау «Буклет» әдісі мен тақырыпты жинақтау Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану. Мақсаты: Идеялар талқыланады, жинақталады. Жұмыс формасы - топтық Дағдыларын дамыту – оқылым, жазылым, тындалым, айтылым. Саралау –мұғалімнің және оқушының диалог және қолдау көрсетуі Бағалауды ұйымдастыру
формасы: мұғалімнің диалог және қолдау
көрсетуі, жүрекше
беру Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |