Материалдар / Еліміздің ірі қалалары

Еліміздің ірі қалалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жоспар мұғалімдер үшін көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
1532
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңіМектеп: «Дарын мектеп-лицейі» КММ
Күні: ……Мұғалімнің аты-жөні: Канапина Самал Сериковна
Сынып: 6 «А»Қатысқандар: 12Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбыЕліміздің ірі қалалары





Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.4.1.1 – мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін сақтап, күнделік жазу;6.5.1.2. – лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарды қолдану
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:
  • жаңа сөздерді үйренеді
  • мәтінді оқиды
  • сөз тіркестерін құрайды
  • Басым бөлігі:
  • диалогке түседі
  • мәтіннің кейбір эпизодтарын сипаттайды
  • сұрақтарға жауап береді
  • Кейбір оқушылар:
  • екі бас қала бойынша коллаж жасайды
  • венн диаграммасына түсіреді
  • күнделік жазады
  • сын есімдерді тауып, түрлерін анықтайды
  • Бағалау критерийі
  • Мәтінді оқиды
  • Диалогке түседі
  • Екі қаланы салыстырады
  • Сын есімдерді ауызша және жазбаша қолданады


  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: оқу, талдау, мазмұндау. сипаттау, айту, ашу, қолдану, анықтауНегізгі сөздер мен сөз тіркестері: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу

    Құндылықтарға баулу



    Көрікті орындардың маңыздылығы? Қала мен ауыл айырмашылығын біліп, жақсы тұстарын сипаттай алу.
    Пәнаралық байланысТарих, өлкетану
    Алдыңғы білім

  • Қаланың білім орталықтарын, білім ордаларын, кітапханаларын біледі






  • Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы1 мин

    Сергіту сәті «Біз өзіміз таңдай аламыз ба мотивациялық стартерЖұмыс түрі: жұптық .









    Сабақтың ортасы9 мин Сөздік жұмысы:1-тапсырма: Мәтінді оқып, оқиға негізінде күнделік жазу (жұптық жұмыс)Төмен деңгейлі оқушы – тірек сөздермен сөз тіркестерін құрайды.М: тамашалау, бас қала, серуендеу, ірі қала, тынығу.Орта деңгейлі оқушы - мұғалім ұсынған алгоритм бойынша күнделікті жазу үшін жоспар құрайды.М: 1. Астананың көрікті орындары
  • Адамдардың оған баруы
  • Олардың қоғамға пайдасы
  • Еліміздің ірі қалаларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктері
  • Жоғары деңгейлі оқушы - құрылған жоспар бойынша күнделік жазады.

    2-тапсырма: мәтінді оқып, сын есімдердің түрлерін табады (жұптық жұмыс)Төмен деңгейлі оқушы - сын есімдерді табадыОрта деңгейлі оқушы - рақ, рек, лау, леу, дау, тау, теу жұрнақтарын жалғап, сөйлем құрайды. Және ірі қалалары суреттерін слайдқа салып, өңдейді. Жоғары деңгейлі оқушы - қатыстық және сапалық сын есімдерді тауып, екі бағанға бөліп жазады. Және «ПОПС» стратегиясы арқылы өз ойын жүйелі айтады.

    ҚБ: топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлттар, жартылай бұлт» тәсілімен бағалайды.Кері байланыс:









    СызбаКесте Суреттер
    Сабақтың соңы

    Рефлексия:















    Сурет
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
  • Тірек сөздер
  • Алгоритм
  • Жетекші сұрақтар
  • Сауалнама






  • 1.Топтар бірін-бірі «Күннің көзі/бұлт/жартылай бұлт» әдісі арқылы бағалайды (тақырыпқа сай сөздерді алу, қалдыру, және өңдеу)2. Және өзім бағдаршам арқылы бағалаймын.

    1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






    Жалпы бағалау





    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:





    2:







    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:







    2:



    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