Материалдар / Елтану авторлық бағдарлама

Елтану авторлық бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
2006
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат

Дүние жүзі мемлекеттерін топтастыру барысында дамыған, дамушы және артта қалған мемлекеттердің географиялық және геосаяси ерекшеліктерін, табиғат жағдайлары мен табии ресурстарын, тарихи-географиялық дамуы, халқы, шаруашылығы және сыртқы байланыстарын ескере отырып жеке аймақтарға бөліп қарастырады. Тарихи-географиялық аймақ дегеніміз - белгілі бір тарихи дамуда табиғи, әлеуметтік-экономикалық және ұлттық-мәдени жағдайлары ортақ әрі басқалардан өзіндік айырмашылығы бар материк не оның бөлігі. Дүние жүзінің қазіргі саяси картасының обьетілері қатарына мемлекеттік мәртебиесі жарияланған және жарияланбаған 267 ел мен аумақ жатады. Оларды басты екі топқа бөледі: 1. Мемлекет мәртебесін жарияланған, халықаралықдеңгейде танылған тәуелсіз мемлекеттер; 2. Дербес басқару мәртебесіне ие болмаған тәуелді аумақтар. Дүние жүзінің ірі аймақтары ретінде Еуропаны, Азияны, Африканы, Солтүстік Американы, Латын Америкасын, Аустралия және Мұхиттық аралдарды бөліп көрсетуге болады. Еуропаның өзін Батыс және Шығыс аймақтарға, ал Азияны Оңтүстік-Батыс, Оңтүстік, Оңтүстік-Шығыс және Шығыс-Азия деп дербес аймақтарға бөледі. Курсты оқытудың өзектілігі мен қажеттілігі. Негізгі курсты оқыту барысында болашақ география мамандықтарының географияның өзара әрекеттес байланысты қоғамдық пәндер жүйесі ретінде түсініктердің, географиялық идеялардың дамуы қарастырылады. Бұл курс географиялық ұғымдар мен қатар экономикалық географияның негізгі ұғымдарын түсінуге, қолданылу аясын меңгеруге пәннің мазмұнын, түрі мен әдістерін, міндеттерін игеруге бағыт береді.Курсқа өткізілуі әртүрлі формадан тұратын – еркін пікірлесу, пікірталас, тренинг, іскерлік ойын, әдебиеттерге шолу, конспект жазу, сондай-ақ оқушылардың өзіндік жұмысы сыныптарда және сыныптан тыс – 34 сағат кіреді.Сарамандық жұмыс - рефераттық жұмыстарды қорғаудан, рейтингтік және басқа тапсырмаларды (картамен, ауызша, жазбаша жұмыс, глоссарий, кесте құрастыру) орындаудан тұрады.ОӨЖ – оқуылардың лекция және семинар сабақтарға әзірлену,мұғалімнің берген әртүрлі тапсырмаларын орындау мақсатында облыс, қала кітапханаларында әзірленуі.Оқушыларда тапсырмаларды реферат, глоссарий, эссе, кесте, жағдаяттық тапсырмаларды орындау үшін баспа қағаздары, сол сияқты лекция, практикалық сабақтарды конспектілеу үшін қалың дәптер болу міндетті.Бұл курста өзіндік түсініктерді қалыптастыру бағытындағы өзіндік жобаларды жасауда қолданбалы әдістер қарастырылады. Бұл бағыт дәстүрлі лекциялар мен практикалық сабақтарын толықтырады. Олар ауызша пікір алмасу, жазбаша жұмыс түрлерінде өткізіледі.Оқушылар міндетті түрде экономикалық, географиялық сөздіктермен де жұмыс жасап, қажетті жағдайда кейбір ұғымдарды орысшадан да аударуға тура келеді.

Таңдаулы курстың мақсаты: География саласын оқушыларға оқыту барысында жеке елдер мен ел топтары жайлы жан-жақты білім беру және дүние жүзі елдері туралы физикалық-экономикалық кешенді сипаттама беруді үйрете отырып, «табиғат-адам», «табиғат-шаруашылық», «табиғи орта- тіршілік», «табиғи орта–мәдениет, салт-дәстүр» және т.б. ұғымдарды қалыптастыру болып табылады. Аймақтық, әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері мен орналасу принциптеріне қарай топтастырылатын ғаламдық географиялық мәселелерді қамти отырып, дүние жүзіндегі елдерді тарихи-географиялық аудандарға бөліп , физикалық-экономикалық география мәселелерін біріктіріп қарастыру, жеке елдерге елтану бағытында сипаттама беру. Таңдаулы курстың міндеттері:
  • дүние жүзінің саяси картасы және оның тарихи өзгерістеріне;
  • аймақтардың табиғат жағдайлары мен ресурстарына;
  • жекелеген территориялардың ашылу және игерілу тарихына;
  • жеке елдер мен аймақтардағы халықтың құрамы, мәдениеті мен тұрмыс-салтына;
  • аймақтардың географиялық дамуы мен елдердің шаруашылық құрылымына;
  • адамзаттың ғаламдық проблемаларына талдау жасау.
Күтілетін нәтиже:
  • өз Отанын ғана емес, басқа елдердің де тарихын, тілін, әдет-ғұрпын құрметтейтін тұлға тәрбиеленеді;
  • оқушылардың туған өлкеге деген қадір-құрметін оята отырып, сол арқылы туып-өскен өлкеге, Отанға деген сүйіспеншілік қалыптастырады.
  • оқушылар мүмкін болғанша зерттеу жұмыстарына қатысады.
  • оқушыларда қоршаған ортаны бақылай алу білігі қалыптасады, олардың күнделікті қажетті істерге қатысу қабілеті дамиды.
  • отанымыздың тарихына жаңа беттер қосылады.


Оқушылардың пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар: Білім және білік.Оқушыларға елтану бағытында білім бере отырып, дүние жүзі елдерінің саяси картадағы орны және олардың дамуы мәселелерін сипаттай алуға көмектеседі.

























Оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар: Білуге тиіс:
  • пәннің негізгі оқытылу жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін және оқу бағдарламасы мен керекті әдебиеттер, көрнекі құрал- жабдықтардың мазмұны мен мәтінін;
  • курстың оқу кешен бағдарламалары менкеректі әдебиеттер тізімдерінмен және басқа қандай пәндермен тығыз байлансты екендігін;
  • пән бойынша оқылған лекциялардың,сарамандық жұмыстардың тапсырмаларының, СӨЖ, т.б мазмұндары мен мәтіндеріне баға бере отырып орындалуына талдау жасай білулері қажет.
Үйренуге тиіс:
  • табиғат жағдайы мен табиғат ресурстарына шаруашылық тұрғысынан жалпы баға беруді;
  • халықтарды демографиялық-географиялық тұрғыдан зерттеуді;
  • салааралық, аймақаралық және мемлекетаралық экономикалық байланыстарға талдауды;
  • дүниежүзі мен аймақтарға, елдер мен аумақтарға экономикалық географиялық сипаттама беруді;
  • саяси географияның теориялық ережелері негізінде дүние жүзінің саяси картасындағы өзгерістерді сипатауды;
  • бір елдің мысалында немесе кейбір аймақтардың дамуындағы саяси географиялық немесе геосаяси факторлардың арақатынасына талдау жасауды;
  • географиялық карталармен және атластармен, қосымша анықтамалықтар және әдебиеттермен жұмыс істей білуді;
  • қазіргі саяси үрдістер мен әлеуметтік-қоғамдық жағдайларға баға бере және талдай білуді.
Пән аралық байланыстар: Физикалық география, дүние жүзінің экономикалық географиясы, картография және топография негіздері.















