Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңі |
|||
|
Күні: …… |
Мұғалімнің аты-жөні: Канапина Самал Сериковна |
||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Еліміздің ірі қалалары |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.1 – мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін сақтап, күнделік жазу; 6.5.1.2. – лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: оқу, талдау, мазмұндау. сипаттау, айту, ашу, қолдану, анықтау Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу |
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Көрікті орындардың маңыздылығы? Қала мен ауыл айырмашылығын біліп, жақсы тұстарын сипаттай алу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өлкетану |
||
|
Алдыңғы білім |
|
||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 1 мин |
Сергіту сәті «Біз өзіміз таңдай аламыз ба?» мотивациялық стартер Жұмыс түрі: жұптық .
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 9 мин |
Сөздік жұмысы: 1-тапсырма: Мәтінді оқып, оқиға негізінде күнделік жазу (жұптық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы – тірек сөздермен сөз тіркестерін құрайды. М: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу. Орта деңгейлі оқушы - мұғалім ұсынған алгоритм бойынша күнделікті жазу үшін жоспар құрайды. М: 1. Астананың көрікті орындары
Жоғары деңгейлі оқушы - құрылған жоспар бойынша күнделік жазады.
2-тапсырма: мәтінді оқып, сын есімдердің түрлерін табады (жұптық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы - сын есімдерді табады Орта деңгейлі оқушы - рақ, рек, лау, леу, дау, тау, теу жұрнақтарын жалғап, сөйлем құрайды. Және ірі қалалары суреттерін слайдқа салып, өңдейді. Жоғары деңгейлі оқушы - қатыстық және сапалық сын есімдерді тауып, екі бағанға бөліп жазады. Және «ПОПС» стратегиясы арқылы өз ойын жүйелі айтады.
ҚБ: топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлттар, жартылай бұлт» тәсілімен бағалайды.
Кері байланыс:
|
Сызба Кесте Суреттер |
|||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия:
|
Сурет |
|||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||
|
1.Топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлт/жартылай бұлт» әдісі арқылы бағалайды (тақырыпқа сай сөздерді алу, қалдыру, және өңдеу) 2. Және өзім бағдаршам арқылы бағалаймын.
|
1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Еліміздің ірі қалалары
Еліміздің ірі қалалары
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңі |
|||
|
Күні: …… |
Мұғалімнің аты-жөні: Канапина Самал Сериковна |
||
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысқандар: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Еліміздің ірі қалалары |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.1 – мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін сақтап, күнделік жазу; 6.5.1.2. – лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: оқу, талдау, мазмұндау. сипаттау, айту, ашу, қолдану, анықтау Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу |
||
|
Құндылықтарға баулу
|
Көрікті орындардың маңыздылығы? Қала мен ауыл айырмашылығын біліп, жақсы тұстарын сипаттай алу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, өлкетану |
||
|
Алдыңғы білім |
|
||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 1 мин |
Сергіту сәті «Біз өзіміз таңдай аламыз ба?» мотивациялық стартер Жұмыс түрі: жұптық .
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 9 мин |
Сөздік жұмысы: 1-тапсырма: Мәтінді оқып, оқиға негізінде күнделік жазу (жұптық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы – тірек сөздермен сөз тіркестерін құрайды. М: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу. Орта деңгейлі оқушы - мұғалім ұсынған алгоритм бойынша күнделікті жазу үшін жоспар құрайды. М: 1. Астананың көрікті орындары
Жоғары деңгейлі оқушы - құрылған жоспар бойынша күнделік жазады.
2-тапсырма: мәтінді оқып, сын есімдердің түрлерін табады (жұптық жұмыс) Төмен деңгейлі оқушы - сын есімдерді табады Орта деңгейлі оқушы - рақ, рек, лау, леу, дау, тау, теу жұрнақтарын жалғап, сөйлем құрайды. Және ірі қалалары суреттерін слайдқа салып, өңдейді. Жоғары деңгейлі оқушы - қатыстық және сапалық сын есімдерді тауып, екі бағанға бөліп жазады. Және «ПОПС» стратегиясы арқылы өз ойын жүйелі айтады.
ҚБ: топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлттар, жартылай бұлт» тәсілімен бағалайды.
Кері байланыс:
|
Сызба Кесте Суреттер |
|||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия:
|
Сурет |
|||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||
|
1.Топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлт/жартылай бұлт» әдісі арқылы бағалайды (тақырыпқа сай сөздерді алу, қалдыру, және өңдеу) 2. Және өзім бағдаршам арқылы бағалаймын.
|
1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз















