Энеолит (мыс-тас ғасыры)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Энеолит (мыс-тас ғасыры)

Материал туралы қысқаша түсінік
топтық түрінде өткізілген ашық абақ түрі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: §13 Энеолит дәуірі


Сабақтың мақсаты: Энеолит дәуірінің ерекшелігі туралы толық мағлұмат

беру.

Дамытушылық: Тас дәуірінің ерекшеліктеріне тоқтала отырып,еңбек

құралдарының жетіле түсуін анықтауда өз бетімен

ізденуге баулу.

Тәрбиелік: Еңбек сүйгіштікке,ата-баба тарихын құрметтеуге,

мәдени ескерткіштерді сақтай білуге тәрбиелеу.


Сабақтың түрі: Ашық сабақ


Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, топтық жұмыс


Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, сызбалар


Пәнаралық байланыс: сурет,қазақ тілі


І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу,түгендеу

Сабақты бастамас бұрын,сыныпты топқа бөлу. Топты карточка арқылы бөлу. Сыныпты үш топқа бөлу. Содан соң сыныппен келісе отырып,әр топқа ат қою.

І топ- «Палеолит»,ІІ топ- «Мезолит»,ІІІ топ- «Неолит»

Әр топтан өз атауы туралы қысқаша мағлұмат алу.


ІІ. Үй жұмысын тексеру.

(топтық тапсырма бойынша)

1 тапсырма:

3 топқа :«еңбек құралдарының жетілуі» сызбасын толтыр

Палеолит


Shape1

ЕShape3 Shape2 бек құралдары

Мезолит


неолит

2 тапсырма:

3 топқа: суретке қарап әңгімеле

Ойлан,бұл еңбек құралдары қандай кәсіптің таралғанын білдіреді

3 тапсырма.

Коп нүктенің орнына тиісті сөзді қой.

1 топқа.

Неолиттің басты ерекшелігі ................. пайда болды. Адамның өнім өндіріп,құрал-сайман жасауда жеткен жетістіктері тарихта......................... деп аталды.

2 топқа.

жаңа тас дәуірі-неолит дәуірін де орасан зор жаңалықтар орын алды. Ең алдымен тас өңдеу әдістері жетіліп,жоғары дәрежеге жетті. Соның нәтижесінде тастан жасалған құралдардың түрі- ................ ,..................... ,............... тағы басқа саны бұрынғыданда көбейді.

3 топқа

Неолиттік тұрақтардан сәндік әшекей бұйымдар өте көп кездеседі. Балқаштыңоңтүстік-шығысындағы неолиттік тұрақтан табылған заттардың көбі ............... пен............... жасалған.

4 тапсырма. Тиісті орнына қой.

1 топқа

Шығыс Қазақстан-Зеленая Балка(Усть-Нарым)

Орталық Қазақстан-Пеньки (Зеленая Балка)

Солтүстік Қазақстан- Усть-Нарым (Пеньки)

2 топқа

800-неолит кезеңі(қазақстан аумағында неолиттік тұрақтар табылды)

5 мың жыл-жезқазған өңір тұрақтарынан көне кен жерлеу тұрақтары табылды(қараүңгір тұрағы)

150-қараүңгір тұрағы(жезқазған өңір тұрақтарынан көне кен жерлеу тұрақтары)

5-3 мың жылдық-қазақстан аумағында неолиттік тұрақтар табылды(неолит кезеңі)

3 топқа

Аналық ру------- тайпалық одақ----------аталық ру

Өзендік,көлдік-көбіне кезбе аңшылардың уақытша маусымда тұрған жерлері(бұл жерде адамның ұзақ немесе тұрақты тұрғанын көрсетеді)

Бұлақтық- бұл жерде адамның ұзақ немесе тұрақты тұрғанын көрсетеді(көбіне кезбе аңшылардың уақытша маусымда тұрған жерлері)

(сергіту сәті)


ІІІ. Жаңа тақырып түсіндіру.

§13 мыс-тас дәуірі(энеолит)

Жаңа сабақ жоспары

  1. Мыс-тас дәуірінің ерекшелігі

  2. Алғашқы металл өндіру,мыс және қалайы

  3. Орталық Қазақстандағы ежелгі металургия

Тас дәуірі туралы қайталап өту.

Бұл кезең б. з. б 3000 - 2800 жылдары өткен мыс - тас дәуірінде мыстан жасалған құралдар өндіріске енгізілді. Адамның жасағаны, тапқаны бәрі еңбек өнімі деп аталады. Ең бірінші қолданылған металл - мыс. Бұдан 7мың жыл бұрын адамдар мыс өңдеуді үйренді.

Әйелдер сәнді бұйымдарын ж/е т. б. заттар жасады
Энеолит сөзі - мыс - тас ғасыр дегенді білдіреді. Бірақ металл тасты қолданыстан мүлдем шығарып тастаған жоқ.
Мыс - тас ғасыры қоғамда дегенді білдіреді. Бірақ металл тасты қолданыстан мүлдем шығарып тастаған жоқ.
мыс өңдеу тарихта ең алдымен қазақстан аумағында басталған болуы мүмкін. Себебі бұл өңірде полиметалл кендері өте көп кездеседі.

Ертеде металл рудасы жер бетінде жатқан. Сол кезеңдерде металдың кейбір түрлері: алтын,күміс,мыс табиғатта дайын күйінде ұшыраған. Б.з.б 3 мыңжылдықтың соңына қараймысқа қажетті мөлшердеқалайы қосылды.сөйтіп металургияның ең көне қара дүрсінтехнологиясы мысқа қалайыны қосып қола алу тәсілін ойлап табуға жеткізді.

Сабақты әрі қарай жалғастыру. Мыс игеру Орталық Қазақстан мен Шығыс өңірлерінде қалыптасты. Себебін түсіндіру.

Ескерткіштері туралы қысқаша мағлұмат беру.

Сабақты әрі қарай ойынмен жалғастыру. Жаңа тақырыппен өткен тақырыпты байланыстыру.

Жолға дайындалу ойыны.(оқушылар мағлұмат береді)

1 сұрақ. мезолит

2 сұрақ. неолит

3 сұрақ. энеолит

4 сұрақ. қараүңгір

5 сұрақ. бағыштау.

6 сүрақ. микролит

(Сергіту сәті.)


Сабақты бекіту дискуссиялық тапсырма арқылыү


Бағалау: топ бойынша


Үй жұмысы:§13


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.06.2018
769
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі