Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім 4 Әлеуметтік география Бөлімше: 4.1 -бөлім: Халық географиясы


    Демографиялық көрсеткіштер мен демографиялық жағдай


    Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,

    Әйтеке би кентіндегі

    Е.С. Бозғұлов атындағы

    № 249 мектеп – лицейдің

    география пәнінің мұғалімі

    Калдыбаева Зинегуль Кахармановна.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.1.3 елдердің демографиялық жағдайын талдап, демографиялық көрсеткіштерін есептейді: халық саны, туу және өлім коэффициенттері, табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштер, ұлттық және діни құрам

    Сабақ мақсаттары

    Дж халқының сандық көрсеткіштерін талдау

    Бағалау критерийлері

    «Жетті» деп есептеледі, егер:,

    елдердің демографиялық жағдайын талдай алса:

    демографиялық көрсеткіштерді есептей алса;

    халық саны, туу және өлім коэффициенттерін есептей алса;

    табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштерді есептей алса;

    ұлттық және діни құрамдарды анықтай алса;

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Туу, өлім, табиғи өсім, демографиялық жарылыс, демографиялық дағдарыс, халықтың жастық-жыныстық құрамы, халықтың өсу қарқыны, халық саны, өмір сүру ұзақтығы, нәресте өлімі, миграция, халықтың тығыздығы

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Халық санын анықтаудың ... әдістері бар;

    Туу дегеніміз ... ;

    Өлім-жітім коэффиценттерін ... арқылы анықтайды;

    Табиғи өсімнің механикалық өсімнен айырмашылығы ... ;

    Құндылықтарды дарыту

    Нақты пән бойынша күнделікті білім беру процесінің мазмұны оқу мақсаттарына бағынады және оқушылардың меңгерген білім, білік және дағдыларын кез келген оқу процесінде және өмір жағдаяттарында шығармашылықпен пайдалану даярлылығын қалыптастыруға, жетістікке қол жеткізуде қажырлылықты дамытуға бағытталған, өмір бойы білім алуға ынталандырады.

    Пәнаралық байланыстар

    Экономика және математика пәндерімен байланыс жасайды.

    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

    Бастапқы білім

    Халықтың ұдайы өсуі тақырыбы



    кезеңдер


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин






    10мин

    сабақ басы

    Сәлемдесу, түгелдеу, қолайлы орта қалыптастыру,

    Зейінді шоғырландыруға және ынтымақтастық орнатып, бүгінгі сабаққа қызығушылықтарын арттыру, белсенді болу ниеттерін ояту мақсатында «Қос шеңбердегі комплименттер» жаттығуын орындату.

     Оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу.

    Бейнебаяндар көрсету, бейнебаяннан көргендерін дәптерге түртіп отырғызу, қосымша сұрақтар бере отырып түсіндіру

    демографиялық көрсеткіштерді түсіндіру:

    халық саны, туу және өлім коэффициенттері, табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштер, ұлттық және діни құрамдар туралы түсіндіру.

    Халықтың орналасуы, тығыздығы және табиғи өсуі

    Берілгені:
    17 900 000 халқы бар Қазақстанда жыл бойында 402 750 балалар туылып, 132 460 адам қайтыс болды. Ел аумағынан 30 047 адам кетіп, 16 581 адам келді.

    Табу керек:

    • Туу коэффициенті ?

    • Өлу коэффициенті ?

    • Халықтың табиғи өсуі ?

    • Табиғи өсу коэффициенті ?

    • Халықтың механикалық өсуі ?

    • Халықтың жалпы өсуі ?

    • Жалпы өсу коэффициентін табу?

    Берілгені:

    Егер жыл басында Қазақстанда 17 900 000 адам өмір сүрсе, жыл ішінде 402 750 бала дүниеге келсе, ал өлім 15 ‰ құраса ел халқының саны жыл соңында қанша болатынын есепте.

    Жауабы:

    • Қайтыс болғандар санын табу:

    Қайтыс болғандар - Ө

    Халықтың жалпы саны - Х

    Өлу коэффициенті - Кө

    Ө = Х х Кө

    1000 ‰

    Ө = 17 900 000 х 15 = 268 500

    1000 ‰

    • Жыл соңында:

    17 900 000 + 402 750 – 268 500 = 18 034 250 адам болды.






    Бейнебаяндар көрсету





    Слайд














    слайд




    Сабақ ортасы













    13 есептеуге













    Бағалауға

    2мин






    7 мин








    Тапсырма 1 Жұптық жұмыс.

    Қосымша 1 дегі статистикалық мәліметті пайдаланып, әр жұп 2016 жылғы Қазақстанның жалпы туу және өлім коэффицентін есептейді , Туу және өлім коэффицентін есептеу формуласын түсіндіру

    № 1 1 - топ Қазақстан

    Туу коэффициентін табу.

    Туу коэффициенті - Кт

    Туылғандар саны – Т

    Халықтың жалпы саны - Х

    Кт= Т х 1000 ‰

    Х

    Кт= 402 750 х1000 ‰ = 22.5 ‰

    17 900 000

    Туу коэффициенті: 22.5 ‰

    № 2

    Өлу коэффициентін табу.

    Өлу коэффициенті - Кө

    Қайтыс болғандар саны – Ө

    Халықтың жалпы саны - Х

    Кө = Ө х 1000 ‰

    Х

    Кө = 132460 х 1000 ‰ = 7.4 ‰

    17 900 000

    Өлу коэффициенті 7.4 ‰

    № 3 2 -топ

    1. Халықтың табиғи өсуін табу.

    2. Табиғи өсу коэффициентін табу

    Халық саны

    Туылғандар саны

    Өлгендер саны

    17 900 000

    402 750

    132 460

    Табу керек:

    КТ-?

    Кө -?

    1. Халықтың табиғи өсуін табу.

    Туу – Т

    Өлу – Ө

    Табиғи өсу ?

    Тх = Т - Ө

    402 750 – 132 460 = 270 290 адам.

    2. Табиғи өсу коэффициентін табу

    Табиғи өсу коэффициенті - Тө

    Тө = Т - Ө х 1000 ‰

    Х

    Тө = 270 290 х 1000 ‰ = 15 ‰

    17 900 000

    Табиғи өсу коэффициенті - 15 ‰



    № 4 3 – топ

    Механикалық өсім бойынша

    Әр жұп қосымша 2 тегі стат. мәліметтерді зерделейді. Миграция ең көп мемлекеттер мен ең аз мемлекеттерді анықтайды, олардың себебін жазады. Жекелеген мемлекеттермен салыстырма жүргізсе де болады.

    1. Халықтың механикалық өсуін табу.

    И – иммигранттар (келгендер)

    Э – эмигранттар ( кеткендер)

    Мө – механикалық өсу.

    Мө = И – Э

    Мө = 16 581 – 30 047 = - 13 466 (– теріс сальдо)

    2.Көшіп келгендер коэффициентін табу

    Ки - көшіп келгендер коэффициенті

    И – көшіп келгендер саны

    Х – халық саны

    Ки = И х 1000 ‰

    Х

    Ки = 16 581 х 1000 ‰ = 0.9‰

    17 900 000

    ⁎ Көшіп кеткендер коэффициентін табу

    Кэ - көшіп кеткендер коэффициенті

    Э – көшіп кеткендер саны

    Х – халық саны

    Кэ = Э х 1000 ‰

    Х

    Кэ = 30 047 х 1000 ‰ = 1.7 ‰

    17 900 000

    № 5 4 - топ

    1. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Дәутәлиева Шырын Жумағалиқызы
      04 Ақпан 2021
      436
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Энергия көздері туралы ғылыми жұмыс

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Энергия көздері туралы ғылыми жұмыс

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Энергия көздері туралы түсінік қалыптастырады
      Материалдың қысқаша нұсқасы


      Бөлім 4 Әлеуметтік география Бөлімше: 4.1 -бөлім: Халық географиясы


      Демографиялық көрсеткіштер мен демографиялық жағдай


      Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,

      Әйтеке би кентіндегі

      Е.С. Бозғұлов атындағы

      № 249 мектеп – лицейдің

      география пәнінің мұғалімі

      Калдыбаева Зинегуль Кахармановна.


      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      8.4.1.3 елдердің демографиялық жағдайын талдап, демографиялық көрсеткіштерін есептейді: халық саны, туу және өлім коэффициенттері, табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштер, ұлттық және діни құрам

      Сабақ мақсаттары

      Дж халқының сандық көрсеткіштерін талдау

      Бағалау критерийлері

      «Жетті» деп есептеледі, егер:,

      елдердің демографиялық жағдайын талдай алса:

      демографиялық көрсеткіштерді есептей алса;

      халық саны, туу және өлім коэффициенттерін есептей алса;

      табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштерді есептей алса;

      ұлттық және діни құрамдарды анықтай алса;

      Тілдік мақсаттар


      Пәнге қатысты лексика мен терминология

      Туу, өлім, табиғи өсім, демографиялық жарылыс, демографиялық дағдарыс, халықтың жастық-жыныстық құрамы, халықтың өсу қарқыны, халық саны, өмір сүру ұзақтығы, нәресте өлімі, миграция, халықтың тығыздығы

      Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

      Халық санын анықтаудың ... әдістері бар;

      Туу дегеніміз ... ;

      Өлім-жітім коэффиценттерін ... арқылы анықтайды;

      Табиғи өсімнің механикалық өсімнен айырмашылығы ... ;

      Құндылықтарды дарыту

      Нақты пән бойынша күнделікті білім беру процесінің мазмұны оқу мақсаттарына бағынады және оқушылардың меңгерген білім, білік және дағдыларын кез келген оқу процесінде және өмір жағдаяттарында шығармашылықпен пайдалану даярлылығын қалыптастыруға, жетістікке қол жеткізуде қажырлылықты дамытуға бағытталған, өмір бойы білім алуға ынталандырады.

      Пәнаралық байланыстар

      Экономика және математика пәндерімен байланыс жасайды.

      АКТ қолдану дағдылары

      АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

      Бастапқы білім

      Халықтың ұдайы өсуі тақырыбы



      кезеңдер


      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



      Ресурстар

      Сабақтың басы

      3 мин






      10мин

      сабақ басы

      Сәлемдесу, түгелдеу, қолайлы орта қалыптастыру,

      Зейінді шоғырландыруға және ынтымақтастық орнатып, бүгінгі сабаққа қызығушылықтарын арттыру, белсенді болу ниеттерін ояту мақсатында «Қос шеңбердегі комплименттер» жаттығуын орындату.

       Оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу.

      Бейнебаяндар көрсету, бейнебаяннан көргендерін дәптерге түртіп отырғызу, қосымша сұрақтар бере отырып түсіндіру

      демографиялық көрсеткіштерді түсіндіру:

      халық саны, туу және өлім коэффициенттері, табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштер, ұлттық және діни құрамдар туралы түсіндіру.

      Халықтың орналасуы, тығыздығы және табиғи өсуі

      Берілгені:
      17 900 000 халқы бар Қазақстанда жыл бойында 402 750 балалар туылып, 132 460 адам қайтыс болды. Ел аумағынан 30 047 адам кетіп, 16 581 адам келді.

      Табу керек:

      • Туу коэффициенті ?

      • Өлу коэффициенті ?

      • Халықтың табиғи өсуі ?

      • Табиғи өсу коэффициенті ?

      • Халықтың механикалық өсуі ?

      • Халықтың жалпы өсуі ?

      • Жалпы өсу коэффициентін табу?

      Берілгені:

      Егер жыл басында Қазақстанда 17 900 000 адам өмір сүрсе, жыл ішінде 402 750 бала дүниеге келсе, ал өлім 15 ‰ құраса ел халқының саны жыл соңында қанша болатынын есепте.

      Жауабы:

      • Қайтыс болғандар санын табу:

      Қайтыс болғандар - Ө

      Халықтың жалпы саны - Х

      Өлу коэффициенті - Кө

      Ө = Х х Кө

      1000 ‰

      Ө = 17 900 000 х 15 = 268 500

      1000 ‰

      • Жыл соңында:

      17 900 000 + 402 750 – 268 500 = 18 034 250 адам болды.






      Бейнебаяндар көрсету





      Слайд














      слайд




      Сабақ ортасы













      13 есептеуге













      Бағалауға

      2мин






      7 мин








      Тапсырма 1 Жұптық жұмыс.

      Қосымша 1 дегі статистикалық мәліметті пайдаланып, әр жұп 2016 жылғы Қазақстанның жалпы туу және өлім коэффицентін есептейді , Туу және өлім коэффицентін есептеу формуласын түсіндіру

      № 1 1 - топ Қазақстан

      Туу коэффициентін табу.

      Туу коэффициенті - Кт

      Туылғандар саны – Т

      Халықтың жалпы саны - Х

      Кт= Т х 1000 ‰

      Х

      Кт= 402 750 х1000 ‰ = 22.5 ‰

      17 900 000

      Туу коэффициенті: 22.5 ‰

      № 2

      Өлу коэффициентін табу.

      Өлу коэффициенті - Кө

      Қайтыс болғандар саны – Ө

      Халықтың жалпы саны - Х

      Кө = Ө х 1000 ‰

      Х

      Кө = 132460 х 1000 ‰ = 7.4 ‰

      17 900 000

      Өлу коэффициенті 7.4 ‰

      № 3 2 -топ

      1. Халықтың табиғи өсуін табу.

      2. Табиғи өсу коэффициентін табу

      Халық саны

      Туылғандар саны

      Өлгендер саны

      17 900 000

      402 750

      132 460

      Табу керек:

      КТ-?

      Кө -?

      1. Халықтың табиғи өсуін табу.

      Туу – Т

      Өлу – Ө

      Табиғи өсу ?

      Тх = Т - Ө

      402 750 – 132 460 = 270 290 адам.

      2. Табиғи өсу коэффициентін табу

      Табиғи өсу коэффициенті - Тө

      Тө = Т - Ө х 1000 ‰

      Х

      Тө = 270 290 х 1000 ‰ = 15 ‰

      17 900 000

      Табиғи өсу коэффициенті - 15 ‰



      № 4 3 – топ

      Механикалық өсім бойынша

      Әр жұп қосымша 2 тегі стат. мәліметтерді зерделейді. Миграция ең көп мемлекеттер мен ең аз мемлекеттерді анықтайды, олардың себебін жазады. Жекелеген мемлекеттермен салыстырма жүргізсе де болады.

      1. Халықтың механикалық өсуін табу.

      И – иммигранттар (келгендер)

      Э – эмигранттар ( кеткендер)

      Мө – механикалық өсу.

      Мө = И – Э

      Мө = 16 581 – 30 047 = - 13 466 (– теріс сальдо)

      2.Көшіп келгендер коэффициентін табу

      Ки - көшіп келгендер коэффициенті

      И – көшіп келгендер саны

      Х – халық саны

      Ки = И х 1000 ‰

      Х

      Ки = 16 581 х 1000 ‰ = 0.9‰

      17 900 000

      ⁎ Көшіп кеткендер коэффициентін табу

      Кэ - көшіп кеткендер коэффициенті

      Э – көшіп кеткендер саны

      Х – халық саны

      Кэ = Э х 1000 ‰

      Х

      Кэ = 30 047 х 1000 ‰ = 1.7 ‰

      17 900 000

      № 5 4 - топ

      1. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Дінтану Презентация 3 сынып
        04.02.2021
        436
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Дәутәлиева Шырын Жумағалиқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации