Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Елтану авторлық бағдарлама
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қазан 2018
2006
30 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Дүние жүзі мемлекеттерін топтастыру барысында дамыған, дамушы және артта қалған мемлекеттердің географиялық және геосаяси ерекшеліктерін, табиғат жағдайлары мен табии ресурстарын, тарихи-географиялық дамуы, халқы, шаруашылығы және сыртқы байланыстарын ескере отырып жеке аймақтарға бөліп қарастырады. Тарихи-географиялық аймақ дегеніміз - белгілі бір тарихи дамуда табиғи, әлеуметтік-экономикалық және ұлттық-мәдени жағдайлары ортақ әрі басқалардан өзіндік айырмашылығы бар материк не оның бөлігі. Дүние жүзінің қазіргі саяси картасының обьетілері қатарына мемлекеттік мәртебиесі жарияланған және жарияланбаған 267 ел мен аумақ жатады. Оларды басты екі топқа бөледі: 1. Мемлекет мәртебесін жарияланған, халықаралықдеңгейде танылған тәуелсіз мемлекеттер; 2. Дербес басқару мәртебесіне ие болмаған тәуелді аумақтар. Дүние жүзінің ірі аймақтары ретінде Еуропаны, Азияны, Африканы, Солтүстік Американы, Латын Америкасын, Аустралия және Мұхиттық аралдарды бөліп көрсетуге болады. Еуропаның өзін Батыс және Шығыс аймақтарға, ал Азияны Оңтүстік-Батыс, Оңтүстік, Оңтүстік-Шығыс және Шығыс-Азия деп дербес аймақтарға бөледі. Курсты оқытудың өзектілігі мен қажеттілігі. Негізгі курсты оқыту барысында болашақ география мамандықтарының географияның өзара әрекеттес байланысты қоғамдық пәндер жүйесі ретінде түсініктердің, географиялық идеялардың дамуы қарастырылады. Бұл курс географиялық ұғымдар мен қатар экономикалық географияның негізгі ұғымдарын түсінуге, қолданылу аясын меңгеруге пәннің мазмұнын, түрі мен әдістерін, міндеттерін игеруге бағыт береді.Курсқа өткізілуі әртүрлі формадан тұратын – еркін пікірлесу, пікірталас, тренинг, іскерлік ойын, әдебиеттерге шолу, конспект жазу, сондай-ақ оқушылардың өзіндік жұмысы сыныптарда және сыныптан тыс – 34 сағат кіреді.Сарамандық жұмыс - рефераттық жұмыстарды қорғаудан, рейтингтік және басқа тапсырмаларды (картамен, ауызша, жазбаша жұмыс, глоссарий, кесте құрастыру) орындаудан тұрады.ОӨЖ – оқуылардың лекция және семинар сабақтарға әзірлену,мұғалімнің берген әртүрлі тапсырмаларын орындау мақсатында облыс, қала кітапханаларында әзірленуі.Оқушыларда тапсырмаларды реферат, глоссарий, эссе, кесте, жағдаяттық тапсырмаларды орындау үшін баспа қағаздары, сол сияқты лекция, практикалық сабақтарды конспектілеу үшін қалың дәптер болу міндетті.Бұл курста өзіндік түсініктерді қалыптастыру бағытындағы өзіндік жобаларды жасауда қолданбалы әдістер қарастырылады. Бұл бағыт дәстүрлі лекциялар мен практикалық сабақтарын толықтырады. Олар ауызша пікір алмасу, жазбаша жұмыс түрлерінде өткізіледі.Оқушылар міндетті түрде экономикалық, географиялық сөздіктермен де жұмыс жасап, қажетті жағдайда кейбір ұғымдарды орысшадан да аударуға тура келеді.
