Еліміздің ірі қалалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еліміздің ірі қалалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жоспар мұғалімдер үшін көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңі

Мектеп: «Дарын мектеп-лицейі» КММ

Күні: ……

Мұғалімнің аты-жөні: Канапина Самал Сериковна

Сынып: 6 «А»

Қатысқандар: 12

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Еліміздің ірі қалалары




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.1.1 – мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін сақтап, күнделік жазу;

6.5.1.2. – лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • жаңа сөздерді үйренеді

  • мәтінді оқиды

  • сөз тіркестерін құрайды

Басым бөлігі:

  • диалогке түседі

  • мәтіннің кейбір эпизодтарын сипаттайды

  • сұрақтарға жауап береді

Кейбір оқушылар:

  • екі бас қала бойынша коллаж жасайды

  • венн диаграммасына түсіреді

  • күнделік жазады

  • сын есімдерді тауып, түрлерін анықтайды

Бағалау критерийі

  1. Мәтінді оқиды

  2. Диалогке түседі

  3. Екі қаланы салыстырады

  4. Сын есімдерді ауызша және жазбаша қолданады


Тілдік мақсаттар


Оқушылар: оқу, талдау, мазмұндау. сипаттау, айту, ашу, қолдану, анықтау

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу


Құндылықтарға

баулу




Көрікті орындардың маңыздылығы? Қала мен ауыл айырмашылығын біліп, жақсы тұстарын сипаттай алу.

Пәнаралық

байланыс

Тарих, өлкетану

Алдыңғы білім


  1. Қаланың білім орталықтарын, білім ордаларын, кітапханаларын біледі







Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин


Сергіту сәті «Біз өзіміз таңдай аламыз ба мотивациялық стартер

Жұмыс түрі: жұптық .










Сабақтың ортасы

9 мин

Сөздік жұмысы:

1-тапсырма: Мәтінді оқып, оқиға негізінде күнделік жазу (жұптық жұмыс)

Төмен деңгейлі оқушы – тірек сөздермен сөз тіркестерін құрайды.

М: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу.

Орта деңгейлі оқушы - мұғалім ұсынған алгоритм бойынша күнделікті жазу үшін жоспар құрайды.

М: 1. Астананың көрікті орындары

  1. Адамдардың оған баруы

  2. Олардың қоғамға пайдасы

  3. Еліміздің ірі қалаларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктері

Жоғары деңгейлі оқушы - құрылған жоспар бойынша күнделік жазады.



2-тапсырма: мәтінді оқып, сын есімдердің түрлерін табады (жұптық жұмыс)

Төмен деңгейлі оқушы - сын есімдерді табады

Орта деңгейлі оқушы - рақ, рек, лау, леу, дау, тау, теу жұрнақтарын жалғап, сөйлем құрайды. Және ірі қалалары суреттерін слайдқа салып, өңдейді.

Жоғары деңгейлі оқушы - қатыстық және сапалық сын есімдерді тауып, екі бағанға бөліп жазады. Және «ПОПС» стратегиясы арқылы өз ойын жүйелі айтады.



ҚБ: топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлттар, жартылай бұлт» тәсілімен бағалайды.

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

  1. Мәтінді оқиды

  2. Диалогке түседі

  3. Екі қаланы салыстырады

  4. Сын есімдерді ауызша және жазбаша қолданады


  • Оқып, мазмұнын ашады

  • СТО сұрақтарына жауап береді

  • Ірі қалалардың ерекшелігін айта алады

  • Сын есімдерді тауып, түрлерін ажыратады, ірі қалаларды слайдта көрсете алады

Кері байланыс:











Сызба

Кесте

Суреттер

Сабақтың соңы


Рефлексия:

















Сурет

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



  • Тірек сөздер

  • Алгоритм

  • Жетекші сұрақтар

  • Сауалнама







1.Топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлт/жартылай бұлт» әдісі арқылы бағалайды (тақырыпқа сай сөздерді алу, қалдыру, және өңдеу)

2. Және өзім бағдаршам арқылы бағалаймын.



1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:




2:





Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:





2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2018
1618
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі