Қысқамерзімді жоспар
№7-сабақ.
|
Бөлім: |
6.4А Экология және тұрақты даму |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар экологиялық мәселелердің себебін талдауды үйренеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Елін,жерін қорғауға, жауапкершілікке баулу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Радиациялық ластану дегеніміз не? 2. Қатты тұрмыстық Қалдықтарға нелер жатады? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым және жазылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. . |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
№1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Тапсырмаларды орындайды. |
1.Әртүрлі елдегі қатты тұрмыстық қалдықтың қайта өң делуі туралы №2 ақ параттық графиканы зерделейді. Біздің республикамыз туралы не айта аласың? Еліміз де қоқыс тиімді өңделе ме?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - №2 ақпараттық графикамен жұмыс - Сұрақтарға жауп береді. |
ДК Оқулық |
||||||
|
|
№2-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Үйде бір апта ішінде қаншалықты қоқыс жинақталатынына назар аударады. №3 ақпараттық графикадағы «Табиғи жағдайда қалдық түрлерінің ыдырау уақыты» ақпаратын пайдаланып, өзіңнің отбасыңда бір аптада жинақталған қоқыс үйіндіде ыдырауы үшін ең көп шамалас уақытты санайды. Қорытынды жасайды. Бақылау нәтижесін және қорытындыңды дәптерге жазады.
Дескриптор: Жалпы-4 балл. - №3 ақпараттық графикамен жұмыс |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
|
3-тапсырма. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. №4 ақпараттық графиканы зерделейді. Қоқыс үйіндісі деген не? Тасталған қалдық үйімізге қалай қайтып оралады? Әңгімелеп береді. Дескриптор: Жалпы-3 балл. - №4 ақпараттық графиканы зерделейді.
|
|
||||||
|
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма
Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма
Қысқамерзімді жоспар
№7-сабақ.
|
Бөлім: |
6.4А Экология және тұрақты даму |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар экологиялық мәселелердің себебін талдауды үйренеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Елін,жерін қорғауға, жауапкершілікке баулу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1. Радиациялық ластану дегеніміз не? 2. Қатты тұрмыстық Қалдықтарға нелер жатады? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым және жазылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. . |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
№1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Тапсырмаларды орындайды. |
1.Әртүрлі елдегі қатты тұрмыстық қалдықтың қайта өң делуі туралы №2 ақ параттық графиканы зерделейді. Біздің республикамыз туралы не айта аласың? Еліміз де қоқыс тиімді өңделе ме?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - №2 ақпараттық графикамен жұмыс - Сұрақтарға жауп береді. |
ДК Оқулық |
||||||
|
|
№2-тапсырма Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Үйде бір апта ішінде қаншалықты қоқыс жинақталатынына назар аударады. №3 ақпараттық графикадағы «Табиғи жағдайда қалдық түрлерінің ыдырау уақыты» ақпаратын пайдаланып, өзіңнің отбасыңда бір аптада жинақталған қоқыс үйіндіде ыдырауы үшін ең көп шамалас уақытты санайды. Қорытынды жасайды. Бақылау нәтижесін және қорытындыңды дәптерге жазады.
Дескриптор: Жалпы-4 балл. - №3 ақпараттық графикамен жұмыс |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
|
3-тапсырма. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. №4 ақпараттық графиканы зерделейді. Қоқыс үйіндісі деген не? Тасталған қалдық үйімізге қалай қайтып оралады? Әңгімелеп береді. Дескриптор: Жалпы-3 балл. - №4 ақпараттық графиканы зерделейді.
|
|
||||||
|
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз



