Таңдаулы курстың мақсаты: География саласын оқушыларға оқыту барысында жеке елдер мен ел топтары жайлы жан-жақты білім беру және дүние жүзі елдері туралы физикалық-экономикалық кешенді сипаттама беруді үйрете отырып, «табиғат-адам», «табиғат-шаруашылық», «табиғи орта- тіршілік», «табиғи орта–мәдениет, салт-дәстүр» және т.б. ұғымдарды қалыптастыру болып табылады. Аймақтық, әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері мен орналасу принциптеріне қарай топтастырылатын ғаламдық географиялық мәселелерді қамти отырып, дүние жүзіндегі елдерді тарихи-географиялық аудандарға бөліп , физикалық-экономикалық география мәселелерін біріктіріп қарастыру, жеке елдерге елтану бағытында сипаттама беру. Таңдаулы курстың міндеттері:
Оқушылардың пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар: Білім және білік.Оқушыларға елтану бағытында білім бере отырып, дүние жүзі елдерінің саяси картадағы орны және олардың дамуы мәселелерін сипаттай алуға көмектеседі.
Оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар: Білуге тиіс:
11-сыныпқа арналған «Елтану»таңдамалы курсқа арналған оқу бағдарламасының күнтізбелік жоспары(Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Оқу пәні мазмұны мен құрылымы.
Сыныбы: 11 Күні:Сабақтың тақырыбы: Дүние жүзінің аймақтарының географиясы.Сабақтың мақсаты:Білімдік мақсат: Дүние жүзінің аймақтарының географиясы туралы жалпы білім беру;Дамытушылық мақсат:Оқушының шығармашылық қиялы мен ой - өрісін, ұғымдар арасындағы байланысты айқындай білу машығын,өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру, ой тұжырымдау қабілетін дамыту;Тәрбиелік мақсат: Жан – жақтылыққа, ізденімпаздылыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру;Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту;Сабақтың түрі: Дәріс сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауапКөрнекі құралдар: оқулық, картографиялық құралдар, қосымша деректерСабақ жоспары:
Дүние жүзі мемлекеттерін топтастыру барысында дамыған, дамушы және артта қалған мемлекеттердің географиялық және геосаяси ерекшеліктерін, табиғат жағдайлары мен табии ресурстарын, тарихи-географиялық дамуы, халқы, шаруашылығы және сыртқы байланыстарын ескере отырып жеке аймақтарға бөліп қарастырады. Тарихи-географиялық аймақ дегеніміз - белгілі бір тарихи дамуда табиғи, әлеуметтік-экономикалық және ұлттық-мәдени жағдайлары ортақ әрі басқалардан өзіндік айырмашылығы бар материк не оның бөлігі. Дүние жүзінің қазіргі саяси картасының обьетілері қатарына мемлекеттік мәртебиесі жарияланған және жарияланбаған 267 ел мен аумақ жатады. Оларды басты екі топқа бөледі: 1. Мемлекет мәртебесін жарияланған, халықаралықдеңгейде танылған тәуелсіз мемлекеттер; 2. Дербес басқару мәртебесіне ие болмаған тәуелді аумақтар. Дүние жүзінің ірі аймақтары ретінде Еуропаны, Азияны, Африканы, Солтүстік Американы, Латын Америкасын, Аустралия және Мұхиттық аралдарды бөліп көрсетуге болады. Еуропаның өзін Батыс және Шығыс аймақтарға, ал Азияны Оңтүстік-Батыс, Оңтүстік, Оңтүстік-Шығыс және Шығыс-Азия деп дербес аймақтарға бөледі. Курсты оқытудың өзектілігі мен қажеттілігі. Негізгі курсты оқыту барысында болашақ география мамандықтарының географияның өзара әрекеттес байланысты қоғамдық пәндер жүйесі ретінде түсініктердің, географиялық идеялардың дамуы қарастырылады. Бұл курс географиялық ұғымдар мен қатар экономикалық географияның негізгі ұғымдарын түсінуге, қолданылу аясын меңгеруге пәннің мазмұнын, түрі мен әдістерін, міндеттерін игеруге бағыт береді.