11-сыныпқа арналған «Елтану»таңдамалы курсқа арналған оқу бағдарламасының күнтізбелік жоспары(Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)

Сабақтың тақырыбыСабақтың түріСағат саныМерзімі


I тарау. Кіріспе





1Дүние жүзінің аймақтарының географиясыДәріс сабақ

1




II тарау. Еуропа елдеріне жалпы шолу



6


2Солтүстік Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктеріДәріс сабақ

1


3Оңтүстік Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері.Дәріс сабақ1

4

Орта Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері.Дәріс сабақ1



5Шығыс Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері.

Дәріс сабақ



6Батыс Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері.

Дәріс сабақ



7«Кім көп біледі?» интеллектулдық ойын сабағыИнтеллектуалдық ойын сабағы1



III тарау. Азия елдеріне жалпы шолу



5


8Азияның жетекші елдеріДәріс сабақ1

9Азияның жетекші дамушы елдеріДәріс сабақ1

10Азиядағы жаңа индустриялды елдеріДәріс сабақ

1


11Азиядағы мұнай экспорттаушы елдеріДәріс сабақ

1


12«Азия алпауыттары» сайыс сабағыСайыс сабақ1



IV тарау. Америка елдеріне жалпы шолу



4


13Солтүстік Америка елдеріДәріс сабақ1

14Оңтүстік Америка елдеріДәріс сабақ1

15Латын Америкасына жалпы шолуДәріс сабақ1

16«Білгір географ» сайыс сабағыСайыс сабақ1



V тарау. Африка елдеріне жалпы шолу



6


17Солтүстік Африка аймағындағы дамыған және дамушы елдерДәріс сабақ1

18Оңтүстік Африка елдерінің орналасу ерекшеліктеріДәріс сабақ1

19Тропиктік Африка елдерінің орналасу ерекшеліктеріДәріс сабақ

1


20



Шығыс Африка елдерінің орналасу ерекшеліктеріДәріс сабақ

1





21

Батыс Африка елдерінің орналасу ерекшеліктеріДәріс сабақ1

22«ХХІ ғасыр көпбасшысы» интеллектуалдық ойынОйын сабағы1



VI тарау. Аустралия және мұхиттық аралдары елдері



2


23Аустралия ОдағыДәріс сабақ1

24Мұхиттық аралдары елдерінің орналасу ерекшеліктеріДәріс сабақ

1




VII тарау. ТМД елдеріне жалпы шолу



5


2526

ТМД елдеріне жалпы шолуРесей ФедерациясыДәріс сабақДәріс сабақ11

27Беларусия және Украина Республикасы

Дәріс сабақ11



28Молдова РеспубликасыСаяхат сабағы1

29Кавказ елдеріСаяхатсабағы1

30Орта Азия елдеріСаяхат сабағы1

31

VIII тарау. Халықаралық экономикалық байланыстар



4


32Қазіргі заманғы шаруашылық байланыстарыДәріс сабақ

1


33Дүние жүзі мемлекеттерінің геоэкономикалық интеграциялық процесстері

Дәріс сабақ




1


34



Қазіргі дүниежүзінің географиясындағы халықаралық ұйымдардың рөлі.Дәріс сабақ



1


34



Европалық Одақ, Солтүстік американдық еркін сауда зонасы НАФТА,АСЕАН, ОПЕК.

Дәріс сабақ1





Оқу пәні мазмұны мен құрылымы.

ТақырыбыСағат саны
1Кіріспе. Дүние жүзі аймақтарының географиясы

1
2Еуропа елдеріне жалпы шолу. Солтүстік Орта, Оңтүстік, Шығыс және Батыс Еуропа елдері.

6


3

Азия елдеріне жалпы шолуАзияның жетекші елі. Азияның жетекші дамушы елдері.Азиядағы жаңа индустриялды елдері.Азиядағы мұнай экспорттаушы елдері.

5


4

Америка елдеріне жалпы шолу.Солтүстік,Оңтүстік және Латын Америкасына жалпы шолу.



4
5



Африка елдеріне жалпы шолуОңтүстік,Солтүстік,Тропиктік,Шығыс,Батыс Африка елдерінің орналасу ерекшеліктері



6
6

Аустралия Және мұхиттық аралдары елдері

5


7
ТМД елдеріне жалпы шолуРесей Федерациясы,Украина,Беларусия,Молдова ЭГЖ,өнеркәсібі.Орта Азия елдері,Кавказ елдері

5
8





Халықаралық экономикалық байланыстарҚазіргі заманғы шаруашылық байланыстары.Дүние жүзі мемлекеттерінің геоэкономикалық интеграциялық процесстері.Қазіргі дүниежүзінің географиясындағы халықаралық ұйымдардың рөлі. Европалық Одақ, Солтүстікамерикандық еркін сауда зонасы НАФТА,АСЕАН, ОПЕК.4










Сыныбы: 11 Күні:Сабақтың тақырыбы: Дүние жүзінің аймақтарының географиясы.Сабақтың мақсаты:Білімдік мақсат: Дүние жүзінің аймақтарының географиясы туралы жалпы білім беру;Дамытушылық мақсат:Оқушының шығармашылық қиялы мен ой - өрісін, ұғымдар арасындағы байланысты айқындай білу машығын,өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру, ой тұжырымдау қабілетін дамыту;Тәрбиелік мақсат: Жан жақтылыққа, ізденімпаздылыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру;Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту;Сабақтың түрі: Дәріс сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауапКөрнекі құралдар: оқулық, картографиялық құралдар, қосымша деректерСабақ жоспары:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Үй тапсырмасын сұрау.
  • Жаңа сабақ
  • Жаңа сабақты бекіту
  • Үйге тапсырма
  • Бағалау
Сабақ барысы:І. Ұйымдастыру.
  • Сәлемдесу
  • Жоқ оқушыларды белгілеу
  • Оқушылар назарын сабаққа аудару;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Өткен жылдағы тақырыптарға шолу жасау, қайталау.III. Жаңа сабақ
  • Дүние жүзі аймақтары
  • Бүгінгі күнгі әлемнің геосаяси моделі
  • Ғаламшардың экономикалық аймақтары
Халықаралық инфрақұрылымның теориялық негіздеріне аймақтардың экономикалық және географиялық жағдайын, сондай-ақ халықаралық инфрақұрылымды сипаттайтын негізгі қағидалары жатқызылады. Ғаламшарды географиялық ортаға бөлуде: физикалық-географиялық, әкімшілік-саяси, экономикалық және т.б. да көптеген тәсілдер қолданылады. Кеңістікті геосаяси бөлу негізгі дуализмнің бар екендігін растайтын геосаясаттың негізгі заңына негізделеді. Бұл дуализм құрлық құдіреті «теллулократия» мен теңіз құдіреті – «талассократияны» қарама-қарсы қояды. Алғашқысы кеңістіктің белгіленген және оны сапалы хабардар етуінің тұрақтылығымен байланысты. Өркениет деңгейінде бұл отырықшылықты көрсетеді, Теңіз құдіреттілігі техникалық дамуға икемді, қозғалмалы, өсіңкілі өркениет деңгейінде іске асады. Оның басымдылығы – көшпенділік, сауда, жеке кәсіпкерлік ерекшелігі және жеке даралық жоғары құнды деп есептеледі. Өркениеттің осындай түрі тез дамиды. Адамзат баласы тарихының едәуір бөлігі осы екеуінен де хабардар болған. ХХ ғасырдың екінші жартысында планета екі зонаға бөлінді: теллулократия зонасына – ішкі құрлықтық кеңістігімен теңдестірілген Солтүстік Шығыс Еуразия (КСРО аумағымен сәйкес келетін) және талассократия зонасына – еуразиялық материктің жағалаулық зонасы – Атлантикалық, Үнді және Тынық мұхиттары жатқызылады. Бүгінгі күнгі әлемнің геосаяси моделі үш зонаға бөлінеді. Еуразия – HEARTLAND, ішкі жартыай - RIMLAND, сыртқы жартыай -WORLD ISLAND.Ішкі құрлықтық кеңістік геосаясатта қозғалмайты
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