Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сақталу заңдары
| Мектеп: №74 ЖОМ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Юлдашова Умида Мамуржановна |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны:21 | Қатыспағандар саны:1 |
Сабақ тақырыбы: | Энергия. Энергияның сақталу және айналу заңы
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | – Энергияның түрленуіне мысалдар келтіру– Механикалық энергияның сақталу заңын есептер шығаруда қолдану
|
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: Энергия-энергия-energyКинетикалық энергия-Кинетическая энергия-Kinetic energyПотенциалдық энергия-Потенциальная энергия-Ponential energy |
| Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Кинетикалық энергия…Потенциалдық энергия… |
| Тaлқылaуғa aрнaлғaн сұрaқтaр:Энергияның сақталу және айналу заңы дегеніміз не?
|
Бағалау критерийлері |
– Энергияның түрленуіне мысалдар келтіді– Механикалық энергияның сақталу заңын есептер шығаруда қолдады
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық
|
Пәнаралық байланыстар | Есептер шығаруда математика мен байланысты |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта , ноутбук |
Бастапқы білім |
7-сынып I- тоқсанда физика пәнінен Энергия. Энергия түрлері тақырыптары өтілді
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурс-тар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
| Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу. ТүгелдеуПсихологиялық ахуал қалыптастыру“Шаттық шеңбер” түзуОқушылар шеңбер жасап тұрады. Бір-біріне тілектер айтады.
Сыныпты үш топқа бөлемінОқушыларға күш импульсінің, дене импульсінің, реактивті қозғалыстың формулаларын көрсетемін. Формула интерактивті тақтада көрсетіледі. Формуланы тапқан топ сол атауды алады. I-топ Дене импульсіII-топ Күш импульсіIII-топ Реактивті қозғалысТоп басшыларын бағалау парағымен таныстырамын.Үйге тапсырма“Cәйкестендіру” әдісі 1.Дене импульсі А) күш пен оның әрекет ету уақытының көбейтіндісі2. Импульстің сақталу заңы В) дене массасы мен қозғалыс жылдамдығының көбейтіндісіне тең3. Дене импульсінің бірлігі Ж) p1+p2= p1 ‘+p2 ‘4. Күш импульсі И) кг*м/с5. Реактивті қозғалыс Б) жылдамдық бағытымен сәйкес келеді6. Дене импульсі векторының бағыты Ә) дененің бір бөлігі одан қандай да бір жылдамдықпен бөлініп шыққан кездегі қозғалысы7. Күш импульсі бағыты Г) күш векторының бағытымен сәйкес келедіЖаңа тақырып Осы сүреттерден қандай тақырып шығады ? Энергия тақырыбы ашылады. Бейне жазба бойынша сұрақтар қойылады. Бейне жазбада не көріп тұрмыз?Оқушылар бейне жазбада көргендерін жәнеде өз ойларын айтады. Осы сүрет бойынша жаңа тақырыпты оқушылырға тсүндіремін.
Тақтамен жұмысЕсептер шығаруМассасы 250г дене 15м/с жылдамдықпен вертикаль жоғары лақтырылды. Дененің лақтырылған мезетіндегі кинетикалық энергиясын; Ең жоғары нүктедегі потенциалдық энергиясын; Ең үлкен көтерілу биіктігін табу керек. Массасы 60 кг денеге 1200Дж энергия шамасымен қандай биіктікке шығаруға болады?Дене 50м биіктіктен горизонталь бағытта 15м/c бастапқы жылдамдықпен лақтырылді. Дененің жерге келіп түскендегі жылдамдығы қалай болады? Топпен жұмыс“Постер қорғау” әдісіI-топқа Энергия тақырыбы бойынша постер қорғауII- ЭКСПО 2017 энергиядани үнемді пайдаланып постер қорғауIII- Энергияның сақталу және айналу заңына эссе жазу
БағалауТоп басшылары топ мүшелеріні бағалауын есіттереді.
Үйге тапсырма19-жаттығу есептерін шығаруОй қорытыу БББ кестесі«Білім қоржыны» кері байланыс
|
“Бейне жазба” ғаламшар |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Саралау
| Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
| .
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
1: 2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|