Материалдар / «Эмоционалды күйіп кетудің алдын алу тренинг»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Эмоционалды күйіп кетудің алдын алу тренинг»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренингтің мақсаты-қатысушыларды эмоционалды күйзелісті түсінуге, алдын -алуға және жеңуге үйрету. Тренинг шеңберінде стрессті басқару, шекараларды белгілеу, қиындықтарды жеңу және қолдау желісін қалыптастыру дағдылары дамытамыз. Бұл материал оқушылардың сезімдерін тереңнен түсінуге көмектеседі және оқушы мен қоршаған орта арасындағы эмоцияны жарқын жеткізуге қолжетпес көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
76
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Ақмола облысы білім басқармасының

Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі

Бастау ауылының №2 жалпы орта

білім беретін мектебі» КММ





Эмоционалды күйіп кетудің алдын -алу

Оқушыларға арналған тренинг










Мусайфқызы Жанар - педагог-сарапшы,

Педагогикалық өтілімі:20жыл

Психолог:12жыл

















Оқушылармен тренинг

«Эмоционалды күйіп кетудің алдын алу тренинг»

Мақсаты: Тренингтің мақсаты-қатысушыларды эмоционалды күйзелісті түсінуге, алдын -алуға және жеңуге үйрету. Тренинг шеңберінде стрессті басқару, шекараларды белгілеу, қиындықтарды жеңу және қолдау желісін қалыптастыру дағдылары дамытамыз.


Құрал-жабдықтар: презентация, парақтар, түрлі-түсті қарындаштар, шарлар, көрнекіліктер және үлестірмелі материалдар.

Қатысушылар: оқушылар.

Уақыты: 45 минут.

Іске асыру жоспары.

  1. Сәлемдесу

  2. .Шеңбер (Көңіл күй жаттығуы)

3. Эмоциялық күйіп кету түсінігімен таныстыру

4. Негізгі бөлім.

5. Ойындар мен жаттығулар.

6. Релаксация.

7. Рефлексия.


Сәлемдесу:

-Бүгін сіздерді осында қарсы алғаныма қуаныштымын. Сіздің келгеніңізге өте қуаныштымын. Сабағымыз жағымды, достық жағдайда өтеді деп сенемін.

Шеңбер ( Әр оқушы амандасады және өз көңіл күйін білдіреді)


-Тренингтің тақырыбы: «Эмоционалды күйіп кетудің алдын алу »

Алдымен,.

Эмоциялық күйзеліс түсінігімен таныстыру

«Эмоционалды күйіп кету» түсінігін 1974 жылы американдық психиатр Х.Фрейденбергер басқа адамдармен қарқынды қарым-қатынаста, кәсіби көмек көрсету кезінде үнемі эмоционалды шамадан тыс жүктеме жағдайында болатын дені сау адамдардың психикалық жағдайын сипаттау үшін енгізді. Бұл «адамнан адамға» жүйесінде жұмыс істейтін адамдар: дәрігерлер, мұғалімдер, психологтар, әлеуметтік қызметкерлер, заңгерлер, психиатрлар және т.б. Шетелдік және отандық зерттеушілер атап өткендей, бұл мамандық иелері үнемі жағымсыз эмоциялармен бетпе-бет келеді. олардың пациенттері, клиенттері, оқушылары және осы тәжірибелерге еріксіз тартылады, сондықтан олар эмоционалды күйзелістерді арттырады.

Бастапқыда бәрі эмоциядан басталады, әсіресе егер ол жағымсыз болса (ашу, тітіркену, зұлымдық, ашулану, қозу, түңілу), біз оны өзіміз үшін де, басқалар үшін де қауіпсіз түрде білдіруіміз керек. Адамның бойында реніш, ашу, ыза жиналып, тәрбиесіне байланысты ұсталады, содан кейін ашу пайда болады. Сондықтан жағымсыз эмоциялармен қалай тез күресуге болатынын білу өте маңызды. Ал бүгін мен сізге бірнеше жолды көрсетемін.


Негізгі бөлім. Ойындар мен жаттығулар.

«Ашулы шар» жаттығуы

Барлық топ мүшелеріне үрлемелі шарлар беріледі және оларды үрлей бастауды сұрайды. Бірінші қатысушының шары максималды мөлшерге жеткенде немесе жарылғанда, педагог- психолог біздің жағымсыз сезімдерімізбен, ашумен де солай болатынын түсіндіреді. Ұзақ уақыт бойы ішіңізде ашу мен тітіркенуді жинап, оны білдірмесеңіз, ол өсіп, өсіп, өзінің шығу деңгейіне жетуі мүмкін. «Шарды қатты үрлеңіз және оны ұстаңыз, оның кернеуін сезініңіз.

Доптың бұралған тесігін ұстау қаншалықты қиын екенін сезініңіз. Ашуды іште ұстау да қиын. Енді ауаны шығаруға тырысыңыз. Допты түртіңіз. Ол соншалықты шиеленіс емес, онымен ойнауға болады, оның жарылуы екіталай. Сіз қаншалықты ашуланғаныңызды есіңізде ме? Ашуыңыздың күшін үрленген шармен салыстырыңыз: ол қанша үрленген? Енді бұл доппен не істегіңіз келеді? Жасаңыз».

Эмоциялық шеңбер. Оқушылар алған әсерлерімен, сезімдерімен бөліседі.


Ойын: "Эмоционалды флешмоб сезімнің жарқылы"

Ойынның мақсаты: белсенді қозғалыс арқылы эмоцияларды білдіру әр оқушының эмоциялық күйзелісін анықтау..

Ойын ережелері:

1. Ойынға дайындық:

- Ойыншылар шағын екі топқа бөлінеді. (5-тен 10 адамға дейін).

2. Тақырыпты таңдау:

- Топ қатысушыларға эмоционалды шиеленіс тудыратын тақырыпты таңдайды. Бұл қорқыныш, қайғы, қуаныш, көңілсіздік немесе кез келген басқа эмоция болуы мүмкін.

3. Эмоцияны білдіруге дайындық:

- Әр қатысушы таңдалған эмоцияны білдіруге дайындалуға уақыт алады (мысалы, 2-3 минут).

- Олар қимылдар арқылы эмоцияларын жақсы жеткізетіні туралы ойлануы қажет.

4. Эмоцияны білдіру:

- Әр ойыншы кезек-кезек топтың ортасына шығып, белсенді қозғалыс, пантомима, би немесе физикалық әрекеттер арқылы эмоцияларын білдіреді.

- Ойыншылар эмоцияларын жеткізу үшін әртүрлі әдістерді қолдана алады: дауыс интонациясы, бет әлпеті, қозғалыс ерекшеліктері.

5. Басқа қатысушылармен өзара әрекеттесу:

- Ойыншылар эмоцияларын жеткізу үшін басқа қатысушылармен өзара әрекеттесу элементтерін қоса алады.

- Мысалы, Олар эмоциялардың көрінісін күшейту үшін рөлдік ойындарды немесе бірлескен қимылдарды қолдана алады.

6. Тәжірибені талқылау:

- Әр қатысушы өз эмоцияларын білдіргеннен кейін топ талқылауға жиналады.

- Қатысушылар өз әсерлерімен, қандай эмоцияларды сезінгендерімен, оларды қалай білдіргендерімен және ойын барысында өздері туралы не түсінгендерімен бөлісе алады.

- Бұл қатысушылар арасындағы қолдау мен түсіністік сәті туындауы қажет.

Қызықты сәттер:

- Ойын жетекшісі тосын элементтерді қоса алады, мысалы, қатысушыларға эмоцияларын жұппен немесе музыкамен бірге білдіруді ұсыну.

- Қатысушыларға өз эмоцияларын білдіруге ыңғайлы болу үшін сенім мен ашықтық атмосферасын құрады.

Рефлексия

Ойыншылар түрлі-түсті қағазды, желімді және олардың қиялын қолдана отырып, әртүрлі эмоцияларды білдіретін коллаждар жасайды.


Ойынның атауы:"эмоционалды коллаж: көңіл-күй түстері"

Ойынның ережесі:

1. Ойынға дайындық:

- Ойын жетекшісі қажетті материалдарды дайындайды: түрлі-түсті қағаз, желім, қайшы және үлкен қағаз парақтары немесе картон.

- Қатысушылар жұмыс істеу үшін жеткілікті орын бар бөлмеде жиналады.

2. Эмоцияларды таңдау:

- Топ өз коллаждарында білдіргісі келетін бірнеше негізгі эмоцияларды таңдайды. Мысалы: қуаныш, қайғы, қорқыныш, таңдану, махаббат және т. б.

3. Коллаждар жасау:

- Әр қатысушы қағаз немесе картон алады және таңдалған эмоцияны білдіретін өз коллажын жасай бастайды.

- Олар түрлі-түсті қағазды таңдалған эмоциямен байланысты пішіндерді кесу және жасау үшін қолдана алады (мысалы, қуаныш үшін күн, қайғы үшін қара бұлт).

4. Мәтін немесе таңбалар қосу:

- Қатысушылар эмоцияны одан да жарқын етуге көмектесетін мәтін немесе таңбаларды қоса алады. Мысалы, "бақыт" немесе "қайғы" сөздері, жүректер немесе эмодзилер.

5. Қиял және эксперименттер:

- Қатысушыларды өз қиялдарын қолдануға және эмоцияларды жарқын және ерекше түрде жеткізу үшін әртүрлі пішіндермен, түстермен және текстуралармен тәжірибе жасауға қатысады..

6. Бөлісу және талқылау:

- Коллаждар дайын болғаннан кейін, қатысушылар өз жұмыстарымен алмасып, бір-бірінің коллаждарынан қандай эмоциялар көретінін талқылай алады.

- Бұл сонымен қатар әр адамның эмоцияны қалай қабылдайтынын және білдіретінін талқылайды.

7. Коллаждар көрмесі:

- Ойыннан кейін коллаждардың шағын көрмесін ұйымдастыруға болады, осылайша басқа қатысушылар немесе келушілер өз шығармашылығынан ләззат алып, әртүрлі эмоционалды тәжірибелерімен бөліседі.

Рефлексия

Психолог оқушыларға өздерін гүл түрінде көрсетуді ұсынады және әр гүл белгілі бір қасиеттер мен эмоцияларды бейнелейтінін түсіндіреді.

Мысалы

1. Түймедақ: бұл адам, түймедақ сияқты, өзінің мейірімділігі мен нәзіктігі аясында гүлдейді. Ол айналасындағылардың өміріне жылулық пен қуаныш сыйлайды.

2. Магнолия: магнолия сияқты, бұл адамның ішкі сұлулығы мен тектілігі бар. Оның талғампаздығы мен рақымы назар аударады, ал оның нәзіктігі мен жанашырлығы басқалардың жүрегін жылытады.

3. Лалагүл: өзінің асыл төзімділігі мен талғампаз сүйкімділігімен бұл адам лалагүлге ұқсайды. Оның рақымы мен қадір-қасиеті оны басқаларға шабыт береді, ал оның сенімділігі мен табандылығы оған кез-келген қиындықты жеңуге көмектеседі.

4. Ирис: бұл адам ирис сияқты жарқын және жан-жақты сипатқа ие. Оның ақылдылығы мен шығармашылығы оны көпшіліктің арасында ерекшелендіреді, ал оның табандылығы мен табандылығы оған кез-келген кедергілерді жеңуге көмектеседі.

5. Фрезия: талғампаздық пен сезімталдықтың хош иісімен бұл адам фрезияға ұқсайды. Оның әлемнің сұлулығына бейімділігі және үйлесімділікке деген құштарлығы оны айналасындағылар үшін шабыт көзі етеді

Оқушылар әр түрлі гүл карталарын алады, олардың әрқайсысы белгілі бір сипатты білдіреді.

Оқушылар өздерін ең көп байланыстыратын гүлді таңдап, себебін түсіндіруге мүмкіндік алады. Содан кейін олар өз бірлестіктерін сыныппен бөліседі, олар өздерінен қандай қасиеттерді көретінін және осы қасиеттерді өз мақсаттарына жету үшін қалай пайдалана алатынын айтады.

Сабақ соңында мұғалім оқушыларға өзін-өзі түсінудің маңыздылығын еске салады және оларды өсу мен мақсаттарына жету үшін өздерінің күшті жақтары мен қасиеттерін пайдалануға шақырады. Оқушылар сабақты жақсартылған көңіл-күймен және өздерін түсінумен қалдырады.
























































Тренинги

« Профилактика эмоционального выгорания»


Цель: Цель тренинга - обучить участников пониманию, предотвращению и преодолению эмоционального выгорания. В рамках тренинга будут развиваться навыки управления стрессом, установки границ, справления с трудностями и формирования поддерживающей сети.


Оборудование: презентация, листы бумаги, цветные карандаши, надувные шарики, наглядный и раздаточный материал.

Участники: ученикИ

Время проведения: 45 минут-.

  1. Приветствие.

  2. Круг (упражнение по настроению)

  3. познакомить с понятием эмоционального выгорания

  4.  Психологическая разминка

  5.  Основная часть.

  6. Игры и упражнения.

  7. Релаксация.

  8. Рефлексия.

Педагог-психолог приветствует участников семинара. Эмоциональный круг.

Познакомить с понятием эмоционального выгорания

  Понятие «эмоциональное выгорание» ввел американский психиатр Х. Фрейденбергер в 1974 году для характеристики психического состояния здоровых людей, которые интенсивно общаясь с другими людьми, постоянно находятся в эмоционально перегруженной атмосфере при предоставлении профессиональной помощи. Это люди, которые работают в системе «человек-человек»: врачи, педагоги, психологи, социальные работники, юристы, психиатры и др.. Как отмечают зарубежные и отечественные исследователи, люди этих профессий, постоянно сталкиваются с негативными эмоциями своих пациентов, клиентов, воспитанников, и поневоле привлекаются к этим переживаниям, из-за чего и переживают повышенное эмоциональное напряжение.

   Первично все начинается с эмоции, особенно, если она негативная (гнев, раздражение, злость, ярость, взвинченность, досада), мы обязательно должны ее выразить безопасным способом, причем, как безопасным для нас, так и для окружающих. Когда человек копит в себе обиду, гнев, злость, сдерживается, благодаря своему воспитанию, а потом происходит выплеск. Поэтому очень важно знать, как быстро справляться с отрицательными эмоциями. И сегодня я покажу Вам несколько способов.


Основная часть. Игры и упражнения.

Упражнение «Шарик гнева»

  Всем участникам группы раздаются надувные шары и предлагается начать надувать их. Когда у первого из участников шарик  достигнет предельных размеров или лопнет, педагог-психолог поясняет, что вот таким же образом происходит и с нашими негативными  чувствами, с гневом. Когда долго  копишь в себе гнев, раздражение, не выражаешь его, он растет, растет и может достичь своего апогея. «Надуйте шарик сильно и потрогайте его, почувствуйте его напряжение. Почувствуйте как трудно удерживать закрученное отверстие шарика. Так же тяжело удерживать гнев внутри себя. А теперь попробуйте выпустить немного воздуха. Потрогайте шарик. Он не такой напряженный, с ним можно играть, вряд ли он лопнет. Вспомните, как вы злитесь? Сравните силу своего гнева с надутым шариком: насколько сильно он надут? Что сейчас хочется сделать с этим шариком? Проделайте».

Эмоциональный круг.  Педагоги делятся своими впечатлениями и чувствами.



Тема игры:"Эмоциональный флешмоб: Вспышка Чувств"


1. Подготовка к игре:

- Игроки собираются в небольшой группе (от 5 до 10 человек).

- Лидер игры объясняет правила и цель игры: выражение эмоций через активное движение.


2. Выбор темы:

- Группа выбирает тему, которая вызывает участникам эмоциональное напряжение. Это может быть страх, грусть, радость, разочарование или любая другая эмоция.


3. Подготовка к выражению эмоций:

- Каждый участник получает время (например, 2-3 минуты) на подготовку к выражению выбранной эмоции.

- Они могут задуматься о том, какие движения или жесты лучше всего передадут их эмоции.


4. Выражение эмоций:

- Каждый игрок по очереди выходит в центр группы и выражает свои эмоции через активное движение, пантомиму, танцы или физические действия.

- Игроки могут использовать различные техники, чтобы передать свои эмоции: интонация голоса, выражение лица, особенности движений.


5. Взаимодействие с другими участниками:

- Игроки могут включить элементы взаимодействия с другими участниками, чтобы передать свои эмоции.

- Например, они могут использовать ролевые игры или совместные движения для усиления выражения эмоций.


6. Обсуждение опыта:

- После того, как каждый участник выразил свои эмоции, группа собирается для обсуждения.

- Участники могут поделиться своими впечатлениями, какие эмоции они почувствовали, как им было выражать их и что они поняли о себе в процессе игры.

- Это также может стать моментом для поддержки и взаимопонимания между участниками.


7. Повторение или изменение темы:

- Группа может решить повторить игру с другой темой или изменить правила для создания новых опытов.


Интересные моменты:

- Лидер игры может добавить элементы сюрприза, например, предложив участникам выразить свои эмоции в парах или вместе с музыкой.

- Можно создать атмосферу доверия и открытости, чтобы участники чувствовали себя комфортно выражать свои эмоции.

- После игры можно предложить участникам записать свои мысли и чувства в дневник или обсудить их в парах для углубления опыта.

Эмоциональный круг.  Педагоги делятся своими впечатлениями и чувства

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!