Курсқа өткізілуі әртүрлі формадан тұратын – еркін пікірлесу, пікірталас, тренинг, іскерлік ойын, әдебиеттерге шолу, конспект жазу, сондай-ақ оқушылардың өзіндік жұмысы сыныптарда және сыныптан тыс – 34 сағат кіреді.Сарамандық жұмыс - рефераттық жұмыстарды қорғаудан, рейтингтік және басқа тапсырмаларды (картамен, ауызша, жазбаша жұмыс, глоссарий, кесте құрастыру) орындаудан тұрады.ОӨЖ – оқуылардың лекция және семинар сабақтарға әзірлену,мұғалімнің берген әртүрлі тапсырмаларын орындау мақсатында облыс, қала кітапханаларында әзірленуі.Оқушыларда тапсырмаларды реферат, глоссарий, эссе, кесте, жағдаяттық тапсырмаларды орындау үшін баспа қағаздары, сол сияқты лекция, практикалық сабақтарды конспектілеу үшін қалың дәптер болу міндетті.Бұл курста өзіндік түсініктерді қалыптастыру бағытындағы өзіндік жобаларды жасауда қолданбалы әдістер қарастырылады. Бұл бағыт дәстүрлі лекциялар мен практикалық сабақтарын толықтырады. Олар ауызша пікір алмасу, жазбаша жұмыс түрлерінде өткізіледі.Оқушылар міндетті түрде экономикалық, географиялық сөздіктермен де жұмыс жасап, қажетті жағдайда кейбір ұғымдарды орысшадан да аударуға тура келеді.
Таңдаулы курстың мақсаты: География саласын оқушыларға оқыту барысында жеке елдер мен ел топтары жайлы жан-жақты білім беру және дүние жүзі елдері туралы физикалық-экономикалық кешенді сипаттама беруді үйрете отырып, «табиғат-адам», «табиғат-шаруашылық», «табиғи орта- тіршілік», «табиғи орта–мәдениет, салт-дәстүр» және т.б. ұғымдарды қалыптастыру болып табылады. Аймақтық, әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері мен орналасу принциптеріне қарай топтастырылатын ғаламдық географиялық мәселелерді қамти отырып, дүние жүзіндегі елдерді тарихи-географиялық аудандарға бөліп , физикалық-экономикалық география мәселелерін біріктіріп қарастыру, жеке елдерге елтану бағытында сипаттама беру. Таңдаулы курстың міндеттері:
- дүние жүзінің саяси картасы және оның тарихи өзгерістеріне;
- аймақтардың табиғат жағдайлары мен ресурстарына;
- жекелеген территориялардың ашылу және игерілу тарихына;
- жеке елдер мен аймақтардағы халықтың құрамы, мәдениеті мен тұрмыс-салтына;
- аймақтардың географиялық дамуы мен елдердің шаруашылық құрылымына;
- адамзаттың ғаламдық проблемаларына талдау жасау.
- өз Отанын ғана емес, басқа елдердің де тарихын, тілін, әдет-ғұрпын құрметтейтін тұлға тәрбиеленеді;
- оқушылардың туған өлкеге деген қадір-құрметін оята отырып, сол арқылы туып-өскен өлкеге, Отанға деген сүйіспеншілік қалыптастырады.
- оқушылар мүмкін болғанша зерттеу жұмыстарына қатысады.
- оқушыларда қоршаған ортаны бақылай алу білігі қалыптасады, олардың күнделікті қажетті істерге қатысу қабілеті дамиды.
- отанымыздың тарихына жаңа беттер қосылады.
Оқушылардың пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар: Білім және білік.Оқушыларға елтану бағытында білім бере отырып, дүние жүзі елдерінің саяси картадағы орны және олардың дамуы мәселелерін сипаттай алуға көмектеседі.
Оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар: Білуге тиіс:
- пәннің негізгі оқытылу жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін және оқу бағдарламасы мен керекті әдебиеттер, көрнекі құрал- жабдықтардың мазмұны мен мәтінін;
- курстың оқу кешен бағдарламалары менкеректі әдебиеттер тізімдерінмен және басқа қандай пәндермен тығыз байлансты екендігін;
- пән бойынша оқылған лекциялардың,сарамандық жұмыстардың тапсырмаларының, СӨЖ, т.б мазмұндары мен мәтіндеріне баға бере отырып орындалуына талдау жасай білулері қажет.
- табиғат жағдайы мен табиғат ресурстарына шаруашылық тұрғысынан жалпы баға беруді;
- халықтарды демографиялық-географиялық тұрғыдан зерттеуді;
- салааралық, аймақаралық және мемлекетаралық экономикалық байланыстарға талдауды;
- дүниежүзі мен аймақтарға, елдер мен аумақтарға экономикалық географиялық сипаттама беруді;
- саяси географияның теориялық ережелері негізінде дүние жүзінің саяси картасындағы өзгерістерді сипатауды;
- бір елдің мысалында немесе кейбір аймақтардың дамуындағы саяси географиялық немесе геосаяси факторлардың арақатынасына талдау жасауды;
- географиялық карталармен және атластармен, қосымша анықтамалықтар және әдебиеттермен жұмыс істей білуді;
- қазіргі саяси үрдістер мен әлеуметтік-қоғамдық жағдайларға баға бере және талдай білуді.
11-сыныпқа арналған «Елтану»таңдамалы курсқа арналған оқу бағдарламасының күнтізбелік жоспары(Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың түрі | Сағат саны | Мерзімі |
I тарау. Кіріспе | ||||
1 | Дүние жүзінің аймақтарының географиясы | Дәріс сабақ | 1 | |
II тарау. Еуропа елдеріне жалпы шолу | 6 | |||
2 | Солтүстік Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері | Дәріс сабақ | 1 | |
3 | Оңтүстік Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері. | Дәріс сабақ | 1 | |
4 | Орта Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері. | Дәріс сабақ | 1 | |
5 | Шығыс Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері. | Дәріс сабақ | ||
6 | Батыс Еуропа елдері, олардың орналасу ерекшеліктері. | Дәріс сабақ | ||
7 | «Кім көп біледі?» интеллектулдық ойын сабағы | Интеллектуалдық ойын сабағы | 1 | |
III тарау. Азия елдеріне жалпы шолу | 5 | |||
8 | Азияның жетекші елдері | Дәріс сабақ | 1 | |
9 | Азияның жетекші дамушы елдері | Дәріс сабақ | 1 | |
10 | Азиядағы жаңа индустриялды елдері | Дәріс сабақ | 1 | |
11 | Азиядағы мұнай экспорттаушы елдері | Дәріс сабақ | 1 | |
12 | «Азия алпауыттары» сайыс сабағы | Сайыс сабақ | 1 | |
IV тарау. Америка елдеріне жалпы шолу | 4 | |||
13 | Солтүстік Америка елдері | Дәріс сабақ | 1 | |
14 | Оңтүстік Америка елдері | Дәріс сабақ | 1 | |
15 | Латын Америкасына жалпы шолу | Дәріс сабақ | 1 | |
16 | «Білгір географ» сайыс сабағы | Сайыс сабақ | 1 | |
V тарау. Африка елдеріне жалпы шолу | 6 | |||
17 | Солтүстік Африка аймағындағы дамыған және дамушы елдер | Дәріс сабақ | 1 | |
18 | Оңтүстік Африка елдерінің орналасу ерекшеліктері | Дәріс сабақ | 1 | |
19 | Тропиктік Африка елдерінің орналасу ерекшеліктері | Дәріс сабақ | 1 | |
20 | Шығыс Африка елдерінің орналасу ерекшеліктері | Дәріс сабақ | 1 | |
21 | Батыс Африка елдерінің орналасу ерекшеліктері | Дәріс сабақ | 1 | |
22 | «ХХІ ғасыр көпбасшысы» интеллектуалдық ойын | Ойын сабағы | 1 | |
VI тарау. Аустралия және мұхиттық аралдары елдері | 2 | |||
23 | Аустралия Одағы | Дәріс сабақ | 1 | |
24 | Мұхиттық аралдары елдерінің орналасу ерекшеліктері | Дәріс сабақ | 1 | |
VII тарау. ТМД елдеріне жалпы шолу | 5 | |||
2526 | ТМД елдеріне жалпы шолуРесей Федерациясы | Дәріс сабақДәріс сабақ | 11 | |
27 | Беларусия және Украина Республикасы | Дәріс сабақ | 11 | |
28 | Молдова Республикасы | Саяхат сабағы | 1 | |
29 | Кавказ елдері | Саяхатсабағы | 1 | |
30 | Орта Азия елдері | Саяхат сабағы | 1 | |
31 | VIII тарау. Халықаралық экономикалық байланыстар | 4 | ||
32 | Қазіргі заманғы шаруашылық байланыстары | Дәріс сабақ | 1 | |
33 | Дүние жүзі мемлекеттерінің геоэкономикалық интеграциялық процесстері | Дәріс сабақ | 1 | |
34 | Қазіргі дүниежүзінің географиясындағы халықаралық ұйымдардың рөлі. | Дәріс сабақ | 1 | |
34 | Европалық Одақ, Солтүстік американдық еркін сауда зонасы НАФТА,АСЕАН, ОПЕК. | Дәріс сабақ | 1 |
Оқу пәні мазмұны мен құрылымы.
№ | Тақырыбы | Сағат саны |
1 | Кіріспе. Дүние жүзі аймақтарының географиясы | 1 |
2 | Еуропа елдеріне жалпы шолу. Солтүстік Орта, Оңтүстік, Шығыс және Батыс Еуропа елдері. | 6 |
3 | Азия елдеріне жалпы шолуАзияның жетекші елі. Азияның жетекші дамушы елдері.Азиядағы жаңа индустриялды елдері.Азиядағы мұнай экспорттаушы елдері. | 5 |
4 | Америка елдеріне жалпы шолу.Солтүстік,Оңтүстік және Латын Америкасына жалпы шолу. | 4 |
5 | Африка елдеріне жалпы шолуОңтүстік,Солтүстік,Тропиктік,Шығыс,Батыс Африка елдерінің орналасу ерекшеліктері | 6 |
6 | Аустралия Және мұхиттық аралдары елдері | 5 |
7 | ТМД елдеріне жалпы шолуРесей Федерациясы,Украина,Беларусия,Молдова ЭГЖ,өнеркәсібі.Орта Азия елдері,Кавказ елдері | 5 |
8 | Халықаралық экономикалық байланыстарҚазіргі заманғы шаруашылық байланыстары.Дүние жүзі мемлекеттерінің геоэкономикалық интеграциялық процесстері.Қазіргі дүниежүзінің географиясындағы халықаралық ұйымдардың рөлі. Европалық Одақ, Солтүстікамерикандық еркін сауда зонасы НАФТА,АСЕАН, ОПЕК. | 4 |
Сыныбы: 11 Күні:Сабақтың тақырыбы: Дүние жүзінің аймақтарының географиясы.Сабақтың мақсаты:Білімдік мақсат: Дүние жүзінің аймақтарының географиясы туралы жалпы білім беру;Дамытушылық мақсат:Оқушының шығармашылық қиялы мен ой - өрісін, ұғымдар арасындағы байланысты айқындай білу машығын,өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру, ой тұжырымдау қабілетін дамыту;Тәрбиелік мақсат: Жан – жақтылыққа, ізденімпаздылыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру;Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту;Сабақтың түрі: Дәріс сабақСабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауапКөрнекі құралдар: оқулық, картографиялық құралдар, қосымша деректерСабақ жоспары:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Үй тапсырмасын сұрау.
- Жаңа сабақ
- Жаңа сабақты бекіту
- Үйге тапсырма
- Бағалау
- Сәлемдесу
- Жоқ оқушыларды белгілеу
- Оқушылар назарын сабаққа аудару;
- Дүние жүзі аймақтары
- Бүгінгі күнгі әлемнің геосаяси моделі
- Ғаламшардың экономикалық аймақтары
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)