Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған аурулар (гипо – және гиперфункция)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
8.3D Координация
және реттелу
Педагогтің
аты-жөні:
Насырова Қ
.Е
Күні:
1.03.2023
Сыныбы:8
Қатысушылар
саны:15Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Эндокринді бездер
қызметінің бұзылуынан туындаған аурулар (гипо – және
гиперфункция)
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
8.1.7.7 эндокриндік
бездер қызметінің бұзылуынан туындаған ауруларды
атау
Сабақтың
мақсаты:
Барлық оқушылар:
гормондардың артық бөлінуінен және жетіспеушілігінен әр түрлі
аурулардың пайда болатынын біледі. Оқушылардың басым бөлігі:
эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындаған ауруларды ажырата
алады
Кейбір оқушылар:
гормондардың артық бөлінуінен немесе жетіспеушілігінен пайда
болатын ауру белгілерін нақты мысалдар келтіре отырып
сипаттайды
Бағалау
критерийі
Эндокриндік
бездердің ерекшеліктерін біледі
Эндокриндік
бездердің гиперфункциясы мен гипофункциясы кезінде болатын
ауруларды талдайды
Гормондарды бездерге
байланысты жүйелейді
Эндокриндік аурулардың
болу себебін айқындайды
Ауру белгілерін
сипаттайды
Сабақ
кезеңі
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылық-ты
ояту
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық жағымды
ахуал туғызу «Алғыс айту»Топқа
бөлу.
Мақсаты:Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Жіктеу»тәсілі
қолданылады.Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Жаңа сабаққа
кіріспе
(ҰӨткен
тақырыппен еске түсіру мақсатында«Бір жауапты таңда
»
ой қозғау сұрақтарын
ұжымдық талқылайды
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау болғаннан кейін сабақ тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
Орнын
тап
Адам денесіне бездерді
орналастыру
Спиннер
әдісі
1.Бездер дегеніміз
не
2.Неліктен аралас бездер
деп аталады
3.Бөліп шығаратын өзегі
болтын мүшелер
4.Ұйқы без сөлі қайда
ашылады
5.Ұйқы безінен қанға
бөлінетін гормондар
6.ішкі секреция
бездерінің белгілері
7.Жұмыртқа жасушасы қай
безде
орналасады
Дескриптор:
Адам ағзасындағы
бездердің орнын дұрыс анықтайды.
Спиннерде берілген
бездерге сипаттама беріледі
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
https://www.classtime.com/code/QDY3JK
сұрақтарға жауап
беру
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Адам денесі
суреті
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
«Миға
шабуыл»берілген суреттер
бойынша ой қозғау
Cұрақтар:
Сабақ тақырыбы, мақсаты
таныстырылады.
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
Білу, түсіну және
қолдану айдарындағы тапсырманы
орындау
«Сөйлемді жалғастыр»
ойыны.
Дескриптор:ауру адамдар берілгенін
және аурудың неден пайда болғанын
топшылайды.
Қ/БҚолпаштау
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
Ұ.
«Сөйлемді жалғастыр»
ойыны.Спираль әдісі арқылы
оқу.1.
Дескриптор:
Эндокринді бездерден
бөлінетін гормондар мен аурулармен
танысады.
Эндокринді бездер қызметінің бұзылуынан туындайтын
аурулардың түрлерін ажыратады.
Интербелсенді тақта
Тақырып бойынша оқулықты пайдаланып
көру
Мәтіндік тапсырма
«Диагноз қоя білеміз
бе?» ойыны.
«Диагноз қоя білеміз бе?» ойыны.(топта
талқылап, әрбір ауруға сипаттама беріп, ауру түрін анықтаңдар және
қандай диагноз қоюға болады?)
1-топқа: Ұйқысыздықпен зардап шегеді, ашушаң, өзін-өзі
ұстай алмайды. Қатты арық. Көз қарасы таңырқаулық танытып, көзі
бадырайып тұрады.
2-топқа: Әлсіз, енжар, тез шаршайды. Ентігеді. Жүйкенің
жоғары қозғыштығы байқалады.
3-топқа: Дене температурасы, жүрек іс-әрекеті төмендейді.
Тері астына су жиналады. Терісі ісінеді, құрғайды. Шаш түседі, әрі
сирейді.
Дескриптор:- ауру түрін
анықтайды
Қ/Б.Бір ұсыныс ,бір пікір
Қ\Б
Мадақтау
Талдау және синтез
айдарындағы тапсырмалар
Пиза
тапсырмасы
ЕБҚЕО. Жеке тапсырма
беріледі
Мәтін.
Гипофиз аралық мидың жағында жіңішке өсінді арқылы
бекінеді. Гипофиз – безді және жүйке ұлпаларынан тұрады. Гипофиз
алдыңғы, ортаңғы және артқы бөліктерден тұрады. Бұл безден
бөлінетін 25 түрлі гормонның 7-еуі жеке бөлініп алынып, толық
зерттелген.Гипофиздің алдыңғы бөлігі құрамы нәруыздан тұратын өсу
гормонын (соматотропин) бөледі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз