Материалдар / Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2024
206
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

7-сабақ.

Бөлім:

6.4А Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Елімізде өмір сүруге қолайсыз жерлер барма

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар экологиялық мәселелердің себебін талдауды үйренеді.

Құндылықтарға баулу:

Елін,жерін қорғауға, жауапкершілікке баулу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

1. Радиациялық

ластану дегеніміз не?


2. Қатты тұрмыстық

Қалдықтарға нелер жатады?




Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым және жазылым дағдысы қалыптасады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

1-тапсырма

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.

Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Тапсырмаларды орындайды.







1.Әртүрлі елдегі қатты тұрмыстық қалдықтың қайта өң делуі туралы №2 ақ параттық графиканы зерделейді. Біздің республикамыз туралы не айта аласың? Еліміз де қоқыс тиімді өңделе ме?



Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- №2 ақпараттық графикамен жұмыс

- Сұрақтарға жауп береді.


ДК

Оқулық



2-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Үйде бір апта ішінде қаншалықты қоқыс жинақталатынына назар аударады. №3 ақпараттық графикадағы «Табиғи жағдайда қалдық түрлерінің ыдырау уақыты» ақпаратын пайдаланып, өзіңнің отбасыңда

бір аптада жинақталған қоқыс үйіндіде ыдырауы үшін ең көп шамалас уақытты санайды. Қорытынды жасайды. Бақылау нәтижесін және қорытындыңды дәптерге жазады.

Дескриптор: Жалпы-4 балл.

- №3 ақпараттық графикамен жұмыс

Оқулық

Жұмыс дәптерлері.


3-тапсырма.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. №4 ақпараттық графиканы зерделейді. Қоқыс үйіндісі деген не? Тасталған

қалдық үйімізге қалай қайтып оралады? Әңгімелеп береді.

Дескриптор: Жалпы-3 балл.

- №4 ақпараттық графиканы зерделейді.

Shape1



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!