Сабақтың тақырыбы: Энергияның сақталуы және айналуы | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.2.3.5 – энергияның түрленуіне мысалдар келтіру; 7.2.3.6 – механикалық энергияның сақталу заңын есептер шығаруда қолдану |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Энергия ұғымын физикалық шама ретінде, энергияның сақталу заң ретінде түсіндіреді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Энергияның сақталуы және айналуы |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Математика, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Кинетикалық энергия.Потенциалдық энергия |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы3 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл өрік» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | 1-топ:«Достық» вагоны2-топ:«Достар» вагоны «Қызыл өрік» би билету. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.
«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
|
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Сыни тұрғыдан ойлау модуль бойынша диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлаудың талқылау үлгісі қолданылды.1. Энергия-скалярлық, механикалық жұмыс жасай алу қабілеті бар физикалық шама.2. Кинетикалық энергия-қозғалып келе жатқан дене энергиясы.3. Потенциялық энергия-денелердің өзара әрекеттесуіне немесе дене бөлшектерінің өзара орналасуына байланысты болатын энергия.4. Жұмыс пен энергия арасындағы байланыс.5. Дененің толық механикалық энергиясы.6. Толық механикалық энергияның сақталу заңы.7. Энергияның сақталу және айналу заңына сүйеніп жұмыстың физикалық мәнін түсіну. Деңгейлік есептер шығару.Жер бетінен 3,5м биіктікке көтерілген массасы 6 кг дененің потенциалдық энергиясын анықтаңыз. 9 м/с жылдамдықпен қозғалатын 6кг дененің кинетикалық энергия неге тең?Қатаңдығы 104 Н/м 3 см сығылғанда, оның потенциалдық энергиясы қаншаМассасы 60 кг денеге 1200Дж энергия шамасымен қандай биіктікке шығаруға болады?
20 м/с жылдамдықпен қозғалған дененің кинетикалық энергиясы 400Дж болса,оның массасы:Кинетикалық энергиясы Ек=250Дж және импульсі p=50кг*м/с дененің массасы неге тең?Бірінші автомобильдің массасы екіншісінен 18 есе артық,ал жылдамдағы 6 есе кем. Олардың кинетикалық энергияларының қатынасы?Анықтама кестесір. с физ.шам.атауы ----- белгіленуі ---- Формуласы --- өлшем бірлігі1. Дене импульсі2. Күш импульсі3. Күш жұмысы4. Ауырлық күші5. Серпімділік күші6. Кинетикалық энергия7. Потенциалдық энергия | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті1 минут | «Қыдырып қайтайық!» сергіту сәті
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту8 минут | Ой қорыту БББ кестесі
| Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау
4 минут
Кері байланыс4 минут | «Білім қоржыны» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге /аттарын/ жазып, қоржындарға жабыстырады. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |